X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Monster Hunter 3DS!


Reply
HulleHulleSkrevet 11/04-11 11:55 
Der går rygter på nettet om at Capcom annoncerer et nyt Monster Hunter spil til til 3DS, allerede i morgen.
Spillet skulle angiveligt allerede have været annonceret i marts, i forbindelse med et Monster Hunter arrangement, men jordskælvet i Japan aflyste arrangementet og udsatte dermed annonceringen.
Mine fingre er krydset :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 11/04-11 12:47 
:-D
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 11/04-11 15:40 
Det ville ikke undrer mig. Monster Hunter serien har i lang tid været et af de mest spillede spil på dens respekterede platforme.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-11 18:31 
Det kunne jeg godt være klar på, selvom jeg ikke har haft overskud til at prøve 3'eren endnu.
HulleHulleSkrevet 12/04-11 11:12 
Det kræver virkelig også tid at spille. Bliver man først grebet, er det super svært at slippe igen, men det er jo en god ting :) Jeg er selv oppe på over 600 timer og glæder mig meget til det næste spil i serien.

Jeg er stadig klar på at spille online i Wii versionen, hvis nogen har interesse i det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 12/04-11 20:02 
Øv :( der blev ikke annonceret noget nyt Monster Hunter spil.. Far er ikke sur, han er skuffet.

Men det betyder jo ikke at det ikke eksisterer. Med frygt for at blive skuffet endnu en gang, vender jeg blikket mod E3.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 13/04-11 08:10 
De annoncerede det til PS3/360 istedet.. næsten da ;)
HulleHulleSkrevet 13/04-11 08:22 
Dragons Dogma? Det ser også ret spændende ud.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 13/04-11 08:42 
Jeps. Men derfor skal der jo nok komme nye Monster Hunter spil til både 3DS og NGP... ville næsten være underligt andet IMO.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-13 19:09 
Hvis man ikke har fået købt sig en 3DS endnu så kommer der nu en Monster Hunter bundle med en helt sort én af slagsen i forbindelse med udgivelsen af 3U i Europa.

http://youtu.be/2cGhWIo6L24
3of193of19Skrevet 14/02-13 19:29 
hmm, lidt bedre pack-in end Zombi U må jeg nok sige. Bare trist at Capcom har valgt at splitte JP/US/EU serverne. Nægter at købe det på den måde.
BeanoBeanoSkrevet 14/02-13 19:31, rettet 14/02-13 19:32 
Kan MH3 spilles udelukkende med Pro Controlleren siden den er bundlet med?

Eller noget multiplayer fnidder som ZombiU?...
3of193of19Skrevet 14/02-13 19:32 
Zombi U havde jo kun nogle modes den virkede med
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-13 19:36 
Så vidt jeg kan forstå er der kun lokal multiplayer med 3DS og Wii U'en... Men det var i et Gamespot video interview med udvikleren hvor der måske er noget lost in translation.

Det ville ellers give god mening at én spiller kunne bruge pro controlleren og én bruge Wii U pad'en.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me