X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xenoblade til Europa!


Reply
SumezSumezSkrevet 31/03-11 12:24 
Wow!

Må indrømme at jeg ikke havde troet på det!! :)
http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/games/wii/xenoblade_chronicles_32583.html
Og 1. april er ikke før i morgen...<... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
74 topic(s).
1 2 > »

Reply
SumezSumezSkrevet 31/03-11 12:24 
Wow!

Må indrømme at jeg ikke havde troet på det!! :)
http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/games/wii/xenoblade_chronicles_32583.html
Og 1. april er ikke før i morgen...


Det her spil minder mig på rigtig mange måder om JRPG'ernes storhedstid i PS1-dagene. Om ikke andet så pga. Mitsuda-soundtracket. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 12:31 
Yeeeeees!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 12:33, rettet 31/03-11 12:33 
Nogen dato på den?

(stream på siden virker pt ikke)
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 12:36 
Jo den gør ;)

Men der var såvidt jeg kunne se ingen dato.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 12:43 
Stream virker helt fint :) Men siger ikke noget om dato. Faktisk er der japansk tekst i videoen, så det er bare noget gammelt de har sparket ind.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 12:53, rettet 31/03-11 12:54 
Stream virker ikke hos mig :P


SE!
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 12:57 
Du bruger sikkert en dårlig computer. Eller et dårligt styresystem. Eller en dårlig browser. Eller måske har Sony eller Microsoft saboteret din computer, så du ikke kan se videoer fra Nintendo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 12:59 
Måske er du bare generelt dårlig :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 13:00 
Naiera>
Du bruger sikkert en dårlig computer. Eller et dårligt styresystem. Eller en dårlig browser.

Dell.... CHECK
Win 7... CHECK
MSIE8... CHECK

Du fik ret :)

Måske pga. jeg afinstallerede MSIE9 (ELENDIGT LORT!!) fra maskinen for 1-2 uger siden. Syntes dog ikke der er problemer ellers.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-11 13:01 
Prøv med firefox i stedet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 31/03-11 13:02 
Nice! Det ser fantastisk ud stilmæssigt, og endnu lækrærerere hvis det er in-game, og det ligner det da :)

Skulle komme i år, men ingen dato:
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-31-wii-jrpg-xenoblade-confirmed-for-europe
SumezSumezSkrevet 31/03-11 13:02, rettet 31/03-11 13:03 
Det er vist den samme video som den her:
http://www.gametrailers.com/player/100575.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 13:04 
Konsolkongen>
Prøv med firefox i stedet.

Det virker, tak. Så det er MSIE der er i ged (surprise!) :)
SumezSumezSkrevet 31/03-11 13:06 
Har sjovt nok stadig ikke hørt noget om nogen US-udgivelse.
Spillet har været på NOA's udgivelsesliste meget længe, så længe at det stadig står listet under spillets udviklingstitel ("Monado: Beginning of the World", spillet er ikke originalt en del af Xeno-serien), men er efter sigende gået helt i glemmebogen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/03-11 13:07 
Det skulle blive med både japanske og engelske voiceovers - I like!
SumezSumezSkrevet 31/03-11 13:08 
JA tak!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 31/03-11 13:28 
Ja, det er skidegodt hvis de holder hvad de lover, og bevarer de japanske stemmer. Nu vil jeg bare gerne have en dato, så jeg ved hvornår jeg skal være klar til et nyt RPG ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-11 14:12 
Det ser super flot ud. Det glæder jeg mig til! :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/03-11 14:13 
Fedt, selvom jeg nu havde forventet at det ville komme uden for Japan.

Værre ser det ud for The Last Story, men Xenoblade er efter min også det klart mest interessante spil af de to så det er fint med mig.
SumezSumezSkrevet 31/03-11 14:27, rettet 31/03-11 14:27 
Last Story fik 9/9/10/10 i Famitsu, og Xenoblade fik "kun" 9/9/9/9, men hvem regner også Famitsus anmeldelser for noget længere :)
Tror begge spil er rigtig gode, men Xenoblade var også det jeg var mest interesseret i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/03-11 14:38, rettet 31/03-11 14:38 
Og FF13 fik 9/10/10/10 :)

Nej, jeg tager heller Famitsu videre seriøst, men alligevel lidt mere seriøst end gamespot, gamespy, gamewhatever, ign osv.

Famitsu's reviews er trods alt baseret på 4 forskellige personers meninger,istedet for bare en anmelder som på de amerikanske og europæiske pladder sider.
jaesjaesSkrevet 31/03-11 18:59, rettet 31/03-11 18:59 
Har fået læst lidt om spillet og set et par film, og synes det lyder super godt. Interessant kampsystem, ingen random encounters, kamp i selve spilverdenen (ikke på arenaer), varieret gameplay (puzzles, noget bygge-halløj) og en god historie. Bring it! :)
SumezSumezSkrevet 31/03-11 21:33 
Og vigtigst af alt, et nyt spil fra Monolith, som ikke er tørt sci-fi gøgl! :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 02/04-11 15:07 
Har ikke rigtigt holdt så meget øje med det her spil men traileren så ihvertfald meget lovende ud. Ligesom Last Story.

Og ja. Famitsus anmeldelser tror jeg virkelig ikke fungerer ligeså godt til Vestens puplikum længere. Men blev FFXIII egentlig populært i Japan? eller syntes de også det var noget bras?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/04-11 19:07 
Captain N>

Og ja. Famitsus anmeldelser tror jeg virkelig ikke fungerer ligeså godt til Vestens puplikum længere.

Længere? Om noget appellerer det da mere til vestens publikum nu end nogensinde nu hvor 90% scores bliver spyttet ud konstant til alverdens middelmådige spil på samme måde som ign, gs osv gør det.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 02/04-11 20:31 
Wow det ligner da godt nok en crisis core klon!

Men det er uden tvivl et af de få spil i den genre jeg bare skal eje : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/04-11 20:49 
@Azzkikr: Ja gamere.dk er den eneste troværdige nyhedsoutlet der er tilbage ;D
SumezSumezSkrevet 01/08-11 10:18, rettet 01/08-11 10:18 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 01/08-11 11:22, rettet 01/08-11 11:31 
Det er totalt svedigt at der er kommet en dato på. Så skal jeg snart være færdig med FFXIII.

EDIT: Personligt kan jeg nok ikke tage dette preview for gode varer. Anmelderen hader Xenosaga, som jeg synes var nogle yderst fornøjelige spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 01/08-11 12:05, rettet 01/08-11 12:05 
Ja, jeg er enig, men jeg synes hans pointer imod Xenosaga-spillene er ganske valide, og jeg er glad for at høre at de er gået i en anden retning med Xenoblade, selvom jeg må indrømme at jeg ikke synes kampsystemet lyder afsindigt ophidsende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-11 23:34 
BeanoBeanoSkrevet 18/08-11 21:19 
SumezSumezSkrevet 19/08-11 08:56 
Ngyahh.
Jeg har så mange spil liggende og vente at jeg tænkte jeg sagtens kunne vente til spillet røg ned i pris, men det kunne jeg ikke. Forudbestilte spillet i går, dagen før udgivelsen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 22/08-11 21:18 
Wii har godt nok det mest rådne video-output nogensinde, men derudover er spillet godt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 22/08-11 21:24 
Og Shopto kunne så ikke sende det på dagen, og mit eksemplar er stadig i backorder :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 22/08-11 21:33 
Amazon UK er begyndt at sende nogle ting med Post-DK, så det kan ske at gå ret hurtigt derfra. Jeg regnede faktisk med at modtage spillet i lørdags, men den dag fik vi slet ikke post.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-11 23:32 
Venter stadig på min copy fra Game.co.uk
SumezSumezSkrevet 23/08-11 08:31 
Stadig intet nyt fra Shopto >:O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/08-11 08:34 
Mit eksemplar blev sendt fra dem onsdag eller torsdag i sidste uge, så det bør snart dukke op.
HankyHankySkrevet 27/08-11 16:32 
Er små 6 timer inde, og det føles intet mindre end fantastisk. Det er svært at fortælle om min begejstring, uden der på den ene eller anden måde vil komme til at indgå spoilers, men jeg må blankt erkende det kom bag på mig, at det var på Wii'en denne generations bedste RPG skulle findes.

Designet, lyden, tempoet, personlighederne - køb!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/08-11 17:15 
Jamen det fik da lige min tålmodighed til at løbe op :) bestilte fra game.co.uk og håber bare den er fremme til næste weekend!

En del butikker er begyndt at have den udsolgt.. Noget der tyder på at det kunne blive svært at finde den hvis man venter for længe?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
jaesjaesSkrevet 27/08-11 18:19, rettet 29/08-11 10:37 
Hanky>
Er små 6 timer inde, og det føles intet mindre end fantastisk. Det er svært at fortælle om min begejstring, uden der på den ene eller anden måde vil komme til at indgå spoilers, men jeg må blankt erkende det kom bag på mig, at det var på Wii'en denne generations bedste RPG skulle findes.

Designet, lyden, tempoet, personlighederne - køb!

Er der andet gameplay i spillet end kamp og det der system til at lave genstande, magi eller hvad det nu er man kan?
SumezSumezSkrevet 29/08-11 09:23, rettet 29/08-11 09:24 
Er lidt overrasket over hvor meget spillet minder om vestlige RPG'er, i særdeleshed Dragon Age, og er nærmest druknet i MMORPG-mentalitet, hvor spillets system tager førersædet og man spillet det som et teknisk spil, fremfor at opleve det som et rollespil, noget man sjældent ser i japanske RPG'er før en evt. endgame-del.

Men jeg kan rigtig godt lide kampsystemet, og jeg nyder at udforske spillets flotte og stemningsfulde verden, så indtil videre ser det superpositivt ud. Jeg vil virkelig anbefale at fans af vestlige RPG'er tager sig tid til dette spil også, selvom det ved første øjekast er meget japansk at se på.
At fetch quests som "dræb 4 af det her monster" og "saml 3 hajtænder" ikke skal afleveres hos den der uddeler questen er helt sikkert det nye sorte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 29/08-11 10:01, rettet 29/08-11 11:57 
Nu har jeg ikke spillet Dragon Age-spillene så vanvittig meget, kun et par timer vist nok, da det ikke tiltalte mig voldsomt meget, men det fede ved netop Xenoblade er, at selv 10 timer inde i spillet (hvor jeg er nu) udvides kampsystemet stadig med nye funktioner og muligheder, og så kan jeg enormt godt lide, at i modsætning til f.eks. Final Fantasy XII, så har det rent faktisk en betydning, hvor om fjenderne man står, og de forskellige abilities gør mere eller mindre skade, alt efter om du rammer dem rigtigt eller forkert.

/SPOILER/

Jeg selv er nået til grotten under Colony 6, hvor man skal nå ned til bunden. Mit eneste kritikpunkt er nok, at det ikke er altid ens teammates fatter at genoplive en, hvis man dør i kamp - det virker lidt 50/50. Et spørgsmål - er alt landskab osv. virkelig plantet på en af titanerne? Kortet, navngivning på steder osv. viser nemlig at man render rundt på f.eks. titanens ben, lår osv. Super fed detalje, der får mine tanker hen på nogle af de scener der er med i God of War.

/ SPOILER SLUT /


Sumez>
At fetch quests som "dræb 4 af det her monster" og "saml 3 hajtænder" ikke skal afleveres hos den der uddeler questen er helt sikkert det nye sorte.

Jeg synes ikke det gav så meget mening i starten, at man ikke fysisk skulle aflevere ting fra quests, men det føles egentlig utrolig rigtigt. Ikke desto mindre, havde det nok ikke gjort det store, da man jo frit og uafhængigt kan rejse mellem de "checkpoints" man støder på, via kortet.


jaes>
Er der andet gameplay i spillet end kamp og det der system til at lave genstande, magi eller hvad et nu er man kan?

Ja - noget med forholdene mellem ens teammates, hvor der på udvalgte steder rundt om i spilet, er mulighed for at gå i dybden med personlighederne, udvikle forhold og venskab til hinanden og hvor man i dialogerne får stillet forskellige svarmuligheder. Hvor vidt det har nogen indflydelse på spillets videre gang ved jeg ikke.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 29/08-11 16:23 
Hanky>
Ja - noget med forholdene mellem ens teammates, hvor der på udvalgte steder rundt om i spilet, er mulighed for at gå i dybden med personlighederne, udvikle forhold og venskab til hinanden og hvor man i dialogerne får stillet forskellige svarmuligheder. Hvor vidt det har nogen indflydelse på spillets videre gang ved jeg ikke.

Ok, tak. Tror jeg sidder over så :)
HankyHankySkrevet 29/08-11 16:24 
Synd :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 29/08-11 16:46 
Nah, at fravælge noget baseret på grundig research er ikke synd :) Jeg tvivler ikke på, at det er et kvalitetsspil, men tror ikke det er noget, jeg personligt ville have lyst til at spille i 50 timer...
SumezSumezSkrevet 29/08-11 22:04 
Baserer du det på at du har prøvet spillet, eller på det du har læst?
Jeg sætter virkelig pris på historiefortællingen i spillet, den er langt foran hvad genren ellers har haft at byde på denne generation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 30/08-11 01:26, rettet 30/08-11 01:54 
Sumez>
Baserer du det på at du har prøvet spillet, eller på det du har læst?

Læst samt videoer. Er heller ikke så sikker på, at det ville give så meget mening at prøve spillet i det her tilfælde. En demo et strategisk godt sted i spillet kunne måske gøre det, men der findes så vidt jeg ved ikke en demo af Xenoblade.

Jeg sætter virkelig pris på historiefortællingen i spillet, den er langt foran hvad genren ellers har haft at byde på denne generation.

Det er desværre ikke nok for mig. Bruger normalt kun mange timer på single-player-spil, når gameplayet er ret varieret, og/eller man har en pæn portion indflydelse på historien.

EDIT: Har ændret et par ting.
SumezSumezSkrevet 30/08-11 09:28 
Jeg kan rigtig godt lide gameplayet indtil videre - er der nogen RPG'er du godt kan lide, vi evt. kan bruge som sammenligningsgrundlad? Gerne både vestlige og japanske.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
74 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me