X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RE4 og REC:V HD-remasters på vej?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 23/03-11 09:52 
Our usual source for magazine leaks now has the magazine and has confirmed that the PS3 and Xbox 360 multiplatform title does indeed include two classic RE games: Resident Evil Code: Veronica Director's Cut and Resident Evil 4.

Both versions will appear in "HD remastered" form. The magazine apparently shows comparison pics between the two versions. For R... Se hele indlægget


"Here's What's Known About Resident Evil Revival Selection"
118 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/09-11 19:45 
Jeg lod mig friste af prisen og fordi Dead Island generelt er et bovlamt zombiespil ;)

Jeg har ikke fortrudt købet efter en lille times spil, selvom det er blevet gennemført to gange på GCN. Grafikken er bestemt acceptabel efter min mening og fremstår ganske skarpt på mit tv. Og gameplay'et holder stadigvæk, selvom man lige skal vænne sig til den tunge kontrol. Dog lidt irriterende at man f.eks. ikke kan sigte med højre stick, men er tvunget til at bruge venstre, ingen hotswaps på d-pads etc. Små justeringer som disse kunne have hævet spillet en smule.

Men alt i alt; det er RE4, det ser fint ud på et hdtv og det er stadig super sjovt, nuff said :)
(...)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/09-11 09:13 
Fox McCloud>
Jeg lod mig friste af prisen og fordi Dead Island generelt er et bovlamt zombiespil ;)

Jeg har ikke fortrudt købet efter en lille times spil, selvom det er blevet gennemført to gange på GCN. Grafikken er bestemt acceptabel efter min mening og fremstår ganske skarpt på mit tv. Og gameplay'et holder stadigvæk, selvom man lige skal vænne sig til den tunge kontrol. Dog lidt irriterende at man f.eks. ikke kan sigte med højre stick, men er tvunget til at bruge venstre, ingen hotswaps på d-pads etc. Små justeringer som disse kunne have hævet spillet en smule.

Men alt i alt; det er RE4, det ser fint ud på et hdtv og det er stadig super sjovt, nuff said :)


Har nu også selv fået fingre i det, og jeg er 100% enig med dig. Forstår slet ikke at der er nogen der brokker sig over grafikken, det er jo alt i alt et last gen spil og ikke et helt nyt et, men det er nok folk der ikke kan lide "gammel" grafik ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
GreaseballGreaseballSkrevet 23/09-11 15:28 
Hulle>
Eurogamer siger: Køb Wii udgaven.

Meget sjovt. GameTrailers sagde også det samme.
At det bare var en opskaleret udgave af PS2 udgaven med dens extra ting. Men stadig havde slow downs samme steder. Så lidt synd at man ikke får noget teknisk bedre ud af det. Godt nok hvis man ikke har nogen af de andre udgaver. Men syns dog godt de kunne havde lagt lidt mere i det.
HulleHulleSkrevet 23/09-11 16:03 
Enig. Jeg ville også selv vælge Wii udgaven over download, når nu de ikke har gjort mere ud af den nye udgave. Specielt når nu Wii kontrollen er så meget bedre.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/09-11 18:29 
Wii versionen understøtter også GameCube controller, hvis man som mig ikke bryder sig om Wiimote kontrollen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/09-11 19:30 
REcv kommer sener? Siden ingen skriver om det?

Har ikke læst meget om de 2 spil (da jeg har spillet dem til døde) Håber at i REcv at de har lagt mere arbejde i det?..
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 23/09-11 20:53, rettet 23/09-11 20:56 
Hvis de bare laver en opscaleret udgave igen. Så nøjes jeg med GC udgaven.
nerosnerosSkrevet 25/09-11 21:38 
Er den fysiske Jap version ude også?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/09-11 21:46 
ChronoSousa>
REcv kommer sener? Siden ingen skriver om det?

Den kommer på tirsdag/onsdag på XBLM/PSN til samme pris som RE4.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/09-11 22:07 
neros>
Er den fysiske Jap version ude også?

ja, jeg har købt den, og skulle være i posten fra østen.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/09-11 22:47 
Det kommer virkelig ikke i et disc format herhjemme? RE4 er et super spil, men jeg tror godt jeg kan vente på at det ryger på tilbud, hvilket ville være lidt nemmere hvis det var ude på disc.
nerosnerosSkrevet 25/09-11 23:02, rettet 25/09-11 23:02 
ChronoSousa>
ja, jeg har købt den, og skulle være i posten fra østen.

Udemærket! Så nupper jeg nok sådan en i næste måned ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/09-11 10:56 
Jeg venter til det udkommer i EU og man får det smidt i nakken for £10 på Zavvi :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/09-11 15:46 
kommer det ikke kun på blu ray i japan/asian ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 26/09-11 16:57 
Det er kun annonceret i Japan, jo... men mon ikke alligevel senere...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/09-11 18:52, rettet 26/09-11 18:53 
ahh k ;)

Troet du havde set et sted at US/EU vil få det sener..
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 26/09-11 19:18 
Sorry, ren spekulation :)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-11 19:56 


RECV anmeldelse
118 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig