X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Religion


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 15/03-11 20:28, rettet 15/03-11 20:29 
Sad lige og kiggede i igennem forummet og kom til at tænke på hvor mange herinde der egentlig er religiøse og hvilken religion I er, eller ikke er.
Hvis i har lyst kan I også uddybe hvad i er og hvorfor OG i hvor høj grad i betragter jeg selv som troende/Ikke troende.


Selv er jeg 99.9% Atheist. Den sidste 0.01% er så ellers reserveret til hvis nogen religion videnskabeli... Se hele indlægget
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 17/03-11 17:30 
Elgen>
@neros:...og her sad gutterne hos SNK og troede at du kun troede på dem...nu sidder de i deres tsunami-pøl og græder deres salte tårer...

You are goin' straight to hell for that one!
nerosnerosSkrevet 17/03-11 17:32, rettet 17/03-11 17:33 
Elgen>
og her sad gutterne hos SNK og troede at du kun troede på dem...nu sidder de i deres tsunami-pøl og græder deres salte tårer...

Nu vil jeg brænde op i helvedet for det udsagn. Mine dage er talte..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/03-11 17:36 
Ja - ikke uden grund når du er emigreret til Djævleøen ;)
Captain NCaptain NSkrevet 17/03-11 17:52, rettet 17/03-11 17:53 
Sumez>
Det er tydeligvis Sonic Unleashed. :P

You've just lost the game

Ej men det må da helt sikkert være enten Sonic 3 & Knuckles med Mega Driven eller Sonic Adventure på Dreamcasten:)

Eller vi kan have begge dele og kaldet det det nye og gamle testamente:p
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 17/03-11 18:27 
Beano>
Ja - ikke uden grund når du er emigreret til Djævleøen ;)

;-)
Bashful Neophyte
CronossCronossSkrevet 17/03-11 21:06 
Og i undrer jer over den negative tone i debatten?
BeanoBeanoSkrevet 17/03-11 21:25 
Hvad mener du?
CronossCronossSkrevet 17/03-11 21:35 
At man, hvis man ønsker at debattere emner som potentielt kan være følsomme for andre mennesker, nok bør holde sig fra at komme med vittigheder om naturkatastrofer, grove generaliseringer af henholdvis islam, kristendom og videnskab, samt definere religion som værende det samme som enhver narrativ struktur, hvor Anna og Lotte således kan ophøjes til en dogmatisk tekst, idet Georg er en fin fyr med sunde interesser.
BeanoBeanoSkrevet 17/03-11 21:41 
Ok, men hvem undrer sig? :D
nerosnerosSkrevet 17/03-11 21:47 
Religion er et vidt begreb!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/03-11 21:52 
Alle de bedste ting i livet bliver misbrugt på det groveste, så set i det lys må religion være virkelig godt :D

Jeg betragter ikke mig selv som religiøs, men jeg kunne godt finde på at blive asetro, hvis det endelig skulle være. Naturkræfterne som guder er sgu da noget, man kan forholde sig til :)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-11 10:01 


Troen på science fiction
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig