X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls


Svar
BeanoBeanoSkrevet 02/02-11 13:14 
Ny info om Dark Souls (opfølger til Demon's Souls)...

"Dark Souls harder than Demon's Souls":
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01-dark-souls-harder-than-demons-soulsSe hele indlægget
364 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 17/10-11 11:40 
Herold>
Ved hvilken strength synes I så man skal stoppe? Hvad er et godt max, og hvad skal man fokusere på efterfølgende?

Jeg tror det kommer meget an på hvad du vil spille. Hvis du vil have store tunge våben, så bare fortsæt, ellers vil jeg mene du bør skifte til Dex, Int eller Faith, alt efter hvilket boss-våben du vil gå efter (kræver desværre en del research)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/10-11 11:41 
Damn you, research! D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 17/10-11 11:46, rettet 17/10-11 11:46 
Herold>
Ved hvilken strength synes I så man skal stoppe? Hvad er et godt max, og hvad skal man fokusere på efterfølgende?

Hvis du ikke fokuserer på pvp, så kan du vel egentlig stoppe ved 16, så du kan bruge Drake sværdet. Det handler dog lidt om spillestil. Jeg foretrækker hurtighed, så jeg smider efterhånden alt i endurance.

Edit: Sumez kom først.

Med hensyn til våben, så foretrækker jeg egentlig min Iaito. Den har en herlig bleed effekt, som giver sindssyg skade fra tid til anden. Den fungerer dog ikke optimalt i smalle korridorer, da han svinger den over hovedet. Min ninja-coolness falder lidt igennem, når jeg står i basher sværdet mod loftet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 17/10-11 11:48 
Hvilken fordel giver strength i PvP?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 17/10-11 11:54 
Som jeg har læst mig til, så vil man ofte se folk gå 2-handed med tunge våben i pvp. Vel egentlig pga. range og knockdown. Meat Cleaveren har desuden et form for rulleangreb. Hvis man så bliver ramt med sådan en fætter, så er løbet ligesom kørt. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-11 16:52 
Det lyder mega komplekst når man læser jeres samtaler her.. Jeg bliver dog mere og mere overbevist om at det må købes på et tidspunkt når jeg får lidt mere tid.

Kan i ikke fortælle lidt om hvordan level-up systemet virker? Det virker umiddelbart som om, at man kun giver points på strenght, defence, og resistance osv. Lærer man ikke nye skills undervejs? Eller er det kun ens stats man booster ved hvert level-up?
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 17/10-11 17:31, rettet 17/10-11 17:31 
Der er ikke noget der hedder "skills" i spillet. :) Dine melee moves afhænger af det våben du bruger
Du kan dog få forskellige former for magi, som kan erhverves på mange forskellige måder. Det kan købes, findes, droppe fra fjender, noget er gemt meget langt væk, andet kan købes næsten fra starten.

I praksis forhøjer man ét stat-point ad gangen, og hver gang man gør det, stiger ens grundlæggende defense også, og man er "én level" højere. Prisen for at forhøje stats stiger gradvist, uanset hvilket statpoint du vælger. Så selvom din strength er på 40, og din faith på 5, koster det lige meget at forhøje hver stat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-11 17:37, rettet 17/10-11 17:39 
Så det sværd man har som level 1 har de samme moves som det sværd du har som level 40? eneste forskel er at man gør mere damage fordi man nok har mere i strenght?

Og hvad med spells? Hvis man vil ha en stærkere fireball, køber man så bare en stærkere fireball? :)

Beklager de latterlige spørgsmål, men det er dælme sparsomt hvad der er af info derude omkring spillet.

En ting til. De characters man kan vælge imellem i starten, kan de allesammen bruge magi osv? Er forskellen kun stats? Jeg mener, kan jeg starte med en sorcerer, og gi man strenght nok til at bruge et stort svært ligeså effektivt som en knight?

Og hvordan virker det der humanity system?

Måske i kender en go side som forklarer lidt mere om spillet, og måske kan hjælpe én igang med spillet så man ikke bare er fucked :D
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 17/10-11 18:03, rettet 17/10-11 18:06 
Kalicola>
Så det sværd man har som level 1 har de samme moves som det sværd du har som level 40? eneste forskel er at man gør mere damage fordi man nok har mere i strenght?

Nej, lige omvendt.
Når du får et nyt våben, bruger du nye moves til at kæmpe (medmindre det er af samme type, men selv våben af samme type har lidt forskellige angrebsmønstre og hastigheder). Det giver jo mening at en katana ikke svinges på samme måde som en økse, et spyd eller en kniv. Og i det her spil gør det meget stor forskel hvordan et våben betjenes - f.eks. sænker man jo sit forsvar (/skjold) hver gang man angriber, og nogen steder er der ikke engang plads til at svinge et svært vandret, mens man nemt kunne stikke et spyd frem. Hvert våben har også to forskellige angreb, plus to andre angreb hvis man holder det med to hænder.

Til gengæld medfører strength ikke at du gør mere i skade, medmindre våbnet har en damage scaler på strength (f.eks. gør lyn- og ild-våben samme skade uanset dine stats, hvilket er godt tidligt i spillet)
Helt generelt tænker du forkert hvis du tror dine stats og skills gør arbejdet for dig. De "skills" man har i spillet, er det fægteteknikker man selv lærer at gøre brug af som spiller. Det er et actionspil før det er et RPG.

Og hvad med spells? Hvis man vil ha en stærkere fireball, køber man så bare en stærkere fireball? :)

Det kan du, men spells afhænger også af din magi eller faith (afhængig af om det er sorcery, pyromancy eller miracle) , samt modifieren på din catalyst ("tryllestav").

En ting til. De characters man kan vælge imellem i starten, kan de allesammen bruge magi osv? Er forskellen kun stats? Jeg mener, kan jeg starte med en sorcerer, og gi man strenght nok til at bruge et stort svært ligeså effektivt som en knight?

Ja, det har jeg selv gjort, så jeg havde magi lige fra starten. Classes gør ingen forskel, spillet er en kombination af våben, udstyr, stats og magi, og den type du vælger at starte som definerer kun dine start-stats og -udstyr.

Og hvordan virker det der humanity system?

Du kan optjene humanity-point på forskellige måder, bl.a. ved at hjælper andre spillere, men primært via item drops. Humanity kan bruges til at genoplive sin figur (hvilket er påkrævet for at tilkalde hjælp fra andre) eller opgradere checkpoints.

Måske i kender en go side som forklarer lidt mere om spillet, og måske kan hjælpe én igang med spillet så man ikke bare er fucked :D

Der er to wikipediaer, men at læse dem i forvejen fjerner fuldstændig "magien" af at bevæge sig ud i det ukendte på egen hånd. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-11 18:08 
Det er modtaget, Tak ;)
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/10-11 12:38, rettet 18/10-11 12:39 
Er der nogen indikation af, hvor svær en fjende er? Altså, hvis man står overfor en lillebitte goblin og regner med at kunne tage den fordi den ser puny ud, men den så giver 1 milliard i skade... når spillet lyder til at være så hårdt straffende for fejltrin, har man så en fair chance for at vurdere truslerne?

(Jeg har kun skimmet tråden og set noget om nogle lede frøer... men en "frø" virker jo i sig selv ikke specielt farlig, så jeg ville da være lidt træt af at få klask, med mindre det fremgår før man går i krig med den at tudsen er ekstra ondskabsfuld)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/10-11 13:22 
Så vidt jeg ved er der ikke rigtig nogen indikation. Man må prøve at gå velforberedt i kamp med dem og se hvad der sker :)

Åh ja, de frøer, de skal bare dø :p Nu er det anden jeg bliver cursed af dem og skal på en længere detour for at slippe af med forbandelsen. Denne gang i Great Hollow. Troede lige jeg kunne slå Ash Hydra med halv energi, men den går ikke rigtig ;)
(...)
SumezSumezSkrevet 18/10-11 13:31, rettet 18/10-11 13:33 
@Hyakotake
Det er ikke så besværligt som du formoder. Det grundlæggende udgangspunkt er at ALT i spillet kan slå dig ihjel hvis du ikke passer på, og det gælder også de allersvageste fjender i spillet. :)
Frøerne er heller ikke specielt farlige, hvis man kan finde ud af at undgå deres (meget langsomme) angreb. Hvis man er i stand til at komme til det sted de er, skulle jeg mene at man kan tage dem ud i ét klask - det "store problem" med dem er at de er i stand til at curse dig, og den risiko vil altid være der, uanset hvor stærk du er.

Det er generelt ret tydeligt hvor stærk en fjende er. Hvis du lige har startet spillet, og står overfor en sort ridder med en gigantisk økse, burde det være indlysende at du skal i den anden retning. :)
Som jeg har prøvet at beskrive før, handler spillet jo ikke om dine stats, men ligeså meget om dine egne egenskaber, og mange af fjenderne bliver ikke lettere af at din figur får level ups, men at du selv lærer deres angrebsmønstre.
Og en lille goblin der "ser puny ud" vil altid være "puny". Du vil kunne se på ham at han nok kan løbe rimelig hurtigt, men garanteret ikke slå hårdt nok til at slå dig om kuld hvis to prøver at blokere hans angreb, men du ved også at du ikke skal undervurdere at hans sværd stadig er skarpt, og at hvis der er tre af ham, vil hans venner være i stand til at slå dig i ryggen hvis du kun fokuserer på den ene. Det er den form for realisme i kampsystemet der er umådeligt prisværdigt i Dark Souls
(det var så et helt teoretisk eksempel, der er ikke goblins i spillet :))

Udfordringerne i de hårdeste fjender ligger primært i at undgå deres angreb, og at være i stand til at få dem ned med nakken før de får dig ned. Normalt kan man stikke et par gange til dem for at se hvor meget skade man gør, og om det er realistisk at slå dem ihjel. At fjenden kan tage 90% af din livbar i ét slag når du ikke har skjoldet oppe, er IKKE et tegn på at du er et sted du ikke burde være, det er tværtimod helt normalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/10-11 13:32 
Fox McCloud>
Denne gang i Great Hollow. Troede lige jeg kunne slå Ash Hydra med halv energi, men den går ikke rigtig ;)

Du behøver ikke tage nogen omvej. De østers-ting der render rundt i samme område dropper Purging Stones, som fjerner din curse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/10-11 13:36 
Ah, fedt, tak, det anede jeg ikke. Det var da et ukarakteristisk barmhjertigt træk af spillet ;)
(...)
SumezSumezSkrevet 18/10-11 13:47 
Jaeh, det svarer jo også til at spøgelserne taber transient curses og et sværd, der kan ramme dem uden man behøver en curse.
Jeg vil ikke hænge mig meget ved Herolds advarsel omkring de spøgelser, i hvert fald ikke hvis man har gold serpent ring (fra Sen's Fortress, meget svær at overse) - på min første tur derned fandt jeg 10 transient curses og et ghost blade på den forholdsvist korte tur det blev til (var cursed med 50% HP), så det er meget svært at løbe tør. 2 af dem finder man på vej derhen før man overhovedet støder på det første spøgelse.

De der østers grupperer sig også lige foran en boss i spillet, der har tendens til at kaste omkring sig med curses. De er dog i sig selv mindst ligeså irriterende som selve bossen. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/10-11 13:57 
Østers der render rundt?... ved ikke om jeg længere tør prøve det spil :)
SumezSumezSkrevet 18/10-11 14:08 
Selv med en drage hvis totale underkrop består af stødtænder, kønsløse fuglemennesker, og mimics med 3 meter lange ben, og en 1 meter lang tunge, vil jeg mene at en kæmpe østers med fem ben og kranier i stedet for perler faktisk nok er den mærkeligste fjende i spillet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/10-11 16:05 
Sumez>
Jaeh, det svarer jo også til at spøgelserne taber transient curses og et sværd, der kan ramme dem uden man behøver en curse.
Jeg vil ikke hænge mig meget ved Herolds advarsel omkring de spøgelser, i hvert fald ikke hvis man har gold serpent ring (fra Sen's Fortress, meget svær at overse) - på min første tur derned fandt jeg 10 transient curses og et ghost blade på den forholdsvist korte tur det blev til (var cursed med 50% HP), så det er meget svært at løbe tør. 2 af dem finder man på vej derhen før man overhovedet støder på det første spøgelse.



Heh, sejt. Jeg havde bare set at andre sad fast efter at været løbet tør for curses og have købt dem der fra :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 18/10-11 19:17 
Ja forståeligt nok at HVIS man løber tør har man et problem :)
Jeg startede så selv med at begive mig derud efter at være blevet curset af Seath.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/10-11 20:44 
Tak for svar! Det lyder som det jeg havde håbet. Jeg ville være lidt ked af at det var trial-and-error, når konsekvenserne lyder så hårde som de gør. :-)
SumezSumezSkrevet 18/10-11 21:40 
Spillet ER meget trial and error, men det føles alligevel altid som ens egen fejl når man dør, og de fejeste fælder i spillet er gerne plastret til med advarselsskilte fra andre spillere.
Og hvis du er et sted hvor du "ikke burde være", kommer du alligevel ikke særlig langt, så konsekvensen med at blive sendt langt tilbage er ikke særlig slem i det tilfælde :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/10-11 12:06 
Hvordan går det for Jer andre? :)
Er så småt begyndt at begive mig gennem Lost Izalith, hvilket tager sin tid, da jeg ikke har den store idé om hvilken retning jeg skal, og området er plastret til med gigantiske fjender der er næsten ligeså mærkelige som de føromtalte østers.
Heldigvis respawner de ikke, så så snart jeg har tid til at fortsætte, står den på langsom en-efter-en udrydning af denne trussel, så jeg får lidt frihed til at finde den rigtige retning at gå. :) Tror jeg er ekstremt tæt på spillets afslutning nu, og over 70 timer inde...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 21/10-11 16:13 
Det går af helvede til. :P
Sætter uhjælpeligt fast ved bosserne i Anor Londo. Ville egentlig ha invaded i rummet forinden, så jeg kunne hævne hende den blinde dames død. Jeg brugte derfor min sidste humanity, blot for selv at blive invaded og nakket. Det skete mens jeg var ved at cleare rummet, så jeg kæmpede både mod de der kæmpe riddere og en anden spiller. En unfair kamp.

Forsøgte mig så med bosserne i stedet, blot for at blive skuffet over hvor chanceløs jeg pludselig var. Valgte så at begive mig tilbage til Darkroot Garden for at nakke ulven, men blev undervejs overfaldet af 3 fuldstændig overpowerede kattedyr.

Undervejs i spillet (ca. 35 timer nu) har jeg haft fin kontrol med det hele. Er død maks 3 gange samme sted. Lige indtil jeg ramte Anor Londo. Det område er nådesløst. Generelt stærke fjender, men med en helt forfærdelig sektion, hvor man skal forbi 2 bueskytter der konsekvent skubber en ud over kanten når de rammer.

Efter højdepunktet i Painted World of Ariamis har jeg nu ramt et absolut lavpunkt og spillet er røget ud af boxen for en stund.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/10-11 16:48 
Jeg er selv nået til Anor Londo, dog ikke til Bossen endnu, så mit positive humør, kan nå at vende :)

I starten havde jeg det meget svært, og mistede omkring 10-12.000 surt optjente sjæle, på grund af Hellkite Dragon, og manglende kendskab til de forskellige smutveje. Det hjalp især da det gik op for mig at det meste af Firelink Shrine var et fredeligt sted, med gange til spillets forskellige verdener.

Indtil videre bruger jeg stadig mit Drake Sword, men kunne godt tænke mig at gå igang med noget ordentlig crafting. Hvad har i andre lavet? Jeg er især interesseret i hurtige sværd, hvor dex. booster sværets egenskaber.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/10-11 16:48, rettet 21/10-11 16:50 
Hvis du blev angrebet af kattedyrene på vej til ulven i Darkroot, har du da været på afveje? :)

Jeg er heller ikke med på hvad du brugte din humanity til? Du skal (eller kan, i hvert fald) da være "død" for at bruge black eye orb og invadere ham guldmandens verden? Når du klarer ham får du iøvrigt en masse humanities, du kan bruge til at genoplive og tilkalde folk til at hjælpe dig med bosserne i Anor Londo, jeg tror ikke jeg kunne have klaret den uden hjælp fra onlinefolk. :)

Echelon VI>
Indtil videre bruger jeg stadig mit Drake Sword, men kunne godt tænke mig at gå igang med noget ordentlig crafting. Hvad har i andre lavet? Jeg er især interesseret i hurtige sværd, hvor dex. booster sværets egenskaber.

Har du ikke det lynspyd man fandt i Sen's Fortress? Det er ret godt langt henad vejen, især hvis man opgraderer det.
Personligt kan jeg som sagt godt lide strength, og opgraderer de der sværd man får fra slangefolkene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/10-11 17:08 
Lynspydet nedgraderede jeg, fordi jeg troede smeden efter Undead Burg kunne smede med Boss Souls - den var han dog ikke med på, det udviklede sig til et vildt skænderi, og lad os bare sige at jeg har det bedst med at klare mine opgraderinger selv, fra nu af :p

Dog går det fint med mit nuværende våben. Jeg har lidt kig på et af de våben man kan lave Qualags sjæl. Jeg mangler bare en ordentlig smed. Men ham finder jeg vel før eller siden!?

Jeg spillede meget med tunge våben i Demon's souls, men foretrækker de hurtige sværd, i hvertfald i denne gennemspilning af Dark Souls - jeg tror dog jeg går over til Great Swords på et tidspunkt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PapandPapandSkrevet 21/10-11 17:34 
Sumez>
Hvis du blev angrebet af kattedyrene på vej til ulven i Darkroot, har du da været på afveje? :)

Jeg er heller ikke med på hvad du brugte din humanity til? Du skal (eller kan, i hvert fald) da være "død" for at bruge black eye orb og invadere ham guldmandens verden? Når du klarer ham får du iøvrigt en masse humanities, du kan bruge til at genoplive og tilkalde folk til at hjælpe dig med bosserne i Anor Londo, jeg tror ikke jeg kunne have klaret den uden hjælp fra onlinefolk. :)

Ahaa, jeg var overbevist om, at jeg måtte være i human form for at kunne invade guldmandens verden.

Virker det når du tilkalder andre spillere? Den failer altid summoning her og så bliver jeg typisk invaded et par minutter efter. Fik en NPC med mig ved en tidligere boss, men det er også det. Resten har jeg været efterladt alene med.

Jeg var i frustrations / rage mode da jeg gik mod ulven, så jeg er nok gået forkert i min beserkertilstand - som absolut ikke blev bedre da katten åd mig.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 21/10-11 17:36 
Echelon VI>
Jeg er især interesseret i hurtige sværd, hvor dex. booster sværets egenskaber.

"Iaito" all the way!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 21/10-11 17:43 
Echelon VI>
lad os bare sige at jeg har det bedst med at klare mine opgraderinger selv, fra nu af :p
Dog går det fint med mit nuværende våben. Jeg har lidt kig på et af de våben man kan lave Qualags sjæl

Du får nok svært ved at klare alle opgraderinger selv :) Men hvis du er uvenner med en NPC, kan ham manden i kirketårnet hjælpe, for en rimelig høj pris altså.
Men tag furysword fra Quelag! Det andet er vist ikke meget værd.

Jeg mangler bare en ordentlig smed. Men ham finder jeg vel før eller siden!?

Ja :) Han burde være relativt nem at finde når du når til ham, gå efter lyden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/10-11 17:44 
Papand>
Virker det når du tilkalder andre spillere? Den failer altid summoning her og så bliver jeg typisk invaded et par minutter efter. Fik en NPC med mig ved en tidligere boss, men det er også det. Resten har jeg været efterladt alene med.

Jeg får også alt for tit "summoning failed", men har da fået det til at virke en del. Jeg bliver også oftere invaderet når jeg har tilkaldt hjælpere, men så gør de jo også den kamp lidt nemmere at overkomme. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/10-11 23:33 
RAGE!!!!! ><

Jeg kan ikke spille dette spil mere...har ikke råd til flere nye ps3 controller :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/10-11 12:04 
Hvem siger at Dark Souls behøver at være svært? ;) Meget sjovt at se nedenstående pløje igennem bosser der har forvoldt én store kvaler undervejs:

Hardcore Dude Defeats Dark Souls in Under 90 Minutes
(...)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/10-11 13:29, rettet 22/10-11 13:30 
Jeg er ikke disciplineret japaner xD

Fox mccloud:
Sådan ser det ud når jeg spiller spillet ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UnUGxY_b00Y
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/10-11 13:58 
Det speedrun er også et ekstremt tilfælde :)

ChronoSousa>
Sådan ser det ud når jeg spiller spillet ;)

Han er godt nok belastende at høre på (og ringe til spillet) ;)
(...)
SumezSumezSkrevet 22/10-11 14:01, rettet 22/10-11 14:04 
Jeg ville nok ikke se det speedrun hvis jeg ikke havde gennemført det før :)
Selvom "plottet" ikke er i fokus i spillet, er der alligevel meget at spoile ved at se områderne på forhånd, synes jeg.

Og Sousa, hvis det ser sådan ud når du spiller, vil jeg anbefale at bruge den anden skulderknap, til at holde skjoldet oppe :P Hvis man ikke kan klare tutorialen får man nok et problem i Anor Londo :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-11 16:40 
Hvis man kun har Xbox Live sølv er man så totalt afskåret fra Dark Souls serveren?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/10-11 16:45 
Ja, desværre.

Jeg havde heldigvis et hav af 48-hour trial kort liggende :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-11 16:50 
Okay. Det er da også værd at tage med i overvejelserne hvis man ikke ved hvilken version man skal vælge.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/10-11 16:55 
Helt sikkert - selv havde jeg fuldstændig glemt at tænke over det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 26/10-11 17:19, rettet 26/10-11 17:19 
Ja, hvis man ikke hard gold, men til gengæld en PS3, så tag den version! Online tilføjer spillet rigtig meget.
Lidt skidt når Microsofts forretningsmodel på den måde går udover spillet, snarere end spillerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-11 18:53 
Men dem som køber ps3 spillet skal kæmpe med dem fra japan... de deler hvis nok server. ??? hvor xbox ikke gør. (er ikke helt sikker i sagen)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 26/10-11 21:07 
Jeg ved det ikke? Demon's Souls havde seperate servere for hver region, men synes nu jeg er stødt på en del brugernavne der virkede japanske (og en enkelt åbenlys dansker), så det kan godt være du har ret. Men det gør ikke rigtig nogen forskel, man skal (kan) jo ikke snakke med dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-11 21:12 
nej men husk at være på samme hold som dem.
Har hørt de er gode til at farme ting, og gode til spawn killing. xD
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HeroldHeroldSkrevet 27/10-11 10:17 
That's racial profiling and that's wrong! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/11-11 18:34 
Efter en længere pause tog jeg en tørn med spillet igen og mangler nu kun den sidste boss. Bliver egentlig rart at lægge det fra sig igen, da det er så skiftevis tilfredsstillende og frustrerende. Især de janky platformelementer kan pisse mig af i områder som Sen's Fortress, Anor Londo og Ice Cave ;)

Men samtidig er det så unik en oplevelse, at man ikke vil være den foruden og hele tiden skubber sig selv videre.

Jeg har forresten klaret mig gennem omtrent hele spillet med et opgraderet Drake-sværd. Synes egentlig det har været fint og bosserne efter man får Lordvessel meget overkommelige. Har prøvet et par andre våben såsom Gravelord våbenet der gør mere skade, men irriteres over hvor langsomt det slår. Samtidig har jeg ikke rigtig gidet undersøge/wiki'e hvordan jeg får smedet et noget bedre våben. Oh well, går den, så går den ;)
(...)
SumezSumezSkrevet 02/11-11 18:44 
Har du også taget den "hemmelige" boss i Anor Londo?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/11-11 19:27 
Ja, den tog jeg i forlængelse af Bed of Chaos i går. Jeg kan forstå man kunne have joinet en covenant der, hvilket jeg nok burde have prøvet for sjovs skyld.
(...)
SumezSumezSkrevet 02/11-11 19:36 
Bed of Chaos var da nok den største skuffelse i spillet :D
Altså, jeg er helt med på at vi har mindst én puzzle boss (som drageguden i Demon's), men hvad blev der lige af hende der heksen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/11-11 09:56 
1.04 patchen er på vej, og det mest interessante er at det bliver nemmere at finde titanite drops, og smeden i Anor Londo kommer til at sælge twinkling titanite.
Til gengæld er der rigtig meget udstyr der bliver nerfed, mens andet bliver gjort stærkere. Så I kan næsten regne med at den armor I har gået og opgraderet for at få det bedste i spillet, nu pludselig ligger meget længere nede på ranglisten. Se ændringerne her:

http://mod.gib.me/darksouls/patches/1.03%20to%201.04/armor.txt
http://mod.gib.me/darksouls/patches/1.03%20to%201.04/weapons.txt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
364 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig