X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Inazuma eleven


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-11 09:48 
Ja det skulle jo være uden i EU nu, men har ledt i de netbutikker jeg kender og kan ikke finde det.

Er der nogle der ved hvor det kan købes.

Og ja nu når der er en tråd, er der andre der tænker på at købe det, eller har erfaringer med de japanske udgaver.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/02-11 10:24 
Mikkel har anmeldt det(se link). Spillet burde være ude i DK fra i fredags. Jeg har lige hevet i Nintendo, så vi kan få at vide hvor det kan fåes. Stay tuned.

Fodbold-rpg
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/02-11 13:54 
Fedt! Jeg har længe overvejet om jeg skulle importere den japanske udgave, men har holdt mig i skindet. Hvilken udgave af serien er der tale om? Får vi mon mulighed for at spille alle titlerne?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-11 21:06 
ah mon dog
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/02-11 21:31 
Øhhh, ok!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
XsaneXsaneSkrevet 03/02-11 18:57 
Jeg har købt mit i Game, de hvade kun et eksemplar.
happyEDhappyEDSkrevet 03/02-11 19:44, rettet 03/02-11 19:44 
Det hjælper jo ikke mig ;P

Men du kan jo sælge mig dit
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
XsaneXsaneSkrevet 03/02-11 20:42 
ring til en game butik.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-11 22:00 
Jeg har ikke hørt fra Nintendo... men har rykket dem :/
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-11 11:27 
Jeg har fået følgende besked:

"Ordrekontoret kan desværre ikke se nogle butikker i DK, der har bestilt spillet hjem. Evt. kan de være booket gennem Sverige til Game og Gamestop. Kunderne kan også bede forhandlerne om at bestille det hjem fra Bergsala, vi har det på lager. Ud over de nævnte er vores forhandlere også Fona, BR, Toys’R’Us, Legekæden, ComputerCity med flere. "
happyEDhappyEDSkrevet 08/02-11 11:54 
men det er da utroligt at ingen net butikker har dem heller.. både i ind og udland
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-11 13:44 
Jeg sidder også lidt og kigger efter det.

Har fundet det hos amazon.co.uk til 65 pund! Dayum :(

CDon har det også til 399

http://cdon.dk/spil/inazuma_eleven-12977681
happyEDhappyEDSkrevet 08/02-11 14:22 
399 tak skal du have!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-11 02:25, rettet 03/05-11 05:59 
Nåh nu har jeg endelig fået det fra amazon.co.uk til en fornuftig pris og er lige startet på det.

Da det jo er lokaliseret til Europa er det sjovt at se og høre hvordan de har valgt at alle skal være så britiske som muligt og det har den mest forfærdlige introsang jeg længe har hørt, men jeg er meget underholdt indtil videre.

*EDIT* Efter et par timers spil har jeg nu lært mange vigtige lektier om venskab og om at gøre sit bedste og tro på sig selv. Men selvom det er en forudsigelig historie er det dog interessant ved at det ikke er i endnu et klassisk fantasy miljø og fodbold RPG elementet er super interessant. Det er også sjovt hvordan de har fundet på undskyldninger for at der er random encounters og den slags.

Intro
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/05-11 06:54 
Jeg har gennemført det og jeg var såmænd meget godt underholdt, selvom det stort set er gentagelse på gentagelse.
Mit største problem er, at det hele lige er en kende for let. Alle kampe kan vindes uden brug af items eller equipment og efter et par timer bliver special moves bare kedelige at skulle gennemleve igen og igen.
Hvis man sidder og håber på noget i retning af Captain Tsubasa bliver man skuffet!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig