X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
ElgenElgenSkrevet 08/02-11 12:25 
@neros: Interesseret? Jeg vil meget gerne bytte med noget lækkert shmup-værk eller måske andet!?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 08/02-11 12:28 
Jeg tror desværre ikke jeg har noget lækkert at bytte med. Jeg har dog et BattleFantasia til PS3 men ved ikke om det er noget for dig?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/02-11 12:30, rettet 08/02-11 12:32 
Foresten så regner jeg med at tage toget på fredag så jeg er der sådan ca. ved 15-16.00 tiden, men hvis der er nogen som har plads i deres bil fra København så ville det være über cool.

Ellers er der måske en venlig sjæl som kan hente mig ved Næstveds st. når jeg ankommer måske?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/02-11 12:34 
Der lader til at komme en masse retro og supergun (jeg har faktisk to superguns nu jeg kan tage med :)) til dette træf, så kunne være man skulle tage et lille CRT-tv med igen, men ved ikke om du har plads, Darkbeat? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/02-11 13:21 
neros>Jeg har dog et BattleFantasia til PS3 men ved ikke om det er noget for dig?
Nej nok ikke, det ligner noget fighter-noget.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-11 14:06 
Til en orientering har vi 5 CRT skærme stående i kælderen til samme formål. Eneste minus er, at I selv skal slæbe frem og tilbage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-11 14:07 
neros>
Ellers er der måske en venlig sjæl som kan hente mig ved Næstveds st. når jeg ankommer måske?

Det skulle ikke være helt umuligt at jeg kan hente dig :) Bare giv mig et præcist tidspunkt, så har vi en aftale.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/02-11 14:18 
Juggernaut>
Til en orientering har vi 5 CRT skærme stående i kælderen til samme formål. Eneste minus er, at I selv skal slæbe frem og tilbage.

Altså, vi snakker fjernsyn med RGB-SCART indgange, right? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/02-11 14:26 
Nu er vi jo indtil flere unge spændstige fyre til stede, så burde vel ikke være et problem at slæbe en smule tv.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-11 14:27, rettet 08/02-11 14:27 
Såvidt muligt, jo. Jeg kan dog ikke huske hvor mange der er. Jeg skal faktisk hente et 21" en af dagene. Der burde også være RGB i.

EDIT: Til Sumez.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/02-11 14:35 
Neros, vi kan evt. kordinere det og følges ad til ned til næstveds land, jeg har en 6-pack i køleren vi kan tage hul på i toget..
hvis du tør muhahha..
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/02-11 14:36, rettet 08/02-11 14:37 
Elgen>
Nu er vi jo indtil flere unge spændstige fyre til stede, så burde vel ikke være et problem at slæbe en smule tv.

Det siger du bare fordi du vil have os med ned i kælderen : (
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 08/02-11 16:57 
Juggernaut>
neros>
Ellers er der måske en venlig sjæl som kan hente mig ved Næstveds st. når jeg ankommer måske?

Det skulle ikke være helt umuligt at jeg kan hente dig :) Bare giv mig et præcist tidspunkt, så har vi en aftale.

Skide godt jeg finder lige ud af hvornår der kører tog så vender jeg tilbage med et tidspunkt hurtigst muligt :-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-11 17:49 
Det ville være cool, hvis du og Gløgg-drengen kunne komme samtidig. Så sparer vi en tur :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-11 00:42 
Der er rim'lig risiko for jeg er med tog også.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 09/02-11 05:53 
Så er der heller ikke plads til flere i bilen (med udstyr). Har i snakket om at ankomme samtidigt? Ellers er der jo også taxaer, hvis det endeligt skulle være.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/02-11 07:21 
@Sumez. Jeg tror måske godt det kan lade sig gøre. Vi har da haft to Crt tv med før og elgen har ingen flyttekasse med denne gang. Selvfølgelig er det nemmere hvis Jugger har TV.

For øvrigt kan Elgen først kører fra kl 19 af så jeg kommer forbi dig 18:30 hvis det er ok?
JuggernautJuggernautSkrevet 09/02-11 07:55 
Darkbeat>
Selvfølgelig er det nemmere hvis Jugger har TV.

Jeg vil absolut ikke ligge hovedet på blokken omkring RGB-Scart, på de CRT vi har i kælderen. Er det et must, må I selv slæbe med for at være på den sikre side.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 09/02-11 08:16 
Det er vel et minimumkrav til et konsol-TV :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 09/02-11 08:39 
Det burde det ihvertfald være. Indtil videre har jeg bare takket ja, til de skærme som folk ikke gider have stående mere.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 09/02-11 08:58, rettet 09/02-11 08:59 
Jeg har stadig ikke helt forstået hvorfor nogle producenter overhovedet laver TV'er med SCART der IKKE er RGB; det burde sgu da være det nemmeste at lave, da det signal (more or less, her mener jeg ingen dekodning, ved godt der sker andre ting med signalet inden...) jo på det nærmeste bare kan fødes direkte ind driver-transistorene til farvekanonerne?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 09/02-11 09:19, rettet 09/02-11 09:20 
Det er vist også de færreste SCART-tv der ikke har RGB.
Dem der har flere indgange har dog ofte nogle SCART-indgange der ikke understøtter RGB, da de bruger nogle af de samme pins til et s-video signal.

60hz er dog en lidt værre sag, mht. de ældre modeller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 09/02-11 09:21 
Jeps, jeg fandt i hvert faldt ud af (ifm. fremstillingen af min SuperGun), at i det ene af mine CRT, er det kun den ene der understøtter RGB
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-11 09:40 
Det kræver jo lidt at have et matrix der både understøtter 1signal kanal (composit) ved siden af 3signal kanal (rgb), samt lyd også. Derfor tror jeg der er mange ældre og billige tv der ikke har RGB.
Men du har jo sådan set ret, Elgen, der skal ikke meget til når det i forvejen transmogriffes til RGB inden det sendes til driverne. Endnu mere tosset bliver det, når man tænker på at OSD og txttv oftes blank'es ind i RGB stadiet inden driver transistorerne.
Men det kan jo laves på mange måder, man skal jo også kunne justere brightness/contrast/etc., og som du ved er det billige at programmere det hele end at udvide hardware, og derfor vælger de nogle gange nogle hardware løsninger, som sætter begrænsninger for RGB understøttelse.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-11 19:24 
Juggernaut>
Så er der heller ikke plads til flere i bilen (med udstyr). Har i snakket om at ankomme samtidigt? Ellers er der jo også taxaer, hvis det endeligt skulle være.

Jeg arbejder kl til 16 (måske 16.30), og skal hjem og pakke, så kommer nok først sent.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-11 19:35 
Ingen interessede?

CenobiteDK>
Jeg har lidt Blu-ray film jeg sælger, og som jeg kan tage med til træffet hvis nogen er interesseret?

Corpse Bride*
The Day After Tomorrow* (dk-sub)
I, Robot* (dk-sub)
Monster House (dk-sub)
Ultimate Avengers
Oldboy

*=stadig i folie.
Udgivelserne er Region B/AB/ABC/Free.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/02-11 19:38 
Fleshmangler>
Jeg sælger en Ibanez Prestige RG1620x med piezo pu, jeg kan tage med hvis det er : P
Den har lidt lak skader, båndene er ved at være lidt slidte, derfor giver jeg den også næsten væk. *lokke lokke*

Lyder interessant, har du flere detaljer?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-11 07:44 
Hvis man ønsker lidt ro og et bad, er der natten mellem lørdag og søndag et par ekstra sovepladser til rådighed i privaten.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 10/02-11 12:30 
Er der nogle af wii ejerne der har boom blox 2?

Jeg har smidt min søsters 1er væk og voervejer at give hende 2eren, men vil godt prøve det først.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
ElgenElgenSkrevet 10/02-11 12:45 
Jeg har Bash Party, hvis det er den du mener...kan godt tage den med http://playright.dk/infotitel.php?id=49624
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 10/02-11 13:16 
Det er det jeg mener ja. Det ville være super...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-11 17:19 
Jeg skal hente Neros på Næstved Station kl.1532. Hvis andre ønsker at køre med dér, bedes i nok koordinere det Neros himself. Jeg er nok ikke i stand til at køre efter kl.17.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-11 17:42 
Junkeren og jeg har snakket om at tage afsted tidligt så det kan være vi kan passe det sammen så vi kan køre med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-11 18:06 
I skal være velkomne.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-11 18:08 
Super. Skal bare lige tjekke op med Junkeren om det passer ind i hans kram. Han er ikke hjemme nu, så får fat i ham senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 10/02-11 19:22 
Okay. Spørger lige en sidste gang. Vil der være en computer med SD kort læser til rådighed til arrangementet og en Megadrive? Ellers er der ingen pointe i at jeg tager Everdriven med.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-11 19:34 
Ja der er en der tager pc med kortlæser med og Juggernaut får MegaDrive til træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 10/02-11 19:47 
Det lyder godt. Så skulle det vist være på plads.

Ville der også være internet?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-11 22:17 
Det kan ikke garanteres. Der bliver dog arbejdet på det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 10/02-11 22:26, rettet 10/02-11 22:34 
Hvis nogen skulle ligge inde med et 15-polet 2-rækkers SUB-D hunstik de kan undvære (evt. for betaling i form af øl), må de meget gerne tage det med. Det gør ikke noget hvis det sidder fast på noget der ikke skal bruges, det kan bare afloddes. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få modded mit Hori Tekken6 stick så det kan bruges med mine adaptere; det burde ikke tage lang tid. Men jeg har kun ét af de nævnte stik og skal bruge 2. Og jeg tror ikke jeg kan nå Brinck inden vi skal køre i morgen; har 1000 ting på programmet...

EDIT: Never mind; har selv lige fundet et i mine gemmer }:-D

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 10/02-11 23:29 
Går ud fra at nogen har en pumpe med til luftmadrasser? Kunne tage min med, men synes ikke det er værd at slæbe på, hvis flere har det med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/02-11 00:02, rettet 11/02-11 00:06 
Luftmadrasser er for tøser };-D

Jeg medbringer iøvrigt også mine 2 G-Cons og samtlige mine lyspistolspil til PSX og PS2... Så hvis andre ligger inde med nogle de vil ha afprøvet (men ikke selv har lydpistoler) er her chancen };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 11/02-11 08:05 
Hovsa, så skal jeg da have pakket Elemental Gearbolt ned - Går ud fra at du allerede har Time Crisis-spillene? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 11/02-11 09:14 
jeg skal forresten have overført nogle filer fra min gamle xbox til min nye, er der en der kan tage et transferkabel med?
ElgenElgenSkrevet 11/02-11 09:14 
Jeps, altså 1, 2 og 3 };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/02-11 09:21 
Keen>
jeg skal forresten have overført nogle filer fra min gamle xbox til min nye, er der en der kan tage et transferkabel med?

Har ikke kabel, men du mener ikke fra den første xbox vel?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 11/02-11 09:24, rettet 11/02-11 09:52 
Tager iøvrigt også mit Turbo Force PCB for at fejre at det lykkedes mig at reppe det i går aftes.

Det kan iøvrigt være at jeg bliver nød til at tage tidligt hjem...for begge unger er hjemme med feber i dag (helvede og patter, det er dårlig timing)....

@Darkbeat: Tænker at jeg så kan tage toget hjem og du så kan komme forbi mig med mit udstyr søndag måske, hvis det bliver aktuelt?!?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 11/02-11 09:25, rettet 11/02-11 09:27 
Jeg tager et par Saturn-spil med, da jeg har fået et par nye erhvervelser på det seneste (ok, den ene er over et år gammel), som jeg ikke har fået spillet, så håber jeg kan få lov til at låne Elgen eller Neros' Saturn :)

Jeg har også mit ST-V board med, så hvis nogen har nogle carts liggende, kan de tage dem med, jeg har selv Cotton 2 og Soukyugurentai med, samt lidt andet blandet, og Scavenger har også en lille bunke spil.
Jeg tager iøvrigt to superguns med, da jeg selv gerne vil have leget lidt med begge to, så der kommer til at være tre af slagsen til stede til træffet. :) (men gider nok ikke tage mere end to Neo Geo sticks med, går ud fra at Neros også har sine?)
Var der nogen ønsker fra http://www.playright.dk/samlerplatform.php?id=22&platformid=26]min MVS-samling[/LINK]" target="">min MVS-samling? Tråden er efterhånden blevet så lang at jeg ikke lige kan huske det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/02-11 09:30 
Elgen>
Det kan iøvrigt være at jeg bliver nød til at tage tidligt hjem...for begge unger er hjemme med feber i dag (helvede og patter, det er dårlig timing)....

Mine unger har også været småsløje her på det sidste. Jeg har krydset alt hvad der var muligt, for ikke at de skulle blive sådan rigtigt syge op til træffet. Heldigvis er det ikke tilfældet. Jeg forstår dig 100%.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/02-11 09:33 
Meget gerne Pulstar, det har jeg aldrig prøvet. Jeg har iøvrigt Metal Slug med (skal handle lidt med neros };-D).

@Sumez: Har du tjeck på hvordan man afgører om et MVS-cart er original eller bootleg?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig