X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPad-tråden


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 10/12-10 16:32 
Hej P:R's,

Jeg har nu gennem et stykke tid overvejet at anskaffe mig en iPad, men på nettet er der så mange forskellige modsatrettede meninger om dette "apparat", at det er svært at finde ud af, om det rent faktisk er pengene værd.

Så nu ville jeg give mine ligesindede "danske frænder" en chance for at fortælle om deres oplevelser med iPad'en - om den... Se hele indlægget
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
307 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 10/12-10 16:32 
Hej P:R's,

Jeg har nu gennem et stykke tid overvejet at anskaffe mig en iPad, men på nettet er der så mange forskellige modsatrettede meninger om dette "apparat", at det er svært at finde ud af, om det rent faktisk er pengene værd.

Så nu ville jeg give mine ligesindede "danske frænder" en chance for at fortælle om deres oplevelser med iPad'en - om den er anbefalelsesværdig, og hvad i har brugt/ bruger den til!

På forhånd tak for hjælpen! :)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HeroldHeroldSkrevet 10/12-10 18:25 
Jeg kender mange, der bruger den på flyture og til bøger, og som en fiks sofacomputer til lige at tjekke websites på. Hvad vil du bruge den til?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-10 18:26 
Jeg kan ikke rigtig se det smarte i dem selv, men er interesseret i at se en tablet PC der virker lidt på samme måde i fremtiden.

Jeg har ihvertfald hørt er der skulle gå nogen vilde rygter om at der måske bliver annonceret en iPad 2 i Februar, så se lige tiden an hvis du går med planer om at købe én i den nærmeste fremtid.
millenniummillenniumSkrevet 10/12-10 18:49 
Selvfølgelig er det første generation, oghar derved et par mangler. Jeg har fået nogle fremvisninger, og skal helt sikkert have en på et tidspunkt. Når den engang (med sikkerhed) får kamera, mikronfon og Facetime, så er den i mit øje fuldendt.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/12-10 18:50, rettet 10/12-10 18:52 
Jeg er superglad for min iPad - bruger den hver dag som stuecomputer til at checke RSS nyheder, browse web, imdb+wikipedia opslag, mail, tegneserier, remote styring af pc og server, diverse touch spil, etc. Faktisk bruger jeg stort set aldrig min netbook mere da iPad er langt hurtigere at tage frem i stedet, og min primær Windows PC ser også mindre til mig.

Mit eneste kritikpunkt er at den er en smule tung som reader til bøger og tegneserier... måske noget som iPad 2 retter op på :)
Skærm med højere opløsning kunne også være nice.

Med mindre det virkeligt rykker med at købe en iPad nu, så vil jeg nok også lige vente et par måneder og se hvad iPad 2 ellers byder på af nyheder.

(skrevet på min iPad)
ChronoChronoSkrevet 10/12-10 19:17 
Det Beano siger. Lækker maskine. Min ligger enten i stuen eller på toilettet :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AmbyAmbySkrevet 11/12-10 12:38 
Man kan jo sagtens frygte at iPad 2 først rammer DK om 1 år, så hvis man står og mangler en lige nu, synes jeg bestemt man skal slå til.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 13:07 
Det tror jeg ikke man skal frygte - etteren udfases bare og den nye model tager over.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-10 13:27, rettet 11/12-10 14:01 
Jeg overvejer at skifte min E-Reader ud med en 16 GB Wifi model, og shanghaier derfor lige tråden.

Et enkelt spørgsmål til jer der har en: Hvordan håndtere den videomateriale på sider som Kotaku, Engadget etc. Med andre ord, er videomateriale på nettet afgrænset til Youtube? Den mister ret meget appel i mine øjne, hvis ikke den kan afspille videoer på de sites, hvor jeg bruger mest tid. Samtidig kunne det være rart med en reader, der kan vise manga'er, nu hvor japansk studiet for alvor er startet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 11/12-10 13:31 
Video skal være i et format den kan læse, så de steder der bruger Flash og andre "Apple-fjendtlige formater" er bandlyst. Nogle sites er gode til at levere et alternativ, men det er langt fra alle.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-10 13:48, rettet 11/12-10 13:57 
Hvilket vil sige stort set alle steder på nettet, når det kommer til video!? Er det noget med at HTML5 afhjælper problemet, så det over tid, når HTML5 bliver mere integreret, reelt ikke vil være et problem?

Hvilke formater går under betegnelsen Apple-venlige formater, udover Quicktime?

Og findes der eventuelt et hack eller lignende, så dyret kan afspille flash-video?

EDIT: Plus en ekstra ting: Hvad med Apps? Disse kan hentes direkte på dyret, ikke? ...Og skal ikke synces via en pc, med itunes? Jeg bliver pludselig i tvivl.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 14:00, rettet 11/12-10 14:03 
Echelon VI>
Hvilket vil sige stort set alle steder på nettet, når det kommer til video!?

Nej, de fleste sites jeg besøger poster iOS kompatible formater som youtube. Der er selvfølgeligt steder som Gametrailers der primært bruger flash - de har dog ofte (men ikke altid) iOS videoer også. Problemet er ikke stort for mig men afhænger selvfølgeligt af hvilke sites man bruger.
Ved ikke om det hjælper på situationen hvis man jailbreaker ens iPad.

Echelon VI>
EDIT: Plus en ekstra ting: Hvad med Apps? Disse kan hentes direkte på dyret, ikke? ...Og skal ikke synces via en pc, med itunes? Jeg bliver pludselig i tvivl.

Du kan købe apps direkte på enheden (lige som iPhone) men hvis du vil synce data med din PC, kommer du nok ikke uden om iTunes alligevel. Tror faktisk ikke du kan sætte maskinen op uden at tilslutte den til PC/Mac med iTunes først.
WikzoWikzoSkrevet 11/12-10 15:16 
Anskaffede mig selv en iPad 16 GB Wifi, da den udkom i Danmark her for halvanden uges tid siden.

Er rigtig glad for den. Bruger den mest af alt til at læse artikler fra nettet og e-bøger.

Det er uden tvivl en maskine, som nogle vil finde nyttig, mens andre slet ikke har behov for den.

Jeg har skrevet lidt mere om mine erfaringer med iPad'en på min blog: http://www.wikzo.com/2010/12/ipad.html (håber linking er i orden; kunne sagtens copy-paste, men det ville blive et ret langt indlæg ...)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-10 17:22 
Chrono>
eller på toilettet :-D

Det er der jeg skal ha' en iPad... :)
AmbyAmbySkrevet 11/12-10 17:30 
Beano>
Det tror jeg ikke man skal frygte - etteren udfases bare og den nye model tager over.

Ja netop. Og hvor lang tid efter kom den i DK. Hvis du lægger estimeret `release` i USA til April og så plusser med forsinkelsen DK fik i denne omgang, hvad får du så? :)

Det er self kun gæt. Man kan håbe på bedre resultater denne gang :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 18:21, rettet 11/12-10 18:21 
Dark-Light>
Ja netop. Og hvor lang tid efter kom den i DK. Hvis du lægger estimeret `release` i USA til April og så plusser med forsinkelsen DK fik i denne omgang, hvad får du så? :)

Nu er dette et helt andet scenarie - iPad er ude i DK nu (og softwaren understøtter endeligt dansk) og det vil ikke give mening at de bliver ved med at fabrikere iPad 1 til det skandinaviske marked og iPad 2 til resten af verden - folk vil jo ikke købe etteren hvis den er på vej ud af markedet.
Jeg vil ikke blive overrasket hvis iPad 2 ikke kommer fra dag 1 i skandinavien, men det bliver højst en lille forsinkelse.

Men hvis det skulle ske (for diskussionens skyld) kan man jo bare købe hjem fra Tyskland (som jeg gjorde) til samme pris så rådet med at vente lidt holder stadig. Etteren kan sikkert også købes noget billigere når toeren lander - hvis man altså kan vente et par måneder :)
HeroldHeroldSkrevet 11/12-10 18:36 
Jo, det giver fin mening. Hvis der lige så stor efterspørgsel som der er på de andre Apple-gadgets, så leverer de til de store markeder først til efterspørgslen falder, og derefter får Danmark - sådan har det jo være meget alt indtil videre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 18:48, rettet 11/12-10 18:52 
Hvorfor skulle de blive ved med at fabrikere etteren til skandinavien i stedet for at 100% fokusere på den nye model?
Salget af etteren vil som sagt dø helt ud i skandinavien hvis de udfaser den i udlandet men først senere her - hvem vil dog købe en "forældet" model?

Der har heller aldrig være den store forsinkelse med de opdaterede iPod Touch og iPhone modeller efter den første version har ramt Danmark. Faktisk har det oftest været samme dag eller meget kort tid efter.

EDIT: Nu antager jeg at de vil udfase etteren når toeren kommer - de kan selvfølgeligt vælge at have begge modeller på markedet og fabrikere dem begge. Så vil situationen være en anden.
JmogJmogSkrevet 11/12-10 21:34, rettet 12/12-10 00:28 
Det kan jo tænkes at det ikke er en afløser men derimod et alternativ. Hvis rygterne om at iPad 2 er mindre (og så hedder den næppe 2), så faser de næppe etteren ud. En del vil foretrække den store skærm. Andre vil gerne have en der kan være i en stor lomme. Begge vil kunne sælge fint.

iPad 1: til folk der vil have en tabletmaskine. Konkurrent til Tablet PC
iPad Sport: til folk der konstant vil have den med sig og ikke er solgt på Samsung Galaxy Pad.

Der kommer sikkert også en iPad 2, som vil have mere Ram og større opløsning og kamera, men det behøver ikke allerede være til februar. Det vil faktisk være lidt tidligt at lave en hardwarerevision, som vil kræve at alle apps skal opdateres for at udnytte skærmen ordentligt. Husk at alle iPhone modeller før fireren havde samme opløsning og derfor udnyttede alle apps fuldt ud. En ny iPad ville med samme opløsning og mindre størrelse være en smart løsning, da udviklerne ikke skal lave nogen omstilling eller opdatere gamle apps.
NaieraNaieraSkrevet 11/12-10 21:38, rettet 11/12-10 21:38 
Jeg har netop også læst at den næste iPad vil have en skærm på 7". Jeg synes det lyder underligt, men hvis det passer, så gør det mig ikke noget, at næste model er lige på trapperne. USB og SD-kortlæser ville være fint at have, men så langt væk er computeren jo heller ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 21:58, rettet 11/12-10 22:01 
En lidt mindre iPad model tror jeg bestemt også er en mulighed - måske kommer fremtidige generationer i to størrelser?

Umiddelbart syntes jeg ikke den næste model ser mindre ud eller har heller ikke set nogen rygter om det. Kamera(er) ser dog ud til at komme med.

http://www.9to5mac.com/41386/leaks-begin-is-this-the-ipad-2-0

http://www.appleinsider.com/articles/10/12/10/apple_suppliers_say_ipad_2_to_have_front_and_rear_cameras.html

@Jmog: Er enig i det du skriver mht. skærmen - højere opløsning er nok lidt tidligt, men man har lov at håbe ;)
AmbyAmbySkrevet 11/12-10 22:11 
Jeg tror ikke på en mindre iPad end den vi har i dag, når vi snakker skærm. Men håber de laver den lettere og tyndere.

Mht til skærm, kunne det være okay med en front-kamera, men jeg kan ærlig talt ikke se hvad jeg skal bruge en kamera til på den anden side.

Vi får sikkert heller ikke skiftet det properitære stik ud.

Mit største ønske er et holdningsskift fra Apple, hvor vi kommer væk fra den daglige sync til en pc. Det er simpelthen forældet. Alt sync og wifi, og mer i skyen. Kom nu.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 22:28, rettet 11/12-10 22:30 
Dark-Light>
Mit største ønske er et holdningsskift fra Apple, hvor vi kommer væk fra den daglige sync til en pc. Det er simpelthen forældet. Alt sync og wifi, og mer i skyen. Kom nu.

Helt enig!... lidt stygt at der stadig ikke er mulighed for trådløs sync og at Apple ovenikøbet blokerer for 3. parts løsninger. Det behøver ikke engang være via skyen IMO... bare man kan gøre det lokalt. Men AirPlay gimmicks vil de gerne lave.
HeroldHeroldSkrevet 11/12-10 22:51 
Beano>
Hvorfor skulle de blive ved med at fabrikere etteren til skandinavien i stedet for at 100% fokusere på den nye model?
Salget af etteren vil som sagt dø helt ud i skandinavien hvis de udfaser den i udlandet men først senere her - hvem vil dog købe en "forældet" model?

Der har heller aldrig være den store forsinkelse med de opdaterede iPod Touch og iPhone modeller efter den første version har ramt Danmark. Faktisk har det oftest været samme dag eller meget kort tid efter.

Jeg tænker ikke kun Skandinavien, men der vil helt sikkert være et stort lager af iPads, som de pusher ud til de lande hvor den ikke er lanceret. Det er almindelig praksis. Det er givetvis ikke et stort lager, da de garanteret sætter produktionen ned i forbindelse med at 2'eren er på vej, men der er ingen grund til at sælge 2'eren, før 1'eren er ude af butikken... Men lang tid, går der nok ikke - afhængig af hvor meget de brænder inde med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 17/12-10 22:11 
er der nogle der ved om man kan slå fra, at når man slutter sin ipad til sin PC, så laver den en sikkerhedskopi hvergang...tror ikke jeg får brug for sådan en sikkerhedskopi nogensinde, og det ta'r ekstra sekunder(spildt) om at synkronisere.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
GreaseballGreaseballSkrevet 17/12-10 22:27 
Kender en del der er blevet meget glade for Samsungs Tab som er noget mindre en Ipad.
Har selv en på mit arbejde og den er meget nem at arbejde med.
Dem som har prøvet den, hvad syns i om den kontra iPad?
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 26/12-10 12:59 
er der nogle der ved om man kan få et program, til sin ipad, så jeg kan streame mine film,musik fra min netværks harddisk, over på ipad. så mine film, og musik ik ligger og fylder på selve ipad?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HeroldHeroldSkrevet 26/12-10 13:32 
Air Video virker sådan... nogenlunde på iPhone, men tror det kræver at du har en pc kørende med server-softwaren på.

Har du en Synology NAS, har de software til at kunne streame musik - tror ikke at der er noget tilsvarende til film.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/12-10 14:11, rettet 26/12-10 14:12 
Air Video er rigtigt godt på iPad og kan varmt anbefales. Det kan lave både real-time cross-encoding og batch konvertering af videoer. Kræver dog en lille server app på ens PC eller Mac. Jeg kender ikke en lign løsning til musik.
AmbyAmbySkrevet 26/12-10 14:37 
Kan kun anbefale Plex. Har ikke prøvet Air Video, men tror det er det samme, plus meget mere.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 26/12-10 16:44 
har indtil nu fundet et program, der hedder video stream, til 6 kr.-

men synes det er "lidt" langsomt til at opdatere mapperne, jeg har med film, men måske fordi det er over 500gb den ska igennem.. ser dog frem til at lege lidt mer med det.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 26/12-10 17:08 
Dark-Light>
Kan kun anbefale Plex. Har ikke prøvet Air Video, men tror det er det samme, plus meget mere.

Plex kan kun streame fra Mac - der findes ikke en Windows server app endnu.
JmogJmogSkrevet 26/12-10 23:28 
Greaseball>
Kender en del der er blevet meget glade for Samsungs Tab som er noget mindre en Ipad.
Har selv en på mit arbejde og den er meget nem at arbejde med.
Dem som har prøvet den, hvad syns i om den kontra iPad?

Ikke en dårlig maskine som sådan, men er ikke nær så god som iPad på næsten alle områder. Er for stor til at man realistisk gider at tage den med sig hele tiden, så den vil reelt blive en sofa/besøge familien web/mailklient. Der er iPadens større skærm en klar fordel. Den har dårligere batterilevetid. I modsætning til iPad så KAN den flash. Til gengæld så kan Flash ikke slås fra (i hvert fald i den udgave jeg prøvede), hvilket betyder den oftere loader hjemmesider langsommere end en iPad. Pinch zoom er knap så lækkert og flydende implementeret.

Det er en fin lille maskne og vil man gerne kunne hente alle de rare ting der findes på Android market med de færre begrænsninger som programmørerne der har i forhold til iOS, så er det da den man skal have. Går man efter den bedste interfaceoplevelse med det-virker-bare følelse og det største udbud af software, så skal man have iPad.
WehnerWehnerSkrevet 31/12-10 13:21 
Er der nogen, der kender noget til den her tablet på nettoavisens forside?

http://viewer.zmags.com/publication/9db2efeb#/9db2efeb/1

Der er jo ikke ret meget info om specifik model, men det kunne være denne: http://www.youtube.com/watch?v=qvtCk1wZ7LM&feature=related

Til 999,- lyder det lidt fristende. Jeg er ret vild med iPad, men ikke villig til at betale prisen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 31/12-10 13:28 
Når man tænker på hvor 'god' Galaxy Tab er, til en pris der uden problemer kan konkurrere med iPads, på den dårlige måde, så gyser jeg ved tanken om, hvor 'gode' disse kopiapparater er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 31/12-10 13:40 
Men se hvor lækker unboxingen ser ud :) http://www.youtube.com/watch?v=2908ilUiws4&feature=related
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/01-11 19:21, rettet 02/01-11 19:55 
Jeg havde selv mulighed for at teste dyret i løbet af julen, da et familiemedlem har fået den store model, og må sige at jeg er ret imponeret. En af mine største anker, manglen på multi-tasking, er blevet løst med update 4.2. Apples tablet er hurtig, skærmen er super flot, og hardwaren utroligt velproduceret - og egentlig meget pæn, trods mine første tanker.

Det eneste jeg umiddelbart synes er dybt frustrerende ved iPad på nuværende tidspunkt, er manglen på et ordentligt fil-systemet, og at ALT er bundet op på iTunes. Vel er der omveje, f.eks. i form af Drop Box, men det er altså usædvanligt at man ikke har direkte adgang til pladsen på hvad Apples tablet forsøger at være et alternativ til: Netbooken.

Jeg har efter kigget, selv bestilt den lille 16 GB WiFi + 3G model, da jeg forestiller mig, at det meste af den data jeg vil tilgå med enheden alligevel skal foregå over mit eget netværk, eller i skyen. Den skulle gerne komme i næste uge :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 01/01-11 19:35 
En af idéerne med iPad, og Apples mobile styresystem i det hele taget, er jo netop at der ikke skal være noget filsystem, som man kender det fra computer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/01-11 19:40, rettet 01/01-11 19:44 
Og den idé, synes jeg som sagt, tangerer det fjollede, når vi snakker iPad :)

Jeg kunne forstå beslutningen hvis Apple var langt mere orienteret mod skyen med produktet, men det er de jo netop ikke.

Jeg kan absolut ingen fordele se for forbrugeren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 01/01-11 19:41, rettet 01/01-11 19:43 
På iPad, eller iPod Touch/iPhone, kan jeg egentlig ikke se, hvad du skal bruge det til. Du må afbestille og få dig en MacBook Air i stedet ;)

Echelon VI>
Jeg kan absolut ingen fordele se for forbrugeren.

Fordelen er at der er ti gange mindre bøvl. Færre ting kan gå galt, og det er langt nemmere at finde ud af. Min mormor lærte at bruge min iPad på mindre end fem minutter, fordi det bare virker. Der er dårligt nok noget at finde ud af. Når du tilføjer filstyring, mere avanceret end den er nu, så nærmer du dig bare computeren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/01-11 19:55, rettet 01/01-11 19:59 
Hehe, den fylder alt for meget sådan en Air :p

Jeg tror aldrig jeg kommer til at kunne se hvordan det er nemmere først at skulle tilføje ting til iTunes, for så at tilslutte en Apple enhed via et arbitrært properitært kabel, synce via iTunes, end at tilslutte enheden via standard USB, og drag og droppe filerne hvor jeg ønsker dem - og hvilke fil-typer jeg ønsker.

Derudover kan jeg ikke se hvordan enheden skulle blive mindre brugervenlig af at jeg, der har mere erfaring og viden på området, har direkte adgang til enhedens filsystem - din mormor må da stadig gerne blive ved med at synce via iTunes :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 01/01-11 19:56 
Som stor iPad/iPhone tilhænger er jeg helt med Echelon VI mht. "filsystem" - det burde være muligt at lave et fælles document-område som apps kan læse og skrive relevante data til, og synkronisere med PC/Mac. Fint nok at apps stadig kan bruge egen data område men et delt ville være en stor fordel og behøver ikke være komplekst for brugeren at anvende.

DropBox er dog er et fantastisk alternatic (i mangel på en standard løsning fra Apple selv) som jeg bruger meget til dokumenter - og det virker automatisk helt uden idiotisk iTunes sync og USB kabel-fedteri :)
WehnerWehnerSkrevet 02/01-11 19:22 
Inspireret af din post har jeg nu installeret Dropbox på både pc og telefon. Jeg har allerede 100 billeder liggende. Er der en måde at markere dem alle på én gang i iPhonen, eller skal jeg uploade dem enkeltvis?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/01-11 19:34 
Det er desværre kun muligt at uploade een fil af gangen fra iOS klienten.
WehnerWehnerSkrevet 02/01-11 19:49 
Man kan jo kun elske Steve Jobs :)

Men tak - det er stadig rart med et alternativ til iTunes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 03/01-11 17:38, rettet 03/01-11 17:45 
Jeg kan ifm. DropBox også anbefale en lille text editor kaldet "PlainText" jeg er faldet over. Den er DropBox kompatibel og gratis - udemærket måde at redigere notater, lister og andre tekster i ens DropBox direkte på iPhone og iPad :)

App Store link
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/01-11 21:53 
Jeg har surfet lidt for at finde de bedste apps, men det kunne være spændende at høre hvad folk herfra selv bruger, og synes er godt til iPad?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 03/01-11 22:39 
Jeg synes godt om:
Video stream(kanon til at streame fra pc til ipad)
Danske bank netbank
Rage (spil)
Cover orange (spil)
IM+ (messenger, MSN)
Friendly (facebook)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 05/01-11 15:51 
iPad 2 mockup ...

Physical Mockup of Next-Generation iPad Appears at CES
BeanoBeanoSkrevet 05/01-11 18:34, rettet 05/01-11 18:34 
Echelon VI>
Jeg har surfet lidt for at finde de bedste apps, men det kunne være spændende at høre hvad folk herfra selv bruger, og synes er godt til iPad?

Mine mest brugte apps....

DropBox - Fandeme!
PlainText - Text editor til f.eks. DropBox.
NetNewsWire - Fortræffelig RSS newsreader.
iMDb - Uundværlig for filmfanatikere!
Wikipanion - Wikipedia frontend.
iTV Shows HD - Få styr på TV serierne.
Marvel+DC Comics+Comics - Mange tegneserier er gratis og er lækre at læse på iPad skærmen.
iBooks - De var engang lavet af papir.
Air Video - Stream video filer fra din PC/Mac.
BBC News+CNN+News Pro - Mainstream news med stort M.
WeatherProHD - gør vejeret bedre der hvor du bor!
eWallet - Krypteret store til f.eks. passwords.
Amazing HD - Wallpapers optimeret til iPad.
AppAdvice - Nyheder og anmelder af apps og spil.
SpeedTest - Test din internet forbindelse.

Nogen der kender en ordenlig tv-guide til iPad?
307 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig