X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny sidescroller shmup: Stormwind


Svar
Per SPer SSkrevet 06/12-10 12:25 
I et interview på en tysk tv-kanal, afslørede Red Spot Games et nyt og - umiddelbart - meget flot spil til Dreamcast.

Detaljerne omkring spillet er endnu lidt vage, men hvis man ser interviewet, så vises der nogle klip fra spillet i baggrunden.

På deres hjemmeside er nogle fakta om spillet tilgængeligt.

Læs mere her:
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 06/12-10 13:11 
Ser umiddelbart spændende og lækkert ud };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 06/12-10 14:02 
Det kunne jo godt være man skulle til at samle lidt på Shmups til Dreamcast og så få fat på et godt gammeldaws stick også.

Hvad kan i anbefalde af sticks til Dreamcast?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-10 14:10, rettet 06/12-10 14:15 
Der er egentlig ikke noget godt stick til Dreamcast :( Det "originale" Agetec har en ret flot kasse, men delene skal skiftes til noget bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=YbEwg6hg5bM
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/12-10 14:14, rettet 06/12-10 14:16 
Ja, det "Alm." stick er ganske okay, og man kan forholdsvis nemt modde det med Sanwa/Seimitsu :)

Ang. Sturmwind, så skal jeg godt nok som minimum se nogle screens, før jeg bliver vild og kåd. Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes ikke ligefrem "post-mortem" shooters på Dreamcast'en har leveret varen specielt godt. Måske er det bare, fordi jeg fatter hat af shooters, men de har i hvert fald heller ikke været noget, man som tilskuer har kunnet komme ret højt op at køre over :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 06/12-10 14:21 
Konsolkongen>
Der er egentlig ikke noget godt stick til Dreamcast :( Det "originale" Agetec har en ret flot kasse, men delene skal skiftes til noget bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=YbEwg6hg5bM

Ja ok tænkte det nok :-) Det kan være jeg skulle prøve det engang men på den anden side trækker PS2'en også ret kraftigt hvad shooters angår. Jeg ved ikke rigtigt hvilken en konsol der er bedst til shooters. DC'en eller PS2'en?

PS2'en har jeg jo et HORI stick til :-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/12-10 14:29, rettet 06/12-10 14:36 
neros>
Jeg ved ikke rigtigt hvilken en konsol der er bedst til shooters. DC'en eller PS2'en?

Selv uden at vide noget om shooters, kan jeg (desværre) fortælle dig, at PS2'ens shooter-katalog efterlader DC'en gul, blå og hulkende efter sin mor :!

(Eller også er de omtrænt lige sølle?... jeg fatter som sagt hat)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 06/12-10 14:48 
Hahaha! Ok så :-) Kan godt være du har ret, men DC'en har jo haft en del eksklusive titler også og hvad med Fast Striker!

Hurtig Angriber!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 06/12-10 15:04 
PS2'en har jo Dodonpachi DOJ, Espgaluda, Mushihimesama, Ibara, Thunder Force VI og en del flere.

DC'ens er Ikaruga, Trizeal, Zero Gunner 2, Mars Matrix, Border Down, Chaos Field, Gigawing 1 & 2, Radilgy og Under Defeat.

Det er nok en smagssag.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Per SPer SSkrevet 27/12-10 20:31, rettet 29/12-10 00:11 
Den første officielle Sturmwind trailer er lagt op på YouTube.

Sturmwind trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 27/12-10 22:31 
Det ligner jo en fornuftig R-Type klon
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig