X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/12-11 17:50 
Sonic>
Rayman Origins til £ 21.85 hos shopto :)

Så er der vist ikke nogen undskyldninger tilbage.... køøøb :)
SonicSonicSkrevet 13/12-11 18:01 
Er købt da :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 13/12-11 18:13 
Det var til de andre der stadig venter :)
SonicSonicSkrevet 13/12-11 18:52 
Just saying :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
kingsizekingsizeSkrevet 13/12-11 19:23 
Nyt Humblebundle

Der er nogle ganske fine spil i blandt denne gang.

Humble Bundle
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SumezSumezSkrevet 13/12-11 19:30 
Ja det tør siges! Men de skal altså passe lidt på de ikke presser citronen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/12-11 19:42 
Hvem presser citronen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/12-11 21:59 
De sender så mange bundles ud at de risikerer at det devaluerer værdien af dem... tror jeg?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/12-11 22:48 
Det synes jeg ikke rigtigt man kan sige. Det er jo ikke en udgiver, men reelt én mand (sådan startede det i hvert fald), der har taget initiativ til fokus på både velgørenhed og de små udviklere. Der er nogle helt fantastiske spil imellem - især bundlet med Binding of Isaac var fænomenalt! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 13/12-11 23:10 
Okay, fuck... Jamestown kan køre på Mac nu! Hvorfor vidste jeg ikke det?!
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 13/12-11 23:20 
Herold>
især bundlet med Binding of Isaac var fænomenalt! :D

Den missede jeg desværre, for jeg ville egentlig gerne prøve Binding of Isaac, men det lader ikke til at være udgivet andre steder udover Steam, og jeg er stadig gammel og bitter mht. Steam. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 15/12-11 19:51, rettet 15/12-11 19:53 
Til dem der ikke skulle have spillet limbo endnu er det til 19 kr i 20 timer på steam

Og der er mange der er begyndt at "efterligne" the humble bundle, her er en af dem, ned til $1,5 for pakken

http://www.getgamesgo.com/little-big-bunch
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 15/12-11 20:09 
Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det, men alle de der indie-bundles er ved at blive lidt for meget efter min mening.

"Nyhedsværdien" er ligesom gået lidt af. Pakkerne kommer for hurtigt og for mange til, at jeg personligt har tid til at følge med og købe dem. Det er lidt samme problemstilling som med Steam, som dog mest har deres store tilbud i højsæsonerne.

Uanset hvad er det dog fedt at se, at indie-udviklerne får deres retmæssige anderkendelse.
solid snakesolid snakeSkrevet 15/12-11 20:53 
Burde man ikke lave en tråd der hedder aktuelle Steam tilbud istedet for de blive postet her konstant.?

Diskussionen har sikkert været oppe før..
Det ville være meget rart, da jeg tit tjekke den tråd forgæves pga alle de steam tilbud.

Det er bare et forslag. :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HulleHulleSkrevet 15/12-11 21:29 
Men det er vel lige så irriterende for de som ikke har Wii eller anden konsol, hvis der bliver postet aktuelle tilbud til maskiner man ikke har. Skal det så maskine opdeles, eller er Steam et unikt tilfælde?
Jeg er personligt glad for Steam tilbud, men fint med mig hvis det får en dedikeret tråd.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
happyEDhappyEDSkrevet 15/12-11 21:31, rettet 15/12-11 21:31 
Ja tænkt at du siger det... at man kan klage over der kommer for mange spil.. du står jo frit for aat købe eller ikke købe et spil på tilbud..

Sjovt som folk bare vil ha noget at brokke sig over.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 15/12-11 21:53 
Det har været oppe før, og det er stadig et fornuftigt forslag, og ikke brok. Jeg kan ikke se problemet i to separate tråde, hvis der er nok tilbud på Steam til at fylde sin egen tråd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 15/12-11 21:59 
Hulle>
Men det er vel lige så irriterende for de som ikke har Wii eller anden konsol, hvis der bliver postet aktuelle tilbud til maskiner man ikke har. Skal det så maskine opdeles, eller er Steam et unikt tilfælde?
Jeg er personligt glad for Steam tilbud, men fint med mig hvis det får en dedikeret tråd.

Det kan jeg godt give dig ret i, men jeg tænker bare at Steam tilbud er jo ikke spil som man kan sidde med i hånden.
Det er et man downloader.

Jeg mener ikke man skal dele det op om det er Wii, PS3 eller Xbox 360 osv spil. Jeg mener de høre under den samme kategori konsol spil.

Jeg mener bare der virkelig har været postet meget steam på det sidste. Det er ikke et problem der kommer mange spil, når man er en gamer.
Det var for at det skulle være mere overskueligt.

Det er ikke brok kun et forslag. :)
Tak for din back up Sumez.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 15/12-11 22:04 
For the record hører diskussionen omkring det, om noget, slet ikke til her i tråden, og vi har været gennem det meste, det må være op til folk der poster steam-tilbud hvorvidt de vil fortsætte i denne tråd eller lave en ny, dedikeret tråd.

Ikke mere at diskutere ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/12-11 22:06, rettet 15/12-11 22:36 
På de seneste tre sider (gad ikke gå længere tilbage) har der været fire indlæg om Steam-tilbud. Det er siden 23/11, altså kun lidt over ét om ugen. Kan ikke se problemet i det.

EDIT: Skrevet samtidig med Sumez' indlæg.
EDIT 2: Nu har jeg vist for travlt. Pointen med min edit var at vise, at jeg har set Sumez' indlæg, der lugtede af, at der var taget en beslutning fra staben mht. en eventuel dedikeret tråd. Altså at emnet var uddebateret. Men ser ud til at det også kunne være en generel kommentar :)
ChronoChronoSkrevet 20/12-11 08:45 
Der er halv pris på Bastion på Xbox Marketplace i dag. Jeg har lige købt det.

Bastion
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 23/12-11 18:32 
Dead Island koster 99 til PC eller 149 til PS360 i Gamestop, fra d. 26/12-1/1.. Se flere tilbud i deres udsalgsavis.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 23/12-11 19:30 
http://www.game.co.uk/en/dodonpachi-resurrection-deluxe-143331

Stor toldrisiko, men en pris der er svær at sige nej til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 23/12-11 19:39 
Der er da ikke told på varer fra Game.co.uk
SumezSumezSkrevet 23/12-11 19:40 
Hmm det troede jeg. Hvis du har ret, er det kun gode nyheder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 23/12-11 19:42 
Game, gameplay og gamestation er samme firma og ingen af dem har told, da de sender fra samme lager in England.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 23/12-11 19:46 
Jeg vidste godt det var samme firma, men jeg mente bestemt vi har haft diskussionen før og konkluderede at Game havde told på ligesom Gameplay, men det var så åbenbart omvendt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/12-11 20:20 
Hvor meget tager de i forsendelse til DK?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BazeBazeSkrevet 23/12-11 20:25, rettet 23/12-11 20:26 
Sumez>
Jeg vidste godt det var samme firma, men jeg mente bestemt vi har haft diskussionen før og konkluderede at Game havde told på ligesom Gameplay, men det var så åbenbart omvendt...

Hverken Gameplay eller Game har told, har bestilt utallige spil fra begge sites. Måske du tænker på play.com?

@Wehner - jeg mener det er 3 pund, kan ikke huske om det er i alt eller pr. spil.
WehnerWehnerSkrevet 23/12-11 20:30 
Jeg er også fristet af AC: Revelations til £25 samme sted.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/12-11 20:43, rettet 23/12-11 20:44 
Wehner>
Hvor meget tager de i forsendelse til DK?

£2.5 eller £2.9 eller deromkring
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/12-11 20:47, rettet 23/12-11 20:52 
Dodonpachi + AC: Revelations for ballpark 330,- alt inklusiv er ganske svært at sige nej til.

EDIT: Omg og Deus Ex til £13!

EDIT2: Og Dark Souls til £20!!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 23/12-11 20:54 
...og El Shaddai til £5. Ser dog ud til at være udsolgt.
scavengerscavengerSkrevet 27/12-11 18:57 
Jeg ved ikke om folket har set det, men GameStop sælger alle brugte PS2 spil til 29,- uanset førpris. Så hvis der skal fyldes nogle huller i samlingen...
Nemo me impune lacessit
WonderboyWonderboySkrevet 27/12-11 19:19 
Okay kunne da godt være man lige skulle smutte forbi og kigge i morgen :-)
I love monster land
silverstarsilverstarSkrevet 28/12-11 16:52 
Hulle>
Dead Island koster 99 til PC eller 149 til PS360 i Gamestop, fra d. 26/12-1/1.. Se flere tilbud i deres udsalgsavis.

Købt :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
spectrespectreSkrevet 29/12-11 13:12 
Også mig. Fik også en The Walking Dead tegneserie med? Det havde jeg ikke lige regnet med.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HulleHulleSkrevet 29/12-11 15:38 
Jeg fik også hapset 3 eksemplarer af spillet :) Har læst godt om co-op og fik overtalt to venner. Tegneserien er en fin lille bonus at få med også.
Man kan også købe det brugt til 139, hvis man vil spare en tier. Der er ingen online nøgle med spillet, så brugt går også an hvis nogen skulle være i tvivl herom.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 29/12-11 21:37 
CDON har nogle okay tilbud lige nu. Spil helt ned til 7 kr.

http://cdon.dk/spil/lagersalg_-_spil/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 29/12-11 22:13 
De har Fighting Angels til kun 36kr!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 30/12-11 18:40 
Hmm, det ser ret godt ud :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 09/01-12 09:59 
Denne mandag har Zavvi et par tilbud, der ryger under tolderens spærregrænse :)

Bulletstorm: http://www.zavvi.com/games/platforms/xbox-360/bulletstorm/10177580.html
Dragon Age 2: http://www.zavvi.com/games/platforms/xbox-360/dragon-age-2/10225750.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 10/01-12 07:21 
Opdagede lige at Cave har tilbud på deres IOS spil i appstore. Tilbudene ender idag d. 10 januar.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HeroldHeroldSkrevet 13/01-12 19:49 
Jeg fandt lige Halo: Anniversary til 100 bobs i Elgmutanten i Fields.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 13/01-12 19:51 
I orden :)

Kunne være, jeg skulle kigge forbi dem i morgen her i Roskilde. Vil da gerne give 100,-
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 13/01-12 20:08, rettet 13/01-12 21:37 
Fields har en hel del. Tog også Dead Space 2, Crackdown 2 og et sidste jeg ikke kan huske.

Edit: Force Unleashed 2.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 13/01-12 20:10 
Gamestop (set på fisketorvet) har bl.a. zelda 3DS til 200,-

Og det er kamp godt!
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 18/01-12 19:06 
Herold>
Fields har en hel del. Tog også Dead Space 2, Crackdown 2 og et sidste jeg ikke kan huske.

Edit: Force Unleashed 2.

Der var intet i Roskilde, da jeg kiggede derned i lørdags. Halo stod til 299,-
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 24/01-12 19:51, rettet 24/01-12 21:18 
Fint tilbud til Serious Sam-buffs... Et helt bundle med Serious Sam-spil:

Serious Sam: The First Encounter
Serious Sam: The Second Encounter
Serious Sam: The Random Encounter
Serious Sam Double D
Serious Sam: Kamikaze Attack
Serious Sam: The Greek Encounter

Minimumspris lige nu er 3,22€. Der er knap 97 timer tilbage.

http://www.indieroyale.com/
enfenenfenSkrevet 24/01-12 22:56 
Herold>
Jeg fandt lige Halo: Anniversary til 100 bobs i Elgmutanten i Fields.

Da jeg alligevel var i Fields i dag, hoppede jeg lige forbi Elgiganten. Du må have været heldig, eller der har været tale om et enkeltstående tilbud, for spillet stod til 299,- på hylderne :)
What is the Matrix?
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig