X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
PapandPapandSkrevet 17/07-09 22:20 
Den danske hjemmeside er på vej. Så vidt jeg ved, har det været i tankerne / undervejs i flere år, men er altså først for alvor ved at blive realiseret nu - heldigvis da.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/07-09 22:39 
Det katalog er jo fuld af stavefejl ;D
PapandPapandSkrevet 17/07-09 22:44 
Nu kigger du vel på den danske version? :P

Så vidt jeg ved, er det også en svensker der har læst korrektur, så ender det jo en anelse gebrokken.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-09 01:25 
Jeg klikkede bare på den du havde linket. Den ser ud til at den er Norsk eller sådannoget?
HeroldHeroldSkrevet 18/07-09 01:27 
Den så i hvert fald ikke dansk ud, hvis man kigger på overskrifterne - jeg var ikke inde og læse det med småt, men det man kunne se uden at være zoomet ind, var helt sikkert ikke dansk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PapandPapandSkrevet 18/07-09 01:53 
Klik eventuelt tilbage til forsiden og vælge dansk. Så skulle den være løst.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 18/07-09 02:20 
Much better. Via dit link landede man midt i den svenske :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 18/07-09 16:14 
Papand>
Inden du får os blæst op til at være fuskere og anmelder os til forbrugerklagenævnet - hvis "man" ellers gad bruge tiden på en mail - så bør du nok lige blive informeret om reglerne for benyttelse af vores tilbud.

Som det ses i mit link til sommer kataloget, så er betingelserne følgende: "OBS! Vi kan kun modtage spil som findes i vores database / kan skannes, alle andre spil kan ikke byttes."

Det er simpelthen bare for tyndt. Så kan man jo påstå at ethvert spil ikke kan scannes. BUTIKKEN SOLGTE SELV SPILLET, så hvordan kan det ikke være i deres database???
Jeg har fredagen inden fået at vide at jeg godt kunne bytte spillet, jeg havde bare ikke fået det rigtige med i coveret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 18/07-09 16:54 
I realiteten kan spillet godt have forskellige stregkode, og det gør vel at et givent spil i nogle tilfælde, ikke findes i en database.

Jeg kan så ikke helt have ondt af dig, når du udnytter systemet :)

Det er lidt som da Gamestop kørte kampagne for indlevering af dvd titler (3 brugte = 99,- mener jeg). Der var mange, der købte en masse dvd film - her i blandt dubletter - i eks. TP for så lidt som 10,-. De fleste ved, at Gamestop ikke tager imod varer i plombering, så de 'kloge' var nødt til at fjerne plomberingen, for bagefter at finde ud af, at Gamestop ikke tager imod dubletter. Så stod de med en masse dvd film, de nok ikke havde kalkuleret med :)
What is the Matrix?
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/07-09 18:10 
Papand>

Inden du får os blæst op til at være fuskere og anmelder os til forbrugerklagenævnet...

Hvis i har retten på jeres side så gør forbrugerklagenævnet heller ikke noget ved sagen.

Men kan ikke se problemet med at spillet ikke er i jeres database ? i sætter jo alligevel jeres egne stregkode på jeres brugtsalgs produkter.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/07-09 18:15 
Papand>
Der er rigtig gode indbytningstilbud og vi gør selvfølgelig alt for at folk ikke kan "misbruge" det.

Jeg ser det nu ikke som misbrug at jeg faktisk også køber spil andre steder end i game ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
enfenenfenSkrevet 18/07-09 18:34, rettet 18/07-09 19:20 
Men det er jo udnyttelse af systemet, hvis du går ned i Blockbuster og køber to billige brugte spil for bagefter at gå ind i Game/Gamestop og bruge dem på et '2 brugte for 1 nyt' tilbud.

Der er mange, der gør det, men det ændrer ikke på, at det ikke de kunder, Game/Gamestop har tiltænkt sig. Og det er også en af grundene til, at førnævnte ikke tager imod dubletter.
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 18/07-09 18:39, rettet 18/07-09 18:42 
Det kan jeg overhovedet ikke se.
Hvis der i tilbudet havde stået '2 brugte spil, der IKKE lige er købt i BlockBuster eller andre butikker, for 1 nyt' ville det være misbrug...men som det er nu...
...det er jo ikke fordi Game/GamesTop er fuldstændig uvidende om at andre butikker sælger brugte spil når de laver sådan et tilbud.

Efter din device er fx. al valutahandel med det formål at tjene penge så også udnyttelse af systemet. Dog er der folk der på lovlig lever (fedt) af det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 18/07-09 18:50 
Jeg synes heller ikke at det er at udnytte systemet. GamesTop og GAME tørrer i forvejen folk i røven ved at købe spil billigt, og sælge dem igen til en langt højere pris. At de tager imod spil, der er købt billigt andetsteds, er bare sådan systemet er.

Når det er sagt, så synes jeg ikke at der er noget galt med at de ikke vil tage imod Spider-Man-spillet, fordi det ikke kan scannes - så længe der er en grund. De kunne jo bare have sagt at de ikke tog imod den - jeg tror ikke ham nørden nede i GAME bestemmer hvad der er eller ikke er på den liste. Det må være en beslutning, der træffes andetsteds, da jeg vil skyde på at den har med økonomi, udbud og efterspørgsel. Måske har der været noget galt med versionen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 18/07-09 18:57, rettet 18/07-09 18:59 
Elgen>Efter din device er fx. al valutahandel med det formål at tjene penge så også udnyttelse af systemet. Dog er der folk der på lovlig lever (fedt) af det.

Den sammenligning kan du vist ikke lave, så det vil jeg ikke kommenterer yderligere :)

Selvfølgelig ved Game/Gamestop, hvad der foregår, og det er jo også derfor 'ingen dubletter' reglen er lavet. Ellers ville det være endnu nemmere at udnytte systemet.

Jeg forsøger på ingen måde at virke uskyldig eller som en engel - for jeg har gjort det samme, og kommer sikkert også til det igen. MEN, jeg sidder ikke og tuder over det. Det var sådan set bare min pointe :)

Herold>
Jeg synes heller ikke at det er at udnytte systemet. GamesTop og GAME tørrer i forvejen folk i røven ved at købe spil billigt, og sælge dem igen til en langt højere pris. At de tager imod spil, der er købt billigt andetsteds, er bare sådan systemet er.

Det er så en helt anden snak :)

Jeg handler dog stort set heller aldrig mine spil hos de to nævnte butikker. Det sker primært kun, hvis de har nogle gode tilbud.
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/07-09 19:11, rettet 18/07-09 19:11 
At udnytte tilbudet er ikke det samme som at misbruge det...

Derudover, så når det direkte står skrevet at de kun acceptere spil der er i deres database, så er den vel egenligt ikke længere? Måske vil de ikke have import spil ind i bytte. De er uden tvivl godt klar over at mange folk importere deres spil og vil gerne undgå at få disse ind i bytte så de undgår at folk kommer og vil bytte spillet igen pga mangel på dansk sprog/vejledning.

Hvem ved...

Jeg kan dog sagtens se det ulogiske i denne "regel" og det virker også for mig komplet åndsvagt, men det er nu engang reglerne, så er der vel ikke mere at tude over.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/07-09 21:20 
Azzkikr>
Derudover, så når det direkte står skrevet at de kun acceptere spil der er i deres database, så er den vel egenligt ikke længere? Måske vil de ikke have import spil ind i bytte. De er uden tvivl godt klar over at mange folk importere deres spil og vil gerne undgå at få disse ind i bytte så de undgår at folk kommer og vil bytte spillet igen pga mangel på dansk sprog/vejledning.

Hvem ved...

Ja den er ikke længere.
Men gik udfra at grunden til at gamestop og GAME satte deres egne stregkoder på de brugte spil, var netop for at kunne omgåes at der var,f.eks svenske versionener eller flere forskellige stregkoder på samme title.

Det er sket et par gange efterhånden i både GAME og gamestop at jeg er kommet hjem med fandt svensk title, og man ser dem også jævnligt på hylderne især i GAME.

umiddlbart da jeg lige tjekkde mine spil kunne jeg kun finde "Gudfadern".
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 18/07-09 21:52 
Jeg mener ikke at de undlader at sælge svenske titler. Har netop været i Gamesstop i Odense, og der fortalte sælgeren mig at det brugte spil jeg købte, lige var kommet fra Sverige. Coveret er jo ens, uanset om det er købt her eller der.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/07-09 23:04, rettet 18/07-09 23:08 
Juggernaut>
Coveret er jo ens, uanset om det er købt her eller der.

Ja i langt de fleste tilfælde, men der er også en del hvor booklet og teksten bagpå kun står på et sprog, nogle hvor enda titlen er oversat, som førnævnet "gudfadern" som jeg købte i GAME,

Edit, fandt også lige condemned 2 i svensk/finsk i min samling, coveret er også lidt anderledes end det jeg afleverede i GAME, men den anden version modtog de uden problemer.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/07-09 23:10 
Coveret er ikke altid ens, omend det er en mindre ting. Der er også masser af spil der fx kun har manuel på det sprog fra det land hvor spillet er udgivet.

Der er sågar også spil som kun har ingame tale, på det sprog, fra det land det er udgivet i, som ikke kan ændres. Jeg kan godt se et irritationsmoment i at have købt et spil til fx sin søn/datter med henblik på at de kan hygge sig med et spil på dansk og så det rent faktisk er svensk, tysk eller whatever tale. Og det er ikke engang kun børnespil hvor dette er gældende, et spil som Fifa 2008 har fx kun 3 sprog som default (ved ikke om man kan DL sprog), hvor ingen af dem enda er engelsk. Min kammerat købte det i sin tid fra cdon og fik til sin store overraskelse en svensk version der kun havde svensk og 2 andre sprog der ikke var engelsk...

Det er selfølgelig et minimum af spil hvor der er disse sprogforskelle.
PapandPapandSkrevet 19/07-09 01:04 
Herold>
Jeg synes heller ikke at det er at udnytte systemet. GamesTop og GAME tørrer i forvejen folk i røven ved at købe spil billigt, og sælge dem igen til en langt højere pris.

Vi skal selvfølgelig tjene penge, sådan er ideen bag forretning altså. Tænk på alle de tøjbutikker der arbejder med en avance på 60-70% - de må da tage røven på os allesammen! Eller hva?

Vi giver 10 dages returret på brugt - selv hvis spillet er prøvet og 6 måneders garanti, i en branche der generelt arbejder med ekstrem lav avance. Så jeg mener nu ikke, at vi på nogen måder tørrer nogen.

Med hensyn til ekskluderingslisten og regler hvad angår indbytningstilbud, så er det selvfølgelig lavet for at ikke blive overhældt med crap titler. Alle kan jo tænke sig selv, at det ikke kan svare sig at bytte Call of Juarez for 2 Perfect Dark Zero. Det er meget sjældent at en titel ikke kan skannes, det sker af og til ved spil købt udenfor norden. Via en ekskludering af ikke skanbare titler undgår vi dermed billigt import skrammel.

At købe billige spil andetsteds, med det ene formål at udnytte vores tilbud er ikke meningen med ideen. Så vi arbejder selvfølgelig konstant på løsninger der kan forhindre det.

Så jeg har nu svært ved at have ondt af Sumez, men så får han da en undskyldning for at spille Spiderman.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KajikaKajikaSkrevet 19/07-09 01:11, rettet 19/07-09 01:12 
Papand>
At købe billige spil andetsteds, med det ene formål at udnytte vores tilbud er ikke meningen med ideen. Så vi arbejder selvfølgelig konstant på løsninger der kan forhindre det.

Hvad er idéen så? At få os til at bytte vores +200 kr. titler + kontanter ind imod ét nyt spil, så det potentielt er os der ender med aben i den sidste ende?

Man kan ikke give sådan et tilbud uden at forvente det udnyttes, på samme måde som i overpriser de brugte spil der bliver leveret ind - det andet er da dårlig service.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
PapandPapandSkrevet 19/07-09 01:27 
At få folk til at komme med deres gamle udtjente / gennemførte spil i stedet for at lade dem stå og samle støv. Ikke at komme med BlockBusters gamle skrammel. ;)

Vi ved selvfølgelig godt, at folk vil forsøge at udnytte det, derfor har vi jo så lavet regler der begrænser det. Oftest sættes vores brugte spil 100-150 kr. lavere i forhold til nyprisen. Men dermed følger altså en garanti på 6 måneder og 10 dages fuld returret. Du betaler altså for en god service. ;)

Jeg fatter simpelthen ikke jeres hetz. Havde i forventet at vi skulle forære det hele væk?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/07-09 01:52, rettet 19/07-09 01:53 
Papand>
At få folk til at komme med deres gamle udtjente / gennemførte spil i stedet for at lade dem stå og samle støv. Ikke at komme med BlockBusters gamle skrammel. ;)

Om folk kommer med gamle lorte/"udtjente" titler de har købt for længe siden eller de kommer med gamle lorte/"udtjente" titler de lige har været i blockbuster og købe for 10 minutter siden giver vel det samme?

Forstår ikke helt logikken her, men det er måske bare mig.
PapandPapandSkrevet 19/07-09 02:40 
Tjaa, det synes jeg nu ikke helt. Men det kan vi sikkert diskutere uendeligt. Via ekskludering slipper vi for det værste lort og det er vel essensen i det hele for os. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/07-09 09:51, rettet 19/07-09 10:09 
Om jeg køber Condemed 2 for 50 kr. i Blockbuster eller har købt det hos jer for 200 kr. og indleverer det som en del af et tilbud er vel underordnet?

Kan da se problemet ikke er større end at i stadig sælger det spil for 200 kr. brugt, hvis det var et kæmpe problem ville i jo sætte det ned til 50 kr. ligesom blockbuster.

Istedet for at få sorteret "det værste lort" fra så kunne i bare lave en komplet liste, flere spil er det heller ikke lavet til ps3 og x360, men så for i selvfølgeligt de penge mindre i kassen.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-09 10:38 
Jeg tillader mig lige at blande mig...

Men en sådan liste ville jo ændre sig hele tiden - det er da hvertfald mit indtryk at ekskluderingerne skifter fra uge til uge.

Jeg synes virkeligt at brokkeriet nærmer sig ignorance. Ideen med GamesTop tilbudet er ikke, at man skal bytte billige spil fra andre forretning ind til nye titler. Dette må betragtes som en udnyttelse af systemet, hvilket GamesTop ikke er interesseret i, og de gør derfor selvfølgelig noget for at begrænse det. Derfor må man også forvente en hvis risiko, når man gør forsøget.

At man så bagefter brokker sig over at fidusen ikke fungerer synes jeg næsten er frækt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-09 11:06 
Papand>
Jeg fatter simpelthen ikke jeres hetz. Havde i forventet at vi skulle forære det hele væk?

Det gør jeg simpelthen heller ikke - det er som om, at flere herinde vil have det hele foræret, f.eks. når der også tudes over, at Activision sætter prisen op på Modern Warfare 2.

Man skal altid huske på, at det er måske nok en hobby for os, men for firmaerne (om det så er Activision, GAME eller GameStop), så er det business - og man kan ikke klandre nogen for at lave tilbudsordninger som i sidste ende giver butikken penge i kassen - det er ligesom det de er der for. Disse ekskluderings-/scannings-regler, var ikke nødvendige, hvis folk ikke misbrugte tilbudene, men det vil der altid være nogen som gør, så derfor bliver butikkerne nødt til at lave sådanne regler - vi/i er selv skyld i det.

I sidste ende, kan man bare lade være med at gøre brug af tilbudene/købe spillet, hvis man ikke kan lide forretningen bag. Jeg synes det er rigtigt fedt, at jeg kan komme ned med to af mine aflagte spil og smide en 100 kr. og så få et nyt spil med hjem.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkenDarkenSkrevet 19/07-09 12:29 
Papand>
Herold>
Jeg synes heller ikke at det er at udnytte systemet. GamesTop og GAME tørrer i forvejen folk i røven ved at købe spil billigt, og sælge dem igen til en langt højere pris.

Vi skal selvfølgelig tjene penge, sådan er ideen bag forretning altså. Tænk på alle de tøjbutikker der arbejder med en avance på 60-70% - de må da tage røven på os allesammen! Eller hva?

Vi giver 10 dages returret på brugt - selv hvis spillet er prøvet og 6 måneders garanti, i en branche der generelt arbejder med ekstrem lav avance. Så jeg mener nu ikke, at vi på nogen måder tørrer nogen.

Nå nu GAME (har ikke så meget erfarring med game stop) får et brugt spil ind. Så er det jo sådan at det ikke automatisk bliver mærket som et brugt spil. Kan forretningen slippe afsted med det sælger de det som nyt.. DÉT er at tage røven på folk, især da de ikke altid er lige grundige med at vurdere om et spil ser nyt ud (læs: riser på skiven).

Dette er ikke kun noget man kan risikeret at opleve... næ står du i en forretning med flere medarbejdere, så kan du høre dem diskutere det.

Så der er vist ikke nogen af parterne der er bedre end den anden.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
scavengerscavengerSkrevet 19/07-09 12:30 
Er vi ikke kommet en anelse uden for emnet for denne tråd??!??
Nemo me impune lacessit
PapandPapandSkrevet 19/07-09 12:45 
Darken>
Nå nu GAME (har ikke så meget erfarring med game stop) får et brugt spil ind. Så er det jo sådan at det ikke automatisk bliver mærket som et brugt spil. Kan forretningen slippe afsted med det sælger de det som nyt.. DÉT er at tage røven på folk, især da de ikke altid er lige grundige med at vurdere om et spil ser nyt ud (læs: riser på skiven).

Dette er ikke kun noget man kan risikeret at opleve... næ står du i en forretning med flere medarbejdere, så kan du høre dem diskutere det.

Så der er vist ikke nogen af parterne der er bedre end den anden.

Øhhh? Er du vanvittig? :D
Hvor har du dog hørt det henne og hvornår? Vores lagersystem vil slet ikke tillade det, så hvis den slags forgik ville det bliver opdaget meget hurtigt.

Og inden vi får drejet tråden helt af sporet, så vil jeg da gerne opfordre folk til at sende mig en PM hvis de har noget de ikke forstår / vil klage over i forhold til GAME's håndtering af tilbud og lignende.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 19/07-09 12:46 
Scavenger har helt ret. Der må oprettes en anden tråd til denne diskussion. Yderligere indlæg der har at gøre hermed vil blive fjernet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 21/07-09 13:15 
Play.com har tilbud igen.
Det er llidt tyndt med titler, men der er da et par af de gammelkendte, bl.a. Street Fighter 4, Saints Row 2, Professor Layton, Orange Box, Bratz Kidz Party, "I Did It Mum! 2 (Boy Version)" og Onechanbara: Bikini Zombie Slayers

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/07-09 19:16 
Bergsala har bestemt sig for at introducerer Wii Motion+ til det danske marked med et lille introduktionstilbud i en række butikker, hvor man ved indlevering af nedestående kupon får 40,- i rabat. Tilbuddet gælder fra d. 24. juli til 31. august.

Følgende butikker er med i ordningen: Gamestop, GAME, Toys, BR, Expert, Blockbuster, CDON og Fona.

Jeg går ud fra, at vejl. pris for alle butikkerne er 250,-, ligesom den er i Fætter BR - dvs. at tilbuddet lyder på 210,-. Ikke lige så billigt som mange (udenlandske) online-butikker, men ganske favorabelt ift. andre fysiske butikker. Så har man planer om at spille multiplayer Wii Sport Resort på fredag, så kan dette tilbud måske bruges.

Wii Motion+ kampagne
CoreCoreSkrevet 23/07-09 23:38, rettet 24/07-09 00:02 
Gamestop har lukket op for flere titler i deres pre-order-indbytningskampagne, og har heldigvis et tilpas bedre markedsindblik end Game, til at der ikke skulle opstå de tidligere omtalte problemer her.

Prebook-trade-in-deal, nu uden bøvl.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KajikaKajikaSkrevet 24/07-09 01:35 
Det er måske hver at tilføje (til de få der nu ikke måtte vide det), at Bayonetta er rykket til Q1 '10.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
SumezSumezSkrevet 24/07-09 09:05 
Core>
og har heldigvis et tilpas bedre markedsindblik end Game

Ih, nu kommer jeg aldrig af med Quake 4 og mit Spiderman spil D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
rapsacrapsacSkrevet 24/07-09 14:18 
Expert i Rødovre Centrum har tilbud på en masse PS3 & PS2 titler. De er delt op i kategorier af 2 for 100,-. 2 for 250,- og 2 for 400,-. I førstnævnte er vist kun LBG samt Siren: Blood Course tilbage. I nr to tilbud er der bla. Singstar Abba, GT, Need For Speed og en del andre. I sidstnævnte prisgruppe er der bla. Killzone.

I hvert fald er der gode muligheder for, at benytte sig af Gamestops tilbudskampagner og få nogen af efterårets titler til en fornuftig pris

Der er muligvis også 360 titler imellem men lagde ikke lige mærke til det i farten.

Og til sidst men ikke mindst, så er det et lokalt tilbud og man skal derfor ikke forvente tilbuddet i andre Expert-butikker
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
DehliDehliSkrevet 24/07-09 17:28 
Pieyanthikos>
Bergsala har bestemt sig for at introducerer Wii Motion+ til det danske marked med et lille introduktionstilbud i en række butikker, hvor man ved indlevering af nedestående kupon får 40,- i rabat. Tilbuddet gælder fra d. 24. juli til 31. august.

Følgende butikker er med i ordningen: Gamestop, GAME, Toys, BR, Expert, Blockbuster, CDON og Fona.

Jeg går ud fra, at vejl. pris for alle butikkerne er 250,-, ligesom den er i Fætter BR - dvs. at tilbuddet lyder på 210,-. Ikke lige så billigt som mange (udenlandske) online-butikker, men ganske favorabelt ift. andre fysiske butikker. Så har man planer om at spille multiplayer Wii Sport Resort på fredag, så kan dette tilbud måske bruges.

Restort + MotionPlus set til 399,- i Fona, Næstved. Kr. 229,95 for MotionPlus alene og i butikken kan du så udfylde kuponen og få de 40,- kroners rabat.
Jo ældre, jo bedre.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/07-09 18:33 
rock band - band in a box 600kr hos CDON.com (Xbox360, PS3, Wii)

det er vel et ganske udemærket tilbud?

CDON
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KilroyKilroySkrevet 24/07-09 22:25 
Bilka sælger Motion+ til 199, og Bilka Hundige har en samling X360-spil til 99 kroner, bla. Far Cry 2, Blacksite, Lego Indiana Jones + Kungfu Panda, Burnout Paradise og nogle andre jeg ikke lige kan huske.
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/07-09 22:27 
Kilroy>
... og Bilka Hundige har en samling X360-spil til 99 kroner, bla. Far Cry 2...

Uhh!! Den gad jeg godt få fingrene i til den pris!! Der er bare lidt langt til Hundige... :-o
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 24/07-09 23:54 
PalleJensen>
Kilroy>
... og Bilka Hundige har en samling X360-spil til 99 kroner, bla. Far Cry 2...

Uhh!! Den gad jeg godt få fingrene i til den pris!! Der er bare lidt langt til Hundige... :-o



Ja, jeg syns hver gang der er super tilbud så er altid så pokkers langt væk og tager man sig sammen og tager der ud, så er alle de gode titler væk ;p
CoreCoreSkrevet 26/07-09 00:00 
Bilka sælger en masse PS2-titler fra Sony til 70 kr./2 for 100,-

Det er ikke de mest ophidsende (Noget NBA, Death By Degrees o.l.), men der er dog en lille guldklump i form af Rogue Galaxy, hvilken jeg selv købte for de 70,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KilroyKilroySkrevet 26/07-09 17:20 
Gutter, hvis I vil have det (og priserne holder eller der er nogen tilbage) vil jeg gerne købe og sende dem ud?
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/07-09 17:23 
Really? Hvis du virkelig vil det, vil jeg gerne bestille FarCry 2 til 360 til de 99 kr... Jeg betaler naturligvis for portoen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkenDarkenSkrevet 27/07-09 12:14 
Mega Monday Hos Zavvi, efter at have googlet lidt, kan jeg se at indholdet af SMD pakken er følgende:
Alex Kidd, Alien Storm, Alien Syndrome, Altered Beast, Altered Beast Arcade, Bonanza Bros., Columns, Comix Zone, Decap Attack, Dr. Robotnik's M.B.M., Dynamite Heady, E-Swat, Ecco 1 and 2, Fantasy Zone, Fatal Labyrinth, Flicky, Gain Ground, Golden Axe I, III and III, Golden Axe Warrior, Kid Chameleon, Phantasy Star I, II, III and IV, Ristar, Space Harrier, Shining Force I and II, Shining in the Darkness, Shinobi Arcade and III, Sonic I, II and III, Sonic and Knuckles, Sonic 3D, Sonic Spinball, Streets of Rage I, II and III, Super Thunder Blade, Story of Thor, Tip Top, Vectorman I and II, Zaxxon

Så must have i mit tilfælde ;)

Sega Mega Drive Ultimate Collection £15.95
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 27/07-09 12:54 
Jeg har selv SMD-pakken, der er også en tråd om den. Ingen tvivl om at det er et latterligt godt køb, hvis man ikke har alle spillene i forvejen. Der er virkelig meget kvalitet på den!

Indholdet kan også ses på nedenstående spilsite, der generelt har en rimelig solid database over spil til samtlige konsolformater:
http://www.playright.dk/infotitel.php?id=49184
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 27/07-09 16:29 
Darken>
Mega Monday Hos Zavvi, (...)

De har også Final Fantasy Tactics A2 til en yderst fordelagtig pris.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/07-09 16:58 
Og den noget oversete perle, Mirror's Edge til en særdeles fordelagtig pris... 77 kr. inkl. levering.

Mirror's Edge - go buy!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig