X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
The DaneThe DaneSkrevet 26/04-04 17:54 
Det er både det der og i Bilka - men ang. EW så forstår jeg bedre for jeg kiggede på Electric Citys hjemmeside :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 26/04-04 18:04 
Ang. tilbuddet i Bilka har jeg ikke set det skrevet nogen steder men N-Zane som så vidt jeg ved arbejder i en Bilka er grunden til at vi kender til tilbuddet
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/04-04 18:18 
Ja...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/04-04 18:22 
Jeg kom mere eller mindre ved et tilfælde forbi Bilka i Fields i dag efter arbejde (dvs ved 17 tiden). Der var udvalget begrænset ret kraftigt, så det ud til. Om der gemte sig flere spil ude bagved, skal jeg naturligvis ikke kunne sige
MarcusMarcusSkrevet 26/04-04 18:53, rettet 27/04-04 13:33 
Bilka, Horsens:

PC: 49,95
------------
C&C Yuris Revenge - Masser
Chaos Legion: I tvivl
Earth & Beyond - Masser
Harry Potter Hemmelighedens Kammer - Masser
Highland Warriors - Masser
Lego Drome Racers - Masser
Så en del Hugo spil, men tror kun det var Smakkaball(ikke sikkert)

PS2 49,95
----------
Lego Football Mania - Så ikke lige nogen
Simpsons Skateboarding - omkring 10 vil jeg tro
Sled Storm - Så ingen
Quake III Revolution - Masser
Theme Park World - Masser

PC 75,-
----------
Delta Force: Task Force Dagger - Ca. 5
F1 Challenge - Ingen
Harry Potter Philosophers Stone - Masser
James Bond Nightfire - En pæn del

PS2 75,-
----------
Bombastic - Masser
Breath Of Fire Dragon Quarter - ca. 5
Chaos Legion - Masser
Cricket 2004 - Ingen
Dead To Rights - En del
Def Jam Vendetta - Tror jeg så et
Freedom Fighters - Pæn del tilbage
Gregory Horror Show - Masser
Lego Drome Racer - Masser
Megaman X7 - Masser
NBA Street Vol.2 - Så 2
Onimusha 2 - Så vel omkring 14

XBOX 75,-
-----------
Alien Vs. Predator Extinction - Så ingen
Dead To Rights - Så et par stykker
Dino Crisis 3 - En hel del
F1 Career Challenge - Ingen
Freedom Fighters - En pæn Del
Harry Potter Hemmelighedernes Kammer - Masser
Group Challenge - Utroligt mange
NBA Street Vol.2 - Nogle få, mener jeg
Pro Cast - Ingen
Robin Hood: Defender Of The Crown - Ingen(øv)

Dette er ca. hvad jeg så, det tog mig f.eks. lang tid at finde Breath of Fire, så det kan godt være jeg også missede nogle få eksemplarer af andre.
lkzlkzSkrevet 26/04-04 18:54 
Jeg ville bare lige sige tak for tippet til tilbudene i Bilka, samlede selv Freedom Fighters & Bombastic op til PS2 :)

Det var i Bilka i Esbjerg jeg købte dem, der var stadigvæk masser af titler derude (mandag kl. 12:30)
McLovin
IqonIqonSkrevet 26/04-04 19:58 
Jeg bliver altså lige nødt til at spørge igen (er bange for at blive overset): Er der ikke én, der vil købe Freedom Fighters (PS2) og Onimusha 2 (PS2) for mig i Bilka?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 27/04-04 09:27 
Bilka Tilst er hermed officielt udråbt til den ladeste Bilka i Danmark ;)

Denne gang ringede jeg så først og, nej, de havde søreme ikke fået sat de spil ud endnu. Det skete nok engang i løbet af eftermiddagen... Imponerende ;)

Nu da jeg alligevel allerede har en svimlende indkøbsliste med bestillinger fra folk, kan jeg jo ligeså godt tage nogle flere. Så send lige en privat besked, hvis nogen føler sig overset, og gerne vil have noget med. Jeg satser på at være én af de første i Tilst, så forhåbentligt er alle titler tilgængelige...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/04-04 14:22 
Og så er Århus også med. Fantastisk ;p

Bilka, Tilst:

(omtrentlige tal - jeg var den første)

PS2 49,95
----------
Lego Football Mania - 10
Simpsons Skateboarding - 0
Sled Storm - 10
Quake III Revolution - 20
Theme Park World - 40

PS2 75,-
----------
Bombastic - 30
Breath Of Fire Dragon Quarter - 0 (nu... ;))
Chaos Legion - 40
Cricket 2004 - 0
Dead To Rights - 40
Def Jam Vendetta - 5
Freedom Fighters - 30
Gregory Horror Show - 30
Lego Drome Racer - 20
Megaman X7 - 30
NBA Street Vol.2 - 10
Onimusha 2 - 20

XBOX 75,-
-----------
Alien Vs. Predator Extinction - 10
Dead To Rights - 20
Dino Crisis 3 - 30
F1 Career Challenge - 20
Freedom Fighters - 30
Harry Potter Hemmelighedernes Kammer - 20
Group Challenge - 100
NBA Street Vol.2 - 0
Pro Cast - 20
Robin Hood: Defender Of The Crown - 0

Lidt svært at overskue. Måske var der op mod 50% mere af det hele.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/04-04 14:24 
Var der Dragon Quarters nok til alle? :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 27/04-04 14:27 
Og du er sikker på at der ikke var nogen robin hood?
RJKRJKSkrevet 27/04-04 14:28 
Sumez>
Var der Dragon Quarters nok til alle? :O

Ja. Og jeg har også ekstra - så at der var mangel på dem andre steder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/04-04 14:29 
Knight Keen>
Og du er sikker på at der ikke var nogen robin hood?

Ja, sorry, ret sikker. Skulle selv have haft det, så jeg checkede godt. Men som sagt var det selvfølgelig lidt uoverskueligt. Folk begyndte også at stimle sammen, så det skulle gå lidt hurtigt ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 27/04-04 14:39 
Ok, men hvis der er en der har nogle i overskud må de lige råbe op...
WehnerWehnerSkrevet 27/04-04 14:57 
Robin Hood var heller ikke i Aalborg, så vidt jeg kunne se. Der var også meget få Dead to Rights til Xbox.

Jeg endte med at købe Freedom Fighters og Dead to Rights til Xbox samt Breath of Fire.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 27/04-04 19:45, rettet 27/04-04 19:45 
RJK>
Bilka Tilst er hermed officielt udråbt til den ladeste Bilka i Danmark ;)

Hvorfor bad du dem ikke bare hente spillene på lageret første gang du var der? De er vel forpligtiget til at hente dem? :)
RJKRJKSkrevet 27/04-04 19:47 
Nej. Det er jo ikke et annonceret tilbud. Jeg spurgte selvfølgelig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/04-04 20:06 
Da jeg arbejdede i Irma, hentede vi godt nok altid ting fra lageret, hvis det ikke var sat op. Annonceret eller ej, varerne skal stå fremme. Og hvis kunderne beder om at få dem, gør man dem da gerne den tjeneste. Det giver lidt afeksling i arbejdet og er en del af god kundeservice, der gør at kunderne kommer igen i stedet for at udnævne butikken til "den ladeste Bilka". ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 28/04-04 09:32 
RJK>
Og så er Århus også med. Fantastisk ;p

Bilka, Tilst:

(omtrentlige tal - jeg var den første)

JAMEN, HVORDAN ???
Jeg har ringet til Bilka, Tilst flere gange de sidste par dage, og hver gang har jeg fået at vide at spillene slet ikke er kommet ud i butikken endnu...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BlossomBlossomSkrevet 28/04-04 09:51, rettet 28/04-04 09:51 
Jeg var også en tur i Bilka igår.
Fik raget en smule til mig, men der var ikke
mange forskellige.

Fik dog en lille diskution med en Bilka medarbejder ang. hvorfor de ingen Gamecube spil har, og ikke har haft i Gud ved hvor længe..
Han begyndte igen med hans pjat om at Gamecuben er ved at udgå, hvilket jeg selvfølgelig protesterede over.
Please... Someone... Make my day. Fortæl mig at Gamecuben ikke er ved at udgå...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-04 09:57 
GameCuben er ikke ved at udgå.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 28/04-04 11:04 
Det er sjovt hvordan GameBits lige pludselig nu har tilbud på PS2 spil:


" De skal væk - og det er nu!
Alle højkvalitets spil fra Capcom, Namco & Electronic Arts
- de fleste har ikke engang et år på bagen!

Bombastic
kr. 150,-

Dead to Rights
kr. 150,-

Chaos Legion
kr. 150,-

Gregory Horror Show
kr. 150,-

Lego Drome Racers
kr. 150,-

Breath of Fire
kr. 150,- "

Makes you wonder....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
HankyHankySkrevet 28/04-04 11:16 
Haha, sjovt =D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Per SPer SSkrevet 28/04-04 11:32 
Tjah, EA distribuerer alle titlerne i Danmark, og det er nu der skal tyndes ud på lagerne. Sikkert på grund af status og regnskabsafslutning. Sådan er det jo hvert år. Og hvis man absolut SKAL blæse ud, så gør de det jo ret grundigt med de lave udsalgspriser. Som trods alt kommer forbrugerne til gode.

Spilbranchen er ikke anderledes i forhold til andre brancher når vi taler om lagerstyring og målsætning.

At Capcom og mange af Namco's titler er uden markedsføring i Danmark forklarer lidt af "problemet".
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
MarcusMarcusSkrevet 28/04-04 13:01 
Hvis nogen gerne vil købe nogle af tingene så skriv til mig, nærmere besked i "RJK på indkøb". Jeg skal ha' en bestilling inden i aften. Og forsendelse bliver ca. 20kr.(bobble kuvert/Cd-wow dvdbox og forsendelse.)
SumezSumezSkrevet 28/04-04 15:20 
Per S>
At Capcom og mange af Namco's titler er uden markedsføring i Danmark forklarer lidt af "problemet".

Ja, jeg ærgrede mig meget over at vi aldrig så Dragon Quarter på Zantiago. Og Mega Man X7 anede jeg ikke var blevet udgivet i Danmark.. (og det gælder faktisk samtlige andre MMX spil, selvom jeg da så MMX5 i et par butikker en del tid efter dets udgivelse)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 28/04-04 16:16 
Manglende kopier til anmeldelse er manglende PR arbejde eller en prioritering fra distributørens side. Manglende markedsføring er noget helt andet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 28/04-04 16:28 
Ok, i min bog er PR arbejde og markedsføring nogenlunde det samme. Men der tager jeg nok fejl, så. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 28/04-04 18:22 
Er tråden efterhånden ikke kørt lidt af sporet!?
Per SPer SSkrevet 28/04-04 18:26 
Jo.. :)

Kvickly har et parti Rygar (PS2) til 169.-
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
N-ZaneN-ZaneSkrevet 29/04-04 00:01 
Bare til orientering hvis nogen stadig mangler spil:
Gennemgik listen idag, og så vidt jeg kan se har jeg stadig samtlige (også Def Jam Vendetta, Dragon Quarter + Robin Hood) liggende i butikken!
Skal lige siges at det er Bilka Horsens
I kick azz for the Lord!
MarcusMarcusSkrevet 29/04-04 07:47, rettet 29/04-04 07:48 
Tak, så tager jeg vidst ikke afsted forgæves :)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/04-04 08:10 
Der er vel ikke tilfældigvis en der ved, om Dragon Quarter stadig er at finde i nogle Bilka'er i Kbh?
JimPPJimPPSkrevet 29/04-04 08:14, rettet 29/04-04 08:15 
Var i Bilka, Næstved igår - de havde stort set intet - og skulle efter sigende aldrig have haft ret meget, Men fik dog fat i Freedom Fighters XB og Magaman X7 Ps2.

Udover det havde de
Dino Crisis 3, Pro Cast, Group Challenge og NBA Street Vol 2 til XB.

EDIT: Der var ingen dragon Quarter :(
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Le RoofLe RoofSkrevet 29/04-04 11:20 
KidCaffeine>
Der er vel ikke tilfældigvis en der ved, om Dragon Quarter stadig er at finde i nogle Bilka'er i Kbh?

Bilka Hundige har formegentlig en del tilbage. Var der tirsdag aften kl. 18, og der var vel ca. en 20 - 30 stykker. Det eneste de ikke lige umiddelbart havde var Def Jam Vendetta. Derudover tror jeg at de havde det mange eksemplarer af det hele :)

PS. Bilka Ishøj havde intet og en eller anden inkompetent medarbejder mente at de nok ikke havde haft det...eller noget. Gik derefter hele butikken igennem 2 gange, men intet...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MarcusMarcusSkrevet 29/04-04 15:53 
Bilka i Horsens har 7 tilbage, og jeg købte 2 ekstra eksemplarer hvis nogen herinde skulle mangle. Skriv hvis dette er tilfældet. Købte desuden også Robin Hood - Defender of the crown som de kun havde 1 eksemplar af.
WehnerWehnerSkrevet 30/04-04 22:37, rettet 04/05-04 16:09 
Læsehesten i Aalborg har sat langt de fleste GameCube og Xboxspil ned til 300,-

Ikke noget supertilbud, men der er temmelig mange titler at vælge imellem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
majjohamajjohaSkrevet 01/05-04 09:52 
Softxchange har 2 sindsygt billige GameCube spil:

The Scorpion King - 36kr. - http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=187697&sort=4&newMedia=0&mediaType=19

Bloodrayne - 33kr. - http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?mediaGenre=0&mediaType=19&shopid=0&newMedia=0&maxprice=0&minPrice=0&onAuction=0&stockDateMin=&stockDateMax=&priceBid=0&letter=¬Open=0&advsearch=&goodPrice=0&fokusVare=0&picture=0&inStock=0®ionid=0&seriesID=0&Top=0&stockid=189878&sort=1
MarcusMarcusSkrevet 01/05-04 16:20 
Stereo studio og Kolding storcenter har en masse PSX spil til tilbuddet: tag 3, betal for 2.
Priserne varierer en del, fra omkring 50 op til 150 ca.
Titler såsom Gran Turismo 2, Ridge racer type 4 og Wipeout 3, Wipeout 2097 og lignende.

De fleste titler ligger mellem 50 til 100.
RJKRJKSkrevet 04/05-04 12:23, rettet 04/05-04 12:23 
Bilka Tilst har Virtua Cop Elite Edition til 200,-.

For dem der ikke kender den, er det en sampak af Virtua Cop og Virtua Cop 2, inklusiv en passende G-Con 2 lyspistol, til PS2. Så sampakken er faktisk billigere end at købe en løs pistol - og hvis man er Sega-fan, så... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 04/05-04 12:32 
JimPP>
Var i Bilka, Næstved igår - de havde stort set intet - og skulle efter sigende aldrig have haft ret meget, Men fik dog fat i Freedom Fighters XB og Magaman X7 Ps2.

EDIT: Der var ingen dragon Quarter :(

Pudsigt. Jeg var derude i går og der lå da en del Dragon Quarter. Desuden en del Freedom Fighters (xbox), Dead to Rights (ps2), Chaos Legion (ps2) og Megaman X7 (Ps2).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 04/05-04 13:33 
RJK>
Bilka Tilst har Virtua Cop Elite Edition til 200,-.

Har de det i andre Bilkaer, monstro??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/05-04 13:40 
Jeg ved det virkelig ikke. Men så vidt jeg husker, har jeg kigget efter dem længe og de har haft dem i lang tid (til 549,-), og nu er de så sat ned. Så jeg tror ikke det er noget nyt, der er kommet ind. Dermed er det i hvert fald ikke sikkert, at det også gælder andre steder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 04/05-04 14:03 
Ringede lige til Bilka i Odense, og de har også spillet. Dog til 239 kr, men det er vel stadig billigt.
CanonCanonSkrevet 04/05-04 16:01, rettet 04/05-04 16:02 
Nu skete der det der ikke måtte ske, COOP Danmark har valgt ikke have Nintendo´s Gamecube i deres sortiment mere.

Nu kan jeg faktisk komme på flere butikker der sælger Gamecubes mere.
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-04 16:05 
Hvem er COOP?
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 04/05-04 16:06, rettet 04/05-04 16:17 
Tidligere FDB. Som er en af de store butikskæder i danmark, de ejer bl.a. super brugsen og kvickly.

Det er noget værre noget, de må se at få gang i en stime af gode spil så de kommer til at fortryde det træk.
Dog har det måske en midlertidig fordel, GC udsalg :)
CanonCanonSkrevet 04/05-04 16:09 
Det virkelig en seriøs problem Bergsala har nu, efter hånden kan i kun handle Gamecube spil over nettet.
Bah...
WehnerWehnerSkrevet 04/05-04 16:13 
Der er stadig EB Games.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CanonCanonSkrevet 04/05-04 16:15, rettet 04/05-04 16:16 
Som er ret dyr sted at handle i forhold til Kvickly
Bah...
7'691 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig