X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
DarkenDarkenSkrevet 30/05-09 16:34, rettet 30/05-09 16:38 
Hvis de finder en prisfejl (som jeg antager Star Ocean er). Så får man en mail ala denne:

Zavvi>
Due to a technical problem the price advertised on our website at the point of placing your order for Ridge Racer 6, was incorrect. As a result it has been necessary to cancel your order and we regret any inconvenience that this may cause.

We can confirm that payment has not been taken and you are free to re-order at the correct price should you wish.

7£ til 18£ :P

edit:
ja kan se de har rettet pristen til 33£ på deres side, så regner med at de sender mails ud på dette snart.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
XiwanaXiwanaSkrevet 30/05-09 20:21 
Little Big Planet i Blockbuster til 150kr.
[inspirational quote here]
DarkenDarkenSkrevet 03/06-09 14:33 
Zavvi>
Thank you for your order with zavvi. We can confirm the item(s) below have been sent to you.
The following item(s) have been sent to:

Order Number: 8935099
Quantity Title Price Each
1 Star Ocean - The Last Hope GBP 17.95

Should you need any further help, please login to your account and contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.

Kind Regards,

zavvi Team

hmn tilsyneladende fangede de den ikke.
Så tillykke til jer andre der også havde preordered ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
CoreCoreSkrevet 08/06-09 21:02 
Lige et hint om at Gamestop nu har ændret deres Prebook-trade-in-deal, til at gælde alle kommende spil. Så dealen hedder altså stadig:

Kom med tre spil (X360 el. PS3) og få et kommende spil + 100 på gavekort.

Er det Wii-spil det handler om, er det kun 2 spil der skal til.

Husk:
Det du kommer med, skal være samme format som det du prebooker.
Der må ikke være dubletter i mellem det du kommer med.
Tjek eksluderingslisten på hjemmesiden, denne ændres jævnligt.

Jeg har selv samlet tre spil til 50 kr. pr. stk. op i Blockbuster idag, som i morgen bliver transformeret til et Prototype + Gavekort.

Det er en superfed deal, hvis man gider benarbejdet. Nyudgivne spil til 150 pr. stk. og hver sjette er gratis.

Gamestop
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
solid snakesolid snakeSkrevet 08/06-09 21:44 
Skal det forståes sådan at selvom de ikke giver 260kr for et Wii spil, kan du stadig bytte dig til et nyt spil?
Fordi jeg kan ikke se at der er nogen Wii spil der er ekskluderet endnu.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CoreCoreSkrevet 08/06-09 22:27 


So is it written
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KajikaKajikaSkrevet 08/06-09 23:43 
Hvilket reelt betyder at man kan få Prototype for 50 danske kroner. Der må virkelig sidde en flok inkompetente mennesker i Gamestops ledelse, dette så man også med DVD trade-in. Nonetheless, tak for tipppet ;)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
HeroldHeroldSkrevet 09/06-09 00:00 
Eller også er de geniale. Kan de sælge de brugte spil for over den samlede udgift ved dette nummer, så tjener de stadig tykt på det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 03:25 
Hvor længe tro i de køre med det tilbud?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-09 06:11 
Det lyder ikke så tovligt. Kunne godt finde på at købe Goats Busters... Det udkommer lige om lidt ik?
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/06-09 06:34 
Uhu... Goats Busters! Det er virkelig noget jeg ser frem til! De dukker op alle steder med deres evindelige brægen! De spiser ens blomster, hopper op på ens haveborde og skider. Hvis der er nogen der bør bustes så er det goats! Hvornår siger du det kommer? :D
SumezSumezSkrevet 09/06-09 08:10, rettet 09/06-09 08:14 
Core>
Jeg har selv samlet tre spil til 50 kr. pr. stk. op i Blockbuster idag, som i morgen bliver transformeret til et Prototype + Gavekort.

Hvad for en blockbuster har spil til 50kr?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 09/06-09 08:37 
Alle med en brugtbørs ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 09/06-09 09:00 
Og kan man se nogen steder hvilke der har det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 09:25 
Vare det her tilbud mere end 14 dage eller hvad?

Gælder tilbudet kun hvis du pre-order, eller kan du også købe et spil der er udkommet i butikken?
Nu ved jeg ikke om Eb Games er large på den måde.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 09/06-09 10:01 
Det er primært preorder. De vil gerne have at du handler dine spil hos dem, allerede inden spillet udkommer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 09/06-09 10:02 
Men gælder det alle preorders eller kun dem nævnt i tilbudet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 10:37, rettet 09/06-09 10:38 
Så vidt som de siger, er det så godt som alle nye titler
Det gælder til dagen før det udkommer.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 09/06-09 10:44, rettet 09/06-09 10:45 
SnabelASumez: Ifølge det Core skriver længere oppe, er det vel alle?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 11:57 
Jeg har lige snakket med en fra Eb Games han siger det kun er de viste titler på siden man kan bytte sig til.

Så snakker jeg med en fra Game Stop han siger det er så godt som alle titler... Forvirret... :-O

Hvem har ret..??
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-09 16:36 
SÅdan er det i store firmaer. Der er nogen gange forskellige butikker der har forskellige indtryk af de samme regler så bare tag chancen :D
Kan huske det var hvad Elgen gjorde da han skulle købe sin 360'er Elite og bytte den gamle ind.
CoreCoreSkrevet 09/06-09 16:58, rettet 09/06-09 17:28 
Det er alle titler. De afbildet er først kommet på idag.

Jeg har selv lige prebooket Prototype.

Jeg har endnu ikke set nogen Blockbuster der ikke har en Brugtbørs, så også her må svaret være: Alle.

Der er ingen der ved hvor længe det varer. Ligesom det var tilfældet med DVD-bytteriet, kan de vel finde på at trække stikket når som helst, ligesom ekskluderingslisten også ændres hver uge.

Det er kun Preorders, hvis det skulle være spil der allerede er udkommet, så er det selvfølgelig det samme som bare at bytte dem ind, og så er de markant mindre værd.

EDIT: Så længe DOAX2 ikke er på eks-listen, så kan det faktisk gøres endnu billigere, da dette kun står til 25 kr. i BB's Brugtbørs.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 17:35 
Hvor kan man finde en liste over de spil man kan preorder til Wii?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CoreCoreSkrevet 09/06-09 17:47 
Kommende spil. Find en releaseliste. Læs weekendens El- og legetøjskataloger. Pis imod vinden og identificer pletterne på tøjet med spilikoner og logoer.

Nogle af jer, gør altså det her meget sværere end det behøver at være.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KajikaKajikaSkrevet 09/06-09 18:00 
Hvordan er udvalget af brugte PS3 spil i deres brugtspilsbørs (prismæssigt), jeg syntes kun at kunne finde spil til 149,- online.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
CoreCoreSkrevet 09/06-09 18:06 
De billigste er som regel i 100 kr's-klassen, men The Golden Compass står til 80 de steder der har dem. Men tricket er klart mest givtigt i Xbox-sammenhæng ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 18:19 
Core>
Kommende spil. Find en releaseliste. Læs weekendens El- og legetøjskataloger. Pis imod vinden og identificer pletterne på tøjet med spilikoner og logoer.

Nogle af jer, gør altså det her meget sværere end det behøver at være.

Okay det prøver jeg så, selvom jeg bliver våd og kommer til at lugte.. Hvis du kan se dem i legetøjs katelogerne er de som regelt udkommet, derfor spurgte jeg om der var nogle der vidste det..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KajikaKajikaSkrevet 09/06-09 18:22 
Oh well, jeg har længe haft int. i at købe en Xbox, kan vel ligeså godt få det gjort inden det nye Splinter Cell, tak for informationen.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-09 19:37 
solid snake>
Hvis du kan se dem i legetøjs katelogerne er de som regelt udkommet, derfor spurgte jeg om der var nogle der vidste det..

Hvis man kun har kendskab til legetøjs kataloger, kan jeg anbefale at man tager et kig på tothegame.com - de har som regel ret godt styr på deres releasedatoer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 19:39 
Butikker som Play.com og ShopTo.net er normalt også ret gode med deres `release` datoer.

Eurogamer har også en opdateret liste...

Lige her!
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-09 19:44 
okay jeg takker til jer begge 2 :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 19:45 
Np.. du skulle jo nødig blive våd :D
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 10/06-09 10:25, rettet 10/06-09 10:50 
Ak... jeg ringede til Gamestop i Kolding og han ville absolut kun lave preorders på de afbillede spil altså ghostbusters, grandslam tennis osv.
Det samme gælder Ebgames i Esbjerg... Det er dælme da belastende at de ikke er inde i deres egne tilbud. Dog mente man i Esbjerg at "trade in med preorder" nok var den vej man var på vej mod.
SumezSumezSkrevet 10/06-09 10:47 
Det er ok, jeg skal helt klart have Batman, hvis det kan fås for en 50'er, og hvis jeg havde en PS3, ville Ghostbusters uden tvivl komme med i købet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 10/06-09 13:14, rettet 10/06-09 13:14 
Super Mario Power Tennis til Wii

9,99 pund på Play
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 11/06-09 10:12 
Core>
Jeg har endnu ikke set nogen Blockbuster der ikke har en Brugtbørs, så også her må svaret være: Alle.

Jeg var i Blockbuster i går, og kunne ikke finde nogen X360-spil til under 150kr... så er tilbuddet lige pludselig ikke så fantastisk længere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 11/06-09 11:51, rettet 11/06-09 11:53 
Så er det en fesen Blockbuster du har desværre. :-(

I Ålleren (dobbelt A) er der somregel masser af billige skod-spil.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 11/06-09 12:03 
Den er heller ikke særlig stor. Jeg må holde udkig når jeg kommer ind til centrum.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 11/06-09 12:14 
De fleste Blockbusters har en stor samling (10-15stk.) af X360-udgaven af Spider-Man 3 til en 50'er, men jeg ved ikke, om Ebgames/Gamestop godtager dette som indbytningsspil i forb. m. preorder-tilbuddet.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 11/06-09 12:20 
Er det da hemmeligt hvilke spil de ikke tager? Det er lidt kringlet...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 11/06-09 12:26 
Det er ikke hemmeligt, nej. Ifølge den annonce, som Core linkede til, skulle der efter sigende ligge en liste med ikke-accepterede spil ved kassen i Ebgames/Gamestop.
[inspirational quote here]
HeroldHeroldSkrevet 11/06-09 12:27 
Ekskluderingslisten er på deres site, men jeg aner ikke hvor tit den opdateres i forhold til virkeligheden ude i butikkerne.

Liste
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/06-09 14:05 
Hæ! Det må vel være listen over tidens største taber-spil... ikke at de ikke er spilbare... flere af dem, da... men der må ligge så mange af dem rundt omkring, at de intet er værd :P
SumezSumezSkrevet 11/06-09 14:16 
Det er forståeligt nok at de ikke vil have Lego Indy og Kung Fu Panda, dem har de garanteret fået smit tonsvis efter sig af :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 11/06-09 15:55, rettet 11/06-09 15:56 
Ekskluderings-listen bliver ifølge Gamestops ansatte opdateret ugentligt.

Blockbuster har MANGE spil til de små priser i brugtbørsen. Spiderman 3, Spiderman: friend Or Foe, Meet The Robinsons, Hitman: Blood Money og flere andre koster alle 50 kr, mens lige så mange titler står til 80.

Selvfølgelig er det forskelligt hvilke spil der står i de forskellige butikker, og det kræver nok et besøg i mere end én butik at få samlet tre forskellige titler sammen, der samtidig ikke står på eks-listen.

Men dem der er på eks-listen i denne uge, kan sagtens være fjernet i næste...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BonziniBonziniSkrevet 11/06-09 16:12 
Købte Alone in the Dark (xbox 360) til 24,95 i Blockbuster og det skulle også være muligt at bytte..
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/06-09 22:43 
25,- for alone in the dark, ja så skulle man nok kunne give spillet en chance :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HankyHankySkrevet 11/06-09 22:48 
Jeg synes det er ganske udemærket :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 11/06-09 22:56, rettet 11/06-09 23:22 
Danny Salling>
25,- for alone in the dark

Den er jeg også stødt på flere steder, og hvis det er svært at finde, kan man bare tage den nye version til en 50'er (Nr. 8 på deres Top 10) ;)

Jeg kører i hvert fald skruppelløst videre, og samler tre styk mere, og prebooker Batman i næste uge ;)

EDIT: Man kan i øvrigt også tage 79 kr. med i Gamestop i samme omgang, og bruge dem sammen med sit 100 kr's gavekort, og få Dragon Quest: Swords med, da det står til 179 som nyt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 11/06-09 23:54 
Argh, kunne dælme godt bruge Ghostbusters, er der ikke andre steder hvor man kunne skaffe super-billige PS3 titler (under 100 kr) som kunne byttes med og ikke er på EB Games ekskluderings-listen?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig