X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
tmliljatmliljaSkrevet 18/02-09 12:58 
EB Games i Kongensgade, Odense meddelte mig kl. 10.25 at tilbuddet var stoppet hos dem.

Men i EB Games i Rosengaardcentret fik jeg afleveret min filmstak for et øjeblik siden.
JAAJAASkrevet 18/02-09 13:07 
Nu sidder man næsten og bliver helt ærgerlig over, at man ikke gennem årene har brugt tusindevis af kroner på DVD'er, så man nu kunne sælge dem til den fyrstelige sum af 33 kroner stykket i EB :P
BeanoBeanoSkrevet 18/02-09 13:10, rettet 18/02-09 13:10 
Ja, jeg har også meget svært ved at se fordelen ved den handel de "tilbyder". Så hellere købe spillene fra UK billigere.
NaieraNaieraSkrevet 18/02-09 13:15 
Har man en stak gamle dvd'er man ikke er interesseret i at have længere, så er 33,- i kredit en nærmest fyrstelig sum, i forhold til hvad man ellers kan få. Blockbuster giver mellem fem og ti kroner (også kredit) for den slags, og det er næsten umuligt at læsse dem af på diverse internetfora.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 18/02-09 13:25 
Man kan jo også bare smutte ind i TP og købe alle deres 5 og 10 kr film. Er der nogen regel om at det ikke må være flere af de samme? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 14:51 
PalleJensen>
EDIT: Har lige snakket med Gamestop i Svendborg og tilbudet kører stadigvæk (100 kr. for 3 DVD-film), så jeg er på vej derned med en stakfuld film... :)

Huh? Jeg har lige fået en SMS fra en kollega dernede fra hvori han siger at det er stoppet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 18/02-09 14:52 
Tilbuddet gælder ikke længere. Nu er det 15kr pr dvd. Jeg føler mig mildest talt røvrendt gjort til grin. Jeg var der jo som sagt i går, noget sent indrømmet, og blev netop spurgt om jeg ikke kunne komme i dag, fordi det tog lang tid at indregge de 9 film jeg havde med. Der var et par kunder i køen bag mig, så jeg gik hjem.

I dag fandt lige tre film mere og gik der op igen. Nu var de kun 205kr værd. At jeg ikke insisterede, i stedet for af forståelse at gå hjem i går, kostede mig altså 200kr i gavekort. At ekspedienten i dag så var fuldstændig kold gjorde at jeg følte mig ret meget til grin.

Lysten til at handle der igen er godt nok meget lille lige nu (et par andre detaljer såsom at de sidste 8kr på gavekort ikke kunne udbetales, hjælper med til den følelse).
Hvad sker der?
HankyHankySkrevet 18/02-09 14:55 
Ja, det holdte ikke længe. De er holdt overalt (efter sigende)

Ikke desto mindre, tager de stadig film ind til minimum 15 kr i byttepris, så hvis man vitterligt ligger inde med en bunke lort, kan det da betale sig i forhold til e.g. Blockbuster 5-10 kr. Priserne de giver for film varierer lidt - nogle film får man også 20 kr for, og f.eks. Madagascar (som jeg havde 3 stk af) gav de 40 kr stk. for i byttepris.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
silverstarsilverstarSkrevet 18/02-09 15:00 
Sumez>
Man kan jo også bare smutte ind i TP og købe alle deres 5 og 10 kr film. Er der nogen regel om at det ikke må være flere af de samme? :P

Ja, jeg har heller ikke mange DVD's på hylden som jeg vil af med, men den udspekulerede gamer kan sagtens finde DVD-film til 5-10 kr stykket, enten brugte eller nye (steder som stereostudio og TP har en hel del film til f.eks. 10 kr pr stk). Så er det jo ikke noget problem at købe ind og sælge videre i samme åndedrag.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 15:04 
La0s>
Jeg synes virkelig det er for dårligt at de ikke har gjort en undtagelse i dit tilfælde når du blev bedt om at komme igen i dag. Det ville da være det eneste der var fair når ingen i kæden selv vidste noget om hvornår tilbudet stoppede.

la0s>
Lysten til at handle der igen er godt nok meget lille lige nu (et par andre detaljer såsom at de sidste 8kr på gavekort ikke kunne udbetales, hjælper med til den følelse).

Heh, det er virkelig røvåndsvagt men det kan ikke lade sig gøre selvom man ville. Det er computeren der bestemmer alt når det kommer til den slags :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 18/02-09 15:12 
Ja det regnede jeg også med. Bare lidt sært at have 8kr på kortet men men det er jo ligegyldigt :). Blev bare noget træt af at alt var så rigidt.
Hvad sker der?
tmliljatmliljaSkrevet 18/02-09 15:36 
Jeg morede mig faktisk ganske godt, da en kunde foran mig i køen fik 120,- for sin fuldt funktionelle PSTwo med kabler, controller o.s.v., mens jeg fik mere for 4 DVD-film, som jeg ikke gad at se mere...

Min vurdering:
Den ene blev snydt, den anden gjorde en fornuftig handel...

(Blev jeg snydt?) :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-09 15:59, rettet 18/02-09 16:00 
Det ærger mig jeg ikke havde hørt om det før... 3 film for 100?
Der er en foto handel ved siden af mig der har et bjerg af gamle krigs film og westerns til 25 kr stykket.

Ærgeligt at limit var 33 film :/
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-09 19:10 
Jeg var i Gamestop i Svendborg kl. 11.00 og fik 33 kr. for mine film. Jeg kom afsted med en 120GB HDD og et gavekort på lidt over 700 kr. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-09 19:12 
Svagt! Det må jeg da lige ha' en forklaring på i morgen. Men rart at du ikke kørte forgæves :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 18/02-09 19:57 
Hanky>
Ja, det holdte ikke længe. De er holdt overalt (efter sigende)

Ikke desto mindre, tager de stadig film ind til minimum 15 kr i byttepris, så hvis man vitterligt ligger inde med en bunke lort, kan det da betale sig i forhold til e.g. Blockbuster 5-10 kr. Priserne de giver for film varierer lidt - nogle film får man også 20 kr for, og f.eks. Madagascar (som jeg havde 3 stk af) gav de 40 kr stk. for i byttepris.

Er Gamestop ligeglad med at du kommer med den samme vare?
Hvis ja gælder det også spil?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/02-09 22:09 
Er der ingen der ved det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
enfenenfenSkrevet 19/02-09 22:12 
Du kan ikke bruge to at samme titel, når de indleveres i forbindelse med et tilbud.
What is the Matrix?
solid snakesolid snakeSkrevet 19/02-09 22:45 
Hvad så hvis det bare er til bytte? Så er det vel ok?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
enfenenfenSkrevet 19/02-09 22:53 
Ja, det tror jeg ikke, er noget problem. De synes måske, det er lidt suspekt, hvis du kommer med 10 ens titler :)
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 20/02-09 10:24 
Måske jeg skulle gå ind og aflevere mine 18 stk. Pro Evolution Soccer 5 til Xbox så. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 24/02-09 22:28 
Ikke et tilbud som sådan, men Gamestop på Fisketorvet havde i dag to brugte X-Files til PSX til 60 kr. stykket. Jeg gaflede det ene :) Det må være en del billigere end at importere det fra Ebay og lignende...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/02-09 02:54 
jaes>
Ikke et tilbud som sådan, men Gamestop på Fisketorvet havde i dag to brugte X-Files til PSX til 60 kr. stykket. Jeg gaflede det ene :) Det må være en del billigere end at importere det fra Ebay og lignende...

Cool, en af de titler jeg ikke har fået anskaffet mig endnu til psx, vil bestræbe mig på at kigge forbi i weekenden.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 26/02-09 06:22, rettet 26/02-09 06:23 
Hmmmm, har selv haft den et stykke tid og man skal VIRKELIG være fan point'n'click-genren for at elske det (-og det er jeg IKKE) };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
tmliljatmliljaSkrevet 07/03-09 22:36, rettet 07/03-09 22:37 
Fra på mandag har Kvickly Xtra PS3-spillene Little Big Planet og Motorstorm 2 til den nette sum af 199,95 pr. stk.

Kvickly
XiwanaXiwanaSkrevet 09/03-09 18:00 
Twin Peaks Ultimate Gold Edition (10 DVD'er) spottet (og købt) i Expert i Næstved Storcenter til 200kr.
[inspirational quote here]
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-09 21:41 
"Er det et spil eller så noget?" sagde ekspedienten i den tredje Expert-forretning som jeg talte med for at få Twin Peaks... :(
WonderboyWonderboySkrevet 10/03-09 22:21 
Tror heller ikke det er et spil, så indlægget skulle nok have været over i Aktuelle tilbud, Smil.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 10/03-09 22:35 
King Chaos>
"Er det et spil eller så noget?" sagde ekspedienten i den tredje Expert-forretning som jeg talte med for at få Twin Peaks... :(

Jeg er målløs :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XiwanaXiwanaSkrevet 10/03-09 22:48, rettet 10/03-09 22:50 
Wonderboy>
Tror heller ikke det er et spil, så indlægget skulle nok have været over i Aktuelle tilbud, Smil.

Ups.. Sorry. Havde lige glemt, at der faktisk var 2 forskellige tråde. Jeg brugte bare lige den første og bedste tråd, jeg kunne finde. Sløseri - tsk-tsk..
[inspirational quote here]
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/03-09 17:32 
Hold kææææææft, mand! Twin Peaks som spil? Det ku' godt nok blive en vild oplevelse! :-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/03-09 17:55 
Alan Wake skulle jo eftersigende være stærkt inspireret af Twin Peaks, selvom det næppe har de samme wacky karaktere, som klassikeren.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/03-09 18:19 
Hyakotake>
Hold kææææææft, mand! Twin Peaks som spil? Det ku' godt nok blive en vild oplevelse! :-)


Rainy woods
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/03-09 19:18 
"From the characters, to the setting, to the overall atmosphere, the game featured a striking resemblance to the television show Twin Peaks. The developers of Rainy Woods have pushed back the `release` date for this title to late 2009/early 2010 whilst they re-develop the title to have less of a similarity to the aforementioned David Lynch cult series"

Men det ser syret ud...

wiki
WonderboyWonderboySkrevet 11/03-09 22:38, rettet 11/03-09 22:38 
Måske lave en tråd der handler om Twin Peaks kunne være fedt?.
I love monster land
RJKRJKSkrevet 11/03-09 23:10 
Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/03-09 10:17 
Gamebits har Valkyria Chronicles til 267 kr så se lige at få købt det hva? Nå!

http://www.gamebits.dk/shop/valkyria-chronicles-til-7198p.html
SumezSumezSkrevet 13/03-09 10:30 
Play.com har LBP, Dead Space, Mirror's Edge, Tomb Raider Underwear til 23,5 euro stykket, det er 175kr!

Persona 4 koster det samme, men det er ikke engang et tilbud, det er blot svinsk billigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 10:36 
ShopTo.net har Persona 4 til £15,-... dvs. £18,50=kr 148,- inkl forsendelse og uden risiko for ekstra afgifter.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 10:50, rettet 13/03-09 10:50 
Hvordan har PAL Persona 4 det med at køre i 60Hz?
Spiller nu: Phantasy Star IV
MrCaseMrCaseSkrevet 13/03-09 11:12 
Sumez>
Play.com har LBP, Dead Space, Mirror's Edge, Tomb Raider Underwear til 23,5 euro stykket, det er 175kr!

Persona 4 koster det samme, men det er ikke engang et tilbud, det er blot svinsk billigt.

...underwear... he he.. den kunne ikke gå ukommenteret
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 11:22 
Har fået spillet i dag og kan bekræfte der ikke er 60hz option i PAL udgaven.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/03-09 12:34 
Utrolig pis for P4, bedste jRPG i 10 år.
BeanoBeanoSkrevet 13/03-09 12:35 
Azzkikr>
Utrolig pis for P4, bedste jRPG i 10 år.

Ok, jeg betalte dog med penge ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 12:36 
Beano>
Har fået spillet i dag og kan bekræfte der ikke er 60hz option i PAL udgaven.

Så springer vi flot og elegangt hen over det skidt, og køber US en anden gang istedet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AmbyAmbySkrevet 13/03-09 15:20 
Er det virkelig så vigtigt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 16:37, rettet 13/03-09 16:43 
Hvis de ikke har konverteret ordentligt er der sorte bjælker og hvis det er som på de ældre konsoller så vil spillet køre 17% langsommere end normalt. Desuden vil XRGB'en kun arbejde med 60hz så jo det er pænt vigtigt :)

EDIT: Der er selvfølgelig også den mulighed at konverteringen er perfekt og i fuldskærm men det hjælper mig stadig ikke når det SKAL være 60hz :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/03-09 16:52 
Nu er det jo ikke ligefrem den grafiske del af P4 der er fænomenal, men der imod alle andre aspekter af spillet.

Desuden var der ingen "store sorte bjælker" i 50hz versionen af P3:FES, så tvivler på at der er i P4.

Når du alligevel spiller det opskalleret på din ps3 vil forskellen være minimal.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-09 17:05 
Dark-Light>
Er det virkelig så vigtigt?

Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-09 17:57, rettet 13/03-09 17:58 
Azzkikr>
Når du alligevel spiller det opskalleret på din ps3 vil forskellen være minimal.

Hvorfra får du den ide at jeg spiller dem på PS3. Da jeg havde en 60Gb brugte jeg alligevel en alm. PS2 med component til alle PS2 spil, det så bedre ud IMO.

Desuden tilføjer PS3'en et delay på ca. 33ms når der opskaleres. Ikke noget der kan mærkes og XRGB3'en gør i øvrigt det samme.

Faktisk er det sikkert noget mindre end det delay et HDTV giver når det både skal deinterlace og opskalere fra PS2'en så jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig