X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar Sortering
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03 09:59 
Det er en skam at sprites har været igennem filter-maskinen i Tactics Ogre remaket. Har også kun hørt godt om det ellers, men øv det er ikke kønt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Svar Sortering
D.B.M.D.B.M.Skrevet 23/03-04 01:06, rettet 23/03-04 01:06 
Fandt lige lidt billige spil på nettet! Alle til Xbox.

Computer City:

Counter Strike 249 kr.
Voodoo Vince 249 kr.
Dungeons & Dragons: Heroes 249 kr.
Serious Sam 129 kr.

Boomtown:

Jet Set Radio Future 129 kr.
Mechassault 99 kr.
Largo Winch 49 kr.

Det er ikke alle titler der er lige interessant, men billige er de da!
quadquadSkrevet 17/03-04 22:37 
Og så forstod jeg det ikke engang :/

Kunne jeg have sagt noget lignende med: Hils ham?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-04 22:31 
Wagner>
Det har jeg en stor viden omkring da min kæreste bor i svendborg ;)

Jeps! Hils hende :-D

(Yes! Har ventet på at tage pis på Wagner i 100 år).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-04 22:26 
Hmmm... så skulle man da ta derind engang, det er jo begrænset hvor snaksaglige de er i Merlin.
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 17/03-04 22:15 
Det har jeg en stor viden omkring da min kæreste bor i svendborg ;)

Det koster en 59kr hver vej, mener det er prisen for 10 zoner når man ikke har buskort eller andre rabatmidler.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-04 22:12 
Hvor meget koster det at komme fra Svendborg til nyborg da? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 17/03-04 21:54 
Tjeck den nye konsolbutik der er åbnet på Østfyn - Nærmere præcist havnen i Nyborg.

Indehaveren er flink og med på en snak, og har en masse billige spil.
FourDFourDSkrevet 17/03-04 21:52 
Games i fields er fed.
Man kunne købe FF:CC helt nyt til 450, altså 100 kr. billigere end i Eb
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tastasSkrevet 17/03-04 20:21 
For et enkelt spil ved jeg, at det i hvert fald er 15 kr (Ved betaling med kreditkort). Det er så selvfølgelig i en bobble kuvert.

Umiddelbart følger de sikkert bare postdanmarks priser for et maxi brev, så du kan nok hurtigt regne ud hvor meget de bestilling kommer til at koste, da de jo oplyser vægt på de enkelte produkter.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-04 18:50 
Kan jeg lige spørge om hvordan det er med shipping fra overstock. Jeg har ikke helt kunne regne det ud fra deres site?

Hvordan betaler man for den?... og hvad koster det?
Have you considered sucking less?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 17/03-04 18:28, rettet 17/03-04 18:29 
Play-asia.com har Astro Boy: Tetsu Wan Atom til 190,- *tilsendt, et rigtig godt tilbud på et godt spil fra Treasure.

Der står worldwide shipping, regner med at det gælder for det ene spil til Danmark (?).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
danniman2002danniman2002Skrevet 17/03-04 13:35 
millennium>
Har også være i Fields i dag: Der er en anden spil-forretning der hedder 'Games' som også har nye/brugte spil, og har nogenlunde samme tilbud som EB. Men jeg fandt da Prince of Persia til PS2 (ikke brugt) til 199,-. (andet sted i butikken stod den til 349,-?!?!)

Jeg var også inde i "Games" og købe RS3 til xbox for den ringe pris af 199,-(NYT)
Xbl-gamertag: "badman DK"
tastasSkrevet 17/03-04 12:15 
Jep, den havde den føste omgang fra: 2/3 - 5/3, så der går nok lidt tid igen :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-04 11:27 
Den har vist haft sin tur i denne omgang;)
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 17/03-04 11:16 
Håber da at det er GameCubes tur næste gang :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/03-04 20:48, rettet 16/03-04 20:50 
Og så kom turen til XBOX

- - - klip fra overstock.dk - - -

HAPPY DAYS PÅ XBOX-SPIL

Vi har nedsat alle vores Xbox-spil til uhyggelige lave priser. Tilbuddene gælder indtil 19/3 kl. 23.59.

Overstock.dk
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
D.B.M.D.B.M.Skrevet 11/03-04 23:17 
Overstock har tilbud på alle deres PS2 spil.

Citat fra siden:

"HAPPY DAYS PÅ PS2-SPIL
ALLE vores PS2-spil er nedsatte til rene fantasipriser. Men kun indtil 14/3 kl. 23.59."

Overstock
millenniummillenniumSkrevet 11/03-04 20:14 
Colin McRae Rally 3 til PS2 i Fona2000 for 99,-
The medium is the message.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/03-04 17:37 
Min lokale Kvickly har lidt bandede PS2 spil på tilbud.

Tilbudene er lokale og gælder ikke i andre butikker.

Det mest interessante var:

Virtua Fighter 4: Evolution - 150 kr.
X2: Wolverine's Revenge - 150 kr.
Devil May Cry 2 - 150 kr.
Summoner 2 - 50 kr.
SHOX - 50 kr.
SSX (Platinum) - 50 kr.
millenniummillenniumSkrevet 10/03-04 13:11 
Har også være i Fields i dag: Der er en anden spil-forretning der hedder 'Games' som også har nye/brugte spil, og har nogenlunde samme tilbud som EB. Men jeg fandt da Prince of Persia til PS2 (ikke brugt) til 199,-. (andet sted i butikken stod den til 349,-?!?!)
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 09/03-04 19:06 
FFX-2 299 i samtlige butikker i Fields, måske lidt sent men er lige kommet hjem derfra, men regner med det er resten af ugen.

Advarsel, EB-Games "tilbud" med op til 20% har ikke noget med konsol spil at gøre, det brætspil-figure-ting... fik pænt af vide at enkelte PS2 spil var på tilbud (som ffx-2)

og tror I for pokker ikke jeg opleverede min ynglings kommentar?
"Jeg kan desværre ikke finde spillet .."
i alt fairness, kan jeg godt forstå at sådane ting sker når de får tilsendt spil fra andre butikker, så blev ikke sur... bare skuffet =´(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HankyHankySkrevet 08/03-04 17:14 
Stadigvæk billige GCN spil hos Fantask.dk :

Reign of Fire: 99,-
Medal of Honor - Frontline: 99,-
Turok Evolution: 99,-
SSX Tricky: 149,-
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 06/03-04 14:53 
Nogen der har en idé om hvor man kan få lidt billigere macspil? (if any!). Priserne på Macspil ser jeg sjældent blive dumpet. Sikkert fordi der ikke er så stort salg i det. Men jeg vil stadig ikke punge 500,- ud for Halo til Mac.
Blizzard er derimod gode til at udgive deres titler i PC/Mac versioner, så man kan score Diablo og Warcraft til små 99,-. Mér af den slags, tak.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-04 13:35, rettet 06/03-04 14:36 
Jeg har hørt at Morrowind: Goty Edition skulle kunne fås i Fona til 250,-.

Edit: Det var til pc. Sorry :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PlaykidPlaykidSkrevet 06/03-04 12:58, rettet 06/03-04 13:09 
Okay, det nye Elgiganten katalog er lige dumpet ind af døren, og der må siges at være nogle tilbud.

Tilbuddene:

Xbox m. Halo og MM3 1000 kr. (kun 1 pr. kunde)
Final Fantasy (PS2) X-2 - 299 kr.
James Bond: Everything or Nothing - 299 kr.
GTA double pack (Xbox) - 299 kr.
Mario Kart: Double Dash - 299 kr.

+ div. andre, men ikke lige så interessante titler.

Har forresten fået teamtalk, men jeg har ikke haft tid til at prøve det. Men headsettene der følger med er virkelig ringe, men man kan vel købe de org. som desværre koster en del klejner.

Edit: Tilbuddene gælder fra på Tirsdag, og desværre, kun i deres nye mega center "field's".
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 01/03-04 11:30 
Selvfølgelig:)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-04 09:54 
Den der team talk smider du lige din mening op om, ok?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 01/03-04 06:52 
Jeg ved ikke om det er et tilbud, men lige nu har gamebits en smart produkt til salg, som gør det muligt for dine kammerater at høre og snakke med XBL spillere.
Jeg kan ikke huske hvor mange XBL spil de understøtter 4 spillere på en gang over live, men jeg synes ideen er god.
Har selv bestil en lige nu:)

Og så har de en switch med kabler, 50 kr. billigere hos gamebits :)
http://www.overstock.dk/product.asp?product=1027&page=1

Team talk
Spiller nu: Halo 3
fearless popcornfearless popc...Skrevet 25/02-04 13:59 
Jeg havde bestilt de 4 spil til 49,- på Fantask.dk. Men de havde desværre udsolgt :/
just plug it in.
SumezSumezSkrevet 24/02-04 12:12 
Jeg var inde i Fantask i går og erhverve mig de to spil til 50.
Kan så meddele at de er med på vognen mht. mishandling af spil. De covers jeg fik har flere skrammer og klistermærker end det PaRappa jeg købte brugt i EB.
Hvorfor kan de ikke bare gøre ligesom TP Musikmarked og gemme forseglede covers, som de bytter for udstillingscoveret. Det ville vel også spare dem for noget arbejde?
Man burde lave en petition, men der ville sikkert ikke komme særlig mange underskrifter..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 24/02-04 01:20 
ring og spørg inden, og du skal vide at selvom et spil står på listen kan de godt afvise at bytte hvis der er for mange lav-pris spil (deres værdier)prøv også at ringe flere steder, da nogle vil fortælle dig et spil er for gammelt og andre at det er ok (prøvede det med sega soccer slam ps2)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NeonodeNeonodeSkrevet 24/02-04 00:09 
De har en list, men jeg ved ikke om de står der på!!
IqonIqonSkrevet 23/02-04 20:54, rettet 23/02-04 20:55 
Det er jo lige før man burde gøre brug af det og få sig en PS2 til 800 kr. (og evt. en Xbox for det samme). EB Games kører da konstant med de "byttetilbud", ikke (og de tager da også mod alle de 49 kr.'s spil dér?)?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NeonodeNeonodeSkrevet 23/02-04 03:56 
Fantask.com har også følgende på tilbud til Gamecube:

Til 49 kr:
Blood Omen 2
Dave Mirra Freestyle Bmx 2
ISS2
Minority Report
Red Card
samt nævnt tidligere "X-men Next Dimension"

Til 99 kr:
Moh: Frontline
Reign Of Fire
Rockey

Til 149 kr:
Smuggler's Run 2
SSX Tricky
Turok Evolution
tastasSkrevet 22/02-04 22:59 
Nu var det så til Gamecube :)

Det kommer først ud fredag. Jeg har også kigget lidt efter i de danske netshops, for at se om deres udsalgspris skulle blive omkring de 250,-, men har endnu ikke kunne finde spillet i nogle DK net shops.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 22/02-04 22:51 
Men du kan jo få det til 250 kr. rundt omkring i de danske butikker...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 22/02-04 22:50 
Fragten er 3£. Det er stadig den billigste pris på nettet skulle jeg mene.
tastasSkrevet 22/02-04 22:44 
Det er jeg ikke sikker på, så da du har erfaring med dem, har du sikkert ret. Så løber det vel op i en 230/40 kr.
Det er vel stadig billigt :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
IqonIqonSkrevet 22/02-04 22:33 
Er du sikker på at den gratis levering ikke kun gælder Storbritanien? Da jeg sidst købte hos dem (hvilket dog er et godt stykke tid siden) reklamerede de også med gratis forsendelse, men det gjaldt kun Storbritanien.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
tastasSkrevet 22/02-04 22:22, rettet 22/02-04 22:57 
Gameplay.co.uk har Beyond Good & Evil til Gamecube til preorder til kun 18£ inkl. levering.
Det må da siges at være billigt - jeg skal i hvert fald selv lige have pre ordered den :)

Beyond Good & Evil
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/02-04 21:46 
X-men Gamecube tilbud hos Fantask.

X-Men Next Dimension - TILBUD!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 22/02-04 18:04 
Tilbage til det opindelige emne. Lav en tråd om svinske butikker et andet sted.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 22/02-04 18:01 
det slemmeste jeg har prøvet var Fona i frederiksberg centeret.... 4 ... jeg gentager _4_ spil jeg ikke kunne købe fordi spillene var "bort kommet", og som dem der handler i fona ved, så tager de spillet ud og har det oppe ved disken i store skuffer. Den fortvivlede medarbejder (jeg ville jo have spillene =P ) søgte og søgte og kiggede alle skuffer igennem i tilfældet de var lagt forkert, men nej....

Han får så fat i sin chef, for at høre hvad der så kan gøres (ville RIGTIG gerne have de spil der), jeg spørg om hvis de dukker op, om jeg kunne blive kontaktet, men fik af vide at er de ikke i de skuffer er de gone for good.
(ja selvfølgelig var det rest varer... køber ikke spil i fona til nypris =P )
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 22/02-04 14:32, rettet 22/02-04 14:33 
Det var godtnok råddent. Har aldrig selv været ude for den slags, men de forretninger hvor sådan noget sker må eddermame have en skidt chef. Hvis intern revision opdager det bliver man ikke bare fyret, men mister også muligheden for at få et nyt job, da straffeattesten bliver plettet.

Også lidt svært at forklare overfor kunder hvorfor emballagen er brudt.
DarkenDarkenSkrevet 20/02-04 02:27 
Må jo desværre give dig ret Jmoq... har prøvet alt for mange gange at få af vide at jeg ikke kan købe et spil fordi det er "væk".. det er så både medarbejder og kunder der "låner" spil. =\
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JmogJmogSkrevet 20/02-04 01:07 
Jamen folk i provinsen er også til at stole på. I Kbh er det reglen snarere end undtagelsen at folk er nogle suspekte typer.

Ja, jeg kommer selv fra provinsen :-)

Nå tilbage til emnet. Netto-Stærevej har mindst 10 Red faction 2-Xbox tilbage og også en del GTA3-PS2. Der var andre spil, men dem bed jeg ikke lige mærke i. Spillene ligger oppe i kasserne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-04 18:50 
Her i provinsen ligger de frit fremme :)
JmogJmogSkrevet 18/02-04 18:32 
millennium>
Jeg har været i 3 forskellige Netto'er i Kbh, og har ikke set ét eneste PS2 spil i nogen af dem. Det er lidt tyndt, når reklameskiltet står lige uden for forretningen....

Spurgte du efter spillene eller kiggede du bare? Når Netto har letstjælelige varer der er mere værd end 100,- plejer de at have dem i papkasser oppe i kasserne, hvor kunderne ikke kan nå dem, men bede om dem.

Ikke optimalt, for de de ville sælge flere hvis de lå på bordene som de andre varer. Jeg kan dog godt forstå det for en pæn portion ville ellers blive stjålet.
HardballerHardballerSkrevet 18/02-04 17:43 
millennium>
På toppen af Magasin i Kbh er der en Fona som har nogle PS2-spil til 99,-/stk.
Der var Clock Tower 3, Auto Modellista, Mortal Kombat.... og Britney's Dance Beat (hvis der er nogen som har en hemmlig Britney-fetisch).

Så også Mortal Kombat i Esbjerg Fona.. Den købte en af mine venner.. Så kom jeg tilbage 2 dage senere. Så var den self. væk.. Ellers et skide fedt spil..
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-04 16:33 
millennium>
(hvis der er nogen som har en hemmlig Britney-fetisch).

Hemmelig?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig