X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Projekt LAN via trådløs router


Svar
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 29/11-10 21:01 
Hej

Min kammerat og mig vil gerne kunne spille mod hinanden over LAN, han har en trådløs router,
Vi bor i samme blok men hver sin opgang som ligger ved siden af hinanden.

han bruger en Netgear router fra yousee som er trådløs, men antennen som følger med er ikke stærk nok til at jeg kan "se" hans netværk.
Er det muligt at få en bedre antenne på routeren (netgear) eller hvordan for vi dette "projekt" til at virke ?

Det må gerne være en let og billig løsning da vi ikke har så meget forstand på dette.
Vi mener der er behov for at kunne række 30-50 meter igennem beton lejligheder imellem os.
evt. hvis man ku få en antenne med ledning på routeren(ca. 1m) så antennen kunne hænge "uden" foran min kammerats vindue, så vi undgik alt den beton?.

Hvilke løsninger har i ?
Vi håber på en stærkere antenne vil kunne løse problemet, men vi ved intet om hvilke vi skal vælge medhensyn til specifikationer på produkterne.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
McBrainMcBrainSkrevet 30/11-10 09:47, rettet 30/11-10 09:47 
Hvad med bare at trække en ledning mellem vinduerne på ydersiden af væggen?

Antenner kan man godt købe, men det kræver at dem der allerede er på routeren kan tages af og erstattes. Det er langt fra altid tilfældet.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig