X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søger voksne mennesker at spille med


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/11-10 06:29, rettet 20/11-10 06:30 
Spiller COD:BO for tiden og mangler nogle voksne at spille med. Har spillet en del, ret meget faktisk, med "børn" under 20, og det har ikke været lige sjovt hver gang. De har det med at "leave" eller andet bare fordi man får smæk i et par kampe. Vil virkelig sætte pris på at kunne komme til at spille med folk over 25 eller deromkring. Er selv 37, og gider ikke altid høre på mickey mouse stemmer når jeg spiller TDM eller andet. Mit Gamertag er: DANNYDK, så bare add mig eller send invites når i/du er online og klar på noget COD:BO :-)
Er også klar på andre spil naturligvis :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ChronoChronoSkrevet 20/11-10 07:41 
Spil et mere voksent spil ;-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/11-10 08:17 
Hehe, såsom?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 20/11-10 08:57 
MW2...Eller nej, det lider af samme problem :)

Jeg spiller selv kun MW2 for det meste, men du er da velkommen til at adde mig alligevel - Enfen

PS.
Er 34 somre
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 20/11-10 09:11, rettet 20/11-10 09:14 
He he - i en periode stødte jeg altid på en amerikansk dreng når jeg spillede MAG. Pisse irriterende. Snakkede ustandseligt om alt og intet. "I'm home today, because i'm sick, blah blah blah...."

Jeg er 36 år, men har først lige erhvervet mig COD:BO så jeg er slet ikke trænet endnu.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/11-10 11:34, rettet 20/11-10 11:34 
Er det mig, eller lyder alle de tilfældige børn/drenge man spiller mod på XBLA mest som skotske piger af en eller anden grund?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 20/11-10 14:26, rettet 20/11-10 14:28 
Altså vis jeg ikke spiller sammen med min normalle gruppe af folk, så kan der altid smides en invite til mig.

Altså vis en på 25 ikke er for ung :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig