X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 05/12-13 16:56 
Jeg er superfrisk på Ghouls 'n Ghosts. Er der nogen der har en af de der capcom-opsamlinger (eller psn/xbla titel) med Ghosts 'n Goblins i? Det er det spil, jeg er ekspert i :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 05/12-13 17:42 
Jeg har NES og Famicom versionen.
SumezSumezSkrevet 05/12-13 17:51 
Ellers nogen med sådan et videokabel til en PSP-3000?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 05/12-13 17:57 
Det har jeg. Men jeg kan ikke nå at få fat på det... Det er altså heller ikke det bedste billede man får fra sådan et.
HankyHankySkrevet 05/12-13 18:12, rettet 05/12-13 18:23 
Håber lidt folk er friske på 4-player Super Mario 3D World :) -hvis der ellers er mere lejlighed tilbage, når stormen er ovre :(

Og så vil jeg bare lige påpege, at årets første snebyger muligvis rammer Østjylland fredag/lørdag, hvilket kunne være det underligste shit, da det i så fald vil være tredje juletræf i træk O_o
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
vyssenvyssenSkrevet 05/12-13 18:30 
I så fald bør du nok advisere dmi når du finder en dato for næste år ... :)
spectrespectreSkrevet 05/12-13 18:48 
Jeg er med på 3D world. Kan godt huske der var en del sne sidste år
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CamousCamousSkrevet 05/12-13 19:27 
Har du nok controller til det?
SumezSumezSkrevet 05/12-13 19:27 
Jeg er også superfrisk på 3D World
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/12-13 19:28 
Ja, Camous :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 05/12-13 21:24 
Time for a row call for de systemer der er at finde til den træf.

MD, PCE og en Super Famicom?

Var der noget med at den super famicom mangler RGB SCART?

Kan den mon spille US spil? Går nok ikke uden konverter tror jeg. Skal jeg tage mit SNES med også?

Tager andre folk Gunstar Heroes og Hard Corps med?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/12-13 21:52, rettet 05/12-13 21:52 
Jeg kan godt ta' mit SuFami RGB-kabel med, hvis det skal være. Og hvis Hanky ikke har en converter til US spil, skal vi bare bruge en game-bit, så vi kan skrue toppen af dyret.

Gunstar Heroes og Hard Corps kan jeg også godt hive med, men det bliver så rent PAL-cirkus.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/12-13 22:23 
Mit Gunstar Heroes er PAL, men Hard Corps NTSC tager jeg med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/12-13 22:28 
RGB til SuFa, meget gerne KB2 - ellers ville det blive ren composite-fest.

Har kun et enkelt CRT (og det er meget småt) til de gamle konsoller - så det må i nøjes med. Tilgengæld tager det RGB :P. Det står pt. hooked up med Saturnen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/12-13 22:38 
Det lille CRT fungerede helt fjong da KB2 og jeg spillede lidt Streets of Rage sidste år. :)
Hvis opstillingen er på samme måde som sidst, så er siddeafstanden også helt fin til skærmens størrelse.

Medbringer også min 3DS for hyggens skyld... Med alle de 3 spil jeg har til den.
Så kan Bo måske få noget af det lumre Streetpass action han hungrede efter sidst. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 05/12-13 22:40 
Jeg er med på streetpass action. Har også en djævelsk masse spil med til den, selvom de fleste er DS. Min Link Between Worlds er desværre ikke ankommet endnu :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/12-13 23:13 
StreetPass action ftw! - jeg er også på :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-13 23:20 
Yeah jeg tager også min 3DS med. Nye hatte!
HankyHankySkrevet 05/12-13 23:27, rettet 05/12-13 23:28 
FancyPants>
Det lille CRT fungerede helt fjong da KB2 og jeg spillede lidt Streets of Rage sidste år. :)
Hvis opstillingen er på samme måde som sidst, så er siddeafstanden også helt fin til skærmens størrelse.

Det er ikke helt samme opstilling, da jeg kort tid efter sidste træf fik et projektor-setup igen.
Her er et par billeder jeg lige har taget - er netop blevet færdig med at stille op og gøre klar til i morgen ;)

Gaming-komsammen (Xmas Edition)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 05/12-13 23:29 
Kan se du har gjort den store fladskærm klar til noget PCE.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/12-13 23:36, rettet 05/12-13 23:36 
Projekteren er tilsluttet receiveren via HDMI, og receiveren tillader kun at overføre billede fra samme type kilde, så derfor kun PS3, 360 og evt. Wii U.

Så med mindre du har lavet et nyt HDMI-mod i din PCE jeg ikke har hørt om før, eller du ligger inde med en peberet XRGB mini Framemeister, så held og lykke :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 05/12-13 23:56 
Det ser dælme fint ud. Jeg tror ikke man kunne klæmme mange flere spil ind i det lokale. Hvor mange kvm er det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/12-13 00:13 
Det ser pisse godt ud. My body is ready!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 06/12-13 00:21 
Thank you! -
Åh, jeg kan ikke huske det præcise antal kvadratmeter på stuen, men selve lejligheden er 72 m2.
PS2-standeren plejer dog at stå i soveværelset, så det er helt ekstraordinært den får lov at blive luftet i stuen
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 06/12-13 07:12, rettet 06/12-13 13:18 
Okay jeg tager Gunstar og Ghouls NTSC med så og diverse COOP SNES spil.

Oh ja, 3DS til streetpassing action, count me in.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/12-13 08:40 
I må have en forrygende aften. Husk at snuppe et par billeder af festivitasen:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/12-13 15:05 
Godt så. Jeg hiver MD2 + Streets of Rage 1,2 og 3(Bare Knuckle III), Golden Axe 1 + 2 og Mega Bomberman med.

Og så lige et RGB-kabel til SuFami :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 06/12-13 15:53 
Fantastisk. Jeg bliver over en time forsinket pga stormen. Kan jeg stadig regne med at der vil være en bid mad når jeg dukker op en gang kl. lort?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 06/12-13 16:10 
Yes
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
vyssenvyssenSkrevet 06/12-13 16:12 
Hvis nogen medbringer ds og har mulighed for, og kan nå, at slæbe prof Layton med, så vil jeg gerne prøve at se hvad det er for noget.
Jeg medbringer psp3000 og lidt blandede sager til den.
CamousCamousSkrevet 06/12-13 16:18 
Too late, havde layton men er allerede ude af døren.
SumezSumezSkrevet 06/12-13 16:22 
Jeg har et af dem med, tror nok det er det med Pandora's Box
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-13 16:30 
Nåh... Nu er Storebæltsbroen lukket igen denne gang på grund af vand.
På grund af travlt på mit job ved jeg heller ikke om jeg kan komme fra i nat, så jeg ved ikke om jeg ender med at kunne komme derover... Jeg skriver lige senere.
slk486slk486Skrevet 06/12-13 16:36 
Er der ikke altid vand under broen?
j/k
HankyHankySkrevet 06/12-13 16:43 
Storebaelt.dk siger lukket til kl.21 i aften pga. storm, så den burde da være åben igen til den tid.

Er det jobbet der forhindrer, er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved det :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/12-13 17:06 
Jeg triller afsted inden længe, med en ramme Heineken i bagagerummet.

Medbringer også et styks Vyssen, når jeg lige får ham samlet op i Silkeborg :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 06/12-13 18:39 
Husk at drikke med venstre, så højre kan hvile gearet.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/12-13 20:16 
Har en kasket med plads til to øldåser!
Headroom i bilen er overvurderet
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 06/12-13 20:31 
Ah, there we go :)
j/k
SumezSumezSkrevet 06/12-13 20:49 
Er lige nået til Storebælt. Min bus har haft forsinkelse på forsinkelse, og toilettet virker ikke hvilket medfører en masse pauser undervejs.
Er begyndt at blive i tvivl om jeg overhovedet kan nå det sidste tog kl 23.26 :(

Hvis alt går galt, er der så nogen der regner med at være ædru nok til at kunne bestikkes til at samle mig op i Århus?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 06/12-13 20:56 
Fancypants har ikke suget så meget endnu så hvis du ikke når det kan han godt køre
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 06/12-13 21:09 
Tør man stole på det? :P vil ikke være årsag til at nogen går tørstige i seng. Men indtil videre tvivler jeg på at være i Århus meget før midnat (nu med tre timers forsinkelse og en bus hvor toilettet ikke virker, jeg ser MEGET frem til at åbne en øl og vende sådan en røvdag upside down!), så hold meget gerne øje med tråden her, tror ikke jeg har nogens nummer
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/12-13 21:30 
Det tog over en halv time at komme over broen, og nu holder vi gudhjælpemig pause igen. Jeg får helt sikkert brug for et lift :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 06/12-13 21:32, rettet 06/12-13 21:34 
Det lyder satme som den vilde tur du er gået i krig med - håber du har en DS med på tur :P
Men ja, det tror jeg fint du kan regne med. Jeg har også taget noget pizza fra til dig.

EDIT: Mit nr. er i øvrigt: 22 77 72 82, hvis du skulle få brug for at tude lidt gennem røret :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/12-13 21:39 
Har kun drukket en enkelt øl da jeg ankom, så jeg kan nok godt holde mig kørende på vandvognen en time eller tre endnu :)
Har også næsten styr på adressen!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 06/12-13 21:42 
For helvede da også. Ville så gerne deltage men konens vagtplan ville det anderledes:-(
Jeg håber inderligt at i får en aften i sent vil glemme.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 06/12-13 22:20 
Det har Sumez vist allerede og han er ikke engang ankommet! :)

Føler med dig Sumez ;)
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 06/12-13 22:21 
Ja, sikke noget lort. Jeg håber at han kommer frem før midnat :-(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 06/12-13 22:27 
En ting er sikkert, jeg tager i hvert fald aldrig bussen til Århus igen. Det er en tåbelig farce det her -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 06/12-13 22:30 
Hvor er du i landet? Det er efterhånden den rene soap...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig