X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 04/12-13 02:14 
Ok, men:

Sumez 25/09 14:10
Uhh! Tag Rendering Ranger med næste gang der sker noget

:)
j/k
SumezSumezSkrevet 04/12-13 08:55 
Fair nok, det er også et fint spil :) Mine tanker var i "jeg kunne godt tænke mig at prøve dette spil"-banerne, og R2 har jeg som sagt prøvet en del. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 04/12-13 11:41 
Jeg tager en controller til PS3 med. Jeg har en N64 med bla Mario Cart 64 til. Hvis nogen har interesse i et race, kunne jeg godt medbringe det. Jeg har dog kun 2 controllers, så jeg ville egentlig høre om nogen herinde havde interesse i at medbringe sådan nogle? Samt evt noget Mario Party eller Smash Bros...

Vi skal da helt klart have nogle flere PS3 sticks med. Man kan være 8 til bomberman, jeg siger det bare...

Derudover er jeg en sucker for Mega Drive Coop, især Gunstar Heroes, Streets of Rage serien, samt Golden Axe, så hvis nogen overvejer at medbringe dette, så gør det endelig (Camous, har du fået orden i dit organiserede flyttekaos? Ellers så talte vi da Streets of Rage KB. Skal vi ikke gøre alvor af det?).

Jeg har også en PSP, og har til gode at spille multiplayer i Patapon 2, så det kunne være en mulighed, hvis andre har lyst.

Og så slynger jeg bare her til sidst. Trackmania nations? Andre her, som spiller det af og til? Det er gratis, kan køre på en brødrister, og så kan det være uhørt sjovt. Det er til PC self, så ved ikke om det er et no go? Når vi er på PC fronten er det gamle C&C Red Alert jo blevet freeware, og jeg kunne nok godt overtales til en dyst. Det er godt nok ikke på retro hardware, men alligevel temmelig retro.
slk486slk486Skrevet 04/12-13 11:48 
Er det Bomberman Party du refererer til, eller er der en udgave til PS3 jeg ikke kender?
j/k
vyssenvyssenSkrevet 04/12-13 12:01, rettet 04/12-13 12:03 
Mener det hedder Bomberman Party, ja. Downloadtitel, udelukkende digital så vidt jeg ved, til PS3.

Edit: Ups, det hedder Bomberman Ultra, og er vist kun digitalt.
slk486slk486Skrevet 04/12-13 12:13 
Nice, det kendte jeg ikke.
j/k
CamousCamousSkrevet 04/12-13 15:12 
Vyssen, det der kaos kommer jeg ikke til at få styre på før jeg en dag lang ude i fremtiden flytter til et større lejlighed.

Men jeg har fundet et par af mine MD spil. Iblandet dem er der en kopi af Streets of Rage/Golden Axe/Revenge of Shinobi og vist også Sunset Riders.

Gode coop spil som jeg let kan tage med bare så længe den MD har et region mod, just in case. Næsten alle mine spil er NTSC nemlig.

Hvis der er en SNES kan jeg måske lede efter Wild Guns, hvis den ikke allerede er hvor vi alle skal hen.

God coop action er en must vil jeg mene. Gunstar er jeg helt 100 med på. Vi skal bare bestemme hvem der tager hvad med så der ikke er mangler eller dups.
vyssenvyssenSkrevet 04/12-13 15:18 
Der er ikke nogen, som har en MD med, og jeg har ikke en liggende. Endnu... Vi skal have bønnen på banen ser det ud til.
CamousCamousSkrevet 04/12-13 15:27 
Jeg kan tag min med så.

Bare så længe der er et RGB SCART CRT der venter på den på den anden side.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/12-13 17:07 
Jeg kan sagtens slæbe en MD2 og Streets of Rage 1,2 og 3 med :)
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 04/12-13 19:19 
Ok Bean, du tager din MD og Streets med så, og jeg tager Sunset Riders med. jeg ved ikke hvor mit Gunstar er dog, så kan en af jer tage en kopi med?

Iblandet de spil jeg har fundet er der også Forgotten Worlds som er et coop spil.

Og Bean, skal vi følges ad på Fredag? Siden du kender vejen.
HankyHankySkrevet 04/12-13 19:32, rettet 04/12-13 19:34 
Killerbean - har du et fungerende RGB kabel til Super Famicom du vil tage med?
Det kabel jeg bestilte fra eBay er til PAL SNES, og kom selvfølgelig først til at læse bagefter om forskellen >.<


vyssen>
Jeg har en N64 med bla Mario Cart 64 til. Hvis nogen har interesse i et race, kunne jeg godt medbringe det. Jeg har dog kun 2 controllers, så jeg ville egentlig høre om nogen herinde havde interesse i at medbringe sådan nogle? Samt evt noget Mario Party eller Smash Bros...

Du behøver ikke at slæbe alt for meget med - tidligere erfaringer siger mig, at ting der planlægges aldrig rigtig bliver til noget, da folk oftest først finder ud af hvad de har lyst til at spille, når de er her. Just saying :)


vyssen>
Jeg har også en PSP, og har til gode at spille multiplayer i Patapon 2, så det kunne være en mulighed, hvis andre har lyst.

Er der egentlig nogen der ved, om man kan spille multiplayer på tværs af platforme?
Jeg tænker på en PSP vs. en PS Vita med Patapon 2 som download fra shoppen.


vyssen>
Og så slynger jeg bare her til sidst. Trackmania nations? Andre her, som spiller det af og til? Det er gratis, kan køre på en brødrister, og så kan det være uhørt sjovt. Det er til PC self, så ved ikke om det er et no go? Når vi er på PC fronten er det gamle C&C Red Alert jo blevet freeware, og jeg kunne nok godt overtales til en dyst. Det er godt nok ikke på retro hardware, men alligevel temmelig retro.

PC er banlyst denne weekend :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/12-13 19:37 
Camous>
jeg ved ikke hvor mit Gunstar er dog, så kan en af jer tage en kopi med?

Jeg har kun PAL-udgaven. Jeg kan da tage den med, og så kan vi se, om det er noget, vi kan holde til :)

Camous>
Og Bean, skal vi følges ad på Fredag? Siden du kender vejen.

Jep, jeg regner med at have en forholdsvis kort fredag på arbejdet, så det skulle ikke være noget problem. Hvis der er andre, der gerne vil med på slæb fra Århus af, siger i bare til.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/12-13 20:17, rettet 04/12-13 20:17 
Hvis man siger Co-op MegaDrive, er men vel næsten nødt til også at sige Contra Hard Corps?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 04/12-13 20:20, rettet 04/12-13 20:25 
Jeg har et vaskægte JP21 SFC kabel. Og også et hjemmelavet JP21 til SCART kabel hvis kvalitet jeg ikke vil stå ved.

Jeg kan tage begge med hvis der ikke kan findes et bedre alternativ.
CamousCamousSkrevet 04/12-13 20:22 
Uha, ja. Hard Corps er helt fantastisk. Men som alt andet ved jeg ikke hvor mit kopi gemmer sig.

Brig 'em if you got them.
SumezSumezSkrevet 04/12-13 20:30 
Har en US udgave liggende.

Hvem var det der spurgte ind til Violinist of Hamelin spillet til SFC for nogen tid siden? Jeg har gravet mit eksemplar op i mellemtiden.

Hvis jeg kan få plads til en skærm, tror jeg jeg slæber en 360 med, og ellers holder mig til cd-rom baserede spil (+ evt. HuCard hvis det har relevans), da de fylder mindre :)


Mht. spisning om fredag, hvor tidligt skal man så være for at få en bid med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 04/12-13 20:40, rettet 04/12-13 20:41 
360?

Du mener vel PCE?

I så fald kan jeg godt tage et par fra Soldier serien med. specielt Super Star, my bane.

Og hvad er detaljer omkring sove arrangement? Skal man selv have sovegrej med?
HankyHankySkrevet 04/12-13 20:42, rettet 04/12-13 20:50 
Sumez>

Hamelin No Violin har jeg selv, så det er der ingen grund til at slæbe med :)

Da jeg ikke har så sindsygt meget plads, vil jeg gerne frabede mig folk selv begynder at slæbe skærme o.l. med, da jeg simpelt hen ikke aner hvor de skullle stå henne. Jeg sætter nogle skærme op, og der er bl.a. en 360'er her i forvejen, som folk bare kan gå amok på.

Jeg har ikke tænkt over noget tidspunkt med mad før nu, men jeg vil sige ved en 19-20 tiden plejer det vist at være :)

Camous>

Ja, folk skal selv have sovepose + liggeunderlag eller luftmadras med (og helst ikke for mange dobbelt-crazy-4x4 meters-luftmadras udgaver :P) Der er en enkelt sofa i stuen + sovesofa i det tilliggende værelse, som folk selv må skændes om. Ellers er der også en ganske stor sækkepude, man faktisk sover udmærket i.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 04/12-13 21:03 
Har kun plads til en sovepose, så det slæber jeg med. Jeg overlever nok selv hvis jeg skal sove på gulvet.

Det vigtigste er at der er masser af stærk kaffe så det med at sove ikke bliver meget relevant.
SumezSumezSkrevet 04/12-13 21:26, rettet 04/12-13 21:28 
Fair nok, jeg undlader at slæbe noget hardware med så :) Finder bare hvad der ligger og flyder

Camous>
360?

Du mener vel PCE?

Nej :P Som sagt var det kun hvis der var plads til en skærm, og PCE kræver en old stor school skærm som jeg var ret sikker på det ikke var plads til ;)

Hanky>
Jeg har ikke tænkt over noget tidspunkt med mad før nu, men jeg vil sige ved en 19-20 tiden plejer det vist at være :)

Tror jeg triller ind ved 9-tiden, så hvis jeg skal kigge efter mad på vejen, er der så noget du kan anbefale som ikke kræver for mange omveje?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 04/12-13 21:30, rettet 04/12-13 21:37 
Jeg forsøger bare at gemme noget til dig ;)

Hvis man i øvrigt skal proviantere snacks, øl, sodavand, hvad ved jeg - så ligger der en Fakta små 50 meter fra stationen, i den retning jeg bor, der har åbent til kl.21 hvér dag. Alternativt ligger der også Super Best, Kvickly, Netto (kl.22 hvér dag) og Kiwi inden for en radius af 200 meter fra stationen.

Kommer man i øvrigt i bil, så ligger der en parkeringsplads små 50 meter fra lejligheden, på den anden side af vejen, hvor kirken ligger. Kan I ikke finde den, så bare lige kig op, så skal jeg vise vej :)

^ Tilføjer overstående til forsiden.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 04/12-13 21:32 
Lyder også fint, men giv lige alarm hvis I alligevel når at løbe tør :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 04/12-13 22:51 
Sumez>

Nej :P Som sagt var det kun hvis der var plads til en skærm, og PCE kræver en old stor school skærm som jeg var ret sikker på det ikke var plads til ;)

Troede ellers at der allerede var en CRT hos Hanky. Crime against humanity hvis der ikke er.
SumezSumezSkrevet 04/12-13 22:53 
Ka såmænd godt tage en PCE med, men er der noget ønske om det? Det ville så også blive uden cd-rom drev, det fylder for meget :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 04/12-13 22:54, rettet 04/12-13 22:55 
Tag det med, jeg kan tage et par Hu-cards med også hvis det skulle være.

Edit: Den er RGB modded, ikke?
SumezSumezSkrevet 04/12-13 22:55, rettet 04/12-13 23:10 
Oki
Edit: Jo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/12-13 00:39 
Jeg kan tage en Everdrive med til den - det er vel nemmere?
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/12-13 01:01 
Nogen der kunne få lyst til at spille et eller begge af de to første Army of Two (more like Terrible) til X360 sammen med mig? :P
Jeg tror ikke rigtig jeg har så meget andet at slæbe med, der ikke allerede er på listen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 05/12-13 01:04, rettet 05/12-13 01:04 
Sure, ville ikke ha noget imod det. Spillede næsten igennem den første på PS3 og var fint underholdt :)

Heller ikke noget imod at gøre det online, hvis det er :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/12-13 01:22 
Fedt nok. Så ryger de med i tasken når jeg pakker i morgen.
EA har lukket for serverne til det første spil, men det burde ikke påvirke splitscreen.

40th Day fik jeg kun tævet i gennem en enkelt gang, og det var bare ikke det samme med en AI makker.... Heller ikke selvom jeg havde lavet et nydeligt mask design i dillertema, til Salem.

Ser også lige hvad jeg ellers kan grave frem af co-op spil, til de forskellige maskiner.
Det er altid rart med lidt at vælge mellem, om det bliver spillet eller ej. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 05/12-13 07:58 
Hvor mange tager maskiner og skærme med?
j/k
SumezSumezSkrevet 05/12-13 08:00 
Hanky har lige frabedt sig ekstra skærme :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/12-13 08:23 
Det var bar alt den snak om ekstra maskiner mv.

Er der overhovedet skærme og maskiner nok til at Peter og Ole kan spille deres, mens andre spiller andet? :)
j/k
HankyHankySkrevet 05/12-13 08:41 
Ja :)

Men for at være ærlig, så plejer det heller ikke at være sådan, at vi sidder opdelt 2 mennesker pr. skærm og så bare spiller i samme rum, som til SSKT. Vi er jo ikke så mange, så det vil typisk være lidt mere socialt :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 05/12-13 08:45 
Det var det jeg tænkte :)
j/k
spectrespectreSkrevet 05/12-13 10:59 
Nogen der er med på noget VGX i drunkmode lørdag aften, nat eller hvornår det nu er?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
vyssenvyssenSkrevet 05/12-13 11:12 
Har folk herinde spillet castle crashers? Fordi ellers er det altså noget af det bedste 4 spillers coop på ps3. Jeg holder på vi lige skal have lidt flere til at tage dualshock 3'ere med...
slk486slk486Skrevet 05/12-13 11:18, rettet 05/12-13 11:20 
Jeg tager gerne et sæt med.

Edit: Ok, jeg tager PS360 arcade stick, 2 stk. DS3, samt Everdrive til PCE med.
j/k
SumezSumezSkrevet 05/12-13 11:50 
1up>
Nogen der er med på noget VGX i drunkmode lørdag aften, nat eller hvornår det nu er?

Hvad er det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/12-13 11:54 
Spillenes Oscar-show :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 05/12-13 11:55 
Endnu et? Jeg ved ikke om mit hjerte kan holde til den slags.

Troede det var forkortelse for en spiltitel :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-13 12:52 
De skulls også annoncere nogen nye spil og sådan, så det er altid spændende. Er det endelig en fortsættelse til Assassin's Creed eller Halo mon? :D
CamousCamousSkrevet 05/12-13 13:03 
Den mængde sprut jeg skal have i blodet før jeg kan holde ud at se på sådan noget er lang over den letale grænse.

Og siden slk tager en PCE multi dims med så behøver jeg vist ikke at medbringe de Hucards alligevel.

Problemet med de der multi halløj er at somregel når man kan vælge mellem hundredvis af spil ender man ikke med at spille en eneste.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/12-13 13:06 
vyssen>
Har folk herinde spillet castle crashers? Fordi ellers er det altså noget af det bedste 4 spillers coop på ps3. Jeg holder på vi lige skal have lidt flere til at tage dualshock 3'ere med...

Jeg har det også på mit Gamertag, så det kan også klares på 360'eren, så længe den er på nettet :)
Men min DS3 ryger med alligevel.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 05/12-13 13:14, rettet 05/12-13 13:15 
Problemet med de der multi halløj er at somregel når man kan vælge mellem hundredvis af spil ender man ikke med at spille en eneste.

Enig. "Valgets dilemma" - også derfor jeg sjældent bruger den. Købte den egentlig bare for at kunne se om diverse spil var noget for mig og evt. homebrew. Jeg tænkte bare den ville være fin til træf, men jeg kan da lade den blive hjemme :)
j/k
spectrespectreSkrevet 05/12-13 13:34 
Rygterne siger at til VGX vil Nintendo announce en ny ip og bathesda announcer fallout 4.

I drunkmode kan vi jo også køre salty bets på hvilke spil vinder hvilke priser
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 05/12-13 13:53, rettet 05/12-13 13:54 
Camous>
Og siden slk tager en PCE multi dims med så behøver jeg vist ikke at medbringe de Hucards alligevel.

Gør det gerne alligevel, hvis det ikke er for meget besvær. Jeg har ikke meget til overs for piratspil :)

1up>
I drunkmode kan vi jo også køre salty bets på hvilke spil vinder hvilke priser

Jeg vil hellere køre salty bets på Saltybet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 05/12-13 14:20 
Ok Sumez, Hucards fylder alligevel intet hvis jeg lader kasserne ligge hjemme.
CamousCamousSkrevet 05/12-13 15:05, rettet 05/12-13 15:07 
Puha, brugte lige en time til at rode igennem mine kasser og her er resultatet.

Jeg har faktisk ikke mange Hucards som ville være fede til en træf. Kun Super Star Soldier og Final Soldier. Kunne ikke finde PC denjin, my favourite shooter ever.

Fandt Hard Corps, Gunstar Heroes og Ghouls 'N Ghosts. Ved godt at Ghouls ikke er coop men den kunne være fed at gennemføre i fælleskab. Hvis man mister liv går joypad til den næste i ring.

Fandt også Wild Guns til SNES. Hvis der er en maskine den kan spilles på så tager jeg gerne den med. Men husk at mine SNES spil er NTSC/U. Jeg har også en loose PAL Rock & Roll racing.

Kan vi lige finde ud af hvad af det ovenstående jeg skal slæbe med?
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig