X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 18/11-12 15:41 
Ok, så Doodlen har prioritet over denne tråd, hvis der skal være begrænset antal fordi det kommer til at knibe med pladsen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/11-12 18:57 
Øv, kunne ellers være fedt at se nogle nye mennesker :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 20/11-12 00:49 
Hanky? Venter lidt på dit svar, da jeg gerne vil vide om jeg skal takke ja til andre planer den weekend...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 20/11-12 01:12 
Der er ikke nogen der har første eller anden prioritet. Alle folk velkomne.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 24/11-12 23:53 
Juggernaut har skrevet til mig, han desværre ikke kommer. Hvis dette går udover nogle af de andre tilmeldte, så giv gerne lyd, således jeg ved hvem der kommer eller ikke :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 24/11-12 23:54 
Hanky>
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

** Opdateret d.15-10-2012 **


Tid:
Weekenden d.14-16 december, 2012.

Folk er velkomne til at dukke op fra en 17-tiden fredag, da jeg selv først har fri 15.30. Derfor kan det desværre heller ikke blive tidligere.

Juletræf af den hårde slags, hvor vi kan mødes en sidste gang inden jul, og gå amok i retro, shmups, fighters og alt det andet gode.

Intet stor eller noget, bare julehygge (Xmas og vildskabskonkurrence) og spil en masse.

Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Skriv gerne her i topic hvis du kan og har lyst, også hvis det bare er for en enkelt aften. En særlig tak skal der lyde, til www.pølsekongen.dk for lån af X-Mas billede.

DELTAGERE:
- Hanky
- KroeboCop
- Kamek
- Konsolkongen
- Killerbean-Zwei
- 1up
- Alf81
- FancyPants
- Kristensen
- Darkbeat
- Neros
- KTC

UDSTYR:

MS:
- Xbox 360 Slim (+ 2 x Wireless controller, 1 x arcadestick) (Hanky)

Sony:
- PS3 Slim (+ 1 x DS3 Controller) (Hanky)
- PS2 (+ 3 x Controller og HDLoader) (Hanky)
- PS2 Slim x 2 (Hanky)
- PlayStation (+ 2 x Controller, chip) (Hanky)
- GunCon45 (Hanky)

Nintendo:
- Nintendo Wii (+ 2 x Wiimote+, softmodded) (Hanky)
- Nintendo WiiU (hvis alt vedr. release af maskinen, går som den skal) (Hanky)
- Nintendo DS, Nintendo DS Lite, Nintendo 3DS XL mm.

SEGA:
- Dreamcast (+ 2 x Controller) (Hanky)
- Saturn (+ 2 x Controller, 1 x arcade stick, chip) (Hanky)

Andet:




Afstemning afsluttet d,15/10, da 12 deltagere blev nået.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-12 00:10 
Hanky>
Juggernaut har skrevet til mig, han desværre ikke kommer. Hvis dette går udover nogle af de andre tilmeldte, så giv gerne lyd, således jeg ved hvem der kommer eller ikke :-)

Det går ud overr mig. Må lige se om jeg kan komme på andre måder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/11-12 01:21 
Jeg kan måske godt have dig med, men jeg skal lige finde ud af 100% om jeg kommer. Jeg ved noget om en uges tid.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-12 02:35 
Blær!
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/11-12 08:24 
Hov jeg kan se jeg stadig står som deltager på listen. Jeg kan desværre ikke være med denne gang mente jeg havde meldt det ud, men det har jeg nok glemt. Sorry..
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/11-12 15:13 
Lidt øv :(

Men derudover bliver det sgu godt det her. Ka' i mærk' det? :)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 25/11-12 18:50 
Jeg glæder mig i hvert fald til at møde nogle mennesker herfra! :D

Går stadig ud fra, at folk bare prikker til mig her eller via inbox, hvis jeg skulle have noget i samlingen der skal med. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 25/11-12 19:47 
Det bliver pisse godt - det har jeg bestemt! ;-P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/11-12 10:44 
To uger!

... Det blev jeg bare lige nødt til at sige. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KamekKamekSkrevet 04/12-12 19:03 
Jeg bliver desværre nødt til at melde fra igen - der skal foregå noget familie-tam-tam den weekend som jeg er nødt til at deltage i.

Sorry...

Håber der snart kommer noget lignende i stand igen :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
TLTLSkrevet 05/12-12 13:09, rettet 05/12-12 13:09 
Hmm ved ikke om det er mig der er blind, men hvor er det henne? ;p

Eller sagt på anden måde. Hvad er adressen?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/12-12 13:32 
Nu hvor folk melder fra som vilde dyr, kommer det måske til at foregå hjemme hos Hankykong i Hadsten?
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-12 14:52 
Jeg vil stadig mægtig gerne med, men det kommer til at afhænge af vejret...
HankyHankySkrevet 05/12-12 20:17 
Bo, vejret bliver dejligt.

Og ja, det bliver holdt i privaten - Alf81 fik svar på lokalerne, og de var desværre optaget, men det gør heller ikke det store, når vi alligevel ikke bliver flere :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-12 19:34 
Jeg kan ikke komme alligevel. Beklager :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 09/12-12 19:37 
Det er trist at se så mange melde fra :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/12-12 20:53 
Der skal en større snestorm til at holde mig væk! >:V

Men ja, det ville have været rart at se så mange P:R medlemmer som muligt :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ProzelProzelSkrevet 09/12-12 21:27 
Hanky, kan det ikke passe du er fra Hadsten? Jeg er selv fra Voldum, og det vil da bestemt overveje, hvis det er.
SumezSumezSkrevet 10/12-12 09:36 
Hanky>
Det er trist at se så mange melde fra :(

Bum, find en anden dato! ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 10/12-12 19:15 
Datoen bliver ikke ændret - weekenden har været reserveret til formålet længe nu ;-)

Prozel>
Hanky, kan det ikke passe du er fra Hadsten? Jeg er selv fra Voldum, og det vil da bestemt overveje, hvis det er.

Korrekt - du har ca. 4 minutter i bil - Kirkevej, det bliver ikke nemmere.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 10/12-12 22:03 
Jeg vil bestemt overveje det! Er dog midt i SRP men prøver at få lavet så meget, så jeg kan tillade mig selv at tage afsted.
Alf81Alf81Skrevet 11/12-12 15:38 
Jeg glæder mig som en bette! Det er ved at være længe siden, jeg sidst har haft tid til at game.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-12 17:38, rettet 11/12-12 17:42 
Glæder mig også meget, det har altid været mega hyggeligt hos Hanky. Også altid godt du har en god projector og god lyd til gaming :=) Skal da også lige se din ny Wii U :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 11/12-12 19:14 
Der er ikke længere projektor :P

Det til trods, så glæder jeg mig også helt vildt. Det er længe siden jeg har haft tid til at slappe af med spil og folk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 11/12-12 19:30 
Skal jeg tage sager med?
Hvis ja, hvad er der så stemning for?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-12 19:40 
Jeg står lidt i samme båd som KTC.
Har lidt fighters til X360, som jeg ikke engang har pakket op endnu, og et stick eller to.
Eller er der mere eller mindre bare stemning for alt der kan spilles af mere end én person? :P

Og lige et spørgsmål til værten: hvordan ser det ud med parkeringsmuligheder? :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 11/12-12 20:07 
KTC> Har du Wii-motes, og i så fald hvor mange? Det kunne måske være sjovt at prøve noget 5-player på Wii U.

PancyFanty> Der er plads til et par biler i indkørslen, hvis ikke de er sneet til - ellers er der en sidevej man kan holde på, 20-25 meter fra huset.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/12-12 20:11 
Jeg tager mit 360 stick med, som altid også :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/12-12 20:41 
25 meter lyder overskueligt :P

Tager vist bare mit Kattemad TE-S med, så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed over at mashe hver gang jeg taber... Med tryk på hver gang :D
Og naturligvis nogle spil til Xbøvsen også, da det vist er den eneste konsol jeg kan bidrage lidt til.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-12 00:08 
Det bli'r godt det her :)

Jeg slæber som sædvanlig nok bare en MD2 med. Og hvis der nogen, der gerne vil købe noget af mit Saturn eller Dreamcast, skal i bare råbe op.
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 12/12-12 00:13 
*Ser der en Wii U*
*Skriver den SRP i galoperende fart så han kan se den i weekenden* :D
KTCKTCSkrevet 12/12-12 10:08 
Jeg har 2 Wiimotes, som jeg tager med så :)
Min Amiga kunne også godt trænge til at blive luftet, men det er kun, hvis der er stemning for det. Den skal ikke udsættes for risiko for transportskader, for bare at blive nedgjort eller glemt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
spectrespectreSkrevet 12/12-12 11:12 
Tager mit Hori stick med til 360, så jeg ikke skal få dårlig samvittighed når det knager og brager fra sticket når jeg prøver på at spille balrog :)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/12-12 17:47 
Glæder mig også til at opleve både Wii U, SMD2 og muligvis en Amiga - Det er sgu ved at være for længe siden jeg har nydt de to sidstnævnte :)

KB2: har du forstand på at skrue i en Dreamcast, og evt. lyst til at kaste et blik på min defekte hvis jeg tager den med? :o
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-12 18:28 
Jeg kan forsøge. Jeg har pillet en hel del i min egen, men den er så også død for tiden... Er rimelig sikker på, det ikke er min skyld. Har bare ikke orket at fixe den endnu :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/12-12 19:03 
Det vil i hvert fald være påskønnet hvis jeg bare kan få en nogenlunde idé om hvad den fejler, og om det overhovedet vil kunne fixes. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-12 09:09 
Hvad er det din addresse er Hanky?
HankyHankySkrevet 13/12-12 12:11 
Kirkevej 23, 8370 Hadsten ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-12 14:04 
Ok. Vi ses imorgen :)
HankyHankySkrevet 13/12-12 15:17 
Alt for fedt, Bo!

Til alle:
Med mindre man crasher eller går kold et random sted, så husk lige en sovepose/tæppe og liggeunderlag eller lign. Der er nok ikke den vildeste plads til kæmpe dobbelt luftmadrasser o.l. Der kan ligge et par stykker på sofaen, og så er der den famøse (meget store) sækkestol man også ligger udemærket i.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/12-12 16:10 
Er der stemning for noget fælles aftensmad, så de lokale pizzapushere ikke skal levere ti gange til samme hus fredag og lørdag aften? :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 13/12-12 16:45, rettet 13/12-12 16:51 
Det plejer vi at finde ud af undervejs. Jeg bager nok noget pizza (med smag af 7/11 - tak Charter :D) fredag aften, som folk bare kan spise af, vanen tro :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 14/12-12 01:44 
HUSK: Ikke at ankomme meget før kl.17, da jeg er på arbejde hele dagen, og først skal hjem m.v.
Glæder mig til at se jer alle :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
spectrespectreSkrevet 14/12-12 07:54 
Regner med at dukke op lørdag middag når de første engang er stået op igen.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 14/12-12 09:47, rettet 14/12-12 10:29 
Er der nogen der kunne være interesseret i at spille:
Street Fighter X Tekken
Ultimate Marvel vs Capcom 3
ESP Galida II: Black Label
Mushihime Sama Futrai
Under Defeat HD

til XBOX 360? For så kan jeg komme dem i tasken.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig