X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gaming-komsammen (Xmas Edition)


Svar
HankyHankySkrevet 17/11-10 19:12, rettet 08/12-19 03:23 
Gaming-komsammen (Xmas Edition)

Juletræf af den hårde slags - spil og hygge, inden julen gør sit indtog i det ganske land!

Tidspunkt:

Fredag d.13/12 (kl.17-ish) til søndag d.15/12 (kl.14-ish)

Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 05/11-13 14:51 
Så hopper jeg gerne med fra Ringsted :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-13 14:56, rettet 05/11-13 14:56 
I kan sagtens køre med mig, med mindre I vil derover om Fredagen
slk486slk486Skrevet 05/11-13 14:57, rettet 05/11-13 14:57 
Lyder godt - fint nok om lørdagen for mit vedkommende.
j/k
SumezSumezSkrevet 05/11-13 15:00 
Ville være ærgerligt ikke at få fredag med, men hvis det ikke kan være anderledes :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/11-13 18:39 
Bedre sent end aldrig. Hanky smed mig en påmindelse på Facebook, så nu har jeg også fået mit spæde væsen tilmeldt via doodlen. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 07/11-13 15:13 
Darkbeat>
Jo, men så bliver det nok Lørdagen jeg kommer forbi i den weekend :)

Så det hedder lørdag-søndag uanset hvilken weekend det bliver - eller har jeg misforstået noget :O

Jeg er klar på at rykke datoen for at få det til at passe bedst muligt, så hvis weekenden efter betyder i kan være her fra fredag, synes jeg vi skal gøre det?

Jeg skal bare til at have lagt en dato fast, for ellers bliver det for sent :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 07/11-13 15:26 
Som jeg forstår det, kan Bo godt køre over om fredagen weekenden efter? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/11-13 18:16 
Ja, det er jo faktisk egentlig kun lørdag jeg kan komme over begge weekender.
Jeg vil gerne kigge på om det kan lade sig gøre at bytte den aftenvagt jeg har den 6/12, men vi har julefrokost på arbejdet den dag, så de fleste af mine kollegaer er ikke til at hugge og stikke i.
HankyHankySkrevet 13/11-13 02:38, rettet 13/11-13 15:05 
Jeg vælger hårdt og kontant at sætte datoen til:

Fredag d.6/12 - til Søndag d.8/12 (så efterkommer jeg også det ønske nogle folk har, om lidt alene-tid med PS4 på release)

De folk der i Doodlen har givet udtryk for at kunne den dato, skriver jeg på listen over tilmeldte på forsiden i første post - kan I ikke alligevel, må I lige give lyd. Er der ligeledes andre der ønsker at dukke op, må det også gerne skrives herinde ;)

Alt andet info, har jeg skrevet på første side:

Gå til forsiden
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-13 04:07 
Count #Swagula! Glæder mig til det. Kommer over om lørdagen indtil videre.
SumezSumezSkrevet 13/11-13 08:02, rettet 13/11-13 08:05 
Må lige undersøge hvad en Orange-billet koster, ellers kan Darkbeats arbejdsgiver måske "overbevises" til at lade ham køre om fredagen. ;)

edit: Cripes! Det bliver over 800,- med DSB, og ingen Orange-billetter tilgængelige. Håber jeg kan komme med Darkbeat om lørdagen så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 13/11-13 09:30 
Jeg overvejer stadigvæk og kan sikkert først give svar når tiden nærmer sig. Så må jeg tage hvad der er tilbage eller undvære at deltage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-13 12:22, rettet 13/11-13 12:38 
@Sumez Ja selvfølgelig :)
*Edit* Ellers er der også sådan noget som gomore, hvis det skulle gå helt galt for mig. https://gomore.dk
vyssenvyssenSkrevet 13/11-13 13:16, rettet 13/11-13 13:17 
Det der "alt andet info" kan jeg ikke lige få øje på? Er det bare mig? Det er bare den der "Se resten af indlægget" tekst, som får mig til at antage der er sket en fejl.
SumezSumezSkrevet 13/11-13 13:51 
Du kan læse det hvis du går til første side, ved ikke hvad der er sket med linket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 13/11-13 15:06 
Linket skulle være fixet - aner heller ikke lige hvad der skete med det :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CamousCamousSkrevet 13/11-13 15:11 
Jeg er med.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/11-13 20:03 
Sumez>
Cripes! Det bliver over 800,- med DSB, og ingen Orange-billetter tilgængelige. Håber jeg kan komme med Darkbeat om lørdagen så :)

Hvis du ikke er voldsom bus hader, og gerne vil nå afsted fredag. Kan turen også klares på ~4 timer, for 99-180 kroner hos Rødbillet.
Jeg ved ikke hvor stoppestedet i Aarhus præcist befinder sig, ift at komme videre til Hadsten, men worst case kunne jeg nok også godt køre en lille omvej og samle dig op ved banegården i Herning, inden jeg sætter kurs mod Hanky - Selvom det betyder at du så skal rumle på vejen i en times tid mere end hvis du kørte Kbh - Århus :P

tellibdøR
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HankyHankySkrevet 25/11-13 20:45 
Camous>
Jeg er med.

Sådan :)

Bump, for the hype!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 25/11-13 20:56 
Ser ud til jeg også har mulighed for at komme 6-7 alligevel. Koordinerer med Darkbeat, vil jeg tro.
j/k
HankyHankySkrevet 25/11-13 21:01 
Stærkt :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 25/11-13 21:09, rettet 25/11-13 21:12 
FancyPants>
Hvis du ikke er voldsom bus hader, og gerne vil nå afsted fredag. Kan turen også klares på ~4 timer, for 99-180 kroner hos Rødbillet.
Jeg ved ikke hvor stoppestedet i Aarhus præcist befinder sig, ift at komme videre til Hadsten, men worst case kunne jeg nok også godt køre en lille omvej og samle dig op ved banegården i Herning, inden jeg sætter kurs mod Hanky - Selvom det betyder at du så skal rumle på vejen i en times tid mere end hvis du kørte Kbh - Århus :P

Så ville jeg være i Herning 20:50, går næsten ud fra at det er for sent for dig? Ellers er jeg meget frisk på dit tilbud!

Hvad koster det at køre fra Århus til Hadsten? Har vist et 2-zoners klippekort til århus-området gemt et sted, med lidt klip tilbage, hvis det er noget der kan bruges.

edit: Det ku' rejseplanen vist svare på. Kun 3 zoner med et klippekort fra "Midttrafik", kan det passe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 25/11-13 22:52 
Det lyder sandsynligt.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/11-13 00:34 
@Sumez
Det bliver måske lidt sent med 20.50 - Især hvis bussen også næsten kan være i Århus omkring det tidspunkt.

Sidste år ankom jeg til Hadsten klokken lurt, fordi jeg dels først begyndte at pakke da jeg kom hjem om fredagen, og dels fordi jeg på en eller anden måde havde fået sat min GPS til at undgå store veje - Så jeg kom ud på alle de små snoede veje, vel og mærket i en skøn snestorm.... Så i år vil jeg gerne prøve at ankomme før 21-22 tiden :P

Jeg regner dog heller ikke med at vælte helt i øltønden først på aftenen, så evt. opsamling i Århus/Hadsten kan nok også klares :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 26/11-13 08:00 
Jeg satser på at være i Århus 20:50 også, hvis jeg køber sådan en Rødfætter. Så tror jeg at jeg finder et tog derfra, medmindre nogen alligevel er i området med en bil.

Søndag håber jeg at Darkbeat har plads i sin bil på vej hjem :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 26/11-13 18:48 
Hanky, hvornår går det løs fredag?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 26/11-13 19:14 
Bliver der sat en Playroom stream op? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 26/11-13 22:01, rettet 26/11-13 22:03 
Hvis nogen tager en PS4 med, så kan vi sagtens sætte et Playroom stream op :D

1up>
Hanky, hvornår går det løs fredag?

Fra engang sidst på eftermiddagen (16-17 tiden) kan folk bare komme dumpende. Husk dog at det ikke er nu på fredag :P

Sumez>
edit: Det ku' rejseplanen vist svare på. Kun 3 zoner med et klippekort fra "Midttrafik", kan det passe?

Jeg mener altså der er 6 zoner fra Århus midtby til Hadsten - hæng mig dog ikke op det.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 28/11-13 17:21 
Nooo!!! Jeg kan ikke komme alligevel. Skal til noget julefrokost i KBH, fredag. Regner ikke med at jeg kan orke togturen hjem, dagen efter, så ja... Men I andre må ha' en fest!
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-13 17:32 
Kører Bo ikke om lørdagen? Ikke fordi jeg vil lave aftaler på hans vegne, men måske det kunne lade sig gøre at køre med der :)

Jeg kommer ikke, men har fulgt med i tråden. Håber jeg kan komme næste gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 28/11-13 17:37 
Jo, det gør han, men ellers er der jo ikke noget at gøre ved det - så må vi andre bare have det sjovt :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 28/11-13 20:55 
Jeg regner også med at tage turen med Bo lørdag.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-13 21:02 
Jamen, jeg har snakket med Charter og jeg regner med at tage ham og Lars med fra København og hente slk på vejen :)
SumezSumezSkrevet 28/11-13 21:18 
Har du så plads på hjemturen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/11-13 21:21 
Hans bagagerum kan åbnes indefra, så du burde være sikret en plads! ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 28/11-13 21:26 
Lyder top nice. Så må vi finde plads til Sumez på hjemvejen - der er vel en midterplads? :)
j/k
HankyHankySkrevet 28/11-13 21:57 
Haha, Lars og Charter bor jo i Århus (og omegn) så det kunne da være weltklasse logistik, hvis de skulle blive i Århus, efter de først var kommet med Bo, så Sumez havde en plads på vej tilbage :D

Du er sej, Bo!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 28/11-13 23:03 
Der kan man se, jeg aner jo ikke hvem Lars er :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 28/11-13 23:23 
la0s
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 28/11-13 23:24 
Det er super optur jo'!

Lars er La0s :)
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 02/12-13 22:19 
Nu er det ved at nærme sig.
Er der nogen der overvejer at slæbe noget nextgen-vildskab med? :D
Hvad med arcade-power-sticks til 360?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/12-13 23:03 
Jeg regner med at slæbe et PS3 pad med, så der i det mindste er to... Og så mit Q4RAF stick, som både virker på 360 og PS3 (har dog ikke testet det på min PS3 endnu :P)
Det bliver måske lidt overkill at slæbe to sticks med, hvis jeg også skulle pakke mit TE.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
CamousCamousSkrevet 03/12-13 12:02 
Er der nogen requests angående retro systemer eller spil som jeg skal tage med?

Og Bean Machine, skulle vi følges ad eller hvad?
spectrespectreSkrevet 03/12-13 12:22 
jeg tager et 360 stick med og et par 360 shmups/fighters som du ikke allerede har. Regner med at dukke op fredag ved 17 tiden
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 03/12-13 12:42 
Jeg kan godt tage et 360 stick med, men hvis andre har, ville det nok være rart at slippe for at slæbe. Ligesom Camous må jeg også høre om der er noget fra http://www.playright.dk/samler/profil/sumez]min samling[/LINK]" target="">min samling, folk ønsker at se. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/12-13 14:01 
Kan også snuppe mit PS360 stick med.

@Sumez: Hvad var det nu jeg skulle have med, du ville se?
j/k
spectrespectreSkrevet 03/12-13 14:14 
Er der nogen der har en consolized MVS til noget Windjammers action?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 03/12-13 15:01 
slk486>
@Sumez: Hvad var det nu jeg skulle have med, du ville se?

Det kan jeg ikke huske :! Hvad har du?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/12-13 15:11 
Kan det passe det var R2: Rendering Ranger? Synes det var noget fra Timewalk.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/12-13 15:59 
Nej R2 har jeg spillet masser af, det har nok været Neros :)
Måske Shooting Love?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig