X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minecraft


Svar
ChronoChronoSkrevet 22/09-10 21:17, rettet 13/11-11 18:31 
Jeg har brugt de sidste to aftener på at spille Minecraft - et af de mest fascinerende spil i lang tid. Det ligner noget som er 15 år gammelt, men du kan gøre alt det du ville ønske du kunne i alle andre spil. Sådan næsten da :)

Officiel side: http://www.minecraft.net/

Jeg synes det er he... Se hele indlægget
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
1'076 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 03/03-11 10:22 
Jaeh jeg har tit problemer med at forbinde, det skal du slet ikke hænge dig i :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 03/03-11 10:47 
okay der står ikke noget med wishlist, så det nok bare forbindelsen :)
DarkenDarkenSkrevet 03/03-11 11:19, rettet 03/03-11 11:20 
hmn er gået i stå med mit nuværende projekt og jeg tænkte at der måske var en af jer der kunne skubbe mig lidt videre.

Det drejer sig om mit træ hus:
https://sites.google.com/site/darken/Wood1.jpg
https://sites.google.com/site/darken/Wood2.jpg
Ignorer at det ene hjørne-tårn ikke har samme form som de andre, test af design.

Det drejer sig om de tårne som kommer til at være i midten af langsiderne. har prøvet blot at bygge lige op, prøvet at fylde hele siderne (over flere etager) med hvid uld for at få en bedre facade (istedet for mit symetriske 3x4 mellem wood blocks). Jeg har en ide omkring tårnet der skal være i midten af huset, men de små i ydersiderne er for små til et grande design og for store til at samme opsætning som hjørnerne ser godt ud
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/03-11 13:44 
Det skal lige siges at jeg var ret skæv da jeg kom hjem fra øvelokalet igår og satte mig til at spille.
Nu sætter jeg en kiste tæt på der hvor jeg graver, så jeg ikke mister så meget igen : (
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/03-11 13:52, rettet 03/03-11 22:38 
Jeg er så meget plaget af lag lige nu, at det er helt til grin :(

Det værste er når jeg forsøger at skive beskeder. Der gå lige mindst et par min. før de ryger igennem, og så er folk begyndt på helt andre emner :)
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 04/03-11 07:42 
BADAAAAA!

Serveren har fået den nyeste version af hMod!

Det betyder, for jer, at I nu kan bruge /home kommandoen igen. Det gør forhåbentlig navigation osv. lidt mere tåleligt.
Kilroy Was Here
KeenKeenSkrevet 04/03-11 08:23 
kan man så sætte sin egen /home eller hvad?
KilroyKilroySkrevet 04/03-11 08:28 
Ja. Det du gør, er at du finder det du vil kalde dit home. Når du så står i dit hul i jorden/stenslot/obsidian kranie, skriver du /sethome i konsollen.
VUPTI! Du har nu et hjem. Fremover vil du bare kunne taste /home i konsollen, og du vil teleportere til dit hjem.

Dejligt i mange situationer!
Kilroy Was Here
KeenKeenSkrevet 04/03-11 08:43, rettet 04/03-11 08:44 
nice det sparer mig lidt tid, når jeg nu er så asocial og laver en træhytte og en skov lidt væk fra byen :P

den eneste der har gidet at tage helt derud for at besøge mig var vist killerbean XD
KeenKeenSkrevet 04/03-11 08:46 
hvad er det nu det der program hedder hvor man kan se hele kortet?
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 04/03-11 08:48 
Keen>
den eneste der har gidet at tage helt derud for at besøge mig var vist killerbean XD

Killerbean er jo lidt over det hele :D jeg har stødt på ham midt ude i ødemarken før :P

Jeg prøvede men kunne ikke finde din ø.. Kan det passe den kun er lavet af få bloks ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KeenKeenSkrevet 04/03-11 08:50, rettet 04/03-11 08:52 
fandt ud af at det ikke helt var en ø alligevel :P men hvis du går igennem killerbean tunnelen så kan du skimte min lille hytte på den anden side af vandet

men ja den er ikke så stor, kun en 5 bloks høj, men den ligger på en stor bakke :P
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/03-11 12:47, rettet 04/03-11 12:56 
Så er min gris ved at være færdig :D

Minecraft

Der mangler stadig en masse uld på oversiden, men jeg er løbet tør for roser, og de er efterhånden ikke helt nemme at finde, så nu holder jeg en pause. Fleshmangler skal have mega meget tak for at hjælpe til med at tæske får! Jeg fik også doneret en ordentlig bunke uld på et tidspunkt. Jeg kan ikke huske, hvem det var fra, men tak skal du hvert fald ha' :)
AV Intelligent Terminal
CronossCronossSkrevet 04/03-11 13:00 
Genialt! :)
Jeg er klar til at hjælpe med at tæske diverse objekter, skulle i få brug for det senere.
SumezSumezSkrevet 04/03-11 13:32 
Pis du må have brugt mange roser til den gris!! Hvor får du alle knoglerne fra?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kingsizekingsizeSkrevet 04/03-11 13:49 
Det er sgu en smuk gris det der!

Hvem bygger så ko'en?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
millenniummillenniumSkrevet 04/03-11 14:33 
Meget Pink Floyd agtigt :)
The medium is the message.
KeenKeenSkrevet 04/03-11 14:45, rettet 04/03-11 14:49 
jeg får at vide jeg ikke er på whitelist mere :/

så spiller jeg bare civilization V så! ta den! XD
KilroyKilroySkrevet 04/03-11 15:43, rettet 04/03-11 16:01 
Det, heh... Det er fordi jeg ikke fik dit navn kopieret med, da jeg lavede om på nogle profiler. Men nu er du med igen!

Edit: Fleshmangler sagde at man pludselig mangler diamantredskaber. Jeg har tilføjet et par mods, men ikke noget der burde betyde tab af redskaber.
Har du også oplevet det, så grib lige fat i mig næste gang jeg er online, så råder vi bod på den sag.
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 04/03-11 16:22 
Den har jo nipples, den gris! D:

Det er lidt synd at man ikke kan gå ind i den via røven. Jeg siger det bare...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 04/03-11 16:24 
Næste trin: Lav en jernbane der starter med at gå ud gennem dens bagdel!
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 04/03-11 17:23 
Sumez: Der var lige to creepers, der ryddede din forhave. Jeg har bygget lidt af det op igen, men du skal nok lige finjustere resten D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 04/03-11 17:57 
Det endte med at blive lidt community-baseret effort, der. Jeg gav en dør, og jeg mener at Fleshmangler gav nogle vinduer.
Kilroy Was Here
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 04/03-11 18:05 
hvilke noget ? : P

Jeg vil gerne gi, er bare ikke med på hvad vi snakker om ? : P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 04/03-11 18:31, rettet 04/03-11 18:32 
Herold>
Sumez: Der var lige to creepers, der ryddede din forhave. Jeg har bygget lidt af det op igen, men du skal nok lige finjustere resten D:

Det er utroligt som creepers har det med at gå af helt af sig selv!

Troede det ville hjælpe at sætte stakit op foran mit hus, men det hjalp åbenbart ikke >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kingsizekingsizeSkrevet 04/03-11 18:54 
Der står næsten altid et par creepers på dit tag om natten.
Kunne nok hjælpe hvis du satte et par fakler deroppe
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 04/03-11 19:30 
Sumez>
Det er utroligt som creepers har det med at gå af helt af sig selv!

Troede det ville hjælpe at sætte stakit op foran mit hus, men det hjalp åbenbart ikke >_>

Haha, det var faktisk lidt min skyld. Jeg var på uldjagt, og der kom brægen fra dit hus. Jeg fandt aldrig fårene, men jeg turde heller ikke vove mig ned i kælderen, for hvis du har får dernede, vil jeg ikke vide hvad du udsætter dem for D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/03-11 20:01 
kingsize>
Der står næsten altid et par creepers på dit tag om natten.
Kunne nok hjælpe hvis du satte et par fakler deroppe

Virkelig? De plejer ikke at kunne spawne på halvbrikker, men det har måske ændret sig. Jeg bekymrer mig dog ikke meget om at de er på taget, der er jeg jo ikke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/03-11 20:01 
- og det er faktisk ikke unormalt at jeg har får i kælderen. :P Jeg har en oplyst græsmark dernede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/03-11 20:24 
Sumez>
kingsize>
Der står næsten altid et par creepers på dit tag om natten.
Kunne nok hjælpe hvis du satte et par fakler deroppe

Virkelig? De plejer ikke at kunne spawne på halvbrikker, men det har måske ændret sig. Jeg bekymrer mig dog ikke meget om at de er på taget, der er jeg jo ikke. :)

De hopper vist derned fra bjerget bagved :)
AV Intelligent Terminal
kingsizekingsizeSkrevet 04/03-11 21:29, rettet 04/03-11 21:29 
Ja det er nok mere sandsynligt.

Sumez har ret i at der ikke kan spawne mobs på halvblokke, my bad.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CronossCronossSkrevet 04/03-11 21:51 
Jeg tog faktisk et billede af det, da Sumez altid tror at jeg springer hans hus i luften :p

Minecraft
SumezSumezSkrevet 05/03-11 13:37 
Vil nu stadig vove at påstå at en Creeper ikke springer i luften med mindre der er en anden spiller der render ind i den. :P

Har bare valgt at bygge mit hus et dårligt sted, må hellere se at komme videre med mit glastårn ude i vandet i stedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/03-11 13:41 
Vi skal bare indhegne og oplyse spillerområdet, og så er problemet løst :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 05/03-11 15:04 
Var også det jeg havde forestillet mig på sigt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 05/03-11 16:02 
Herold>
Vi skal bare indhegne og oplyse spillerområdet, og så er problemet løst :D


ja eller sætte hegn på begge siden af stien og sørge for den er lyst op.
Så kan der ikke løbe en creeper i møde om natten når man kommer nede fra spawnpoint.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 05/03-11 19:10 
Sumez, nu var der en creeper INDE i dit hus... men bare rolig. Jeg fik den ud, uden at den skulle gennem en væg :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 05/03-11 19:20 
så fik jeg også prøve at få sprængt min hytte i småstykker... der var en creeper ved min hoveddør, så tænke at jeg var monster smart og bare løbe ud af bagdøren ...der var bare lige 2 creepere ved bagdøren også som jeg ikke lige havde set... XD

heldigvis havde jeg næsten nok materialer til at bygge det hele op igen :P har lige en enkelt facade der er lavet af jord og sten nu :)
KilroyKilroySkrevet 05/03-11 22:04 
Hvis der er nogen der har noget guld eller lignende i overskud, så mangler min Nethergate-pyramide "syd" for spawn lidt pynt af en art.
Jeg har bygget nogle spiraler indeni, men udenpå er jeg lidt uden inspiration.
Kilroy Was Here
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/03-11 23:42 
Jeg har desværre ofret næsten alt mit guld til Cthulhu :)
AV Intelligent Terminal
CronossCronossSkrevet 06/03-11 10:08, rettet 06/03-11 10:09 
Hvis i stter en kiste ved pyramiden, skal jeg nok lægge alt mit guld i :)
SumezSumezSkrevet 06/03-11 11:59 
Herold>
Sumez, nu var der en creeper INDE i dit hus... men bare rolig. Jeg fik den ud, uden at den skulle gennem en væg :D

Ok der er et eller andet helt galt så, mit hus er jo fuldt oplyst, jeg forstå ikke hvor den skulle komme fra :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 06/03-11 12:10 
Creepere har præcist samme spawnmekanik som alle andre monstre. Jeg så også engang et skelet i dit hus. Der er måske bare et lille område i dit hus der bare ikke er *nok* oplyst.
Jeg har ikke været derinde, men har du nogle høje lofter, hvor der tilfældigvis er et sted monstre kan spawne?
Kilroy Was Here
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/03-11 12:51 
Jeg har lige tilladt mig at plante en fakkel i hjørnet ved dit store kung fu maleri og dine bogreoler :)

Det' sgu lidt paradoksalt, at jeg har bygget den gris, mens jeg havde en dage lang febervildelse pga. svineinfluenza. Jeg kan seriøst kun huske små bidder af processen :D
AV Intelligent Terminal
KeenKeenSkrevet 08/03-11 09:05, rettet 08/03-11 09:31 
Jeg er så småt begyndt på at bygge nogle togskinner fra min hytte til den anden side af vandet, hvor jeg så laver en togstation.
På den anden side af bjerget fra byen er der masser af plads til at bygge nye ting på ;)

bagefter det vil jeg forsøge at lave en togtunnel igennem bjerget og ind til byen hvor jeg også vil konstruere en station, hvis jeg kan finde plads til det. Tænkte på at lave den ved siden af herolds 1UP mushroom hvis ikke det stykke jord allerede er med i nogles planer :)

er der nogen der har tuneller inde i det store bjerg bag herolds 1UP mushroom som jeg skal være opmærksom på?

btw donering af iron vil blive modtaget med kyshånd... har selv en del men tvivler på at jeg har nok til alle skinnerne :) har en stenhytte i byen med en kiste i kan lægge det i hvis det er :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/03-11 09:58 
Keen>
har en stenhytte i byen med en kiste i kan lægge det i hvis det er :)

Done :)
AV Intelligent Terminal
KilroyKilroySkrevet 08/03-11 10:08, rettet 08/03-11 10:09 
Jeg ville ønske at togskinner ville være billigere at lave. Et ordentligt skinneprojekt er lidt for dyrt, synes jeg.

Men jeg donerer da gerne hvad jeg kan. Jeg har et par ironblocks liggende som ikke bliver brugt til noget.
Kilroy Was Here
kingsizekingsizeSkrevet 08/03-11 12:39 
Jeg har lagt et par stakke togskinner i din kiste
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 08/03-11 12:48 
Jeg havde umiddelbart tænkt mig at udvide baghaven på et tidspunkt, men jeg gøre det bare et andet sted på et senere tidspunkt, så ryd bare lortet :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 08/03-11 13:13, rettet 08/03-11 13:17 
måske er der plads bag ved spawnpoint? eller også kan jeg måske lave stationen inde i bjerget ved siden af killerbeans tunnel...

edit: laver den bare mellem spawnhuset og killerbean tunellen og hvis der ikke er nok plads laver jeg en undergrundsbane :)
1'076 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig