X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Desire HD


Reply
AmbyAmbySkrevet 21/09-10 14:51 
Efter at have overvejet markedet lidt, har jeg afbestilt min iPhone 4, og smidt en ordre på Desire HD, som skulle komme midt i Oktober.
Dels for at prøve en android platform, men også fordi det så absolut virker som den mest spændende og fremadstormende lige nu.
Med den nyligt introducerede HTC Sence hjemmeside, bliver det rigtig spændende.

Andre der venter på denne model?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 21/09-10 15:51 
Næ!..
Har lige fået vist Nokia's nye N8
12MP, HD video, USB on-the-go, Symbian ^3 og HDMI udgang.
Så den er bestilt. har prøvet OS og Android.... slet ikke mig.
RuneSPRuneSPSkrevet 21/09-10 19:28 
Ang. Desire HD kan det så virkelig passe at displayet bare er større og opløsningen er den samme som på Desire?
dpldplSkrevet 21/09-10 20:02 
Kommer lige lidt for sent, allerede købt Galaxy S istedet for. (For mig var det bedre valg end gamle desire også).

Synes nu desire Z ser mere spænende ud, med dens qwerty keyboard. Den kun godt fået mig til at droppe min galaxy vis jeg havde hørt om den inden.

De her nye andriod telefoner er sgu bedste telefon jeg har haft i lang tid
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dchangdchangSkrevet 21/09-10 20:58 
Er fint tilfreds med den "gamle" Desire. Fantastisk telefon. Glæd dig til Android.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/09-10 14:19 
Greaseball>
Næ!..
Har lige fået vist Nokia's nye N8
12MP, HD video, USB on-the-go, Symbian ^3 og HDMI udgang.
Så den er bestilt. har prøvet OS og Android.... slet ikke mig.

Du må være den eneste i verden der bryder sig om Symbian^3 - eller hvertfald den eneste der tør nævne det som en kvalitet :p

Havde jeg knasterne, havde jeg nok smidt dem efter Desire HD - den er IMO langt pænere end den originale Desire.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-10 18:56 
Har du prøvet Symbian ^3 eller bare læst hvad folk skriver om det på nettet.. som heller ikke har prøvet det. Har sider med en N8 med en næsten færdig version, danm det er hurtigt. Der er mange der er glade for Symbian og dets open source. Ja ja.. Android er også åben.. men sikker en gang junk der findes på android marked modsat hvor meget Ovi-marked har udviklet sig.
Android ligner android om man sider med HTC, LG eller Sony Ericsson.. Where is the fun in that.

Har en Wildfire some demo.. fed mobil, men er bare træt af Android som OS. Mange ting som Symbian^3 gør bedre.
Alene det at jeg kan smide over 40GB film på mobilen eller havde et USB stik med og så smide det gennem HDMI stikket til en Fladskærm for at se dem der.

Jeg er ikke den eneste.. Symbian har mange fans.. eneste problem er at de har været meget stille, men er kommet rigtigt godt efter det.
RuneSPRuneSPSkrevet 22/09-10 19:10 
Netop udvalget af applikationer er da en grund til at fravælge Symbian IMO - rigtig mange programmer og spil bliver udelukkende lavet til iOS og Android.
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-10 20:23 
Så har du ikke set den nye OVI store og hvor meget der kommer til Symbian. Nokia gør meget ud af at støtte programørene. Så jeg tror ikke man skal regne med at de er meget bag ud ret længe.. det suden spiller alle jo bare Angry Birds som også findes på OVI store.
AmbyAmbySkrevet 22/09-10 20:25 
Jeg har en Nokia E71. Det er den værste mobil jeg har haft. En basal ting som mail virker ikke.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 22/09-10 20:35 
Sku da også Symbian 1 V3 der ligger på den. Et gammelt system som ikke er specialt godt. Der er ikke engang HTML i den. Man kan ikke sammenligne de to. Som at sammenligne Linux med Windows ;p

Symbian ^3 har faktisk kun navnet og bruger overfladen til fældes. Ellers er det en helt ny version. Mail virker rigtig godt og var meget sjov at se hvordan kalender snakker sammen med kort. Så har man en adr. i kalanderen så kan man ved at trykke på den bliver guidet via GPS.
Også derfor jeg vælger Nokia. Gratis GPS som VIRKER! Google maps er ok så længe man er i DK. Ellers koster det en formue i DATA hvis man bruger det i udlandet :p
NaieraNaieraSkrevet 22/09-10 20:37 
Dark-Light>
Jeg har en Nokia E71. Det er den værste mobil jeg har haft. En basal ting som mail virker ikke.

Det er da vist kun fordi du ikke kan finde ud af at sætte det op, eller måske har en inkompatibel udbyder. Jeg havde en i et års tid, og der virkede mail mere end tilfredsstillende. Det var endda noget af det bedste ved telefonen, med Nokia Messaging.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 22/09-10 20:51 
Er der video-demo?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Username
Password
Remember me