X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lad Shemue leve..


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 10/07-03 02:09 
Der er stor tvivl om Shenmue serien skal fortsætte, hvilket jeg bestemt synes den skal! Det har været et af de spil jeg har set meget frem til og elsket at spille! Derfor håber jeg på at der vil blive udgivet en 3'er!

Her er en hjemmeside hvor i kan "stemme" på at Shenmue-universet skal "leve" videre:

Stem!
DommergaardDommergaardSkrevet 10/07-03 02:11 
Indtil videre har 19319 stemt.. håber i også vil gøre det :)
FanboyFanboySkrevet 10/07-03 02:21 
Har afgivet min stemme for lang tid siden. Men alligevel tror jeg SEGA er ligeglad med de indsamlinger, de plejer jo aldrig at virke.
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/07-03 02:29 
Da jeg postede det for længe siden da der var under 3000, fandt jeg også et link tror jeg hvor Shenmue halløj Zu Zuzki.... Taler om at hvis der er stor efterspørgsl vil de lave en 3er!

Næsten 20.000 Stemmer er flot!

Problemet var bare at Xbox ejere glemte at skrive at det skulle være til Xbox... Det er hvad man kan kalde Fanboy selvmord!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 10/07-03 02:52 
Jeg så det helst til Dreamcast. Like that's gonna happen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 10/07-03 03:02 
Hvorfor i alverden vil du have det på Dreamcast?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tue hazukitue hazukiSkrevet 10/07-03 08:37, rettet 10/07-03 11:59 
Måske fordi det var der det første spil slog sine folder...!
»You'll never walk alone«
RitesRitesSkrevet 10/07-03 08:54 
So?

Life goes on...

Ville du også helst have et nyt Metal Gear på NES, eller et nyt Tomb Raider på Saturn?

DC er jo en død maskine, ligesom de ovenstående. Ikke den store grund til at udvikle til dem, vel.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 10/07-03 12:25, rettet 10/07-03 12:26 
Og hvorfor i alverden vil du/i have den på Xbox? Reelt er der størst grund til at udgive det på PS2, da det er på den maskine, det ville sælge bedst.

Når jeg nævner Dreamcast, er det fordi serien er en sammenhængende trilogi, der til sammen danner ét lang spil, og man i 2'erens tilfælde kan bruge sit save fra 1'eren. Det ville være fedt at have dem allesammen samlet på Dreamcast. Det er overhovedet ikke et egentligt ønske, kun en konstatering om at det ville være sejt hvis de gjorde det, samt en kritik af Valkyriens påstand om at man burde kræve at få det til Xbox.


..Og hvor mange gange behøver jeg udredde at Metal Gear serien ikke startede på NES?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MobyMobySkrevet 10/07-03 12:35 
Sådan. Shenmue må ikke død nu! Det er klart den fedeste spiloplevelse jeg nogen sinde har haft.

Jeg ville hellere spille Shenmue end at ha' sex (i hvert fald for en dag)

(Yu Suzuki arbejde ikke for AM2 længere, han bliver præsident for to nye firmaer i SEGA - måske det har noget med sagen at gøre?)
DommergaardDommergaardSkrevet 10/07-03 13:21 
Shenmue bedre end sex? Hmm..

Man kan vel gøre begge ting samtidig? :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig