X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kane & Lynch 2: Videoanmeldelse (Dansk)


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 25/08-10 13:40 
Så er jeg endnu engang klar med en ny videoanmeldelse. Denne gang er det Kane & Lynch 2 fra IO Interactive som i disse dage er klar på PS3, Xbox og PC.
Spiller er kostet omkring 100 millioner danske kroner at lave, så om det i sidste ende er pengene værd vil jeg så se nærmere på.

Jeg skal beklage der er mindre tekniske fejl hist og her. Mit capture card smadrede desværre nogen af klipne men har prøvet at få det bedste ud af det.

Håber i kan lide den.

Kane & Lynch 2 anmeldelsen
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Per SPer SSkrevet 25/08-10 14:00 
Du har glemt at skrive "2" i overskiften til YouTube. Ellers helt enig med dig.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Captain NCaptain NSkrevet 26/08-10 00:38 
Per S>
Du har glemt at skrive "2" i overskiften til YouTube. Ellers helt enig med dig.

Hehe. En lille smutter xD Har fikset den nu:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/08-10 10:41 
Igen er jeg sgu ret imponeret over dit arbejde.

Anmeldelsen kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ikke har prøvet spillet - trist at det tilsyneladende ikke er bedre.

Hvis du virkelig er seriøs med det her, så vil jeg foreslå dig, at måske vente et par dage, og så høre/se dine videoer igen, og så prøve at tænke over hvor du synes det kunne være bedre.

Jeg synes f.eks at man kan høre at du læser op nogle steder.
Det er ikke så mærkeligt, for det er pisse svært at udtale et manuskript, og selv professionelle bruger år på at lære det perfekt :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Captain NCaptain NSkrevet 26/08-10 14:08, rettet 26/08-10 20:19 
Tak for kritikken. Det er som du selv siger til tider svært at skrive så det ikke lyder så meget som tekst man læser op. Hvis du ser min ameldelse af Muramasa kan du se hvordan det lyder når jeg holder mig mere til stikord istedet for et skrevet manuskript. Vil meget gerne høre om du evt finder den bedre eller værre.

Anmeldelsen af Muramasa: The Demon Blade
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KTCKTCSkrevet 26/08-10 18:44 
Jeg synes det er nogle gode kritikpunkter du nævner, men din karakter hænger ikke rigtigt sammen med din monolog, som næsten udelukkende fokuserer på negative ting. Umiddelbart ville jeg skyde på en karakter godt under middel, men du følger måske den forskruede skala, hvor alt under 8 er uspilleligt?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 26/08-10 19:23 
KTC>
men du følger måske den forskruede skala, hvor alt under 8 er uspilleligt?

Hahaha min går til 7 og op ;-) Spil til karakteren 6 og ned er til når jeg ligger ned på sofaen..
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 26/08-10 20:22, rettet 26/08-10 20:22 
Jeg gav stortset Kane og Lynch 2: Dog Days sit 6 tal udelukkende på grund af dens multiplayer. og jeg var meget tæt på at give det et 5 tal.

Hvis det ikke var for multiplayer delen ville spillet nok kun havde fået et 4 tal fra mig. Story delen er virkelig skidt lavet og hvis man spiller det i co-op(Selv local) så har fjender det med at flyve rundt fra sted til sted.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig