X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scott Pilgrim vs the World


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-10 01:14 
Jeg har det totalt vildt over Scott Pilgrim vs the World som er ude på PSN og kommer på XBLA på onsdag. Tegneserien kan også varmt anbefales og jeg glæder mig også til at se filmen når den kommer til Danmark om et par måneder.

Hér er en video anmeldelse jeg har lavet...

...på Youtube i HD
ChronoChronoSkrevet 23/08-10 07:38 
Whow, havde godt set spillet nævnt, men nu ligner det da noget jeg lige skal prøve - ser sjovt ud!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 25/08-10 15:00 
Jeg downloadede demoen igår, men af en eller anden grund kan jeg ikke starte spillet. Fra titelskærmen får jeg en "Ingen brugere fundet" skærm (eller noget i den stil). Andre der oplever samme eller har fundet en løsning?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 25/08-10 18:49 
Jeg prøvede demoen, og fandt den efter lidt tid ret ensformelig. Men jeg er vild med stilen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/08-10 19:02 
Jeg har ikke haft eller hørt om nogen der har det problem desværre RJK
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-10 19:11, rettet 25/08-10 19:12 
De har godt nok fattet det med skarpe definerede pixels og kanon skalering. Nu hentede jeg godt nok demoen til 360 som jeg konstant har i 720p for at undgå ekstra tearing. Det ser bare super godt ud, men har så en ret tydelig sort kant hele vejen rundt om billedet. Ved ikke om det også gælder for 1080p og om det så er ligeså skarpt eller godt skaleret.

Super flot spil og det virker også ganske sjovt. Musikken er jeg ikke så vild med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 25/08-10 19:23 
Mener ikke der var nogen sort kant, da jeg spillede. Min box er konstant i 1080p.

Musikken er heeelt fantastisk, Martin da!
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 25/08-10 19:26 
Dark-Light>
Jeg prøvede demoen, og fandt den efter lidt tid ret ensformelig.

Nu har jeg ikke selv spillet det ret meget, men kan kun forestille mig, at man skal bruge et godt stykke tid på det, før det giver afkast? Altså, lidt ligesom River City Ransom?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 25/08-10 19:47 
Hmm..Det ser da meget godt ud...måske ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/08-10 21:09 
Rigtig flot og gennemført stil, og musikken er fed, minder om Capcoms "storhedstid".
Spillet bliver dog hurtigt kedeligt synes jeg, bare via demoen - det er beat'em up i den kedelige klasse. Jeg nåede dog at komme lidt ind i kampsystemet hen imod slutningen, og blev bidt af muligheden for at opgradere sin spillet, og nu overvejer jeg kraftigt at købe det... Nogen der har det fulde spil og ved om det kan anbefales? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 25/08-10 21:42 
Som sagt - ser godt ud, men set ud fra demoen bliver det hurtigt ensformigt. Måske fik jeg ikke det fulde indtryk af spillet, men mangler lidt mere historie til at drive mig end den ene række af fjender efter den anden pt.

Fik lidt en fornemmelse af "Final Fight møder Mario".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 25/08-10 21:50 
Jeg synes det ser ensformigt ud bare af at se videoklips!
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 26/08-10 00:41 
Jamen jamen. Det er ellers længe siden jeg så et nyt godt XBLA spil til 800MS points:)

Jeg er kun lidt inde i spillet men jeg kan godt lide den River City Ransom stil at spillet køre.

Kan også godt lide din anmeldelse Darkbeat;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-10 01:27 
Alf81>
Mener ikke der var nogen sort kant, da jeg spillede. Min box er konstant i 1080p.

Musikken er heeelt fantastisk, Martin da!

Jep spillet kører full screen i 1080p. Så de borders der kommer ved 720p er blot for at skalere spillet odentligt. God stil.

Musikken er noget trivielt shit. Samme nummer looper i en uendelighed og selvom det skifter og bliver en smule mere moderne efter en 10-15 min så var jeg allerede kørt så død i den og spillets gameplay. Det er ikke for mig det her, men flot er det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/08-10 08:50 
Ja Darkbeat fed anmeldelse :-)

Jeg har ikke prøvet det endnu men det skal jeg selvfølgelig. Er jo en kær hund når det kommer til beat-em-ups :D

Flot ser det ihvertfald ud det skal det ha..
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 26/08-10 11:14 
I øvrigt virkede det for mig, da jeg oprettede en dummy-bruger. Af en eller anden grund kan spillet bare ikke se min normale bruger...

Jeg kan også rigtig godt lide grafikken, og det er jo fantastisk så meget bedre sådan noget ser ud, når skaleringen ikke er håbløs som i stort set alle andre 2d-spil nu om dage.

Selve spillet virkede desværre temmelig kedeligt for mig, og ikke engang i den gode ende af beat 'em ups. Musikken har jeg det også svært med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/08-10 11:45 
Hvis det ikke er i den gode ende af beat'em ups, hvad er så? Udover Castle Crashers, altså.

Det er ikke ligefrem en genre af kvalitetstitler. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/08-10 12:01 
Golden Axe 1-2, Guardian Heroes, Aliens, en del Capcom CPS1/2-titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-10 12:21, rettet 26/08-10 12:22 
Streets Of Rage serien og Alien Storm på MegaDrive kan anbefales.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 26/08-10 12:29 
Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvad Golden Axe, Streets of Rage og Alien Storm gør bedre end Scott Pilgrim. Er det ikke mest bare nostalgi?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/08-10 12:37, rettet 26/08-10 12:39 
Nu er det jo kun baseret på den korte tid jeg spillede Scott Pilgrim i går, men det var jo alligevel længere end det tager at gennemføre Golden Axe, så... Nej, det er ikke nostalgi. Golden Axe er sjovere at spille og det er mere afvekslende. En væsentlig del af forklaringen er nok, at det første er et meget længere spil - og det er bare begrænset hvor meget man kan langtrække et beat 'em up.

Men, som sagt, jeg vil ikke dømme det så meget efter så kort spil. Meningen var blot at det i førsteindtryk ikke virkede til at være særligt godt ift. spiloplevelse og musik - selv indenfor genren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/08-10 13:38, rettet 26/08-10 13:39 
Mit største problem med Scott Pilgrim var helt klart også hvor ensformigt det var, det var først til allersidst i demoen at der kom lidt afveksling. Dette tydede dog på at udviklerne havde en kreativitet som man undres over ikke kom til udtryk tidligere. Med tiden lærte jeg dog kampsystemet bedre at kende, og det virker VÆSENTLIGT mere solidt end lignende spil som Double Dragon og Konamis Turtles/Simpsons spil.
Når jeg sidder og tænker over det nu får jeg alligevel lyst til at gå hjem og købe spillet (har bare ikke lyst til at skulle gå igennem hele første bane igen :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig