X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro Gameshops i London


Svar
McBrainMcBrainSkrevet 22/08-10 11:50 
Er der nogen herinde der kender goder Retro-butikker i London?

Gerne omkring centrum.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
WehnerWehnerSkrevet 22/08-10 12:10, rettet 22/08-10 12:13 
Det er ikke, hvad det har været efter at CEX-kæden droppede deres bipbip-spil, Neo Geo osv. til fordel for dvd'er for et par år siden.

De har lidt i Game Focus, 39 Goodge Street (gåafstand fra Oxford Street og der er også en station der). Den ligger i øvrigt også i nærheden af Computer & Games Exchange på 32 Rathbone Place, men det er ikke meget, du finder der i dag.

Hvis du finder andet, må du endelig sige til. Hvis du søger nye ting er HMV på Piccadilly Circus blandt de mest interessante.

Nåja, og så har Gamestation-kæden også gerne lidt ældre ting. Både afdelingen i Bayswater og den nær Camden (Mornington Crescent): http://www.gamestation.co.uk/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
McBrainMcBrainSkrevet 22/08-10 18:17 
Takker - det er noteret :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Captain NCaptain NSkrevet 22/08-10 21:06 
Kender en god en der hedder computer exchange derovre. Det er en lille butik der har masser af gamle spil til mange af de gamle konsoller. Også import spil.

Den ligger et godt stykke nede af Oxford street. Faktisk tror jeg det er en forlængelse af den. Kan se om jeg kan finde de præcise kordinater men det kan i jo selv nu i har navnet;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
WehnerWehnerSkrevet 22/08-10 22:36 
Det er den, jeg nævner på Rathbone Place off Oxford Street, CEX, der ikke længere er bomben, er det ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 23/08-10 00:37, rettet 23/08-10 00:38 
Der findes en mere kan ikke lige huske hvad den hedder på nu værende tidspunkt, men skal nok lige finde ud af det ;-) Jeg kan huske den ligger lidt i det ydre London.
Bashful Neophyte
WikzoWikzoSkrevet 23/08-10 08:15 
Jeg var selv i "Forbidden Planet" i London, som er en kæmpestor nørdebutik med tegneserier, bøger og faktisk også en del spil. Dog ikke så meget retro-spil, men butikken er et besøg værd!
nerosnerosSkrevet 23/08-10 10:07 
Her er den:

Raven Games :-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 23/08-10 18:20 
Wikzo>
Dog ikke så meget retro-spil

For at klarificere: Ingen retrospil overhovedet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig