X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LotR: War In The North


Svar
WehnerWehnerSkrevet 12/08-10 18:42 
Jeg så lige denne trailer for det her Lord of the Rings hack'n'slash, der ellers fuldstændig er gået under min radar.

http://www.destructoid.com/lotr-war-in-the-north-trailer-brings-out-the-troll-181235.phtml

Det kunne godt blive ret sjovt på Xbox Live, men en gameplay-video ville være toppen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-10 23:21 
Så hellere det end Aragorns Quest? :P
WehnerWehnerSkrevet 12/08-10 23:24 
Jotak :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/08-10 21:50 
Du tager elveren, så tager jeg mennesket... hvem er klar på dværgen? :-)
WehnerWehnerSkrevet 13/08-10 22:24 
Tillykke Playkid, du er lige blevet dværg. Der var du heldig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 27/10-11 22:53 
Udkommer 25/11. Jeg skal stadig have det i kølvandet på novembers rigtig store titler.

Gameplay + interview
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/10-11 01:42 
Jeg er også klar... men jeg går ud fra det bliver når det er faldet en tand i pris. Det ligner ikke et fuldprisspil (også set i lyset af den bunke af andre titler, der udkommer).
WehnerWehnerSkrevet 29/10-11 09:59 
Helt enig. Det ligner £20 til februar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/10-12 15:48 
Min kæreste og jeg elskede dette spil, da vi havde en 360. Det ser ikke ud til, at det findes på PS3?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ProzelProzelSkrevet 22/10-12 16:25 
Jo da ;)

Link...
millenniummillenniumSkrevet 22/10-12 22:40 
Jeg har spillet War In The North for en stund på PS3. ... det var good but not great. Ret sjovt at besøge universet, men når andre ligende spil er meget bedre, bliver det svært at holde engagementet ved lige.
The medium is the message.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/10-12 08:16 
Hvilke spil er det? Jeg er ved at finde samtlige split screen co-op spil på PS3, og der faktisk ikke så mange... Hunted Devils Forge er mit seneste indkøb... Håber det er tilnærmelsesvist lige så godt som LOTR.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/01-13 14:36 
Det var det så ikke. Desværre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig