X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad har I oplevet i dag?


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 06/08-10 21:38 
Syntes her manglede et emne hvor folk kunne dele deres oplevelser de har haft igennem dagen og diskuterer dem.

Men prøv at holde jer fra skrive romaner om hvis man har siddet på 4chan hele dagen eller nogen:P

Jeg var idag inde og se Toy Story 3. Virkelig en god film. Men en tand vemodig at se.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 16/03-11 13:57 
Mit blev først sendt den 28. jeg håber ikke det betyder at jeg først har fået andet tryk (købte på udgivelsen for at få Matsuri mode), men lidt over 2 uger er vel ikke helt uhørt fra hong kong. Synes dog det lugter lidt af toldstop :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 14:04 
Du har ikke et trackingnr?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 16/03-11 14:05 
Nej - så var jeg jo helt sikker på at ryge i, hehe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 16/03-11 20:05 
Var til turnering i arkadespillet Bubble Bobble på Næstved Bibliotek i dag.

Jeg var den eneste fremmødte :(
enfenenfenSkrevet 16/03-11 20:10 
Hvad vandt du så? :)
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 20:11 
Har deltaget i en total morsom diskussion i en off-topic-tråd };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 16/03-11 20:32 
Ingenting, for personalet valgte så at deltage siden jeg var den eneste :(

Præmien var et usb armbånd på 254 mb, lawl :P
enfenenfenSkrevet 16/03-11 20:39 
Sørgeligt :)
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 20:44 
Lim3Hero>
Ingenting, for personalet valgte så at deltage siden jeg var den eneste :(

Præmien var et usb armbånd på 254 mb, lawl :P

Ja, og....hvad vandt du så? };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 16/03-11 20:46 
Ja, well... De har haft siden '86 til at øve, jeg har haft siden i går. Behøver jeg at sige hvem der vandt? :P
ElgenElgenSkrevet 16/03-11 20:50 
Hehe, kunne ikke lade være....
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
amnesiaamnesiaSkrevet 18/03-11 17:09 
Fandt ud af at det Tapper print jeg havde købt for noget tid siden er den sjældne Sega Suntory version, som de ikke rigtig selv vil kendes ved at de har produceret (Ifølge klov.com).

Og det fungerer ovenikøbet - skal dog lige have lavet en mere holdbar løsning for tilslutning i mine kabinetter.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 30/03-11 09:17 
Har erfaret at jeg ikke burde have adgang til mit eget kreditkort...

Til gengæld har jeg nu (originale eksemplarer af!!) Metal Slug 3, Samurai Shodown Zero Special og Progear No Arashi på vej til den danske toldgrænse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 30/03-11 09:39, rettet 30/03-11 09:39 
Samurai Shodown Zero Special (MVS) :O Det er jo et af de dyreste spil?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/03-11 09:49 
Prisen kunne godt have været værre (Progear kostede tre gange så meget), synes først og fremmest bare det var rigtig svært at finde!
Måtte også kæmpe mig gennem kommunikation med flinke japanere, der ikke begår sig særlig godt på engelsk. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 09:51, rettet 30/03-11 09:52 
Bare af interesse, hvad måtte du slippe for Progear?
Er den Phoenixed og hvis ikke, hvornår var der sidst batteriskift på den?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 30/03-11 09:55 
2000kr, uden forsendelse og moms.
Tvivler stærkt på at det er Phoenixed, så tror jeg skal have fat i et nyt batteri når det når frem. Jeg stoler utvivlsomt mere på et batteri, jeg selv har sat i. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 12:40 
Jeg ville gøre præcis det samme };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 30/03-11 12:41 
Hvis du også ligger inde med nogle CPS2 boards, kan vi jo lave en batteri-aften ud af det :P Skal også have udskiftet det i mit Puzz Loop 2, og har heldigvis en kammerat med en loddekolbe, der også har hjulpet mig med en masse andre ting på mit kabinet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 13:49 
Har ingen CPS2-boards, ikke engang et mobo };-D (endnu };-P)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/03-11 16:33, rettet 30/03-11 16:34 
Osede rundt nede i den lokale Fona og overhørte to piger på 18-19 år hive New Super Mario Bros Wii ned fra hylden og spørge ekspedienten om der ikke var mere af den slags klassisk 2D Mario på Wii..for det var de færdige med og synes det var kool... efter nogen fumlen fandt han frem til at de da skulle købe Mario Kart og et ekstra rat. Den hoppede de så ikke på og måtte gå med uforrettet sag, for som han sagde "ja, så fandtes der altså ikke andet" ...jeg fulgte så efter dem (ja, her kunne det godt gå hen og blive klamt, men jeg var alligevel ved at være færdig med mit oseri). Og efter en kort samtale gik de hjem for at downloade en masse spil fra Wii Shoppen :D
SumezSumezSkrevet 30/03-11 17:29 
Lækker historie. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/03-11 18:03 
haha :D jeg får sjove billeder i hovedet...
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
XiwanaXiwanaSkrevet 30/03-11 18:37 
Jeg var lidt af en klunser her den anden dag. Fandt forleden en tilsyneladende defekt DSlite i affaldsdepotet i mit boligkompleks. Skærmen er næsten brækket helt af - og hænger kun fast i en af de to ledninger, der forbinder selve konsol og skærm. Det må da kunne fikses på en eller anden måde, ikke?
[inspirational quote here]
ElgenElgenSkrevet 30/03-11 19:19, rettet 30/03-11 19:20 
Jeg har hørt at Kristoffer, Prebens storebror, kan fixe den slags, men det koster blink.
Og shhh tal ikke for højt om det; for så kan det være at Sortfrakkerne så får nys om det };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/03-11 19:34, rettet 30/03-11 19:35 
@King Chaos: "Hey tøser, vil i se nogen 2D spil?"
SumezSumezSkrevet 30/03-11 19:47, rettet 30/03-11 19:47 
Der er ikke noget der virker på frække 18-19-årige tøsebørn som et godt klassisk 2D arkadespil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 30/03-11 23:12 
At Telmores service bliver ringere...
What is the Matrix?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/03-11 23:25 
Jeg var i Lidl og der så jeg Anja Althaus. Hun var ude for at købe "nutler" hvis man skal tage hendes ord for det...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 08:01 
Er det en kendt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-11 09:00 
LØL uanset :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 31/03-11 13:43, rettet 31/03-11 13:43 
Sumez>
Er det en kendt?

Det kommer an på om man ser kvindehåndbold.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 31/03-11 13:46 
Det tager jeg som et nej, så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 31/03-11 13:50 
Tja, hun er meget speciel at kigge på, men det var da en oplevelse jeg godt kunne have undværet.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Zzap!Zzap!Skrevet 31/03-11 14:19, rettet 31/03-11 14:22 
Elgen>
Jeg har hørt at Kristoffer, Prebens storebror, kan fixe den slags, men det koster blink.
Og shhh tal ikke for højt om det; for så kan det være at Sortfrakkerne så får nys om det };-P

Wow! Velkommen til Zone 1.
Den bog er bare en klassiker. Genlæste den for ikke så langt tid siden, efter hvad der må være 15 år, og den holder 100 procent. Selvom det dog nu kun tager 1 time at pløje den igennem, i modsætning til dengang, hvor det en uge var min "ugens bog" i klassen. :-D

Den kunne blive til en fantastisk børnefilm, hvis man holdt sig nøje til forlægget og stemningen.
Men, den ville sikkert blive f'cket totalt op i dag, af Regner Grasten eller en anden "hot shot" der var ude efter en quick buck, uden den mindste følelse for materialet.

Kristensen>
Tja, hun er meget speciel at kigge på, men det var da en oplevelse jeg godt kunne have undværet.

Efter en hurtig billed googling, får jeg på fornemmelsen at hun også spiller "håndbold" derhjemme, hvis I forstår sådan en lille een.
Born to kill space
ElgenElgenSkrevet 31/03-11 15:00, rettet 31/03-11 15:04 
@Zzapp!: Kender du denne side: http://dennis-klubben.dk/ Jeg synes iøvrigt at forsiden fra den oprindelige udgivelse (http://tellerup.dk/?Bog=38) er SÅ meget federe end 'den nye' (http://tellerup.dk/?Bog=73) };-P

Jeg har flere gange drømt om at lave (ikke en film, men) arcadespillet Djævelens Hule };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 31/03-11 15:06 
Beskriv dit spil! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 31/03-11 15:10, rettet 31/03-11 15:11 
Læs alle de ulige kapitler (ca.) i Djævelens Hule };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 31/03-11 15:21 
Det ville være hurtigere hvis du bare beskrev dit spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 31/03-11 15:55, rettet 31/03-11 15:58 
Sumez>
I går fik jeg endelig min Xbox360 ned med nakken (på den gode måde).
Når folk siger at Xboxen er nem at udvikle til må det være sammenlignet med andre konsoller, for jeg synes godt nok at man støder på nogle åndssvage hardware-udfordringer i forhold til PC.
Kort fortalt fungerer ideel objektorienteret programmering slet ikke på en Xbox. Hver gang koden bevæger sig over i et andet objekt skabes der en masse spildtid, og når man skal udregne flere tusind potentielle kollisioner på en frame kan det pludselig ses. Og man har vel og mærke kun 16 milisekunder at gøre brug af hvis man vil holde sig på 60 FPS...

Nu ved jeg ikke tilnærmelsesvis hvad det præcis er du skriver om, men cache og OO kode er ikke rigtig fra samme mindset. Hvad mere er de OO sprog der er populære i dag som Java C++ og C# er bastardiseringer af den originale idé, uden at jeg skal tage stilling til om det er en god eller dårlig ting.
http://userpage.fu-berlin.de/~ram/pub/pub_jf47ht81Ht/doc_kay_oop_en
Min pointe er bare, at det ikke er overraskende at OO kode kører dårligere på så "to the metal" agtigte arkitekturer som 360 og PS3.
Ultimativt skulle der designes en helt ny type, som fra starten var designet til OO kode.
Det har været prøvet før, men måske tiden er ved at være moden igen? Det ville i hvert fald hjælpe software branchen en hel del, omend den nok skulle hives råbende og skrigende ind i den nye ide.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 31/03-11 15:58, rettet 31/03-11 15:59 
Du har 100% ret i hvad du skriver, og det var også lidt min pointe. :)
Prøv at læse de slides jeg linker til, de forklarer problematiken ret godt (cache vs. OOP og moderne (konsol)systemer)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 31/03-11 16:11 
Elgen>
@Zzapp!: Kender du denne side: http://dennis-klubben.dk/ Jeg synes iøvrigt at forsiden fra den oprindelige udgivelse (http://tellerup.dk/?Bog=38) er SÅ meget federe end 'den nye' (http://tellerup.dk/?Bog=73) };-P

Jeg har flere gange drømt om at lave (ikke en film, men) arcadespillet Djævelens Hule };-P

Jeg må tilstå at jeg ikke læste så mange andre af Dennis bøger, og hyggelige og sjove som dem jeg læste var, så var der ikke rigtig nogen af dem der ramte den streak og nerve som Djævelens hule gør. Det er bare en fuldstændig perfekt destillation af stemningen i en klassisk arkade hal og zeitgeisten i det hele taget.

Og ja, den originale forside (og bagside) er fantastisk. Meget dumt men også meget tidstypisk, at den skulle erstattes af noget langt ringere.

Jeg ved ikke rigtig hvordan du ville lave det spil? Det ville jo kræve et fuldstændigt kabinet med 3d skærme (SVJH.) hydraulik og hele svineriet.
Selv uden dét skulle det jo være det vildeste pis for at matche det der bliver beskrevet i bogen.
Det kunne måske laves som et spin-off til filmen >;-)
Born to kill space
ElgenElgenSkrevet 31/03-11 18:13 
Som jeg husker det (og jeg har lige hørt den på lydbog mens jeg kodede på jobbet), så nævner bogen hverken nogen om bevægelig stol eller 3D. Jeg har altid forestillet mig noget i retning af en Totem, bare med en slags kontor-/lænestole i stedet for en pult med kontroller.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 31/03-11 22:05 
Ok, nu nørdede jeg lige igennem og slog op hvad han skriver:
2 meter høj og mere i bredden. Højrygget stol. Skærm på 2 gange 1 1/2 meter og en seperat skærm til info, en kontrolpult der kan svinges ind over stolen og grafik "som en rigtig tegnefilm".
Værsgo.
Born to kill space
ElgenElgenSkrevet 31/03-11 22:32 
Hvor ser du 3D og hydraulik henne?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 31/03-11 22:38 
Ingen steder. Jeg huskede galt. Men mon ikke et par store bas enheder kan give samme effekt. :-)
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 01/04-11 07:54 
Er det ikke bare Steel Battalion med Cel Shading? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 01/04-11 16:44 
Nej. Nok lidt mere som Cube Quest på steroider.

Forsiden
Born to kill space
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-11 11:54 
Vågnede kl 5 ved et umiskendeligt brag. Kiggede ud af vinduet, men kunne ingenting se andet end folk der gik rundt. Var nede og kigge her til morgen.

Hvad har I oplevet i dag?

Manner han har kørt hurtigt når man kan lave 6m flyvehop i bil, minimum 100km/t. Bemærk at hegnet lige efter skateboardbanen er urørt!

Han har først (muligvis) kørt over for rødt i t-krydset, kommet ind på skateboardbanen uden at ramme noget, og så dér har han taget hoppet. Men havde hoppet ikke været der, havde han ramt klodsen bagved med venstre forhjul, og så havde det været slemt.

Parret på øverste billede ejer bilen, men de havde lånt den ud, så de var ikke helt så glade ved situationen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/04-11 12:59 
CenobiteDK>
Men havde hoppet ikke været der, havde han ramt klodsen bagved med venstre forhjul, og så havde det været slemt.

Man må virkelig håbe, at han er klar over, hvor "heldig" han har været :D
AV Intelligent Terminal
263 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig