X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vrøvl med tv-kanalerne?


Svar
nerosnerosSkrevet 05/08-10 21:58, rettet 05/08-10 21:59 
Vi har længe været plaget af at vores kanaler som vi har indstillet på vores TV (i favoritter) forsvinder sådan at man nogengange kun kan se det halve af hvad vi egentlig har adgang til? Hvis vi så opdaterer DVB-C kanalerne kommer de alle igen! Den næste dag er de væk og vi skal hele møllen igennem igen...Nogengange går der to dage før det sker igen. Det virker i det hele taget ret fjollet!

Jeg kan simplethen ikke forstå hvad det skyldes. Kan nogen hjælpe? Det skal siges at jeg ikke er en haj til de nye moderne fladskærme, men tror altså ikke det er fordi jeg glemmer at save kanalerne.

Jeg har et Panasonic og YouSee.

Jeg vil meget gerne have hjælp ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/08-10 22:26 
Har du et CAM modul i TV'et?

Hvis det er tilfældet og TV dropper kanalerne igen, prøv at fjerne CAM modulet og indsæt det igen.

You know... sårn en fætter her.
nerosnerosSkrevet 05/08-10 22:53, rettet 05/08-10 22:54 
Aha! sådan en sidder der ihvertfald ikke i slot-indgangen. Jeg kunne nu håbe på det bare var det...Øv!
Bashful Neophyte
psychomantispsychomantisSkrevet 05/08-10 22:56, rettet 05/08-10 22:56 
Prøv at slå opdatering under stand-by fra på dit tv, det virkede for mig (panasonic+yousee).
nerosnerosSkrevet 05/08-10 23:11, rettet 05/08-10 23:11 
Kan du sige lidt mere om hvor det skulle være henne? Jeg kan ikke forstå hvad du mener med "under stand-by fra". Sådan en menu har jeg vist ikke..
Bashful Neophyte
psychomantispsychomantisSkrevet 05/08-10 23:34 
Du skal slå "Automatisk Systemopdatering i Standby" fra. Mener den findes under systemindstillinger et sted.
nerosnerosSkrevet 05/08-10 23:57 
Yes så fandt jeg det mange tak for hjælpen så håber jeg det hjælper på vores problem. De næste par dage bliver spændene ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig