X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lara Croft and the Guardian of Light


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/07-10 15:48 
Det ser da ret interessant ud:
http://www.eurogamer.dk/videos/lara-croft-and-the-guardian-of-light-gameplay?size=hd

Websitet siger ikke så meget, er der nogen der ved noget?

Link...
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/07-10 00:05 
Damn! Ikke lige hvad man forventer af "Tomb Raider"-franchiset... det eneste jeg kender i samme stil er de der Marvel Ultimate Alliance og lignende. Blandet med lidt Diablo weapon upgrade grinding. Hmmmm, ikke sikker på om det er noget for mig :)
kingsizekingsizeSkrevet 17/07-10 00:43 
Jeg synes det ser fedt ud.
Har længe savnet noget i stil med Alien Breed, at der så er lidt rpg ind over er kun godt, hvis det altså er ordenligt lavet.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
nerosnerosSkrevet 17/07-10 02:34 
Det har da INTET med Alien Breed at gøre?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/07-10 03:46 
Jeg tror der menes måden man bevæger sig på. At man strafer rundt med sin figur med venstre stick, mens højre stick styrer skyderetning.
kingsizekingsizeSkrevet 17/07-10 03:51, rettet 17/07-10 03:54 
Kan godt være det var en dårlig sammenligning.
Hvad jeg mente var bare at det er længe siden jeg har spillet en god top-down shooter, hvilket er hvad jeg synes det ligner mest.

edit: Hyakotake - lige nøjagtigt.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
nerosnerosSkrevet 17/07-10 10:00, rettet 17/07-10 10:00 
Så tænker i måske på det nye Alien Breed som jeg egentlig mener ikke har noget med originalerne at gøre. Men ja jeg er også ret vild med top-down shootere i bedste commando style, men der er langt imellem de gode af slagsen nu til dags ;-)
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/08-10 14:41 
Sikke et spil! Noget af det bedste paa Arcade. Og saa kun 1200 points!
Et must buy!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/08-10 12:02 
Slet ingen der har en mening om denne perle af et spil?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 24/08-10 14:54 
Så et review af det - tror det var Gametrailers - og jeg var desværre ikke imponeret.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 24/08-10 21:15 
Jeg var heller ikke ligefrem imponeret af demoen :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/08-10 09:56 
I er da nogen underlige fisk ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 26/08-10 10:15 
Måske det bliver bedre senere, men jeg kan slet ikke se hvad der gør spillet interessant ud fra det jeg har spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig