X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VM Manager 2010 - P:R Edition


Svar
dchangdchangSkrevet 02/06-10 13:34, rettet 02/06-10 13:35 
Så kan vi lige så godt komme igang folkens, nu er der VM feber! Og så skal vi jo pr. tradition have en P:R liga.

Så meld jer til DR's VM Manager, det koster ikke noget, er blot bonus for licenspengene. :-)

Ligaen hedder P:R og koden er playright.

God fornøjelse og god sommer.

DR VM Manager...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
199 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/06-10 12:50 
Du kan jo prøve ;)
RJKRJKSkrevet 13/06-10 13:06 
Jeg har jo allerede solgt ham :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 13/06-10 13:07 
RJK>
Gad vide hvad der sker, hvis man kun har én kontrakt, og så sælger sin anfører?

Der kommer en påmindelse, at man kun har en kontrakt også kan man ikke gennemføre handlen.
Jeg har desværret allerede afprøvet det ;)
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
enfenenfenSkrevet 13/06-10 13:46 
Jeg satser på Serbien i dag. De skal få mig tilbage til toppen :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/06-10 13:53 
Ikke helt på toppen, i hvert fald, for jeg har også satset alt på Serbien :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BifkimBifkimSkrevet 13/06-10 14:26, rettet 13/06-10 14:27 
Har også satse på at Serbien vinder idag, men jeg har spiller med i alle tre kampe.
Så jeg håber at denne runde kan få mit hold tilbage på toppen ;)
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ChronoChronoSkrevet 13/06-10 15:25 
Så er det godt jeg har købt et par ghanesere :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 13/06-10 17:43 
Aaaav. Farvel topplacering :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 13/06-10 20:36 
Ja, den var sgu ikke god :(
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 13/06-10 20:58 
Endelig lidt held. Har Podolski som anfører idag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 13/06-10 22:16 
Viser hvor lidt føling jeg har med det i år... Har ellers generelt spillet fast med Lahm, Schweinsteiger og Podolski de sidste slutrunder, men vurderede så at Tyskland var alt for svage denne gang - og så er de turneringens hidtil suverænt bedste hold...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 13/06-10 22:29 
Det er et ungt hold, så har selv haft lidt svært ved at vurdere dem.

Men dejligt for en gangs skyld at se noget offensivt bold i kukkassen, fremfor alle de her 1-0 kampe.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BifkimBifkimSkrevet 13/06-10 22:49 
Det blev en lidt blandet runde for mig.
Jeg haved satse på Serbien, men havde tilgengæld også satse på Slovenien, så havde jeg Podolski og Sweinsteiger på mit hold.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/06-10 08:28, rettet 14/06-10 08:44 
RJK>
Aaaav. Farvel topplacering :)

:D ja fra nr.14 til nr.2747, det var noget af et dyk ;)

Jeg kan se jeg ligger nr.1 i PR liga'en nu og er den eneste med + point ;D. Men jeg bliver vel sat på plads senere idag..

Edit: så er der skiftet 3 hollændere ind, går ud fra DK er chanceløse :p
dchangdchangSkrevet 14/06-10 10:55 
Og så gik undertegnede lige fra en horribel midterplacering til en 2. plads, det rykkede godt med 500 tyske point igår. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/06-10 11:49 
Ah, ved mig siger den at alle andre end mig har minus point? Men hvis jeg klikker på jeres profiler kan jeg se det rigtige antal.

Virker rimelig bugged.
RJKRJKSkrevet 14/06-10 11:56 
Hvis det er rangeringen ude til højre, så viser den hvor mange point det førende hold har, og hvor mange point de andre er bagefter (minus).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/06-10 12:00, rettet 14/06-10 12:04 
Ah ja du har ret, så giver det pludselig mere mening.

Er ikke så langt foran som jeg havde håbet så ;D

Har kun hollændere idag, så mister med garanti 1# anyways. Har brugt alle mine kontrakter allerede...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/06-10 19:21 
fører sku endnu ;)

I er ejet :D
RJKRJKSkrevet 14/06-10 19:25 
Pointene opdateres først efter sidste kamp i aften, så det er vist ikke den store overraskelse... ;)

Men derudover går det vel ikke galt for dig før næste runde :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/06-10 20:17 
har ingen spillere i italian - paraguay ;p, så kan godt blive overhalet.
dchangdchangSkrevet 14/06-10 23:45 
Sorry Azzkikr. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 14/06-10 23:49 
Og så er du #230. Det er altså også en halvhård liga vi har :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 14/06-10 23:51 
De 2 sidste runder har nu også gået lige efter planen, regner ikke med at det holder ved. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 14/06-10 23:55 
Men hvor mange brasilianere har I så råd/kontrakter til at købe i morgen? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/06-10 00:12, rettet 15/06-10 00:13 
gid man havde nogen kontrakter. Er også blevet overhalvet! urentrav.

Men ellers vildt at japan slog cameroun, er vildt godt for DK. Vi tager 6 point nu.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/06-10 00:15 
italien var også svine heldige.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/06-10 01:34, rettet 15/06-10 02:30 
dchang>
Sorry Azzkikr. :-)

røv:D

Er desværre for stiv til det her
dchangdchangSkrevet 15/06-10 08:12 
RJK>
Men hvor mange brasilianere har I så råd/kontrakter til at købe i morgen? :)

2 stk. Yay. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FizbanFizbanSkrevet 15/06-10 08:52 
RJK>
Men hvor mange brasilianere har I så råd/kontrakter til at købe i morgen? :)

Har så lige misbrugt alle mine på at skifte brasilianere ind, så jeg har fuld dækning hele vejen rundt =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/06-10 09:14 
Får man ikke 2 kontrakter pr dag?

Har ingen fået idag...
dchangdchangSkrevet 16/06-10 08:27 
Man skal godt nok til at tænke sig om efterhånden med de kontrakter, der er ikke råd til mange ombyttere.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/06-10 17:34 
Hvad sker der lige for spanien?
RJKRJKSkrevet 16/06-10 18:47 
Godt at jeg kun havde kontrakter til to spaniere . . .
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 17/06-10 14:19 
Og så tog jeg også lige et selvmål... Jo, det går godt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 17/06-10 14:23 
Det er sådan det skal være, vi andre skal jo også have en chance =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 17/06-10 15:07 
Godt jeg har Higuain som anfører :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 17/06-10 15:09 
Ja, jeg er også glad for at jeg skiftede ham ud for et par kampe siden ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 17/06-10 18:23 
Kan være det snart er muligt at se en WM kamp uden at gå bananas efter 10 min.?

"Operationen lykkedes: VM-horn væk"
nerosnerosSkrevet 17/06-10 18:54 
Dejligt men det kommer vist ikke til de danske stationer vel?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/06-10 20:54 
Ikke i dag ihvertfald - lyder stadig som WM i speedway :P
RJKRJKSkrevet 17/06-10 22:23 
Så reddede Mexico da lidt af min ære...

Pinlig indsats af Frankrig, og jeg håber at Mexico og Uruguay spiller uafgjort i den sidste kamp - de blå skulle jo ikke have været med i første omgang.

Også trist at høre de danske kommentarere sige, at Mexico spillede dårligt. Jeg synes de gjorde det virkelig godt, var Frankrig overlegne på alle pladser og fortjente fuldt ud sejren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/06-10 08:22, rettet 18/06-10 08:23 
Yay, ud med de arrogante Franskmænd! Gad vide om de nu endelig fyrer Domenech.

Var ren svindel at de kom med til VM i første omgang pga det mål med hånden som de gik videre på.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/06-10 15:21 
Hvor er Podolski dog bare det største på en fodbold, utroligt han kan brænde så mange chancer i en kamp.
enfenenfenSkrevet 18/06-10 18:45, rettet 18/06-10 18:48 
Azzkikr>
Yay, ud med de arrogante Franskmænd! Gad vide om de nu endelig fyrer Domenech.

Nu er det jo sådan, at Raymond ikke fortsætter efter VM. Der kommer Laurent Blanc til. Så de behøver ikke at fyre ham.

Men jeg er helt enig. Ud med de franskmænd. De virker slet ikke som nogen, der gider spille fodbold. Det er faktisk ærgerligt, da der sikkert er en masse unge fodboldspillere i Frankrig, der sikkert ville give alt for at få lov til at spille på landsholdet under en slutrunde.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 18/06-10 19:04 
Ja fx sådan en som Samir Nasri, simpelthen en gåde at den mand ikke blev udtaget...

Åbenbart ikke god nok...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/06-10 22:29 
Sådan DK :)
nerosnerosSkrevet 19/06-10 22:30 
Jeg tilgiver dig for alt Rommedahl!!!!!!!
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 19/06-10 22:54 
kæft hvor fotjente Cameroun den sejr! Danmark var målskiver 80 % af tiden, de spillede elendigt i forsvaret og havde konstant boldtab, magen til ringe spil skal man lede længe efter.

Rommedahl og Thomas Sørensen gjorde det udmærket, resten var 4. division niveau.

Hvornår lærer Jon Dahl at banke den bold ind?!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 19/06-10 23:30, rettet 19/06-10 23:37 
Hold nu op! Jon Dahl arbejde som en hest.

Vi var heldige men det var Cameroun også....eller skal vi sige uheldige :D

Japan bliver svært!
Bashful Neophyte
199 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig