X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steam er ude på Mac nu


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-10 13:03 
Hér igår den 12 er Steam endelig landet på Mac og Valve mfl. er stille og roligt begyndt at porte deres spil til Mac. Hvis man allerede har købt spillet på PC via Steam, så har man også automatisk licens til at spille det på Mac. Man vil derfor ikke blive nødt til at købe Half-Life 2 eller Left 4 Dead igen når de nu får det portet til Mac, det er bare at logge ind med sin eksisterende Steam konto og så downloade det.

I forbindelse med udgivelsen af Mac versionen har de nu gjort Portal gratis så alle kan downloade det. Hvis man er én af de 2 mennesker der er tilbage der ikke har spillet Portal før er muligheden der altså nu.

Steam
WikzoWikzoSkrevet 13/05-10 15:01 
Alle kan downloade det = Uanset om man har Mac eller pc, kan man få Portal gratis frem til den 24. maj.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 13/05-10 15:17 
Ja, jeg var helt oppe at køre over det igår : P indtil det var installeret og jeg fandt ud af grafik kortet på macen ikke rækkede :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 13/05-10 18:32 
Når jeg skifter tilbage til OS X, virker spillene fra min Windows account så? Feks. Portal?
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 13/05-10 20:15 
Det er KUN portal indtil videre, resten af spillene vil blive konverteret over tid : ) (sådan læser jeg det)
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 13/05-10 20:23 
Cool :)
WikzoWikzoSkrevet 14/05-10 09:44 


Sjov PR-video for Portal + Portal 2 confirmed (igen)
millenniummillenniumSkrevet 15/05-10 19:13 
Det burde da være en solid indikator for mange flere Mac spiltitler i fremtiden...
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 29/05-10 08:58, rettet 29/05-10 13:19 
Half Life 2, hele Orange Box, er også på Mac Steam nu.

Jeg havde allerede købt PC udgaven til nærmest ingen penge. Nu ligger den og downloader til Mac platformen

Til gengæld har jeg et dumt spørgsmål: Jeg bruger bootcamp på Mac, og har tidligere installeret Half Life OB i PC versionen af steam. Men nu henter den også spillet ned på min Mac HD. (så det ligger både på PC disken og Mac disken). Det fylder lidt meget, så kan jeg ikke nøjes med den ene platform uden at slette spillet?! I så fald, hvad er den bedste løsning?

EDIT: never mind. Jeg skulle bare åbne Steam på PC, højreklikke på spillet og vælge "Slet lokalt indhold". Så er spillet endnu aktivt, men ligger på mac disken.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 08/12-11 20:30, rettet 08/12-11 20:40 
Nogen som har problemer med at logge ind på Steam...?

Den kan ikke godkende min konto, fordi den ikke kan finde den. Men jeg kan heller ikke oprette en ny konto i samme navn.

Og jeg er SIKKER på at jeg skrive det rigtige brugernavn.

EDIT: og det vil ikke sende log-in oplysninger til min email.

EDIT EDIT: Never mind. Jeg måtte slette min gamle steam og reinstallere. Nu virker det, med alt mit shit.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig