X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spillets navn? (NES)


Svar
SumezSumezSkrevet 07/07-03 21:06 
Så er det min tur til at høre om nogen kan identificere et spil for mig.

Det er det eneste spil jeg nogensinde har byttet/solgt..
Købte det i sin tid i Føtex i en "bargain bin", da jeg var meget meget ung. Et NES spil, jeg aldrig havde hørt om. Jeg så på bagsiden, og der var noget der lignede overhead gå-omkring a la Zelda, grunden til at jeg købte det. Men da jeg kom hjem og puttede det i NES'en, var det en space shooter. Jeg var skuffet og gik tilbage til Føtex og byttede det til Solstice (DET spil har jeg så til gengæld aldrig fortrudt at jeg købte).

Der er altså åbenbart både space shooter og zelda-agtige overhead(?) scener (kun dømt ud fra billeder bag på æsken). Jeg tror ikke det er et særlig kendt spil. Jeg har i hvert fald aldrig set noget til det siden.
Jeg kan ikke rigtig huske forsiden på æsken, men der er vist nok en dame og en masse andet i en detaljeret sci-fi agtig tegning. Men det kan sagtens være, jeg husker forkert..

..Nogle gæt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/07-03 21:37 
Jeg har så aldrig spillet det rigtigt, men jeg købte Guardian Legend på noget i retning af samme grundlag.

Mente at have set nogle billeder hvor det lignede Zelda og da jeg så prøvede det, startede det som en shooter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 21:44 


Det ser da fedt ud =8-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 07/07-03 21:48 
Hvis det ER det og du stadig fortryder, Sumez, så har Læsehesten i Silkeborg det til en 50'er (løst cartridge).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/07-03 21:49 
Jeg tror det er det. Fisken dér virker bekendt..

Og ja, jeg overvejede om ikke det faktisk var et ret fedt spil, og jeg bare var for ung og uvidende til at værdsætte det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/07-03 21:50, rettet 07/07-03 21:52 
RJK >
Hvis det ER det og du stadig fortryder, Sumez, så har Læsehesten i Silkeborg det til en 50'er (løst cartridge).

Jeg er ikke meget for spil uden æske, men hvis du kommer forbi må du gerne samle det op for mig. Du er jo efterhånden ved at have en ordentlig bunke spil til mig ;)

EDIT: Yep! Er 100% sikker på at det er det nu. Det er det cover :) (Skal lige refreshes en gang)
http://www.vgmuseum.com/scans/scans2/nes_guardianlegend_PAL_cover_front.jpg
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 07/07-03 21:53 
Kan det være Blaster Master?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 22:07 
Det er jo en platformer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StarmanStarmanSkrevet 07/07-03 22:14 
Hvis du leder efter Guardian legend har jeg den m. kasse og manual til 80kr. Du kan evt. gå ind på min Nes side der har jeg videoklip af den og en masse andre Nes titler.

Nes Bozz
SumezSumezSkrevet 08/07-03 00:15 
Ok, jeg køber det af Starman så (har ellers som regel undgået din side pga. priser og mangel på æsker ;))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 08/07-03 00:45 
Naiera >
Det er jo en platformer...

Mjaa... Der er visse sekvenser, hvor man løber rundt i Zelda vinklen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
StarmanStarmanSkrevet 08/07-03 07:13 
Ok, det med æsker kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. :-)) Priserne syntes jeg ikke er slemme, du får trods alt et spil der virker med garanti, ellers får du pengene tilbage, eller et andet spil. Det skal også siges at hvis du køber flere spil er jeg ikke umulig at handle med.:-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig