X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 13/09-11 15:42, rettet 13/09-11 15:42 
Det var præcis denne tendens der gjorde at jeg IKKE købte end 3DS da man kunne få den til en fornuftig pris kort efter launch - så længe der ikke er særlig mange interessante spil på den, venter jeg til Nintendo laver en revideret model.
Iøvrigt samme grund til at jeg heller ikke købte Marvel vs. Capcom 3 i første omgang, og også her gik det som forventet.

Jeg er også enig i at Core går for vidt med de farvede Wii's, men til gengæld sagtens kunne have inkluderet DS/DSLite med forbedret skærm mm. på listen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/09-11 15:44, rettet 13/09-11 15:45 
Ja :)
3of193of19Skrevet 13/09-11 15:53 
Ja, Nintendo har ikke været super heldig men det er da ikke alt ting man burde brokke sig over...

- DSi - HA! Troede i, her har vi en der er større endnu,

Jeg ser ikke DSiXL som en decideret forbedring over den almindelige DSi. Ja den er større, men den er mindre handy at have med på farten, og personligt synes jeg at den lave opløsning på skærmen begynder at være grim ved den størrelse. Et alternativ ja, men ikke en forbedring på alle punkter.

- Wii - HA! Nu kommer der en sort og senere en rød, begge med forbedrede controllers, og alle uden mulighed for at du kan overføre alle dine DL-køb,

Mangel på nem overførsel af download køb er irriternde, men den sorte Wii kom tre år efter launch og den røde et år senere. Og hvorfor tude over at man får en remote plus med nye maskiner?

- Wiimote - HA! Nu skal du bruge en eller flere addons for at kunne få det optimale ud af de nyeste spil.
- Motion+ - Idioter, tak for pengene, til gengæld har vi nu bygget motion+ ind i det nye oplag af Wiimotes,

Motion+ er heller ikke min favorit dims (det er sådan set det remoten skulle have kunnet fra starten), men er det ikke alligevel bedre at kunne opgradere sin gamle Wiiremote for billige penge (mange spil der kræver + findes i udgaver med en motion+ inkluderet istedet for at skulle købe en Remote+?

- Wii Fit - X millioner solgt, lad os da lige smide noget mere indhold i softwaren, så launchkøberne igen kan pisses lidt på,

Seriøst? WiiFit Plus som standalone blev lanceret som nice-price udgivelse halvandet år efter Wii Fit udkom.

- 3DS - Joke's on everybody - Nu er prisen nede, addons på trapperne, og med sikkerhed også en ny model.

Her er jeg enig. De skulle have ventet med 3DS. Der har været en mangel på store nye kvalititler siden launch. Ja, nogle N64 ports er da sjovt, men de interessante titler kommer først senere på året. De skulle have lanceret sammen med Super Mario 3D land.

Men jeg tror ikke jeg vil brokke mig over at have alle de lækre GBA titler med på farten.
CoreCoreSkrevet 13/09-11 15:56 
Jeg har intet imod farverne på modellerne. Mit brok omkring Wii-konsollerne, er primært rettet mod den manglende mulighed for import af mine DL-køb. Ny model, i federe farve, men hvis du vil have den, må du vinke farvel til al din DLC.

Oveni det, kan den fint blive på listen, da den sorte launchede med Motion+ i pakken, mens launch-køberne endte med at bruge næsten 1000 kr. pr. controller. Men ved Wii'en gik der dog et lidt mere acceptabelt tidsrum, før forbedringen udkom, men det ændrer ikke på at jeg stadig føler mig bollet.

Hanky>
Jeg er bare super glad for 3DS'en, og med overstående trailers ved jeg at jeg har masser af gode og spændende spiloplevelser i vente - hvorfor se så negativt på tingene?

Fordi at jeg igen sidder med følelsen af at blive bollet, fordi at jeg var dum nok til at købe Nintendo-hardware ved launch, og nu sikkert også ender med at måtte bruge endnu flere penge for at få det optimale ud af den konsol, som jeg indkøbte til LANGT højere pris, end den står til nu.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 13/09-11 16:06, rettet 13/09-11 16:07 
3of19>
Et alternativ ja, men ikke en forbedring på alle punkter.

Men alligevel launchede XL pervest hurtigt efter DSi, efterladende DSi Launch-køberne med bæfjæs, hvis de godt kunne se det fede i den større skærm.

3of19>
Mangel på nem overførsel af download køb er irriternde

Rettelse: Ikke nem og irriterende, men derimod ikke-eksisterende og umuligt. Der er slet ingen mulighed for overførsel på Wii'en.

3of19>
Seriøst? WiiFit Plus som standalone blev lanceret som nice-price udgivelse halvandet år efter Wii Fit udkom.

Det ændrer da ikke på at Wii-Fit-ejerne stadig skal til at købe samme spil for anden gang.

3of19>
Men jeg tror ikke jeg vil brokke mig over at have alle de lækre GBA titler med på farten.

Men hvis du stod i butikken, og skulle vælge imellem konsollen til 1500 og konsollen til 2200 der også indeholder 10 NES- og 10 GBA-spil. Tror du så at du ville syntes at de var 700 kr. værd?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 13/09-11 16:53 
Core>
Det ændrer da ikke på at Wii-Fit-ejerne stadig skal til at købe samme spil for anden gang.

Da ikke værre end endeløse sports-franchises der sendes på markedet hvert år med minimale forbedringer og til fuld pris.
3of193of19Skrevet 13/09-11 17:11 
Core>
3of19>
Et alternativ ja, men ikke en forbedring på alle punkter.

Men alligevel launchede XL pervest hurtigt efter DSi, efterladende DSi Launch-køberne med bæfjæs, hvis de godt kunne se det fede i den større skærm.

Ja, det havde været bedre hvis de havde annonceret dem samtidigt, for at vise at det er et valg mellem ligeværdige maskiner med forskellige nicher og ikke en "bedre".

3of19>
Mangel på nem overførsel af download køb er irriternde

Rettelse: Ikke nem og irriterende, men derimod ikke-eksisterende og umuligt. Der er slet ingen mulighed for overførsel på Wii'en.

Var der ikke noget med at man kunne sende maskinen til Nintendo for at får det gjort? I hvert fald ved defekt af maskinen. Men ellers kan du jo altid male den sort/rød, eller smide den gamle maskine ud af vinduet og så sende den ind, hvis det er så viktigt for dig ;)

3of19>
Seriøst? WiiFit Plus som standalone blev lanceret som nice-price udgivelse halvandet år efter Wii Fit udkom.

Det ændrer da ikke på at Wii-Fit-ejerne stadig skal til at købe samme spil for anden gang.

Ja, for en brøkdel af det man betalte for alm Wii Fit med board, med en hel del opdateringer, samt mulighed for at importere sine gamle data. Hvis du havde lyst til at vente halvandet år havde du sparet måske 200kr, imens havde jeg det sjovt med det almindelige Wii Fit inden jeg opgraderede (hvilket jeg gjorde uden at tøve).

3of19>
Men jeg tror ikke jeg vil brokke mig over at have alle de lækre GBA titler med på farten.

Men hvis du stod i butikken, og skulle vælge imellem konsollen til 1500 og konsollen til 2200 der også indeholder 10 NES- og 10 GBA-spil. Tror du så at du ville syntes at de var 700 kr. værd?

Hvis man gav 2200 for sin 3DS uden spil er man da også lidt naiv. Der var masser af billigere tilbud (Dixon Travel i Kastrup Lufthavn 1900 iirc, selv købte jeg en US maskine til de penge inkl. et valgfrit spil), så lad os sige 500 istedet?
Det kommer i høj grad an på spillene, men heldigvis er udvalget af spil fra Nintendo selv væsentlig bedre på GBA end på NES (af de ti spil er egentlig kun SMB, Zelda 1 og Metroid tiden værd; forøvrigt er det bare mig selv der ikke kan komme i tanke om andre gode spil til NES fra Nintendo selv, udover Kirby, PunchOut og SMB3?)
I hvert fald 7 titler er annonceret:
Yoshi’s Island: Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion, WarioWare, Inc.: Mega Microgames and Mario vs. Donkey Kong, Kirby and the Magic Mirror, og Super Mario Advance 4: SMB3.
CoreCoreSkrevet 13/09-11 17:25 
Hverken den almene forbruger eller Nintendo/Bergsala selv baserer slutsalg på importkøb og bundles. Så skal man se objektivt på launch'en, så stod 3DS'eren til 2200.

Men fint nok, så siger vi 500. Ville du stadig tage den med de 20 spil?
Hvis en sælger siger: "-Der følger 20 spil med, de er alle retro. Du har ingen indflydelse på hvilke det er selv, og vi ved endnu ikke hvilke det vil blive". Og selv hvis du ville, ville familieforbrugerne? Det er på trods af alt sidstnævnte der er penge i.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 13/09-11 17:34 
Beano>
Da ikke værre end endeløse sports-franchises der sendes på markedet hvert år med minimale forbedringer og til fuld pris.

Det kunne heller aldrig falde mig ind at bruge penge på dem. Men selv her, får man da et varsel i form af årstallet i titlen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3of193of19Skrevet 13/09-11 17:49, rettet 13/09-11 17:52 
Men det er jo heller ikke den situation man stod i reelt. Da maskinen udkom vidste vi ikke noget om prisnedsættelsen eller Ambassador programmet. At folk så havde mulighed for at spille hazzard i håb om at der var nogle godbidder iblandt er en helt anden sag. Kunne man vente de ekstra to uger og spare pengene var det ens eget valg.
Er de 20 spil 500kr værd? Jeg ville nok sige ja. Som "trøstplaster", hvilket det reelt er, er det ganske ok. De fleste NES spil er selv for mig lidt for retro (je havde glemt for enormt dårlig kontrollen i Ice Climbers er f.eks.), men GBA titlerne er nogle af de bedste spil til den maskine. Jeg er ikke spor ked af jeg købte den til launch.
BeanoBeanoSkrevet 13/09-11 17:57 
Core>
Det kunne heller aldrig falde mig ind at bruge penge på dem. Men selv her, får man da et varsel i form af årstallet i titlen.

Jeg syntes at "Plus" også er en meget sigende i Wii Fit Plus titlen - det signalerer ikke ligefrem at det er helt nyt og anderledes.
3of193of19Skrevet 13/09-11 18:05 
Netop, og så koster det også kun 160-200kr.
CoreCoreSkrevet 13/09-11 18:11, rettet 13/09-11 18:16 
Nu snakker du importpriser igen.

Men selvom Fit+ er billigt, er det stadig et spil man må købe for anden gang. Det er jo ikke fordi at du 160-200 kr. tilbage når du har Fit 1.

Anyway, så er Fit+ ikke det største issue. Men det er bare endnu et eksempel på at man 'straffes' for at købe Nintendo-hardware ved launch.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 13/09-11 18:22 
Der er vi ikke uenige :)
CoreCoreSkrevet 13/09-11 18:27, rettet 13/09-11 18:28 
3of19>
Men det er jo heller ikke den situation man stod i reelt.

Nemlig - og så er ambassador-programmet ikke fyldestgørende. Det er derimod en vanvittigt lam kompensation, at man får retrospil til en "next-gen"-konsol.

Også selvom vi, os med retrotendenser, godt kan se det fede i dem. Vi er stadig et massivt mindretal, og bestemt ikke dem, selskaberne baserer deres budgetter på.

Uanset hvad, ændrer det ikke på, at der bestemt ingen fordel er ved at være "ambassador" for Nintendo-hardware. I alle tilfælde i denne generation, har det vist sig mere fordelagtigt at vente.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3of193of19Skrevet 13/09-11 18:48, rettet 13/09-11 18:49 
http://www.coolshop.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=wii+fit+plus&submit.x=0&submit.y=0

Ja, du kunne have venter halvandet år med at købe Wii Fit og så få en bedre udgave til samme penge, men så undvære spillet i den tid. Det er altid det samme. Nyere bedre udgaver af ting er hele tiden på vej.
Ja, jeg kunne nok have ventet med at købe en DS til Lite udkom, men så skulle jeg have ventet med at spille Wario Ware Touched!, Phoenix Wright, Sonic Rush, Castlevania Dawn of Sorrow og Osu! Tatakae! Ouendan! f.eks.

Problemet med 3DS, som jeg er helt enig i, er at der ikke var nok god software til launch, samt at Nintendo fejlbedømte den gode modtagelse blandt fagpressen ved E3 sidste år (hvilket nok også havde at gøre med at det såå ud som om titler som Paper Mario var launch window kandidater), hvorefter Iwata efter sigende skulle have besluttet at HÆVE launchprisen.

Tror den eneste gang jeg har set nogen lave noget lignende som Ambassador programmet var Sega da vi ikke skulle få online i DK og fik gratis spil, og Xbox 1 med den store prisnedsættelse efter 1 måned. Men jo, man de kunne have gjort det bedre ved f.eks. at sætte 80 dollars ind på ens eShop konto (eller hvad prisnedsættelsen nu svarede til i ens land).
CoreCoreSkrevet 13/09-11 20:07 
Forskellen er bare at der her er tale om AL Nintendo-hardware i denne generation, og i mange tilfælde, med meget korte tidsintervaller.

Mht ambassador-lignende tiltag er også:
Sony der forærede next-gen-spil efter PSN-fadæsen,
UMD'er til PSP Launch-købere,
Blurays til PS3-launch-købere,
Arcadespil og fjernbetjeninger til Xbox 360 Launch-købere,
Reservation af profilnavn ved prebook af PS3.

Og på den mere bizarre side: PS3 er blevet forringet for næsten hver model.

Alle andre end Nintendo belønner Launch-køberne.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 13/10-11 16:13 
Ved godt det indtil videre kun har udgivelse i Japan, men synes Guild 01 er værd at nævne.

Det er et nyt spil fra Level-5 (Professor Layton, Dark Cloud 2). Det atypiske og interessante er, at det faktisk er fire spil på samme game card fra fire forskellige spildesignere. Filosofien bag skulle være noget i retning af at sætte fokus på lidt mere niche-prægede spil - folk der normalt ikke er til disse spil, vil måske købe dette multi-spil hvis de kan lide bare et eller to af spillene, og dermed vil de måske spille de andre titler, da de jo er lige foran næbet på dem.

De fire spil:

Kaiho Shojo af Suda51 (No More Heroes):
En 3D-shooter om en gymnasiepige, der bliver præsident og må sætte tingene på plads.

Rental Bukiya de Omasse af Yoshiyuki Hirai (en japansk komiker):
En våbenbutik-sim.

Air Porter af Yoot Saito (Seaman, Odama):
En lufthavns-sim.

Crimson Shroud af Yasumi Matsuno (Vagrant Story, Final Fantasy XII):
Et RPG om hvordan magi blev til i den verden spillet foregår i.

http://www.shacknews.com/article/70581/japanese-developers-collaborating-3ds-game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-11 11:38, rettet 14/10-11 23:32 
Kaiho Shojo mindede mig om det her spil

*EDIT* Rettet link

Link
BeanoBeanoSkrevet 14/10-11 11:40 
Hvornår dukker de 10 gratis GBA spil op for 3DS "Ambassadors"?
ChronoChronoSkrevet 14/10-11 14:55 
Jeg tror det er 1. januar.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 14/10-11 17:06 
ok tak :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-11 15:27 
Ad-hoc er fremtiden!

Monster Hunter 3DS bliver ikke online...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/10-11 15:43 
Hvad tænker de på? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/10-11 15:48 
Nu siger du "tænker"....
The medium is the message.
Alf81Alf81Skrevet 18/10-11 15:57 
Det er fucking typisk. Findes der et konkret svar på hvorfor de har det så hårdt med online (altså, går ud fra at det er Nintendos beslutning?)?
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-11 16:57 
Jeg går ud fra at det er Capcom der har taget den endelige beslutning - mon ikke det er fordi, at de ikke har fået lov til at omgå Friendcode systemet på 3DS, som de ellers gjorde på Wii!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 18/10-11 17:13, rettet 18/10-11 17:14 
Der var heller ikke online på PSP udgaverne... ikke?

Tror grunden er Capcom selv.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-11 17:14 
Jo, var der ikke? Man var vist bare begrænset til sit eget land!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 18/10-11 17:15 
Hvorfor skulle det så igemmem det der gateway system på PS3 for at spille det online?
Alf81Alf81Skrevet 18/10-11 17:20 
Echelon VI>
Jeg går ud fra at det er Capcom der har taget den endelige beslutning - mon ikke det er fordi, at de ikke har fået lov til at omgå Friendcode systemet på 3DS, som de ellers gjorde på Wii!?

Jeg burde også have skrevet: "jeg går ud fra at det er Nintendos SKYLD" :P

Men seriøst, jeg synes aldrig at have læst noget der minder om nogen form for logisk forklaring på det der nej-til-online-skab.

Jo, PSP udgaven er online, men kun tilhørende region.
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-11 17:24, rettet 18/10-11 17:25 
@Beano: jeg husker nok galt :) edit: og dog...

Jeg har hørt Iwata udtale at de ikke selv har ekspertisen til at designe et moderne online system. Personligt har jeg en ide om at det mere handler om at de er nervøse for sager hvor deres (yngre) brugere kunne blive forulempede online, af folk der ikke er på deres venneliste, og derved miste deres familievenlige omdømme. Derfor holder de sig på den sikre side.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 18/10-11 17:37, rettet 18/10-11 17:39 
Alf81>
Jo, PSP udgaven er online, men kun tilhørende region.

Ja, åbenbart 3'eren ser jeg på wikipedia. Men forstår så ikke hvorfor der kom det der gateway system på PS3 - var det så for de gamle spil?
HulleHulleSkrevet 18/10-11 20:26 
Ingen af PSP udgaverne er online, kun via PS3s adhoc party. Måske der kommer en lignende løsning via WiiU.
Men det undrer da at Capcom ikke tager springet til online.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/10-11 20:54 
Adhoc Party... det var navnet :)
BeanoBeanoSkrevet 08/11-11 12:18 
Fræk Zelda udgave på vej til Europa.

"Limited Edition Zelda Anniversary 3DS spotted"
3of193of19Skrevet 08/11-11 12:29 
Damn, den er flot!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/12-11 15:23, rettet 13/12-11 15:25 
Nu ligger jeg godt nok med influenza og feber, men jeg er ved at tø op i forhold til ideen om den der Circle Pad Pro. Jeg synes ergonomien på 3DS er hamrende elendig, så et mere controller-agtigt greb virker tiltalende. Pæn er den dog godt nok ikke.

Hvad med jer andre? Skal I have den når den kommer til februar?

Nye billeder
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/12-11 15:32, rettet 13/12-11 15:33 
Jeg har lige spillet noget mario kart, og jeg få ondt i hånden at bruge r og l meget... (du bruge dem hele tiden) så jeg køber den nok...hvis det kan hjælpe??

Jeg har ikke en stor hånd, men L og R er et problem for mig.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 13/12-11 15:33 
Jeg købte en af disse for nogle måneder siden - den er jeg godt tilfreds med. God ergonomi og kvalitet :)

http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220792506699&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123
millenniummillenniumSkrevet 13/12-11 20:40 
Der er ved at komme gang i 3DS kræfterne. Først solgt som en møg dyr konsol med lidt problematiske launchtitler. Så prisnedslaget og ambassadør-ordningen. Og nu, lige inden jul. Mario 3D og Mario Kart 3D med forrygende anmeldelser. En hvid bundle til drengene og en lyserød til pigerne. Masser af reklamer i Anders And bladene. Nintendo har vist blot ligget i dvale, klar til den store angreb. :)
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 13/12-11 22:31, rettet 13/12-11 23:04 
Det lyder som om du taler positivt om ambassadør ordningen.. Ambassadør ordning mig i numsen.. Jeg er så ligeglad med de spil de tvinger ned over mig. De skylder mig 800 kroner, gør de.
M$ klarede deres nedslag meget bedre, da de gav to fysiske spil.
Helt ærligt, hvis jeg kunne vælge mellem bl.a Mario 3DLand, Mario Kart og andre titler, så havde jeg tilgivet deres svinestreg. Men at kaste spil efter mig som ikke koster dem en krone og jeg ikke engang selv vælger.. Hold da op hvor er jeg bare happy-go-lucky igen.. Nej!

Fedt for dem at det kører bedre med 3DS.. Jeg er efterhånden ret så ligeglad.. Som det ser ud nu udgiver de ikke engang Monster Hunter i EU.. Og når først jeg har købt deres addon, hvad så, så kommer der jo en ny 3DS kort efter, med lortet implementeret og bedre ergonomi.. Men det manglede også bare. Maskinen er jo umulig at holde på i længere tid.. Hvad så, så skal jeg igen straffes for at have købt den for tidligt.
Men uha, så kan jeg jo glæde mig over at have kramper i hænderne mens jeg spiller et NES spil med to tosser der skal bestige kasser der skulle forestille isbjerge. Argh!

Jeg har været kæmpe fan af Nintendo, forudbestilt DS, Wii og 3DS, haft Cube, N64 og GBA.. Men de har næsten tabt mig, det er så tæt på.

Tag det ikke personligt millenium :) Jeg ser bare ikke meget positivt i hverken Nintendo eller 3DS for tiden.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 14/12-11 14:06 
Ambassador GBA spillene kommer på fredag...

- Fire Emblem: The Sacred Stones
- F-Zero Maximum Velocity
- Kirby & The Amazing Mirror
- Mario Kart: Super Circuit
- Mario vs. Donkey Kong
- Metroid Fusion
- The Legend of Zelda: The Minish Cap
- Wario Land 4
- WarioWare, Inc.: Minigame Mania
- Yoshi's Island: Super Mario Advance 3

Kilde
KilroyKilroySkrevet 14/12-11 14:21 
Super liste. Bortset fra Minish Cap har jeg ikke spillet nogle af dem, så jeg glæder mig. Især Kirby ligger højt på listen hos mig :)
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 14/12-11 14:35 
Forbrugspionærer bliver jo altid ... (undskyld) bollet i r...
Tænk at min Wii kostede 2500 dask, men nu kan man få den smidt i nakken for 900kr med Motion Plus. Dem der ikke venter på Platinum titler, får lov til at betale prisen.

I starten tænkte jeg at 3DS var mere målrettet et modent marked, med sit mørke, kantede design og kampspil som SFIV og DOA. Men nu justerer de frekvensen til at ramme landets skolebørn med Mario og lyse farver. De skal nok indhente noget af det tabte, selvom mange af de hurtige forbrugere synes pris-cuttet var svinet. Nå ja - så havde jeg s'gu nok bare brændt pengene af på sprut og damer istedet.

Den nye ambassadør-liste ser da noget lysere ud end sidst. Meget lysere faktisk.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 14/12-11 15:04 
Ja ganske pæn liste :)
3of193of19Skrevet 14/12-11 15:07 
Beano>
Ambassador GBA spillene kommer på fredag...

Det var da også på tide... lad os se...

- Fire Emblem: The Sacred Stones
Lækkert spil, næsten så godt som Shining Force serien (de gamle)
- F-Zero Maximum Velocity
Mere eller mindre F-Zero 2 i samme stil som SNES klassikeren.

- Kirby & The Amazing Mirror
Har jeg ikke prøvet

- Mario Kart: Super Circuit
Føles meget lig med det originale Mario Kart, måske ikke så spændende for tiden med MK7 ude

- Mario vs. Donkey Kong
Sjov puzzle platformer

- Metroid Fusion
Meget lineært men godt Metroid spil. Det at det er så strømlinet synes jeg faktisk er et stort plus for en handheld titel.

- The Legend of Zelda: The Minish Cap
Meget god Zelda episode. Bedre end DS titlerne synes jeg.

- Wario Land 4
Ikke spillet den her.

- WarioWare, Inc.: Minigame Mania
ELSKER denne titel. Fedt altid at have den ved hånden på 3DS'en når man har et par minutter at slå ihjæl

- Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
Yoshi's Island til SNES er en af mine alle tiders favorit titler. Har ikke prøvet GBA udgaven, håber styringen er ok
CoreCoreSkrevet 14/12-11 23:17, rettet 14/12-11 23:22 
millennium>
Forbrugspionærer bliver jo altid ... (undskyld) bollet i r...

Med undtagelse af Playstation 3-køberne. Den er kun blevet forringet efter launch-modellen ;)

Men jeg er enig i at Nintendo har tabt småkagerne nu. En ting er forbedret modeller, men tidsintervallet i forbindelse med 3DS'eren, er jo uacceptabelt kort. Jeg er helt sikkert også færdig med at købe Nintendos konsoller ved launch.

Og retro-spil til en 'next-gen'-konsol er satme en lam kompensation. Sprut og damer havde været bedre.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
millenniummillenniumSkrevet 15/12-11 20:58 
Nå ja ... En PS3 som er bagudkompatibel... Det lyder mærkeligt, men ikke desto mindre sandt. sony for pokker, you blew it all up. Damn you. Damn you all to hell.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 01/01-12 02:02 
Er der nogen der har fået Ambassador GBA spillene endnu?
hvem kan få dem?
hvis jeg køber en 3ds i morgen kan jeg så, eller hvordan fungere det?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig