X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
HulleHulleSkrevet 12/04-11 20:29 
Ja, naturligvis :) Så kan jeg godt de dit dilemma.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 12/04-11 20:54 
Kom nu bare med Resident Evil...det er fandme dem jeg købte den for....og så lige MGS3 også...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
millenniummillenniumSkrevet 12/04-11 21:52, rettet 13/04-11 08:41 
Årh hvad...!!! Sudoku i 3D. Extreme!!!

...kiddin'. Sudoku er så 2005-agtigt.

Glæder mig til Dead or Alive - det har i mit blik altid været sjovere end Tekken.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/04-11 20:51, rettet 17/04-11 20:51 
Det "nye" Zelda ser ud til at blive en hel del pænere emd originalen.

Måske skulle man pakke den spritnye konsol man har stående ud alligevel.

Sammenligning
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-11 20:54, rettet 27/04-11 20:56 
Jeg fik prøvet maskinen da jeg var en tur i GamesTop i går. Jeg havde ikke forventet noget af 3D effekten, blot en kraftigere udgave af DS. Normalt er jeg den første til at svine Nintendo, men 3DS'en blev jeg faktisk meget positivt overrasket over.
3D effekten fungerede rigtig fint for mig. Der var en god dybde og i de 15-20min jeg spillede havde jeg ingen problemer med at holde maskinen stille nok eller fik ondt i knolden :)
Lidt dårlige farver på den øverste skærm og skygger på objekter når man brugte 3D er lidt et minus, noget som måske kan fikses ved at indstille 3D-slideren ordentligt?

Ikke noget jeg gider bruge penge på foreløbig, men jeg er nu rimelig positiv :)

Spillet jeg prøvede var Lego Star Wars, ikke et særlig godt eller imponerende spil og jeg ved ikke hvordan 3D effekten er sammenlignet med andre spil...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/04-11 21:12 
Konsolkongen>
Lidt dårlige farver på den øverste skærm og skygger på objekter når man brugte 3D er lidt et minus, noget som måske kan fikses ved at indstille 3D-slideren ordentligt?

Ja eller bare det rette sweetspot du skal finde. Vinkel og afstand for at se 3D effekten er egentlig stor men snæver hvis man vil slippe for skygger.
millenniummillenniumSkrevet 27/04-11 21:25 
Konsolkongen>
Spillet jeg prøvede var Lego Star Wars, ikke et særlig godt eller imponerende spil og jeg ved ikke hvordan 3D effekten er sammenlignet med andre spil...?

Star Wars III er ok, men ikke vildt imponerende i 3D effekten. Street Fighter er nok det mest uproblematiske eksempel jeg har prøvet. Scenerne får dybde, og figurerne ligner små levende legetøjsfigurer bag glasfladen. Men også Mii Plaza og de andre indbyggede gimmick udnytter 3D effekten godt.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-11 02:26 
Det ser ud til at du ikke er alene med dine forbehold, Konsolkongen.

Iwata: 3DS launch below expectation...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-11 10:14 
Det er lidt vildt som de pisker den historie op.

At sælge 400.000 for lidt ift. et mål på 4 millioner er da ikke lige frem en katastrofe :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-11 10:39 
Pisker?

De konstaterer bare at Nintendo selv syntes at salget ikke har været helt som forventet :)

Tror også der skal komme mere gang i salget når de store titler udgives.
millenniummillenniumSkrevet 28/04-11 11:02 
Super Mario Bros 3D ... det bliver en landeplage :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 28/04-11 11:15 
Forhåbentligt :D

Har de forresten ikke lovet den kommer i år?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-11 13:26, rettet 28/04-11 13:30 
Hvis man læser hele Iwatas tale til Nintendos stakeholders, er det tydeligt, at Nintendo selv ikke er tilfredse; eller måske rettere at markedet er lettere nervøst over at firmaets omsætning er nede 66%, og at Wii-salget dykker og dykker. Nintendos næste konsol kommer først i 2012, og hvis ikke salget af 3DS stiger, og Wii-salget bliver ved med at falde er det ret nemt at regne ud, hvad der sker med omsætningen. Iwata forklare at nogen måske ikke forstår appellen i 3D uden briller, og at mange har en wait and see-holdning til et køb.

Kuren er selvfølgelig nogle ordentlige originale spil til 3DS, et Mario vil nok kunne gøre det. De gode spil kan dog stadig tælles på totre fingre.

Edit: Han snakkede forøvrigt noget om et gratis 3D excite bike til alle, når eshoppen lancere, for at gøre brugerne mere interesserede.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 28/04-11 13:28, rettet 28/04-11 13:29 
Den store mangel på interessant launch-lineup har da uden tvivl skylden. Interessante spil fra dag 1 havde helt klart gjort en forskel for mig. Hvorfor købe en dyrere maskine på launch når man alligevel ikke får brug for den før efter et år, når prisen alligevel er falden?


Nintendo 3DS annonceret
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-11 13:34 
At maskinen alleredeer nede i de 1540,- er vel heller ikke et udtryk for at den sælger som hotcakes.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JonassoeJonassoeSkrevet 28/04-11 13:39, rettet 28/04-11 13:41 
Meget sjovt at Iwata skyder skylden på folks manglende evne til at se, hvad der er fantastisk ved 3D, når det tydeligvis kun er på grund af manglen på gode spil.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
BeanoBeanoSkrevet 28/04-11 22:44 
Echelon VI>
Edit: Han snakkede forøvrigt noget om et gratis 3D excite bike til alle, når eshoppen lancere, for at gøre brugerne mere interesserede.

Lyder spændende. Skulle FlipStudio 3DS ikke også være en gratis titel i shoppen omkring lancering?
GreaseballGreaseballSkrevet 29/04-11 16:08 
Var der ikke noget med at man skulle kunne installer sine 3DS spil på maskine så man kunne havde flere med rundt på samme tid?
BeanoBeanoSkrevet 12/05-11 09:53 
Den længe ventede 3DS firmware update med bl.a. eShop, webbrowser og DSiware overførsel, kommer d. 7. juni.

Kilde
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/05-11 15:47, rettet 12/05-11 15:48 
Virker 3D-effekten, når man vifter med dyret hele tiden?

Star Fox:Gyro og ingen online...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 12/05-11 15:55 
Det virker men er praktisk taget ubrugeligt pga. den snævre vinkel IMO.
HeroldHeroldSkrevet 12/05-11 16:04 
Jeg spillede Space Invaders, der virker lidt på samme måde, og det er enormt belastende at skulle bevare vinklen mens man bevæger maskinen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 06/06-11 09:53, rettet 06/06-11 09:53 
3DS Firmwaren skulle komme i dag (eller i morgen?) med bl.a. eShop, webbrowser og DSi Ware transfer. Exite Bike er gratis indtil starten af juli - så husk at nuppe den :D
HulleHulleSkrevet 07/06-11 08:29 
Updaten er oppe, skriver fra 3ds browseren lige nu :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 08:33 
Er også hentet her :)

Men jeg får en fejlkode så snart jeg forsøger at hente Exitebike eller vælge Pokemon Dex i eShop?
HulleHulleSkrevet 07/06-11 08:59, rettet 07/06-11 09:34 
Underligt. Overbelastning? Næppe ;) Har selv hentet begge uden problemer.

Edit: Første indtryk
Syntes browseren virker mangelfuld.
Exitebike er kun relevant hvis man har spillet nes spillet og holdte af det.
Eshoppen er rodet og dyr.

Men Pokédex kan godt blive en god tilføjelse til streetpass funktionen :)

Edit 2: Browseren er virkelig tœt på ubrugelig. Ingen youtube og facebook.. Hmm.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 07/06-11 10:00 
Synes også det er lidt lamt at man nu godt nok kan betale direkte med kort, men kun kan putte fastsatte beløb ind i kontoen. Så du har stadig det samme problem at man ender med penge i 3DS butikken man ikke kan bruge til noget.
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 10:20 
@Hulle: Jeg prøvede igen lige efter jeg havde skrevet indlægget og der kunne jeg slet ikke komme ind i shoppen - så jeg tror det er belastning eller andre opstarte problemer. Prøver bare igen i aften :)

@3of19: Er det udelukkende fastsatte beløb eller kun et min. beløb som på PSN?
KilroyKilroySkrevet 07/06-11 10:51 
Er der nogen spændende spil oppe, eller er det bare spild indtil videre?
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 07/06-11 16:21, rettet 07/06-11 16:34 
Jeg får stadig ikke lov at gå ind i eShop :(

Får en fejl kode 055-4305 hver gang.

EDIT: Nevermind - lader til at wifi delen var gået i baglås. Jeg lavede en conenction test på enheden og så kom der liv i svinet igen :D
millenniummillenniumSkrevet 09/06-11 09:06 
Shinobi til 3DS - meget fedt de har beholdt 2D mekanismen.

Link...
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 09/06-11 13:58 
Fed trailer, tror nok det skal på min indkøbsliste hvis anmeldelserne duer noget.
god grafikstil også
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-11 14:13 
Jeg synes det er voldsomt grimt :( Men jeg er måske bare farvet af det utroligt smukke Shinobi III på MegaDriven. Man må håbe på det bedste, men PS2-spillene var vidst ikke noget at råbe hurra for?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/06-11 10:45 
Jeg mener at mindst et af dem har nydt noget underdog-popularitet blandt folk der kan se bagom spillets svagheder og værdsætte combosystemet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/06-11 15:29 
Eurogamer kan godt li' The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

Link (med stort L)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-11 16:18 
Det er ikke blevet ret meget kønnere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/06-11 19:38 
Endelig! :)

Jeg var ikke med på PS1/N64-bølgen, så det er vist på tide at springe på vognen og opleve Ocarina of Time.

Jeg er dog stadig lidt bekymret over tredjeparts support. Synes ikke der er blevet annonceret noget interessant? Hvad går jer der ejer svinet, og glæder jer til?

CVG kan også godt li' det
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 15/06-11 19:49 
Wow.. Så er jeg glad for jeg forudbestilte. Har aldrig gennemført det originale, så det er vist på tide det spil får den tid det fortjener.

Kan godt lide hans afsluttende kommentar:
Eurogamer>
Great art means different things to you at different points in your life. Ocarina of Time means something different to me now than it did 13 years ago. But the fact that it still has so much meaning is an affirmation of something I've long suspected: that this game is one of the greatest things that video games have ever achieved.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 15/06-11 19:56 
Echelon VI>
Hvad går jer der ejer svinet, og glæder jer til?

De to Resident Evil-titler og MGS: Snake Eater. De tre var egentlig min primære årsag til at købe konsollen, men Ocarina Of Time var allerede før købet en klar fjerdeplads. Så jeg er også klar på fredag.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 15/06-11 20:24 
Spøjst - en lille teaser for Ocarina of Time med Robin Williams og hans datter Zelda Williams. Hun er åbenbart opkaldt efter Prinsesse Zelda :)
http://www.eurogamer.net/videos/robin-williams-ocarina-of-time-3d-vid
http://en.wikipedia.org/wiki/Zelda_Williams
BeanoBeanoSkrevet 16/06-11 08:20 
Echelon VI>
Hvad går jer der ejer svinet, og glæder jer til?

Pt ikke meget ud over Super Mario 3DS, Luigi's Mansion 2, Paper Mario 3DS og Mario Kart. Resident Evil titlerne har jeg ikke rigtigt fulgt, men måske...

Ocarina Of Time er på vej til mig fra UK :)
ChronoChronoSkrevet 16/06-11 21:27 
Jeg har allerede 3 udgaver af OOT inkl. den originale gold cartridge - er der nogen som helst grund til at anskaffe sig en fjerde udgave?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 16/06-11 22:44 
Portabel? Bedre grafik? Bedre styring? Master Quest?
ChronoChronoSkrevet 17/06-11 07:32 
Master Quest har jeg gennemført. Hvordan bedre styring?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 17/06-11 08:12 
Man kan hurtigere skifte items etc. via touch skærmen - ved ikke om det er det han mener. Højere framerate og 3D er også nogle af grundene (ud over det allerede nævnte) til jeg har købt det igen.
JonassoeJonassoeSkrevet 17/06-11 14:42 
Men gør alle de ting spillet så meget bedre, at man bare er nødt til at genopleve eventyret? Med andre ord, er det en helt ny oplevelse, eller er det bare det samme igen med et lidt bedre finish?
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
BeanoBeanoSkrevet 17/06-11 14:48 
Siden det grundlæggende er det samme spil i flottere og forbedret udgave, så er op til den enkelte om man syntes man er "nødt til det" eller ej. Skal nok komme med hands-on indtryk når jeg selv har modtaget det :)
BeanoBeanoSkrevet 20/06-11 10:35 
Fik LoZ:OoT i lørdags og har brugt en 7-8 timer med det - det ser rigtigt lækkert ud. Noget flottere end jeg havde regnet med og 3D bidrager til spillet. Eneste problem jeg har med det indtil videre, er at det er lidt krampagtigt at spille i længere tid pga. 3DS ens størrelse, knapper og analog slider - men det er ikke spillets skyld.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/06-11 11:10, rettet 20/06-11 11:30 
Du røre ved noget der ultimativt er et problem for mig på PSP. Én analog styrepind gør det svært, at manøvrere i tredjeperson i de fleste spil. At komforten så desuden var ganske horribel på konsollen, er en anden snak.

Cirklen på 3DS virker bedre, og komforten ok, men samtidig kan jeg se konsollen løbe ind i samme problemer som PSP gjorde, i spil hvor det er nødvendigt at styre både karakter og kamera. Jeg har læst at Nintendo og Grezzo ikke skulle have rørt meget ved selve mekanikken i Ocarina of Time 3D, og at kamerastyring samt lock-on systemet kunne have tålt nogle forbedringer. Hvad er din vurdering, Beano?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/06-11 11:21, rettet 20/06-11 11:24 
Jeg foretrækker klart PSP ergonomien og knapper over 3DS - har noget med størrelsen, knapper og skulderknapper at gøre. Selvfølgeligt en personlig præferance :) Analog slider er dog bedst på 3DS - men ikke vildt meget.

Vedr. kamera i OoT så er det helt identisk med originalen og er slet ikke et problem IMO. Et hurtigt tryk på L skulderknap centrerer kameraet men for det meste fungerer det automatiske kamera som det skal :)
Jeg har dog valgt at skifte lock-on til "toggle" da jeg syntes skulderknapperne er besværligt at holde inde under kampe. Har også slået gyro-kamera fra da jeg forestrækker at sigte med analog slider - 3D effekten ryger meget nemt hvis man flytter rundt med konsollen for at sigte.

EDIT: Touch skærmen er lækker til styring at inventory, skifte af items, etc. En klar forbedring :)
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig