X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generation af konsoller?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/03-10 15:08 
Nogen der ved om der kommer nogen ny konsol indenfor det næste år, eller 1½, eller om vi "bare" får nye gadgets om muligheder som med Move og Natal? Nintendo har, så vidt jeg ved, udtalt at de skulle komme med en ægte next gen. maskine, men jeg ved ikke noget om hvornår, nogen der ved noget om det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 17/07-12 09:28 
Den er for tynd. Og gammel. Det er jo nærmest som Schopenhauer - Recht zu behalten 101.
Hvad angår håndviftning, så har jeg sjældent set så sort en potte der kalder kedlen sort.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 17/07-12 19:31 
Zzap!>
Den er for tynd. Og gammel. Det er jo nærmest som Schopenhauer - Recht zu behalten 101.
Hvad angår håndviftning, så har jeg sjældent set så sort en potte der kalder kedlen sort.

Ja for jeg hiver jo bare begreber ud af røven efter hukommelsen, uden at slå dem efter, og jeg linker aldrig til forklaringer når vi kommer ud i emner der må tænkes at ligge udenfor almen viden. Sådan er jeg, eller er det ikke? Jeg bliver helt forvirret af al den rysten...

Men for ikke at køre tråden af sporet og spare mig tid og ærgrelser fremadrettet, kan vi godt lave den aftale at jeg lader som jeg ikke ser hvad du skriver fra nu af.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 18/07-12 00:53 
dRxL>
Zzap!>
Den er for tynd. Og gammel. Det er jo nærmest som Schopenhauer - Recht zu behalten 101.
Hvad angår håndviftning, så har jeg sjældent set så sort en potte der kalder kedlen sort.

Ja for jeg hiver jo bare begreber ud af røven efter hukommelsen, uden at slå dem efter, og jeg linker aldrig til forklaringer når vi kommer ud i emner der må tænkes at ligge udenfor almen viden. Sådan er jeg, eller er det ikke? Jeg bliver helt forvirret af al den rysten...

Men for ikke at køre tråden af sporet og spare mig tid og ærgrelser fremadrettet, kan vi godt lave den aftale at jeg lader som jeg ikke ser hvad du skriver fra nu af.

Det har stået dig frit for hele tiden. Det er ikke noget du behøver at aftale eller annoncere.

Hvad angår det første, så kan jeg kun gentage at det ville hjælpe med eksempler, i stedet for bare generelle anklager. Det er ikke noget jeg kan få øje på.
Hvis du ikke er sikker på et begreb så kan jeg kun give dig dit eget råd: Slå det op. Du sidder foran verdens bedste leksikon. Men jeg har ikke brugt begreber (eller ord generelt), som jeg ikke regnede det for selvfølgeligt at du kendte.
Born to kill space
PlaykidPlaykidSkrevet 22/07-12 11:51 
Danny Salling>
He he, tjek lige den her

Og det virker selvfølgelig ikke, optimalt :(

Delay er et mega problem, men det underlige er at det kun forekommer f.eks. hvis man skyder. Eller at man bliver beskudt. Det ser dog ud til at virke ok i arkade spil, jeg lagde ikke mærke til problemer i Geometry Wars eller Mine Craft, men det var nu ikke det controller skulle bruges til.

Jeg var nødt til at prøve det setup, det var vist desværre mest spild af penge.
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/07-12 12:13 
Interessant...

Durango Dev Kit leak
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 03/12-12 14:31, rettet 03/12-12 14:31 
Der er dukket et relativt nyt patent op, der måske kan være et hint om den næste PS-controller. Kort fortalt er det en sammensmeltning af Move og den alm. controller, hvor man kan skille den ad på midten:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-30-sonys-break-apart-pad-idea-returns-this-time-with-move-bobbles

Synes fraværet af en analog stick er en stor ulempe ved Move, så kan da potentielt være en god løsning. Men måske kommer det til at føles lidt wobly at bruge et stort analog stick nærmest frit i luften...
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 10:57, rettet 04/01-13 10:01 
Masser af vilde next-gen rygter bl.a. om Wii U 2013 line-up, PS4/Omni, "Nextbox"...

– All three major players are going to play very aggressive hard ball starting in Summer 2013 right before E3. Both Sony and Microsoft are attempting to court in developers to next gen engines in attempt to starve Nintendo and mobile developers. However Nintendo is banking on the argument that the other two jumped too soon to upgrade, with only the top-tier of the triple A studios such as Infinity Ward, Crystal Dynamics, ect only having next-gen level technology with most being stuck on very advanced Unreal Engine 3 level tech.

– Nintendo is hoping to play it’s cards right with new hardware add ons and a huge first party push next year where they will reveal games for both holiday 2013 and 2014, a total of 1/3rd of their internal development software. Nintendo has also been shopping around for third party developers where instead of buying them outright, either funds projects or their marketing/localization to make them exclusive or feature packed for Wii U or Nintendo 3DS. Expect more projects like Bayonetta 2 to be announced next year including a partnership that will cause huge shocks when it’s announced even worse than Bayonetta 2. My sources do not think it’s the wildly talked about Devil’s Third being a Wii U exclusive because most people have been buzzing about that and Nintendo is “keeping it extremely close to it’s chest”.

– Nintendo’s core first party line up for E3 will be the next 3D Mario game that will be out by Holiday 2013, a next Zelda adventure for the Nintendo 3DS, a double dose of Kirby with the return of Tilt ‘n Tumble for Wii U and Kirby’s Pop Up Pannick for Nintendo 3DS, a new HD Yoshi’s Island game, Donkey Kong Land Returns for Nintendo 3DS, new Fatal Frame for Wii U, the new Retro Studios title which may or may not make Holiday 2013 and two new IPs.

– There was a pitch at Retro Studios for a new Metroid game that I have no idea if was scrapped or if it was made into a full game. I do know the pitch was an FPA like the Prime games and it took in between Other M and Fusion. It was suppose to deal with an entire planet that in a conflict between the good guys and the Space Pirates caused a fracture in time that allowed half of the dead planet to come back to life including the dead Chozoo colony. It was suppose to deal with the mystery of the Chozoo, Samus upbringing and that the Chozoo were more war like than imagined. It was also suppose to feature Wii Motion Plus control along with two player co-op with the new Chozoo partner on the gamepad, allowing more crazy exploration and puzzle solving. Being isolated, together was the theme. Multiplayer is also planned. Besides working on that internal next-gen engine for Wii U and a smaller team for Donkey Kong Land Returns, we know that some of the pitches included an entirely new IP based around the GamePad, a revival of Raven Blade and a reboot of Mach Rider.

– Mainline 3DS Pokemon game needs roughly two more years before it’s released. Uses a full 3D engine and will have a story dealing with a world wide crisis. A new Pokemon type will be introduced (has not been done since Gold and Silver) and while not as many new Pokemon as in past gens older Pokemon will get new abilities and forms. Will maximize the Nintendo 3DS use of 3D, StreetPass and online connectivity. The first NFC game for Wii U will be a next gen Battrio game coming out in all regions.

– Sony is near the middle end part of their Project Orbis, their next generation PS4. It will not be called Playstation 4, teams have started to call the final name as Omni. Omni will reflect their new hardware and content delivery philosophy. Omni will be “very capable” of doing modern day graphics compared to a Direct X 11 level of technology like Unreal Engine 4 and Frostbite 2. Compared to Wii U, it is better, but not the biggest leap in the world according to developer friends of mine. The key is the Omniviewer, a thin, lite and slick head mounted autosteroptic display that can track the users head and presents a 360 image view with semi transparent AMOLED screens. This can turn any TV into a 3D TV, as well as add extra augmented reality information outside of the TV screen. One application from an entertainment perspective seeing movies in 2k, 4k or IMAX resolutions as their original size where you have to move your head to look at the full picture being displayed. Can also synch with the Vita. The new controllers whether it’s the Duo-Moves or the Classic DuoShock will have pulse sensors in the grips for biofeedback gameplay. Plans are a Basic Unit with 160 gigs and just the system with controller at $350-$399 and one with the Omniviewer and a pack-in game for $450-$499. Aims are for a September 2013 launch.

– Omni is also part of their philosophy with the new OmniCloud, the new version of Gaikai [Gaitai Spelling Error Fixed]. This service will not only cloud stream PS1, PS2 and select PS3 games to Playstation Certified devices but will also allow every digital and retail purchase to have access to a copy on the cloud. Basically, you buy one game, you can use it on any Plyastation device. Direct hardware Backwards Compatibility will be available by a $70 – $99 dongle that is plugged into the Omni that contains a PS3 on a chip with Cell to run games.

– Known first party games in development for Playstation Omni are: Next Gen Uncharted, Next Gen Siren, The Boydguard, Wipeout Omni, Bump In the Night, Killzone 4, Gran Turismo Prologue, Next Gen Media Molecule, Omni Fitness.

– Microsoft is the most vague out of all of them. It’s slated to be the most powerful out of all the next gen consoles about 4 to 6 times more powerful than Wii U and 2 to 3 times more powerful than Playstation Omni. The project has gone through many name iterations and will not be decided on until shortly before it’s E3 unveiling. Microsoft is also running into manufacturing issues and developers not having games done on time so instead of delaying the launch to Summer 2014, they are thinking of “soft launching” it Holiday November 2013 and then have a full blow out in the summer. All units will come with Kinect 2 built in which can track up to four people, all objects in the living room, clothing, face structure and fingers. It can also understand different voices and has its own PPU. In 2014, Microsoft will introduce the “LiveWall”, a omni-projection unit that will allow game environments to be projected nearly 360 degrees around the user. Using Kinect 2, they have two demos of one that is a battlefield RTS and one that is a kung fu game with guys attacking all around. The LiveWall can also project different images on the wall, so people can play different games on different walls. Microsoft is prepared to champion this unit as a cheaper and more effective alternative to wearing a “goofy stupid VR headset” to combat Sony’s Omniviewer while Sony is going to point out the low resolution quality and the lack of privacy. The system is going to be very expensive in the $499 range so Microsoft is planning on using a remolded X-Box Live (Possibly renamed X-Box Life) to offer a Pro (Gold) subscription two or three-year contract to sell the unit at $300 – $399. The final goal with the tech is to shrink the system on a chip down enough so it can be put into tablets, PCs and Smart TVs so that all devices are X-Box ready.

– Known first party XBox Next games: Halo Trilogy Remake, Chief Samurai by Rare, Project Gotham Racing, Kinectimals 2, Rise, Carnival Park, Fable 4

– Ni-Oh is being completely remade from the ground up in Unreal Engine 4 exclusive for PlayStation Omni. A special Dynasty Warriors 8 will be released on Wii U and Vita, while a special Dead or Alive 5 will be release on Wii U and Playstation Omni later in 2013. Team Ninja also plans on making a side-scrolling remake of the NES Ninja Gaiden game for Wii U eShop, PSN and XBLA.

– Capcom is going to bring a voice command/dynamic slash version of Monster Hunter to the new X-Box. Ninja Theory is also pitching Capcom an Onimusha sequel for Wii U/Omni/XBoxNext as a “Ookami with guts”. Ono after looking at Platinum Game’s relationship is investigating a similar deal with Nintendo to publish Darkstalkers 4: Rebirth as a Wii U exclusive since Capcom is still reluctant to finance it. Sengoku Basara will get current and next gen re-releases at the launch of Next Gen systems. Capcom is also working with Splash Damage to make a new IP FPS for next gen consoles. A special edition of Resident Evil 6 called “Final Hope” will be release with bug & gameplay fixes, new sequel sinario DLC with one involving Claire, modes, asymetrical gamepad play, off TV gamepad play and an HD port of Resident Evil: Revelations. The next Resident Evil Operation game is in the works for PS3, 360, Wii U, Vita and Omni called Terrestrial Fear.

– Square Enix is preparing to bring biofeedback zombie hunting game Judecca to the Omni at launch. Agni Philosophy tech will be shown off as a unique IP game that will be out for Omni/XBoxNext in 2014. Crystal Dynamics plans to resurrect the Legacy of Kain franchise in 2014 built with the Unreal 4 engine. Sleeping Dogs will get an internally made sequel made with an updated engine on Wii U/360/PS3/Vita. Lord of Vermilion for Wii U is planned to use NFC cards. GunSlinger Stratos is planning to come to Wii U and Omni, with the possibility of an XBox Next release.

– Namco-Bandai is working with Sakurai to get a fully working demo at E3 for Smash Bros. Sakurai really took to heart the complaints about the single player game and the online game. He is solving this by making the single player very deep this time done by the Tales series people and is planning to have a Network Beta of the game for download the day of Nintendo’s E3 show. This way they can beta test online for about one year before they ship the game. Star Trek will come out with it’s movie version for Wii U/PS3/360 and have a special version with post movie game content for Omni at launch. Soul Master, a weapon based spin off of the Soul Calibur series for Kinect 2 is being made as well as a special edition of Soul Calibur 5 for Wii U and Omni. Pac-Man VS is planned to be brought over to Wii U eShop and Ouya. Dragon Ball ZENKAI Battle Royale is also looking to being ported over to Wii U and PS3. New IPs are being developers by smaller teams for Wii U, Omni and X-Box Next.

– EA is working with Playground Games with guidance from Chriterion to make an open world racing franchise in the vein of Diddy Kong Racing as their answer to Activision’s Skylanders series. Aimed at older kids and teenagers, NFC enabled cars and performance enhancers will be scannable and will intergrate Origin and social functions like Facebook, Twitter and the like. Will be release on all platforms current (Wii, 360, PS3), handheld (3DS, Vita, iOS NFC, Android NFC, Windows Phone 8) and Next Gen (Wii U, Omni, X-Box Next, Ouya). EA while limiting the budget will also bring Pulse and Battlefield 4 to the Wii U. Three new IPs for Wii U, Omni and X-Box Next are also being developed on.

– Activison has two teams working on Modern Warfare 4 with Infinity Ward making the Omni/Nextbox version a launch title using (or similar tech to) Unreal Engine 4 and Treyarch working on Wii U/360/PS3/Ouya editions. The Bungie IP will be at E3 2013 even though it won’t release that year and will be hugely ambitious, revealing that the game engine that is so scalable it works on mobile all the way to souped up PCs. It will feature an open world, third person adventure shooting MMO-like game where the players mainly drive and create their own stories, factions and missions with in the game world, a true sand box. This world will be cheap to free to enter and will have it’s building blocks microtranactioned to gain profit.

Kilde: http://dualpixels.com/2012/11/29/rumor-behind-the-scenes-with-first-party-hardware-and-third-party-softwear-next-gen/
Bede-xBede-xSkrevet 03/01-13 05:13 
Så er vi vist i gang.

And it’s on…
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/01-13 22:30 
Lader til artiklen på dualpixel.com ikke var rent opspind...

http://www.engadget.com/2013/01/09/microsoft-and-samsung-demos-illumiroom-display-fills-room-with-images/
ChronoChronoSkrevet 09/01-13 23:43 
Dette er next-gen:
http://www.youtube.com/watch?v=re1EatGRV0w

Temmeligt fedt koncept!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-13 01:28 
Ser meget fedt ud faktisk.

Kan dog forestille mig det noget man ville blive lidt træt af når man spiller FPS med at de lys og farver der kommer fra alle sider.

Dog kan jeg forstille mig effekten i brug i spil i stil med RDR og AC3. Sniger sig gennem en tæt skov som virker endnu større fordi den nu også er på væggene omkring TV'et.
JmogJmogSkrevet 10/01-13 02:38 
Jeg håber det hele er rigtigt - masser af fede muligheder.

Dog undrer jeg mig over at et Wipeout-spil skulle være klar til launch. Lavet af hvem? Det giver ingen mening at lukke den perfekte Wipeout-udvikler og give franchisen til et andet studio, som aldrig har lavet et Wipeout-spil.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/01-13 07:17 
Tror umiddelbart den slags ville genere mig mere end det ville imponere. Lidt på samme måde som det ambient lighting fis Philips havde på en række af deres fladskærme for nogle år siden. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-13 10:16 
Det betyder vel at man foruden sit TV skal have en projektor tilsluttet samtidig? Som om det ikke var dyrt nok med Plasma TV :/ Desuden må det give et dyk i performance.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/01-13 10:48, rettet 10/01-13 10:49 
Som nævnt i artiklen er det et research projekt som pt anvender en projektor og Kinect. Siden de viser det nu i så tidlig stadie, kommer der næppe et færdigt produkt inden for de næste 2+ år, så bliver ikke et Next-box lancering produkt heller. Ser interessant ud og en fed gimmick, men også alt for upraktisk til at jeg kan se det bliver mainstream.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-13 18:50 
Efter de sidste par dages halløj med annonceringen af Piston mini-PC'en som alle troede var den officielle "Steam Box" til at starte med, har jeg tænkt en del over hvad fremtiden vil bringe og jeg tror det er et spørgsmål om tid før vi vil begynde at se at der kommer "services" istedet for egentlig "hardware".

Ekslusivitet vil stadig forkomme, men jeg tror at der på sigt vil komme settop-boxes og fjernsyn der understøtter de respektive services.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/01-13 12:11 
Friske spec rygter.

examiner
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 15/01-13 09:50 
Ekstra-friske rygter vedr. annoncering...

"Rumour: Xbox 720 and PlayStation 4 to be revealed around GDC in March"

Sony and Microsoft are preparing "special Apple-style press conferences" to reveal their next-generation consoles "near the Game Developers Conference in late March", a new Game Informer report has alleged.

The magazine suggests that both platform holders will reveal the hardware around GDC, which takes place in San Francisco between March 25-29, before showing off next-gen titles at E3.

"We hear that both Sony and Microsoft are targeting special Apple-style press conferences to unveil their platforms near the Game Developers Conference in late March," reads the report in the magazine's February 2013 issue.

"E3 in June may be the industry's biggest event, but both companies want to give their systems their own limelight.

"That doesn't mean E3 won't be without its surprises. Next-gen games will be announced at the convention in preparation for the systems' release at the end of the year."

The magazine also suggests that PlayStation 4, rumoured to be codenamed Orbis, may be targeting a release ahead of Microsoft's next-generation Xbox.

"We hear that Sony in particular is determined not to come out last this time like the PlayStation 3 did this generation, so we'll have to see how soon it can get the PlayStation 4 out the door, and whether Microsoft is motivated to prevent this from happening."

The report appears to contradict comments allegedly made by Sony Home Entertainment VP Hiroshi Sakatomi during last week's CES.

The exec suggested that the imminent reveal of a next-generation PlayStation was indeed on the cards, but that the firm would be waiting until "May at least" for its announcement.

Certain developers are expected to have received devkits for Sony and Microsoft's next-generation systems already.

Back in November, the founder of Just Cause 2 developer Avalanche Studios tweeted that the studio was shipping back Xbox 360 and PlayStation 3 devkits to make room for next-generation consoles.

http://www.videogamer.com/news/rumour_xbox_720_and_playstation_4_to_be_revealed_around_gdc_in_march.html
SonicSonicSkrevet 15/01-13 10:04 
Uh, de kommer til at køre AMD de næste maskiner? Det bliver godt nok spændende så, på den dårlige måde :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoChronoSkrevet 15/01-13 10:47 
Fedt - det skal da ses når jeg alligevel er i San Francisco til GDC :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OlimarOlimarSkrevet 17/01-13 16:22 
Lader til at Kinect stadig bliver en 'stor' del af nextbox http://www.computerandvideogames.com/386816/next-gen-xbox-motion-control-kits-in-circulation/
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/01-13 16:44 
Jeg afskyr Kinect. Mage til fesent og latterligt produkt skal man da lede længe efter.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 17/01-13 16:52 
Helt enig. Er de ting ikke også ved at være untrendy igen? Da Wii kom, var mine kollegaer oppe at køre i ½ års tid (og helt uforstående over for at jeg som gamer godt kunne holde armene nede), derefter hørte man ikke mere til Wii. Så kom Kinect og et par af dem var helt oppe at køre igen. Denne gang endnu kortere tid.

Hvad oplever I andre? Synes jeres casual-gamer-bekendte stadig at fiskestang og skyggeboksning er win?

... eller *glub* synes de rigtige gamere, at det holder... nej jeg tør knap tænke tanken til ende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OlimarOlimarSkrevet 17/01-13 17:07 
Jeg syntes voice commands er rimelig blærede :D Men foretrækker som minimum en controller i en eller anden form.
HeroldHeroldSkrevet 17/01-13 17:25 
Det eneste sjove Kinect-spil er Fruit Ninja. Jeg synes et kamera med dybdesensor er spændende fra et udviklingssynspunkt, men at lave et sjovt spil med det er åbenbart noget nær umuligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 17/01-13 17:41 
Herold>
Det eneste sjove Kinect-spil er Fruit Ninja. Jeg synes et kamera med dybdesensor er spændende fra et udviklingssynspunkt, men at lave et sjovt spil med det er åbenbart noget nær umuligt.

øhhhhh, glemte du lige Child of Eden? Nok indtil videre det bedste "traditionelle" Kinect spil. Men Project Draco ser også rimelig blæret ud.
BeanoBeanoSkrevet 17/01-13 17:49 
Det er ikke et dedikeret Kinect spil, måske derfor?
HeroldHeroldSkrevet 18/01-13 01:49 
Nej, jeg glemte det rent faktisk, fordi jeg ikke har spillet det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 16:34 
Oh dear....

Sony will drop the DualShock controller for the next PlayStation, according to a new report.

Sources told CVG Sony has tested new controllers with biometric sensors on the grips and an LCD touch-screen.

This information tallies with what Eurogamer has heard from our own sources. We understand that as of six months ago Sony was testing a controller that had an LCD touch-screen on the front and biometrics functionality on the back. These designs, we were told, have changed almost every month, but are for the controller for the next PlayStation.

Biometrics technology captures data from the player's body, such as temperature and heart rate. Half-Life developer Valve has been experimenting with the tech, trying to discover new game experiences that would benefit from it.

Sony did not comment.

The DualShock controller was introduced alongside the original PlayStation in 1997 and has been used for each PlayStation home console since.

It is expected that the PlayStation Vita will be compatible with the next PlayStation. CVG suggests existing PlayStation 3 controllers will work with the console in a similar way that Wii Remotes work with the Wii U.


Kilde
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-13 16:53 
Det er da gode nyheder!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 18/01-13 16:56 
Why innovate, when you can duplicate. Ej måske de bare ikke ville risikere, en wii lignende situation, hvor de midt i konsollens levetid skulle lave PSMove. Jeg vil nu nok vente til e3 for at se om sony går den vej.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 17:00, rettet 18/01-13 17:02 
Nuclear Detergent>
Det er da gode nyheder!?

Det syntes jeg ikke - skærm (igen!) og sensorer lyder som gimmicks som de vil spilde en masse tid og penge på. Vil foretrække en revideret DS3, men lad os se designet og ergonomien først :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 17:18 
Jeg synes også det lyder skidt :(

Jeg har ikke så meget imod skærmen, men de må meget gerne holde igen med deres gimmicks. Den bagerste touchscreen på Vita fungerer ad helvede til og er bare en plage i flere spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 18/01-13 17:41 
Ja, den er skrækkelig ringe design og gimmicks af den slags skal bare blive væk, men at de måske påtænker at få sig en ny standard controller kan kun være en god ting.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ProzelProzelSkrevet 18/01-13 17:51 
Gav mig Boomerang controlleren. Den var altså sej!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-13 18:07 
I er nogle gnavne gamle mænd :p

Den bedste nyhed, hvis der er hold i rygterne, er at Sony igen tænker på at redesigne den knap så gode Dual Shock controller - den er altså ikke voldsomt ergonomisk på nuværende tidspunkt. Jeg hilser et redesign og skærm velkommen. Wii U Gamepad er det bedste joypad Nintendo har produceret imo.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 18/01-13 18:09 
Det er faktisk Wii U Pro Controlleren, der er deres bedste ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 18:11 
Hanky>
Det er faktisk Wii U Pro Controlleren, der er deres bedste ;)

Nemli!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 18:11 
Enig :)

Jeg er måske mærkelig, men jeg bryder mig ikke meget om Xbox 360 controlleren. Synes PS3'ens er bedre, omend ikke perfekt.

Gad vide om Xbox Live snart bliver gratis? Der er da ikke meget der retfærdiggør prisen efterhånden :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 18:20, rettet 18/01-13 18:23 
Konsolkongen>
Jeg er måske mærkelig, men jeg bryder mig ikke meget om Xbox 360 controlleren. Synes PS3'ens er bedre, omend ikke perfekt.

Jeg er så også mærkelig da jeg syntes DS3 er rigtig god all-around. Ikke at jeg har noget 360 controlleren, der har andre fordele, og kan fint spille med begge. Eneste "problem" er hvis jeg går fra den ene controller til den anden, føles det forkert ca. de første 30 min. til jeg omstilles.
SumezSumezSkrevet 18/01-13 18:33 
Konsolkongen>
Gad vide om Xbox Live snart bliver gratis? Der er da ikke meget der retfærdiggør prisen efterhånden :(

Vel ikke så længe Microsoft tjener stort på det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 18:36 
Men det forstår jeg virkelig ikke at de kan blive ved med. Onlinedelen fungerer jo fuldstændig ligeså godt på de andre konsoller og Nintendo har fået bygget et langt bedre community op ved hjælp af Miiverse. Der er INGEN fordele ved Xbox Live Gold så vidt jeg kan se. Andet end at man får demoer til tiden...
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 18/01-13 18:55, rettet 18/01-13 19:05 
Tænkte på det samme forleden. Har ikke betalt for at spille online i flere år, og kommer heller ikke til det fremover, med mindre alle konsol-producenterne får drukket af samme potte som MS.

EDIT: For at uddybe, så tænkte jeg over forleden, efter lidt research, at det er lamt så lidt man får for pengene - kan sagtens være, at de vil fortsætte. Men konkurrencen er så hård efterhånden, at det også kan gå den anden vej - gratis online-spil.
SumezSumezSkrevet 18/01-13 19:01 
Nej, helt enig, men så længe folk velvilligt smider deres penge efter Microsoft, har de jo ingen grund til at stoppe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/01-13 19:06 
Personligt tror jeg heller ikke nødvendigvis, at de stopper; se min edit :)
ProzelProzelSkrevet 18/01-13 19:11 
Xbox har stadigvæk cross chat hvilket er grund nok til at jeg synes, de er de bedste.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/01-13 20:00 
Ps+ er pengene vaerd, Live ikke saa meget laengere. Jeg var specielt stiktosset over, at man skal have Guld for at kunne se Netflix. Wtf?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 18/01-13 20:40 
Prozel>
Xbox har stadigvæk cross chat hvilket er grund nok til at jeg synes, de er de bedste.

Det har jeg ikke engang hørt om :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/01-13 22:58, rettet 18/01-13 22:58 
Sumez>
Det har jeg ikke engang hørt om :!

Det er "bare" det at du kan sidde og snakke med folk som ikke laver det samme som dig, altså på tværs af spil og apps. Jeg er stadig overrasket over, at de andre producenter var så lidt forudseende mht. systemressourcer at det ikke har været muligt at implementere hele generationen. Ville Skype være fedt hvis man altid skulle sidde i det samme program som dem man snakkede med og ikke virkede på tværs af systemet? Nej vel, og det er en af grundene til at jeg føler mig så isoleret på de andre platforme, for det er helt naturligt når maskinen startes, at man lige tager en snak med vennerne, uagtet hvor de befinder sig(krævende singleplayer/film osv undtaget).

Det sagt så er Live i allerhøjeste grad alt for dyrt. Sammenlignet med PS plus er det et rip-off af dimensioner der kun bliver yderligere latterliggjort af at features som Netflix, Explorer, HBO osv. gemmer sig bag samme betalingsvæg, mens tilsvarende er gratis på alle andre enheder. Forhåbenligt kan man lokke venner over på andre platforme, hvis ikke Microsoft ændrer politik næste generation, men ellers er det vennerne der trækker mest. Og det er Microsofts eneste trumf nu: De var hurtigere end de andre med at få oprettet deres accountsystem og den slags binder en del..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 18/01-13 23:29 
Bede-x>
Det er "bare" det at du kan sidde og snakke med folk som ikke laver det samme som dig, altså på tværs af spil og apps.

Alle pengene værd :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig