X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 11:22 
Jeg har lige luret de billeder ud fra konsoltræffet. Det ser forrygende hyggeligt ud må man sige. Hvor og hvornår bliver det afholdt igen?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 07/07-03 11:40 
Silkeborg. Sent august/tidligt september, vil jeg tro.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 11:46 
Damn det er jo langt væk :) Men om man så ikke kan lave en kørepulje med et par stykker?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 07/07-03 13:03 
Jo, der plejer at blive arrangeret noget fælleskørsel. Men det kommer også lidt an på hvor man bor. Men under alle omstændigheder kan der faktisk findes billige priser, hvis man kigger lidt ud over de normale toge og busser.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/07-03 13:08 
Hvor mange plejer i at være samlet til et konsoltræf?
(...)
RitesRitesSkrevet 07/07-03 13:09 
Kom op på 30 sidst?
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 07/07-03 13:13 
Det varierer lidt, men sidst havde vi da næsten fuldt hus (50 stykker, mener jeg).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:27 
Jeg tror ikke, vi var flere end 30. Ikke på én gang i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/07-03 13:29 
Korrekt, men der var nok en 50 stykker forbi alt i alt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 13:30 
Det kunne være fint, hvis man kunne få en oversigt hvor folk er fra :) Det vil unægteligt gøre det lidt nemmere hvis man skal lave en kørepulje.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:38 
Folk skal nok slå til, når der bliver lavet en tråd om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 07/07-03 13:39 
Vi plejer at lave en tråd et par uger før træffet, hvor rute og information om priser og tider bliver annonceret.

Det har fungeret fint, og sidst gik turen fra Århus til København og tilbage igen.

Det er lidt synd at linket til den gamle PR3.1 side er dødt, men der kunne man også se, hvem der var tilmeldt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 13:40 
I bund og grund handler det jo om penge :-) Jeg har lidt på fornemmelsen at 80% herinde kommer fra det jydske, men selvfølgelig kun en gisning.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:45 
Det er i hvert fald for få, der gider køre fra Sjælland til Jylland for træffende. Vi havde svært med at komme op på de 8 for at få rabat med DSB sidste gang.

Optimalt kan man låne en minibus og tage folk med efter ført-til-mølle princippet, men vi kunne ikke få fat på en sidst. Folk må godt begynde at lede allerede nu :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 13:47 
Juggernaut >
Jeg har lidt på fornemmelsen at 80% herinde kommer fra det jydske, men selvfølgelig kun en gisning.

På det gamle forum vendte det efterhånden til at være flest Sjællendere, der var registreret.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 13:48 
Så er det da lidt trist at man kun kan samle så lille et antal til at drage vestpå :(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 13:49 
I er jo nogle dovne svin, derovre på Djævleøen...

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 13:50 
Lille antal?
Var der ikke flest sjællandere til sidste træf?
KTCKTCSkrevet 07/07-03 13:51, rettet 07/07-03 13:52 
Når vi kommer tættere på, kan jeg da bidrage med lidt information omkring fællestransporten fra PR3.1, hvor jeg stod for denne.

Personligt synes jeg det var en hyggelig tur, og så kostede den heller ikke så vildt meget.

Den er heller ikke så afhængig af antal deltagere, selv om man godt kan spare lidt ved at ramme 10'erne ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 13:51 
Koluda >
Var der ikke flest sjællandere til sidste træf?

Sikkert, men der foregik det jo, tadaa, på Sjælland ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 13:54 
Nå men første forsøg til leje af minibus er her. Og det selvfølgelig fordi jeg selv er fra Næstved.
Aner ikke om det er dyrt eller billigt, men der bliver ledt videre.

Minibus
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 07/07-03 14:04 
Erfaring siger at det ikke er så godt at planlægge transporten så lang tid før, da man jo gerne skal vide hvor mange, der skal med.

Folk har det med at springe fra hen ad vejen, hvis man planlægger i så god tid, og så står man pludselig med sin egen private mini-bus, som bliver lidt dyr i længden når man kun er én...

Dette er selvfølgelig et grelt scenarie, men overdrivelse fremmer forståelsen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 14:04 
Naiera >
Koluda >
Var der ikke flest sjællandere til sidste træf?

Sikkert, men der foregik det jo, tadaa, på Sjælland ;)

Mente sidste gang i jylland, var det ikke lige fordelt , eller endda overtal af "Øst" folk, der havde tilmeldt sig.
SumezSumezSkrevet 07/07-03 14:06 
Juggernaut, det er vel lige før det kan betale sig. Hvis man er ni personer om at leje den i tre døgn (lidt kortere tid faktisk), bliver det omkring 230 per person, men så er der lige benzinpriser, og det faktum at det er i Næstved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/07-03 14:11 
KTC >
Det er lidt synd at linket til den gamle PR3.1 side er dødt, men der kunne man også se, hvem der var tilmeldt.

Ups. Udskiftning i funktionsbibliotek... Rettet...

P:R 3.1
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StriferStriferSkrevet 07/07-03 14:21 
Lige et andet spørgsmål:

Hvor gammel skal man være? For at komme med!
XBL Gamertag: ZeNtiX
SumezSumezSkrevet 07/07-03 14:30 
Der er ingen aldersgrænse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
StriferStriferSkrevet 07/07-03 14:32 
Fedt.....
XBL Gamertag: ZeNtiX
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 15:12, rettet 07/07-03 15:20 
Sumez >
Juggernaut, det er vel lige før det kan betale sig. Hvis man er ni personer om at leje den i tre døgn (lidt kortere tid faktisk), bliver det omkring 230 per person, men så er der lige benzinpriser, og det faktum at det er i Næstved.

Jeg har regnet lidt på det. Prisen er Næstved tur/retur, så for en del, skal der nok justeres lidt. Men hvis man har bilen i 3 dage incl bro + kilometer, bliver det ca 350,- pr person. For 4 dage omkring 400,-. Priserne er rundet op så man ikke står med halen i postkassen.

-Juggernaut

EDIT: Selvfølgelig forudsat at bilen er fyldt op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 07/07-03 16:38 
Vi kom af med 320,- tur-retur fra Århus til København, alt inklusive, men der er selvfølgelig også transport fra Århus til Them oveni. Det koster dog ikke alverden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:56 
Kan være vi er et par stykker , der kører i privat bilen, så kan vi bare finde ud af at kører sammen i dem.
Det bliver jo noget billigere, hvis vi fylder bilerne op.
SumezSumezSkrevet 07/07-03 17:54 
KTC >
Vi kom af med 320,- tur-retur fra Århus til København, alt inklusive, men der er selvfølgelig også transport fra Århus til Them oveni. Det koster dog ikke alverden.

Hvordan det? Det koster 400kr pr person med grupperabat (mindst 8)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 18:31 
Hvis det endelig er, vil jeg da gerne stå for fremskaffelse af et styk minibus. Hvis folk er interesseret?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 19:21 
Kører du forbi København (80km svjh) og henter os?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 19:39 
Hvad med at I tager toget til Slagelse og så jeg samler jer op på stationen?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 19:50 
Hvadenten der er billigst og ikke alt for besværligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 19:51 
Lige mine ord :) Alternativet tager jeg bare min egen bil. Men vi må lige kigge på det.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/07-03 19:53 
Det bliver en del dyrere hvis ca. 8 personer skal tage toget til Slagelse først..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 19:55 
Tja..Det var nu også bare et forslag. Ingen tvang.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 08/07-03 00:39 
Sumez >
Hvordan det? Det koster 400kr pr person med grupperabat (mindst 8)

Som sagt var det ikke de gængse transport-veje vi brugte, og prisen er opnået ved at bruge klippekort.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig