X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Test Drive Unlimited 2 annonceret


Svar
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 11:43 
Endeligt en opfølger til 2006's fortræffelige online open-world racer - denne gang til PS3/360/PC.

"Atari unveils Test Drive Unlimited 2"
BeanoBeanoSkrevet 04/05-10 10:41 
Nye videoer og info...

First Look Interview:
http://www.gametrailers.com/video/first-look-test-drive/65137

Debut Trailer:
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-test-drive/65118

Fedt at Hawaii (fra TDU) stadig er tilgængeligt og endda er udvidet. Lyder som et enormt område man kan udforske med både Ibiza og Hawaii. Ligner årest bilspil :)
BeanoBeanoSkrevet 28/05-10 11:31 
Man kan nu ansøge om at deltage i betaen på både PS3, 360 og PC.

Ansøg her
nerosnerosSkrevet 28/05-10 13:07 
Synes det ser temmelig upoleret og ufærdigt ud i texturende?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/05-10 16:01 
Jeg syntes det ser fint nu men er ikke noget det slår GT5 i detaljegraden af bilerne - det er dog også freeroaming og en stor spilverden :)
BeanoBeanoSkrevet 12/08-10 11:51 
Æv... spillet er forsinket til 2011 :(

"Test Drive Unlimited 2 delayed"
BeanoBeanoSkrevet 26/11-10 09:12 
så er der kommet EU dato på: d. 11. februar 2011.

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 19/01-11 09:48 
De første 10 min af spillet...

Auf Deutsch!!
nerosnerosSkrevet 19/01-11 09:52, rettet 19/01-11 10:17 
Det ser godt ud. Fed lyd bilen har!

Echt Super!

Hvordan er det ud med bilerne er det rigtige modeller eller efterligninger? Synes ikke ligefrem det ligner the real deal. Jeg vil så gerne bare cruise rundt i en Ferrari Testarossa :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/01-11 09:59, rettet 19/01-11 10:01 
Bilerne er licencerede - men forvent ikke GT5 niveau detaljegrad :)

Vehicles

New vehicle classes are included, such as SUVs for off-roading. Not all vehicles are obtainable however; clubs can get exclusive club cars when reaching high ranks. These exclusive vehicles, such as the McLaren MP4-12C, Gumpert Apollo, Aston Martin One-77 and James Bond's very own Aston Martin DBS can be driven by any member of the car club, and not by players from other clubs. The original game sported motorcycles that were quite hard to control, let alone race. They will not be present in the game at first, but may be added in later on.[8]

Vehicles feature cosmetic damage which does not affect the behaviour and technical aspects of the vehicles. There is no option to manually repair the vehicle; the car may get fixed by resetting to the road or visiting a house. Rainfall does affect the handling of the vehicles though, and also influences the appearance of a vehicle as rain washes off dirt. Eden has also spent years working on a new physics engine to ensure each vehicle has its own driving behaviour. New details and functions have been added, such as different headlight modes, turning signals and working convertible roofs. There is also a vinyl-editor which is said to be similar to that of Forza Motorsport.

When pre-order information was revealed, it became known that pre-orders in the United States would get additional bonuses. Among these bonuses are bonus cars, such as special Carbon-edition Aston Martins, an Audi Q7 concept car and a Nissan 370Z based on a European racing version of this car.

During E3 2010, Atari released the first part of the list of cars that are available in the game. The list includes various models of Aston Martin, Audi, Dodge, Lotus, Mercedes, and more.[9] All of these vehicles will be purchasable in the final game.

As confirmed on the Official TDU2 Forum, Lamborghini will not be making an appearance in the game, due to licensing issues. Lamborghini made an appearance in the last game.


Wiki
nerosnerosSkrevet 19/01-11 10:18 
Ingen Lamborghini! Ingen Ferrari!

Noooooooh... :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/01-11 10:20 
Den video jeg linkede til køres der i en Ferrari... så :)
nerosnerosSkrevet 19/01-11 10:28 
LOL Ok så :-)

Glad igen , oven på.
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 07/02-11 14:57 
Så er der ikke længe til d. 11.. Nogen herinde som har bestilt det? tænkte på at købe det hos Coolshop.dk da de er billigst (299 kr). Eller skal man vente til det bliver billigere? :)

Coolshop
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
BeanoBeanoSkrevet 08/02-11 14:50 
Jeg vil lige læse/se nogle anmeldelser først - har en lidt skidt mavefornemmelse med dette spil..
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/02-11 15:46, rettet 08/02-11 15:47 
De første:

NowGamer: 8,7/10
Game Informer: 8,5/10
OXM: 7/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/02-11 19:09 
Det lyder da ikke til, at det har fået de helt dårlige anmeldelser så :)

Har dog lige læst på minimum requirements... Og min PC opfylder næsten alle krav, dog er jeg i tvivl om mit gamle Nvidia 8600GT TwinTurbo 256mb grafikkort og Intel Pentium Dual CPU E2180 2.00 GHz vil kunne klare spillet?

Minimum Requirements:
Operating System:Windows XP SP2, Vista SP2, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo 2.2GHz or AMD Athlon X2 4400+
RAM: 2GB
Video: Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
Sound: DirectX 9.0c-compatible
Hard Disk: 9GB
Peripherals: 10-button controller such as Xbox 360 or Logitech Dual-Action
Other: Internet Broadband Connection, Microsoft .NET 3.5 required



Men det burde det vel kunne? :O
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/02-11 13:04 
Spiller du på PC???

Blasfemi!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 09/02-11 13:23 
Eurogamer giver spillet 7

http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-08-test-drive-unlimited-2-review

Anstændig score men bryder mig ikke om at læse om fejl og dårlig styring :(
KnightrideRKnightrideRSkrevet 10/02-11 13:54 
SeventhSun>
Spiller du på PC???

Blasfemi!

Det var lige hvad der lå nærmest ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
BeanoBeanoSkrevet 11/02-11 10:11 
Fik (kort) prøvet spillet på PS3 hos en kammi.... puha fysikmodellen stinker. Slet ingen vejfornemmelse og bilerne har ingen vægt. Jeg var glad for etteren og selv om fysikmodellen heller ikke var fantastisk, så var det stadig bedre end dette.

Dog flottere end jeg havde regnet med - nogen draw-in og faldende framerate engang imellem, men ellers ganske nydeligt lavet for et spil af dette scope.
Lader til det har meget at byde på - men når køredelen er kedelige og livløs, føles det temmeligt ligegyldigt - ærgeligt!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/02-11 11:53 


TDU2 save-bug work around...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/02-11 05:30 
Jeg er enig med Beano.
Lejede det i weekenden og fysik/styring er godt nok ringe, jeg fandt slet ikke spillet underholdende og jeg synes relativt godt om etteren (Fik min achievement for at have discovered alle veje i etteren, saa jeg maa have spillet det en del).
Anyway, TDU2 er skrald.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/02-11 10:09 
Jeg forstår heller ikke hvor de vil hen med 2'eren. For mig ligner det "The sims: cars" eller sådan noget.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig