X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal-tråden


Svar Sortering
CoreCoreSkrevet 20/02-10 21:53, rettet 20/02-10 21:55 
Er det ikke på tide at vi får en dedikeret Metal-tråd? Mest fordi at jeg selv går rundt og svæver over 2 (for mig) meget store Metal-nyheder. Men også fordi at vi skal have et sted at snakke Metal, uden at "musik-tråden" overtages af Electro-musik. Én "Årets Album"-tråd er bare ikke nok.

Min tanke med tråden her, er egentlig at man skal føle sig fri til at kaste a... Se hele indlægget
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
153 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/03-14 21:44 
Fik tre plader ind ad døren i dag:

Agent Steel - Unstoppable Force

Det er godt nok lige en plade efter mit hoved. Den er virkelig fed. Ikke helt i samme liga som de bedste, men det er tæt på. Den kunne godt snige sig ind på min personlige top-10. Jeg elsker simpelthen den slags speed metal :)

Anthrax - Fistful of Metal

Der kan man da vist roligt snakke om en titel og et cover art, der lover en hel del mere, end hvad pladen kan holde. Sådan set en fin nok, men måske lidt rodet, rock/metal-plade, men der er ikke meget thrash at spore. Tror nu godt, jeg kan lære at holde af den, når jeg lige har lyttet til den et par gange mere. Den bliver i hvert fald i samlingen.

Mötley Crüe - Too Fast for Love

Shit... Jeg havde en ide om, at jeg var klar på den slags, men... nej. Den er godt nok helt vildt forfærdelig på så mange måder, at det ikke engang er sjovt. Jeg vil godt indrømme, at det er en okay sammenstrikket pop-plade, men der er bare så ufatteligt meget andet pop, jeg hellere vil lytte til.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/04-14 22:28 
KillerBean2>
Opdagede også lige, at jeg har et par plader med det usle tyske thrash-band Deathrow stående. Jeg kunne bare ikke lade være med at købe en plade kaldet "Satan's Gift", når jeg fandt den i en genbrugs, der var indrettet i et tidligere missionshus :D

Ha, så finder jeg ud af, at de faktisk har en okay status blandt thrash-fans. Jeg gav en 10'er stykket, så det var vist en ret god deal :)
AV Intelligent Terminal
3of193of19Skrevet 07/04-14 01:07 
Nogen der har prøvet at lytte til tyske Van Canto?
Acapella metal (mest covers). :)))
153 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig