X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Årets spil 2009: Vinderen


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 02/02-10 22:45 
En måned, nogle tusinde stemmer og næsten lige så mange indlæg senere, kåres hermed P:R's Årets Spil 2009.

I år var der igen en vinderfavorit fra starten, samt et par klare outsidere og også nogle overraskelser, der udryddede flere favoritter.

Opdelingen af smalle og brede spil frem til semifinalen sikrede længere overlevelse til de små spil, som dog alligevel var relativt tæt på at nå til finalen, når alt kom til alt.

Og uden videre bortforklaring...

(tryk for stor størrelse)

[/LINK]" target="">Årets spil 2009: Vinderen

Vi takker for interessen og håber at alle spiller årets spil, Uncharted 2: Among Thieves, og også giver en masse af de andre nominerede kvalitetsspil chancen.
HeroldHeroldSkrevet 02/02-10 23:12, rettet 02/02-10 23:12 
Hvad var slutresultatet?

Edit: det står der jo. Kunne ikke lige se det i mobilbrowseren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 02/02-10 23:12 
Fuldt fortjent!
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/02-10 23:52 
Hvorfor blev der rokeret om i semi-finalen?

Som jeg ser det, burde Uncharted have mødt Mario allerede der.
nerosnerosSkrevet 02/02-10 23:56 
Fordi Mario SKULLE gå videre ligegyldigt hvad ;-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 03/02-10 00:22 
Azzkikr>
Hvorfor blev der rokeret om i semi-finalen?

Det var planlagt fra starten at den bredde gruppe og den smalle gruppe skulle krydses i semifinalen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 00:44 
Jeg syntes det var flot at Retro Game Challenge gik så langt og jeg er glad for at PR's brugere har spillet det :)
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 03/02-10 09:47 
U2 er fuldt fortjent. Den grafik der viser også bare hvor vildt et spil år det har været!
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-10 10:00 
Nice nok vinder :D

Bliver intr. at se hvad 2010 kan byde på.
nerosnerosSkrevet 03/02-10 10:12 
Nok mest det samme ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/02-10 10:27 
Så længe vi får The Last Guardian er jeg glad, men man ved aldrig hvad man skal regne med. Det nye Zelda tror jeg i hvert fald ikke på for 2010.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 10:39 
Måske er der håb...


Iwata to "show" Wii Zelda at E3
SumezSumezSkrevet 03/02-10 10:42, rettet 03/02-10 10:43 
Jamen, der har jo været flere påstande om at det kommer i 2010, men det er meget uklare udmeldinger, og hvornår har man nogensinde hørt om et spil, der kommer -tidligere- end forventet? :D

Glæder mig om ikke andet til at se noget fra det til E3. Håber at de gør noget ud af at give det en unik præsentation, og ikke bare bygger videre på Twilight Princess.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 10:46 
Kommer vel an på hvem der har forventningerne?. Det har været forventet og rygtet i flere år nu, men ikke lovet en officiel fremvisning før nu.
Jeg tror der er chancer for at det kommer i 2010... i Japan :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 10:55 
Jeg tror helst at jeg vil skrue forventningerne ned til at det er hende dér soccer mom der kommer på scenen igen og fortæller om hvor mange penge de tjener på Wii sports resort og vi bare skal blive ved med at spille det fordi der for øvrigt ikke kommer flere spil i år... Så bliver jeg da ikke skuffet ihvertfald.


Måske går jeg også lidt og håber på at de dér rygter om DS2 er sande :D
SumezSumezSkrevet 03/02-10 11:27 
Jeg tror skam på at Zelda bliver fremvist på E3, men at de derefter kan nå at færdiggøre spillet på et halvt år vil jeg ikke sætte mine penge på.

DS2, snakker vi Nintendo DS eller Demon's Souls?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 11:33, rettet 03/02-10 11:34 
Well, nu ved vi jo reelt ikke hvor langt de er så kan vi kun krydse fingre og håbe at de f.eks. ikke udsætter det for at have en Wii HD launch titel :P


Zelda Wii på Wikipedia
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/02-10 12:47 
*krydser fingre for noget i Wind Waker stil Wii*
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 03/02-10 12:55 
Jeg får sku helt lyst til at pakke min Cube ud og spille lidt Wind Waker. Det var sku et flot spil, men blev aldrig helt færdig med det.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 14:05 
Sumez>
DS2, snakker vi Nintendo DS eller Demon's Souls?

Nintendo DS 2... Nogen markedsanalytikere mente at det var ved at være omkring i år at der burde komme noget nyt, men det er selvfølgelig en lidt tynd garanti.
SumezSumezSkrevet 03/02-10 14:08, rettet 03/02-10 14:09 
Det kommer ikke bag på mig hvis de annoncerer den i år, men tvivler stærkt på at den når at komme. :)
Nu er der jo også lige et nyt Pokemon-spil på vej, som skal sætte gang i DSi-salget (hvis det ikke allerede kørte strygende :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-10 14:21 
De har jo lige kommet med DSi-XL. Mere af den samme hardvare og har ikke set nogen spil der rigtig bruger DSi specielt i nu. Men tror da godt på at vi komme til at forsættelser af mange af de titler som har været nomineret i år. Nyt Batman er allerede på vej.
silverstarsilverstarSkrevet 03/02-10 17:46 
Min største overraskelse i forbindelse med afstemningen var hvor langt New Super Mario Bros nåede, og at det slog flere af de helt store titler ud undervejs. Det havde jeg ikke regnet med.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
solid snakesolid snakeSkrevet 05/02-10 11:03 
Det er da ikke overraskende da Nintendo næsten altid rammer plet med de Mario.. Det er ikke altid grafikken, som gør at et spil er fedt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 05/02-10 11:17, rettet 05/02-10 11:17 
Vi har fået Wii ude på mit arbejde, og Mario er et fantastisk hit i hver eneste pause, hvor folk står i kø for at få lov til at være med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Username
Password
Remember me