X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT4


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 14:50, rettet 25/02-10 13:13 
Efter en lille pause, er det nu igen blevet tid til et konsoltræf på den sjællandske jord.

Træffet vil foregå i weekenden 26.-27.-28. februar på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne koster 700,- i leje ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
344 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
scavengerscavengerSkrevet 10/01-10 18:05 
Juggernaut>
Jeg kan se at der figurerer en CD32 i din samling. Er der mulighed for at du kan tage den med?

Jeg har ikke så mange spil til den, men jeg tager med hvad jeg har.
Nemo me impune lacessit
KeenKeenSkrevet 10/01-10 18:25 
dRxL>
Man kan spille 10 spillere samtidig i Saturn versionen af Bomberman.

nogle der har bomberman, en masse controllere og nogle af de der tingester til at kunne sætte flære controllere til?

jeg kan have en saturn med en enkelt controller med hvis det er
ElgenElgenSkrevet 10/01-10 18:59 
Vil også meget gerne låne et (meget gerne crt) tv der kan vise ntsc-j (samt pal), da jeg igen er med tog (i hvert fald foreløbig).
Til gengæld vil medbringe bl.a. min jap x360 + mine jap shooters til samme.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-10 10:30 
Jeg har desværre ikke mulighed for at skaffe ekstra tv. Måske kan nogle af de andre deltagere hjælpe?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/01-10 10:44 
Jeg er måske ved at aftale et lift med Darkbeat, og så kan jeg medbringe min egen crt, så no worries; skal nok finde på noget };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 11/01-10 10:48 
Min bror har et komplet Saturn Bomberman sæt. Vi skal evt. bruge et s-video kabel til saturnen for at det bliver rigtig godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/01-10 10:59 
Giver s-video på Saturn et bedre billede end et RGB kabel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 11/01-10 11:00 
fedt
HankyHankySkrevet 11/01-10 12:58 
Sumez>
Giver s-video på Saturn et bedre billede end et RGB kabel?

Jeg vil tro, at det er til en eventuel projektor ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 11/01-10 21:17, rettet 11/01-10 21:22 
Efter nu at ha aftalt lift med BoTheDarkbeatster, regner jeg umiddelbart med at medbringe flg.:

- 22" crt (til eget brug)
- X360 EU
- X360 JAP
- PS2 (chip moddet så den kan spille japsere) + 2 x NamcoGunCon
- Saturn (inkl. ActionReplay så den kan spille japsere)
- GameCube (never leave home without it)
- Div. holdholdte
- 2 x NamcoArcadeStick moddet med adaptere til bla. PS2, X360 og Saturn (måske GC hvis jeg når det)

Div. spil til ovenstående konsoller. Hvis der er specifikke ønsker til spil fra min samling, så sig frem.

Evt. lidt værktøj så der kan laves lidt on-site-modding };-)

Hvis der er nogen af dem der kommer der ligger inde med RadiantSilvergun vil jeg meget gerne prøve det...};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/01-10 22:57 
Elgen>
Hvis der er nogen af dem der kommer der ligger inde med RadiantSilvergun vil jeg meget gerne prøve det...};-)

Jeg tager det i hvert fald med :)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 11/01-10 23:10 
Super };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 12/01-10 02:23, rettet 12/01-10 02:23 
elgen - Du må gerne tage nogle guncon spil med(hvilke jeg også regner med du gør ;P), jeg tager lige det point blanke med jeg ikke fik prøvet sidst ihvertfald : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-10 02:27, rettet 12/01-10 02:43 
Jeg regner stærkt med at jeg kommer.

Elgen und Keen>

Er der nogen af jeres Saturns der er NTSC eller moddet til 60Hz? Det kunne være lidt rart at spille Bomberman i rigtig hastighed :)

Jeg vil gerne tage min maskine med der er 50/60Hz og regionsmoddet. Jeg har også spillet, to controllers, RGBs og S-video kabler jeg kan tage med hvis det er :)

EDIT: Dr Laks du må for en sikkerheds skyld gerne tage din version af Bomberman med også. Jeg går ud fra at den er PAL og hvis den vil køre i 60Hz så er dens multiplayer en del nemmere at finde rundt i end min Japanske :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 12/01-10 07:15, rettet 12/01-10 07:15 
@KK: Nope, bruger ActionReplay. Er ret ny in da Saturn business };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-10 07:52 
Ikke for at underminere din maskine, men skal jeg så ikke tage min med i stedet? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 12/01-10 08:41 
Jo da, tag bare din med også };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 12/01-10 13:25, rettet 12/01-10 13:25 
du tager bare din med :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-10 13:44 
Med mindre Hanky tager en detour på en times tid forbi Svendborg og henter mig, så tager jeg nok ikke så meget mere med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GadedrengenGadedrengenSkrevet 13/01-10 17:22 
Hmm Sony-drengen har en deadline mandagen efter træffet, så han kan ikke, så jeg tager umiddelbart ikke nogen med...

Det er slet ikke muligt at låne tv? (Lidt svært at have et med i toget... :(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
HankyHankySkrevet 13/01-10 18:04 
Konsolkongen>
Med mindre Hanky tager en detour på en times tid forbi Svendborg og henter mig, så tager jeg nok ikke så meget mere med :)

Jeg ved først umiddelbart en uges tid inden træffet, om jeg skal rejse med bil eller tog ;(

Kan jeg låne bilen, kører jeg naturligvis gerne ned omkring Svendborg :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-10 18:10 
Fedt ;P Jeg skal naturligvis gerne betale min del af udgifterne. Kan det ikke lade sig gøre finder vi vel bare ud af noget meet-up i Odense på toget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
GadedrengenGadedrengenSkrevet 15/01-10 16:13 
Kunne det tænkes at der var en de rmod noget betaling kunne tage et ekstra tv med?

= (
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-10 19:32 
Det er rigtigt godt at se så mange tilmeldte! I vil ikke fortryde ;)

Der er stadig lidt pladser at gøre godt med. Meld jer til mens tid er.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/01-10 19:35 
Hanky>
Konsolkongen>
Med mindre Hanky tager en detour på en times tid forbi Svendborg og henter mig, så tager jeg nok ikke så meget mere med :)

Jeg ved først umiddelbart en uges tid inden træffet, om jeg skal rejse med bil eller tog ;(

Kan jeg låne bilen, kører jeg naturligvis gerne ned omkring Svendborg :)

Og hvis der er plads i a bil, tager jeg med :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 15/01-10 20:11, rettet 15/01-10 20:12 
Er det da begrænset med pladser? (og hvad er så grænsen?)
Det ser indtil videre meget positivt ud med mine planer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-10 20:23 
Sidst var vi omkring 20 mennesker og det gik rigtigt godt. Jeg vil sige, som i det første indlæg, en 25 personer med gear. Kunne være fedt hvis du dukkede op (inkl en masse pcengine) måske kunne dit drev laves?;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 18/01-10 18:25 
Er der nogen der kan tage en Supergun med? Jeg har fået mine første Arcade spil (Sega ST-V) men har ikke noget at spille dem på.
Nemo me impune lacessit
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/01-10 18:32 
Hvis sumez kommer tager han en supergun med, og planen var at jeg skulle lave min der.

Men du skal stadig selv have st-v motherboard :O
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 18/01-10 23:13, rettet 18/01-10 23:13 
Helt sikkert! Der er da god mulighed for noget supergun action (..) til det træf så. :)

Jeg håber at nogen er med på at spille hele vejen gennem Bubble Bobble 2 og 3 (Bubble Memories, aldrig udgivet som konsolport), så. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
delindedelindeSkrevet 19/01-10 09:03 
Til PS3 folkene, er der nogle af jer der spiller Little Big Planet? I så fald vil sukkerbollen og jeg gerne anmode om, at I tager det med også...vi mangler stadig lidt trofæer i det:-).
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
GadedrengenGadedrengenSkrevet 19/01-10 12:42 
delinde>
Til PS3 folkene, er der nogle af jer der spiller Little Big Planet? I så fald vil sukkerbollen og jeg gerne anmode om, at I tager det med også...vi mangler stadig lidt trofæer i det:-).


Jeg er i samme båd, tror kun at jeg er på 34% i Littlebig, men jeg mangler et tv at game på, så overvejer at gemme træffet til en anden gang.
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 19/01-10 12:54 
Havde du, efter erfaring fra sidste træf, ikke investeret i et nyt alter? Mener du spurgte ind til diverse modeller på et tidspunkt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 19/01-10 13:52 
Er der nogen der har et old school billedrørs-TV med RGB-indgang med?

Det kan nemlig godt blive nødvendigt hvis man skal spille noget supergun. Mit HDTV kan i hvert fald ikke vise mine MVS-spil ordenligt - det ser ud som om den mangler et sync-signal, ved ikke om det skyldes MVS'en eller Supergunen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/01-10 15:43 
Jeg havde tænkt mig at lave min supergun med VGA. (jeg tager et 4:3 19" LCD med til det formål).
Hvis man har et vga og scart stik, er det så ikke bare at sætte kablerne til de rigtige ben, og så burde det fungere, ved du det Cenobite ? eller en anden : O
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-10 20:28 
Nej VGA og RGBs er ikke det samme signal. Du vil kun kunne bruge VGA med arcadeboards der understøtter det (Naomi og nyere).
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/01-10 20:36 
Desværre ikke, du skal have en sådan upscan-tingest. :(
Tror dog muligvis godt det kan fungere med VGA-indgangen i et HDTV alligevel, men er ikke sikker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-10 20:45 
Det er ikke sikkert. Det er heller ikke alle tv der har "sync on green" (Component) på VGA indgangen. Mit kan f.eks. ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/01-10 02:02, rettet 20/01-10 02:02 
Jeg håber SÅ meget HankyKong kan køre der over i bil, så jeg kan komme med over there :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 20/01-10 12:19, rettet 20/01-10 12:20 
Jeg kan ikke låne bilen pågældene weekend, så jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Håber ikke tilmeldingen er bindene, når jeg melder fra inden sidste tilmeldingsfrist.

I må have et rigtig godt træf :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/01-10 12:39 
Nooooo! :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
KeenKeenSkrevet 20/01-10 12:55, rettet 20/01-10 12:55 
Hanky>
Jeg kan ikke låne bilen pågældene weekend, så jeg bliver desværre nødt til at melde fra. Håber ikke tilmeldingen er bindene, når jeg melder fra inden sidste tilmeldingsfrist.

I må have et rigtig godt træf :)

det er sku' da bare fordi du er bange for at tabe i guitar hero, indrøm det nu bare :P
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-10 14:39 
Hanky>
Håber ikke tilmeldingen er bindene, når jeg melder fra inden sidste tilmeldingsfrist.


Naturligvis ikke.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 20/01-10 14:40 
KroeboCop>
Nooooo! :=C

Kører der ikke tog i nærheden af din bopæl?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 20/01-10 14:53 
Gadedrengen>

Jeg er i samme båd, tror kun at jeg er på 34% i Littlebig, men jeg mangler et tv at game på, så overvejer at gemme træffet til en anden gang.


Frygt ej! Den gode sukkerbolle er trådt til, og medbringer gerne et 28" TV til din playstation. Og det er førstehåndsinformation, så den skulle være god nok.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/01-10 16:08, rettet 20/01-10 16:09 
Juggernaut>
KroeboCop>
Nooooo! :=C

Kører der ikke tog i nærheden af din bopæl?

Jo men syntes det er alt for mange penge at tage toget pga jeg virkelig ikke lige for tiden har så mange penge. Var ellers mega klar :=( Men jeg lover nu og her at jeg Nikolaj KroeboCopsen 100% kommer til næste SSKT om det så er tog eller bil, bare der er nogle at følges med, da jeg ikke er så god til at finde rundt :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
GadedrengenGadedrengenSkrevet 20/01-10 17:38 
delinde>
Gadedrengen>

Jeg er i samme båd, tror kun at jeg er på 34% i Littlebig, men jeg mangler et tv at game på, så overvejer at gemme træffet til en anden gang.


Frygt ej! Den gode sukkerbolle er trådt til, og medbringer gerne et 28" TV til din playstation. Og det er førstehåndsinformation, så den skulle være god nok.

AWESOME!

Så bliver der LittleBig trophy camp, hehe...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 20/01-10 17:44, rettet 20/01-10 18:00 
Det er selfølgeligt rigtigt, oppe i mit hoved kunne VGA skærme bare tage RGB i VGA indgangen >_<

tilføjelse, Troede rent faktisk at gamle arcader kørte med vga.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 20/01-10 19:16 
Gamle arkader kører faktisk lige præcis med RGB, det er derfor vi har en fordel i Europa, når vi skal bygge superguns. :) (i USA har fjernsyn ikke RGB-indgang som standard)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 22/01-10 12:38 
Juggernaut>
Havde du, efter erfaring fra sidste træf, ikke investeret i et nyt alter? Mener du spurgte ind til diverse modeller på et tidspunkt.

Mit tysklands-lift gik nedenom og hjem, så ahr ikek haft køre muligheder siden. Desuden er er jeg med tog denne gang, så der er ikke så stor mulgihed fors elv at have med :(

Men problem solved af sukkerbollen ^^
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
344 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig