X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT4


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 14:50, rettet 25/02-10 13:13 
Efter en lille pause, er det nu igen blevet tid til et konsoltræf på den sjællandske jord.

Træffet vil foregå i weekenden 26.-27.-28. februar på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne koster 700,- i leje ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
344 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 14:50, rettet 25/02-10 13:13 
Efter en lille pause, er det nu igen blevet tid til et konsoltræf på den sjællandske jord.

Træffet vil foregå i weekenden 26.-27.-28. februar på adressen:

Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved de foregående træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for at træffet bliver startet op. Som bekendt er det sjovere jo flere man er, og der er da også plads til ihvertfald 20-25 personer med diverse grej.

Tilmelding kan ske her i tråden eller ved at sende mig en privat besked. Sidste frist for tilmelding er fredag 12/2 og betaling fredag 19/2.

Efter tilmeldingsfristens udløb, finder jeg ud af hvor meget hver mand skal betale, og vender tilbage til hver enkelt med beløb og kontooplysninger. BEMÆRK at tilmeldingen er bindende! Melder man sig til og så af en eller anden grund bliver nødt til at udeblive, skal man stadigvæk betale det beløb (max 70,-) man skylder mig.

Faciliteter:
Der er alt hvad der normalt er i forsamlingslokaler. Bl.a. 25/25mbit internet. Desuden er der indenfor meget kort gå-afstand forskellige supermarkeder, pizzeria, DK-automat og tankstation.

Overnatning:
Er selvfølgelig en mulighed, og I bedes derfor huske liggeunderlag mm.

Offentligt transport:
Plan 1: Bus 1 eller 1A mod Appenæs standser noget nærmere end 2/2A, for dem der kommer med meget grej(eller bare er dovne). Bed om at komme af på Parkvej ved "højhusene".
Plan 2: Tag bus nr. 2 eller 2a mod Dyssegårdsvej og bed chaufføren om at sige til, når du kommer til Sct.Jørgens Park. Herfra er der cirka 100m til lokalerne.

Parkering:
Parkeringssituationen ved blokken er tilspidset yderligere, og for vores egen sikkerheds skyld gør vi klogt i at læsse af ved lokalet, og så parkere ved blok C i stedet...oversigt ophænges.

Udstyr:
Jeg opdaterer denne tråd løbende med hvem der er tilmeldt og hvilket udstyr der bliver medbragt af disse personer. I bedes være opmærksomme på selv at huske forlængerledninger og stikdåser.

Tilmeldte:
Juggernaut + 2 udefra (Mads og Nicolai)
Delinde
Cenobite_DK
Elgen
Darkbeat
Fleshmangler
Killer Bean 2
Keen
Scavenger
Alf81
Sukkerbollen
NIN_Levithan
Gadedrengen
Grødkoger
Kroebocop
Hanky
Sumez
Hulle

Ialt: 20


Udstyr

Sony:
PS3 (delinde)
PS3 (Sukkerbollen)
PS3 (Gadedrengen)
PS2 (Elgen)

M$:
X360 + fightstick (Darkbeat)
X360 + fightstick (Juggernaut)
X360 EU (Elgen)
X360 JAP (Elgen)
X360 EU (Cenobite_DK)

Commodore:
CD32 (Scavenger)

Sega:
Saturn (Elgen)
Dreamcast (Juggernaut)
Dreamcast (Hulle)
Megadrive (Sumez)
Megadrive2 (Killer Bean 2)

Nintendo:
GameCube (Elgen)
Snes (Sumez)
Wii (Darkbeat)
Wii (Hulle)

Arcade:
Supergun (Sumez)

Ønskes (af hvem):
Ibara PS2 (Elgen)
Radiant Silvergun SS (Elgen)
Sega CD (Juggernaut)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 06/01-10 15:02, rettet 06/01-10 15:05 
Jeg er på !!!!

Jeg tager ihvertfald en samsung 24/26" lcd med, der kan flippes til 2D shooters, input, hdmi/vga/dvi.

edit.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 06/01-10 15:03, rettet 06/01-10 15:04 
Jeg er på, men sikkert ikke hele tiden...
Har snakket med Les, han ville gerne, men hans kone er sat til at nedkomme midt i Februar, så det bliver ikke til noget denne gang for hans vedkommende.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 06/01-10 15:09 
Nedkomme ? betyder det han skal have sit 3. barn ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 06/01-10 15:12, rettet 06/01-10 15:17 
Ahhh 2., han har da vist kun Ziggy i øjeblikket };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/01-10 15:15 
I'm game! As usual ;-)

[...details wil follow...]
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/01-10 15:22 
Jeg er på!
SumezSumezSkrevet 06/01-10 15:30 
Som sædvanlig, hvis jeg har weekenden fri, hvilket jeg desværre sjældent har. Men krydser fingre :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 06/01-10 16:32 
Jeg er selvfølgelig jubel glad, og helt sikkert klar :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 16:35, rettet 06/01-10 16:36 
Du er hermed noteret :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/01-10 16:44 
Jeg kunne også godt være klar. På det tidspunkt skulle jeg gerne være færdig med min uddannelse samtidig med at min kontraktansættelse synger på sidste vers. Så jeg må hellere få brændt lidt penge af på en Sjællandstur mens jeg stadigvæk har nogle :D
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/01-10 16:59, rettet 06/01-10 17:06 
Hanky>
Jeg er selvfølgelig jubel glad, og helt sikkert klar :-)

Kør du er jeg SÅ klar!

edit: PM sendt
Hoid to colony C05 where the computer is...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/01-10 19:18 
Hey Jugger.

Jeg har lavet grafik til træffet, hvis det har interesse. :-)

Tilmelding til SSKT4

Du kan hente en stor version her:
http://dl.dropbox.com/u/1857688/SSKT4-big.jpg
(du kan selvfølgelig også bare bruge den lille herover)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 06/01-10 19:22, rettet 22/01-10 15:43 
Kommer lige til at tænke på, at ESPGaluda II udkommer 25/2, og jeg tror sgu ikke der er nogen af os der når at få det til d. 26. ØV! Kunne ellers være fedt! };-)
Hvis der er een for hvem det lykkes at medbringe det, gir jeg en bryg til vedkommende.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-10 19:45 
Nice grafik Cenobite :)

Jeg tænker så det knager om jeg har mulighed for at komme med. Ligsom med Sumez-træf bliver det nok en sidste øjebliks udmelding fra mig. Håber det er i orden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 19:55 
Use the force, Luke. Det kunne være fedt hvis du dukkede op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-10 19:55 
CenobiteDK>
Hey Jugger.
Jeg har lavet grafik til træffet, hvis det har interesse. :-)

Har sakset det til fjæsbogen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/01-10 20:22 
Cool flyer Cenobite
delindedelindeSkrevet 07/01-10 14:15 
Grand! Jeg troede, du helt havde opgivet konceptet, mein herr:-). Godt at se, det er tilbage.

Omkring det praktiske, så har jeg lidt også:

- Bus 1 eller 1A mod Appenæs standser noget nærmere end 2/2A, for dem der kommer med meget grej(eller bare er dovne). Bed om at komme af på Parkvej ved "højhusene".

- Internettet/IPTV i lokalet er blevet opsagt, på grund af en beef med udbyderen. Det formodes, at det endnu ikke er nedtaget til SSKT4. Skulle det alligevel være det, og i hvert fald til SSKT5, er der et par andre muligheder. Hvis nogen kan medtage et trådløst accesspunkt og/eller et langt patchkabel, må de meget gerne lige give lyd her.

- Jeg kan medbringe to dobbelt luftsenge, så de mest belæssede med kollektiv transport kan lade underlaget blive hjemme, og pakke et par spil ekstra i stedet:-).

- Parkeringssituationen ved blokken er tilspidset yderligere, og for vores egen sikkerheds skyld gør vi klogt i at læsse af ved lokalet, og så parkere ved blok C i stedet...oversigt ophænges.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HulleHulleSkrevet 07/01-10 14:33 
Arhhh tis. Endnu engang i min arbejdsweekend. Damn you Jugger.. Men godt initiativ.

Jeg vender naturligvis tilbage hvis jeg kan.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 07/01-10 14:43 
Jeg kommer :)
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-10 15:38 
Hulle>
Arhhh tis. Endnu engang i min arbejdsweekend.

Min friweekend = din arbejdsweekend :) Sådan var det vist også sidst.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-10 15:48 
delinde>
Godt at se, det er tilbage.

Det er bestemt også tiltrængt IMO :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 07/01-10 15:49 
Ja, men det gør det ikke mere rigtigt.. Bølle.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
delindedelindeSkrevet 07/01-10 17:40 
Jeg medbringer PS3 samt 42" plasma radiator. 2 controllere plus en guitar. Diverse netværksgrej efter behov.

I min egenskab af selverkendt trofæ luder, glæder det mig meget at se, Keen har tilmeldt sig! Håber du har honet dine dødbringende guitar skills, Keen...vi er et par stykker, der er ret enige om, at du er manden der kan skaffe os det sidste trofæ i Lego Rock Band:-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HankyHankySkrevet 07/01-10 17:43 
Nu var vi jo nogen, eller én, der så at sige "outrockede" Keen sidste gang ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
delindedelindeSkrevet 07/01-10 17:54 
Hanky>
Nu var vi jo nogen, eller én, der så at sige "outrockede" Keen sidste gang ;P

Hva´! Det var pokkers, det er gået min næse forbi. Men så meget desto bedre, et konkurrenceelement titanerne imellem, bør skærpe chancerne for, at det lykkes, LOL!

Det drejer sig om at 100%´e The Final Countdown soloen på expert...det er en harsk fanden!
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/01-10 18:03 
Jeg tager min Xbawks 360'er med sammen med to controllere, et fightstick og nogen spil. Regner også med at få fingre på et 22" fladskærms aggragat som jeg tager med.
Hvis nogen er interesserede kan jeg også tage DJ Hero med til PS3.
scavengerscavengerSkrevet 07/01-10 19:26 
Jeg er også klar, og ved som sædvanlig ikke helt hvad jeg tager med udover et 20" CRT TV. Hvis der er nogle requests man gerne vil se fra min samling, så skal jeg forsøge at opfylde dem.
Nemo me impune lacessit
KeenKeenSkrevet 07/01-10 20:27, rettet 07/01-10 20:30 
Hanky>
Nu var vi jo nogen, eller én, der så at sige "outrockede" Keen sidste gang ;P

Hanky my nemisis! til mit forsvar vil jeg så sige at jeg egentlig ikke spiller det mere, kun sådan til træf og lign. + jeg havde aldrig prøvet de skide trommer før :P

kunne være jeg skulle gå i træningslejr :P
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 07/01-10 20:41 
Keen>
kunne være jeg skulle gå i træningslejr :P

apropos trænings lejr, hvad med 2D shooters ? :P Er der nogle 2D shooters man skal begynde at nørde helt vildt ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-10 20:56 
Det er endnu ikke besluttet om der skal afholdes konkurrence af nogen art. Traditionen tro burde det måske være tilfældet:)
Egentligt havde jeg tænkt på SF IV, men det kan da være vi skal holde os ved shooterne.
Hvad siger I?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/01-10 21:21 
Jeg foreslår en turnering i Super Mario Bros. Wii coin battle! Så kan man endda have det SJOVT mens man konkurrerer :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/01-10 21:23 
Det var en god idé. NSMB i 4 player går også fra at være en traditionelt Mario spil til at være Asshole Olympics når alle begynder at smide rundt med hinanden :D
dRxLdRxLSkrevet 07/01-10 21:36 
Street Fighter IV konkurrence lyder da som en fin idé.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/01-10 21:47 
Ja det ku også være sjovt at være med til. Jeg er absolut ikke blevet bedre, men er da frisk alligevel :)

Hvad med Bomberman? Der kan man også være 4-5 mennesker.
SumezSumezSkrevet 07/01-10 22:11 
Der er bestemt intet galt i asshole olympics :D
Bomberman lyder også sjovt. Håber virkelig jeg kan komme med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 07/01-10 22:40 
der er da nogle bomberman spil du kan spille 8 i, mener en af dem er det til saturn...

giver ihvertfald en stor stemme til 8 player bomberman :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 07/01-10 23:17 
Min stemme falder på alt der kan spilles af flere samtidig, og gerne med én hånd ledig til at holde bajeren! :D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 07/01-10 23:23 
Man kan spille 10 spillere samtidig i Saturn versionen af Bomberman.

Deathtank Zwei til xbox live arcade er nok det bedste multiplayerspil jeg længe har spillet. Spillede det i ca. 8 timer i streg med 3 gamle gymnasievenner lige før jul, hvor vi kun spillede temarunder (ie. alle får de samme startvåben i hver runde). Hvis vi kan få 2 xboxe forbundet (via live?) så vi kan spille 8 ville det være temmeligt fedt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-10 11:04 
Tak til delinde for diverse praktiske oplysninger omkring parkering og transport. Hermed indsat i første indlæg i et forsøg på at samle info.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SukkerbollenSukkerbollenSkrevet 08/01-10 14:41 
Yes, Yes, Yes.. Jeg Kommer....

Medbringer:
PS3, Rockband, DJ Hero Pladespiller, 42 TV.

Rockband 2 + Lego Rockband, DJ Hero,
Little Big Planet, Burnout Paradise, Lego Indy 2, Tekken 6, Brütal Legend.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-10 15:55, rettet 08/01-10 15:56 
Jamen, goddaw Martin ;)
Du er hermed skrevet på.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/01-10 16:08, rettet 08/01-10 16:08 
jeg er helt sikkert med på bomberman syntes bare altid man bliver så fandens fuld af det, mario lyder også 10-4.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/01-10 16:11 
Jeg kan afsløre at der skal moddes lidt i weekenden, så værktøjet kommer med igen :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 08/01-10 16:49 
Jaaaa
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-10 16:57 
CenobiteDK>
Jeg kan afsløre at der skal moddes lidt i weekenden, så værktøjet kommer med igen :-)

Det lyder fornemt. Vi har et job der lige skal overstås ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 10/01-10 13:40 
scavenger>
Hvis der er nogle requests man gerne vil se fra min samling, så skal jeg forsøge at opfylde dem.

Jeg kan se at der figurerer en CD32 i din samling. Er der mulighed for at du kan tage den med?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 10/01-10 14:48 
Hello, jeg er game...

Jeg tager Ps3 og en ordenlig vicks vodka med.

Er det muligt som de sidste par gange at låne et tv?

OG er der plads til at jeg kan tage en tekken buddy med?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 10/01-10 16:19 
Nu er det vel ikke Sidney Lee?;)

Selvfølgelig er han velkommen. Bare han betaler som alle andre:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
344 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig