X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Headset: Wireless eller Wired?


Svar
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 01/01-10 19:21 
Så skete det! Mit wired headset til min Xbox 360 Elite gik i stykker! Eller det vil sige, filten er faldet af, og da jeg ikke lige ved, hvor man kan købe sådan en "muffe" henne, er jeg ude i, at skulle købe et nyt headset. Men skal det bare være den gode, gamle pålidelige wired headset fra Microsoft, eller det trådløse headset fra Microsoft.

Har hørt meget blandet om sidstnævnte, og har aldrig selv prøvet det. Så kom endelig med jeres besyv, så jeg kan lave et informeret valg.

Det skal siges, at jeg spiller meget online, og oftest om aftenen, når "the missus" er gået i seng. Derfor duer det ikke, hvis jeg skal skrige for at få headsettet til at videregive min stemme.

Så... Speak up! :)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/01-10 19:28, rettet 01/01-10 19:28 
Det er lang tid siden jeg selv har haft fingrene i noget 360. Men jeg husker det trådløse som meget bedre end det alm på mange måder. Lyden var i hvert fald meget bedre og det mener jeg også mikrofonen var. Det holder strøm i ret lang tid, men kommer efter et par timer til at gøre ondt i øret af at have det på. Alligevel ville jeg klar vælge det igen da det der følger med er enormt ringe IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/01-10 19:34, rettet 01/01-10 19:34 
Jeg spiller med gammeldaws wired, og én af dem jeg spiller mest online med har wireless. Han skal hele tiden skifte batterier (gerne før hver eneste session), fordi det ellers tit falder ud midt i det hele og vi enten skal pause eller kæmpe uden kommunikation indtil han får det skiftet (f.eks. mellem kampe i MW2). Jeg synes udfra hans brug og erfaringer, at jeg vil holde fast i wired for at slippe for batteri-helvede.

EDIT: Lyden/lydkvaliteten er lige så mumbled og skrattende i hans wireless som i alle andre jeg spiller med, som har wired.
HeroldHeroldSkrevet 01/01-10 20:45 
Det officielle wireless har da ikke batterier?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/01-10 20:48 
Men... hvordan fa'en får det så strøm? Det kører vel ikke på solceller eller varmen afgivet fra hovedet?
CoreCoreSkrevet 01/01-10 21:06 
Wired, helt sikkert.

Det originale wireless headset, har kortere rækkevidde end controlleren (som det wired jo henter signalet fra), det sidder vanvittigt ringe på hovedet og kan ikke holde på strømmen. Om der er uoriginale der er bedre, ved jeg ikke, men det originale wireless bør undgåes.

Men i dit tilfælde kan du vel bare bruge høretelefoner, der er sikker ikke nogen der klager over ikke at kunne høre dig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 01/01-10 21:45 
Core: LOL. Så højt taler jeg ikke! Når jeg bander... Det er en anden sag!! Og ang. rækkevidden: Nu tager jeg jo ikke headsette med ud i haven og pisser, ligesom visse andre? ;)

Hvad med hørelsen når man har det Wireless i øret? Fx når man spiller Modern Warfare 2, syntes jeg surround oplevelsen er vigtig, ikke mindst for at høre bevægelser fra fjender.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig