X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bestem selv prisen på World of Goo i dag


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 14/10-09 15:07, rettet 14/10-09 15:17 
Jeg kan godt se, der allerede er en World of Goo tråd i Nintendo-forummet, men jeg tænkte, at dette tilbud fortjente sin egen tråd, for at gøre folk ekstra opmærksomme på det - især fordi det, så vidt jeg kan se, kun gælder i dag, og derfor haster lidt.

I anledning af spillets fødselsdag, har 2D Boy i dag valgt at lade spilleren donere så meget eller lidt, som vedkommende nu selv ønsker, når man downloader spillet (normalpris er 20 $). Det gælder både til pc, Mac og Linux.

Jeg synes World of Goo er en fornøjelig lille perle, og et sådant tilbud kan man i hvert fald næsten ikke tillade sig at sidde overhørigt.
Køb spillet her: http://www.2dboy.com/games.php

EDIT: Okay, det er så mig, der ikke engang kan finde ud af at læse det åbenlyse... der står jo godt nok på siden, at det faktisk gælder ugen ud...
men stadigvæk... godt tilbud =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KTCKTCSkrevet 15/10-09 12:09 
Men alligevel kan man ikke bare få det for 0$ ;)
Det er faktisk er godt lille spil, men når man har det til én platform, kunne det jo være rart at få det til de andre uden at betale mere.

Dette tilbud fungerer vel kun med computer-versionerne, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 15/10-09 16:19 
Har allerede købt Wii-versionen og fik foræret pc-versionen gratis af Ron Carmel (den ene part af 2D Boy-duoen) :P

Interessant koncept, dog, og det overrasker mig lidt, at spillet allerede har været ude så længe. Kan tydeligt huske den dag jeg prøvede demoen på Steam og bagefter skyndte mig at købe WiiWare-versionen bagefter. World of Goo står uden tvivl som et af de bedste spil i 2008 efter min mening.

Køb det!
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 17/10-09 18:25 
Så fik jeg købt WoG for 1 dollar! Man er vel på SU... Super spil by the way:-)
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig