X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samurai Shodown: Edge of Destiny Charact


Svar
nerosnerosSkrevet 25/08-09 23:49, rettet 25/08-09 23:53 
Bliver da meget spændene, meeen jeg har ikke rigtig nogen store forventninger til det :-)

Nogen der har prøvet det på arkaden?

Trailer
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-09 23:54, rettet 25/08-09 23:57 
Man kunne godt ha' håbet at de ville fortsætte den lækre 2D-stil fra KOF12. Det havde gjort det mere interessant for mig.

Er der tale om et download only-spil? Jeg synes grafikken var meget middelmådig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/08-09 00:00 
Jeg ved det faktisk ikke, men tror nu det bliver på en skive.

Her er lidt mere:

Jeg kan godt komme lidt op at kører over introen :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-09 00:31, rettet 26/08-09 00:32 
Det er da lidt af et sats fra hans side da han griber sværdet uden at kigge :O

Jeg synes det ser meget langsomt ud og nærmest Mortal Kombat agtigt med de henrettelser, det gør ikke noget for mig umildbart. Jeg har endnu ikke spillet et Samurai Shodown spil men jeg regner med at starte ved Saturn-udgivelserne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/08-09 10:00, rettet 06/04-10 10:14 
Konsolkongen>
Det er da lidt af et sats fra hans side da han griber sværdet uden at kigge :O

LOL hahaha! god pointe :D

Jeg vil råde dig til at købe Samurai Spirits Rokuban Shoubu, Samurai Shodown Anthology til PS2, men Saturn udgivelserne er også rigtig gode. Samurai Shodown IV er nok det bedste spil i serien. De nye udgivelser er også meget fede men har mistet lidt af det gode oldschool feel.

Men Samurai Shodown spillende er svære så er du advaret. Selv på beginner kan det være svært at gennemfører.

Jeg elsker den fighter serie :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/08-09 10:01 
Argh, hvad fanden? Det var sørgeligt at se, synes jeg. :!
Det er jo pissegrimt.

Men whatever, jeg har jo Samurai Shodown 3 og 4, der stadig står som nogen af mine absolutte yndlings fighters.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/04-10 10:14 
Det fik hammeren..

Bad review :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/04-10 10:16, rettet 06/04-10 10:17 
Sumez>
Men whatever, jeg har jo Samurai Shodown 3 og 4, der stadig står som nogen af mine absolutte yndlings fighters.

Iøvrigt er 2'eren meget bedre end 3'eren på næsten alle punkter! Man snyder sig selv hvis man ikke har den i sin roster ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/04-10 10:38 
Hvad får dig til at konkludere at 2'eren er "bedre" end 3'eren?
Det er oftest det mest populære, men jeg synes at de to spil er så forskellige at de er svære at sammenligne direkte.

Jeg synes at 3'eren og 4'eren er langt mere unikke og indbegrebet af alt det jeg elsker ved SS-serien, hvorimod 2'eren er en mere klassisk fighter, og hvis det er det jeg vil spille, tager jeg King of Fighters i stedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/04-10 10:47, rettet 06/04-10 10:48 
Ok har du overhovedet prøvet 2'eren, og her snakker jeg altså om the real deal på Neo Geo AES eller MVS. Først og fremmest er 3'eren et ufærdigt spil og det føles rushed. F.eks når man har gennemført spillet får man bare tekst istedet for små cutscenes som i SS2. Hvis det ikke er rushed ved jeg ikke hvad det er? Gameplayet i SS2 er satme også meget mere crisp og lider ikke er collision fejl som i SS3. Jeg siger ikke SS3 er et dårligt spil og grafisk er det overlegent og mere detaljeret, men SS2 ER et bedre spil rent gameplaymæssigt.

Men måske vi skulle fortsætte det her ovre i min anden tråd :-)

Her ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/04-10 10:54 
neros>
Men måske vi skulle fortsætte det her ovre i min anden tråd :-)

Så post dog selv i den :) Jeg svarer der nu
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig