X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bubble Bobble Neo


Svar
WehnerWehnerSkrevet 12/08-09 20:20 
Så er der kommet achievements i Bubble Bobble Neo. Jeg ser virkelig frem til det, men frygter også, at konverteringen ikke er perfekt, så gamle hardcore-spillere kan bruge deres tricks...

Man _skal_ jo have 200/200 i dette...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/08-09 09:37, rettet 13/08-09 09:38 
RJK skal i hvert fald nok finde et par powerups eller tres, der ikke dukker op de rigtige steder, når man gør de rigtige ting :D

Så længe jeg ikke selv kan mærke forskel, vil jeg dog være tilfreds. Og det ligner umiddelbart som om de ikke har rørt ved meget andet end selve grafikken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/08-09 12:53 
Er Rune blevet hardcore til Bubble? :)

Jeg er i hvert fald nervøs. Især for systemet for at skyde en fjende ind i en boble og sprænge den i ét hug.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/08-09 13:08 
Jeg er fortrøstningsfuld over at udviklerne (hvem de så end er) godt ved, at de får dødstrusler i stride strømme hvis de forfejler konverteringen... så de gør sig nok ekstra umage. :-)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/08-09 14:46 
Er der de der nye 100 ekstra baner med som der er til bubble bobble plus til wii?

Kan nogen bekræfte om de to spil er de samme?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 16/09-09 21:52, rettet 16/09-09 21:52 
Uha, man skal passe på med at udtale sig efter et kvarters spil, men med det forbehold har de slagtet det temmelig grundigt :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 17/09-09 18:28, rettet 17/09-09 18:29 
Nu har jeg også kun spillet det ganske kort, men umiddelbare vurdering var da noget i retning af at jeg skulle genoverveje, hvilken udgave der skal have æren af at være den dårligste Bubble Bobble-konvertering nogensinde... Én ting er at det ser slemt ud (hvorfor lægge sig så tæt på originalen, og så ikke beholde originalens 2d-grafik?), noget andet at det jo slet ikke spiller som det skal. Det er jo nærmest umuligt at sprænge alle fjenderne samtidig, fordi de bryder ud så hurtigt. Det er blevet meget mere til et actionspil, og mindre til et puzzlespil. Synd...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-09 20:29 
Det er det de unge vil have....!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 17/09-09 22:29, rettet 17/09-09 22:49 
RJK>
Én ting er at det ser slemt ud (hvorfor lægge sig så tæt på originalen, og så ikke beholde originalens 2d-grafik?)

Enig, men det var jeg indstillet på og klar til at leve med i nogenlunde fordragelighed.

RJK>
noget andet at det jo slet ikke spiller som det skal.

Det her er jeg til gengæld helt utrolig skuffet over. I mit første spil kom jeg kun til bane syv (7!), og for at sætte det i perspektiv, så har jeg ofte passeret bane 40 på én credit i originalen. Grrrrrr...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 17/09-09 22:43 
Det er jo nærmest et helt andet spil, så man kan vel ikke rigtigt sammenligne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/09-09 22:48 
Netop. Jeg vil skråsikkert sige et dårligere spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/09-09 09:18 
...Men I kan godt regne med at folk fra nu af vil tænke på dette spil, når de snakker om Bubble Bobble. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/09-09 09:41 
Næppe ;)
enfenenfenSkrevet 18/09-09 09:52 
Så man skal altså springe dette spil over, selvom man var vild med spillet i arkadehallen?
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 18/09-09 10:08 
Man skal springe det over _hvis_ man var vild med arcaden, ikke selvom. Hvis man ikke var vild med arcaden kan det være, det er da bomb :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/09-09 10:12 
Så kan vi ikke håbe på en god port af Bubble Bobble på XBLA nu. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 18/09-09 11:22 
Lavede Capcom ikke en ommer med SFII? Så kan vi jo håbe på det samme her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/09-09 11:24 
Det første SF2 på XBLA var jo en direkte port/emulering. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/09-09 11:38, rettet 18/09-09 11:40 
Vi kan håbe at Taito kommer med en ny Legends samling hvor spillet er med i original version. De har jo ikke udgivet nogen af deres Legends samlinger på hverken PS3 eller 360 endnu.
enfenenfenSkrevet 18/09-09 14:25, rettet 18/09-09 14:27 
Sumez>
Så kan vi ikke håbe på en god port af Bubble Bobble på XBLA nu. :(

Nu har jeg kun spillet bubble bobble i arkaden, så jeg ved ikke om Neo udgaven er anderledes. Er det kun antallet af baner?

Spillede det ved nærmere eftertanke også på noget andet - kan ikke huske hvad - for mange år siden.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig