X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købe GC hvor?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 02/07-03 20:57 
Hejsa.
Hvor køber man billigst en GC pt? Gerne en bundle. Det eneste krav er at det skal være her i landet.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
IqonIqonSkrevet 02/07-03 22:06 
www.coolshop.dk har en til 1299 kr.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
JuggernautJuggernautSkrevet 02/07-03 22:09 
Den er kun i lilla? Hvilke farver kan man ellers få den i? Og er Coolshop pålidelig? Tak :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Homer00Homer00Skrevet 03/07-03 00:52 
Du kan gå på www.dba.dk. Der har de nogle ok priser.
Must eat - So cheap...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/07-03 09:57 
Tja...Vil helst have det fra nyt.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tastasSkrevet 03/07-03 10:38 
Jeg har handlet 4 gange ved dem og fået til tiden.
Men jeg kan se på tidligere tråde, at nogle har haft problemer med dem, hvilket vist har skyldtes at Coolshop ikke havde den pågældende vare på lager.

Så, du kan evt. skrive til dem og hører om de har den på lager, hvis ja, kan du roligt bestille den ved dem.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
StriferStriferSkrevet 03/07-03 10:43 
....ja men når jeg har bestilt på efterkrav har jeg aldrig fået af vide om varen overhoved var på lager! Men de gange jeg har bestilt med kreditkort har jeg altid fået den bedste service!
XBL Gamertag: ZeNtiX
MKMMKMSkrevet 03/07-03 11:12 
Jeg vil på det kraftigste anbefale, at du kontakter Coolshop, inden du bestiller for at høre, om varen er på lager. På deres informationsside nævner de, at de kontakter dig, såfremt varen ikke er på lager. Det passer IKKE. Det er nok smartest at kontakte dem telefonisk, der går nemlig ofte flere dage, før de svarer på mail.
JuggernautJuggernautSkrevet 03/07-03 11:18 
Oki..takker.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
StriferStriferSkrevet 03/07-03 11:24, rettet 03/07-03 11:26 
Hey Juggernaut kontakt dem lige hvis du vil købe den GC hos coolshop for det har jeg gjort og de har vidst en tlbage og de er villige til at lave et bundle med Zelda (limited edit) til 1449 kr inkl forsendelse! Det sagde de til mig! Så hvis du er interesseret så kontakt dem via Mail/TLF og hør!
XBL Gamertag: ZeNtiX
JuggernautJuggernautSkrevet 03/07-03 12:10 
Det kan godt at det er mig, men hvor pokker står deres nr?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 03/07-03 12:20 
Hmm...Jeg ringede lige og det tilbud jeg fik var: Maskine + Zelda for 1549,-. Jeg spurgte så om han kunne gå længere ned. Det ville han ikke, men kunne tilbyde mig ovenstående INCL Rocky til samme pris. Men men men ....Maskinen er fra England desværre. Gider ikke det omformerting :( Men nu ganske sjovt at snakke med ham :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Le RoofLe RoofSkrevet 03/07-03 12:28 
Omformerting?!? UK bruger samme spænding som vi gør. Hvis det er en UK -> DK stik adapter du hentyder til, kan sådan en fåes for en 20 - 30 kr....
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JuggernautJuggernautSkrevet 03/07-03 12:37 
Præcis. Jeg vil bare helst have med dansk stik. Så'n er det bare :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AndréAndréSkrevet 03/07-03 16:31 
ellers medfølger der en adaptor, det gjorde der da jeg købte min GC fra coolshop
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig