X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone - bedste apps og spil


Svar
BonziniBonziniSkrevet 20/07-09 14:55 
Jeg synes det er på tide at vi få en oversigt over hvilke spil/apps der er de bedste til Iphone.

Jeg ligger ud med mine:

Apps:

MotionX gps: bedste gps program til Iphone (der ikke er Turn By Turn)

Shazam: Lad programmet lytte i 10 sek. til musikken og den gætter hvilket nummer det er (og det virker)

TuneWiki: Afspiller din musik og ... Se hele indlægget
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
millenniummillenniumSkrevet 04/03-14 10:03 
Tja, det er måske lidt off topic. Nu har jeg også læst i reviews er det er et utroligt dårligt spil, spild af penge og tid.

Der er dog udført analyser, som antyder, at personer som har haft et højt forbrug af gyserfilm i deres ungdom/barndom, bliver bedre til at håndterer angst som voksne. Altså alt slags angst. Eksamensangst, angst for jobsomtaler, dates, og krævende situationer. Der er måske lidt bid-i-det-sure-æble momentum over gyser og børn.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 04/03-14 10:20, rettet 04/03-14 10:37 
Nu skal vi nok ikke gå i den store debat om børn og gyserfilm i denne tråd, men der er kæmpestor forskel på gyserfilm velegnet til børn og gyserfilm med voksne temaer, som børn slet ikke skal udsættes for. Slender falder ikke i nogen af de to kategorier - det er bare et spil designet til at skræmme - og som sagt: "beskyttes med måde".

Der er flere skoler, der viser gyserfilm som del i undervisningen ned til 11 år, men det hjælper jo ikke på de børn, der efterfølgende skal behandles for traumer, med angst og tvangstanker til følge.

Jeg havde et højt forbrug af gyserfilm i mine teens (og senere), men ikke som hverken 9 eller 11-årig. Jeg har ingen angst for eksamen, jobsamtaler, dates eller krævende situationer og jeg kan se hvad som helst, men ikke spille Outlast. Om man mener gyserfilm har haft nogen som helst effekt på det må stå for egen regning :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 04/03-14 10:46 
jeg tror jeg bruger argumentet:

Nej, min søn. Ingen Slender Man. Fordi jeg har læst det er et lorte spil. :)
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 04/03-14 10:48 
Ha ha :D

I virkeligheden er debatten måske om vi skal beskytte vores børn mod dårlige spil :D
j/k
millenniummillenniumSkrevet 10/04-14 11:09 
Nogen der har prøvet Monument Valley? Det ligner det nyeste must-buy spil, selvom det er svært at abstrahere fra en vis lighed med FEZ (imo)

http://www.gamerankings.com/iphone/781153-monument-valley/index.html
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/11-14 12:25 
Er der nogen der kender til en app, så man kan optage samtaler på sin mobil?
Det er til en Samsung Galaxy s5 mini.
Det kunne godt være brugbart i samtaler, hvor man er usikker på om vedkommende er reel.. :-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/11-14 13:32 
Hvorfor har du overhovedet den slags samtaler?
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 19/11-14 13:41 
Det lød rimeligt suspekt, solid. Jeg er ikke sikker på om du er reel. :)
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/11-14 16:15 
Jeg er ganske sikker på at en søgning på "Call recorder" på Google Play nok skal give mere end ét brugbart resultat.
Men hvorfor overhovedet bruge mere tid end nødvendigt, på folk du tvivler på er reelle?

Åh ja, og så burde det måske have været postet her istedet: http://www.playright.dk/forum/emne/32781-android-mobiler
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
EltanEltanSkrevet 19/11-14 16:16 
solid snake>
Er der nogen der kender til en app, så man kan optage samtaler på sin mobil?
Det er til en Samsung Galaxy s5 mini.
Det kunne godt være brugbart i samtaler, hvor man er usikker på om vedkommende er reel.. :-)


Prøv Cogi på google play.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/11-14 20:22 
Det kan jo også bruges til telefonfis.. :-D men ja det er alt efter man har lyst til.. :-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 19/11-14 20:24 
KillerBean2>
Hvorfor har du overhovedet den slags samtaler?

Har du aldrig prøvet at købe noget, eller skulle købe noget, hvor sælger virker reel i starten, men lige pludselig ændre sig til at være en fidusmager?
Så er det jo rart, hvis man har beviser fra en samtale på, at sælger har prøvet på at snyde dig.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
AmbyAmbySkrevet 21/11-14 09:43 
Things er gratis på iPad og iPhone.

Link
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 21/11-14 10:58 
Fint nok på arbejdet, men jeg har det virkeligt mærkeligt med at lave task managament på min fritid. :)

Skifte el-pærer i badeværelse: check
Rense vandlåsen i brusekabinen: check
Ringe til Bilia vedr. vinterdæk: not done

....Det hedder fritid fordi vi netop ikke burde lave planlægningsarbejde og task registreringer.
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 22/11-14 13:54 
Her bruger vi det til fælles indkøbslister, men det kan også være alt for koordineret for nogle.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig