X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Hvad sker der for alle de jet-jægere?


Reply
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-09 13:10 
De har fløjet frem og tilbage over København hele dagen. Er der øvelse eller noget?
FizbanFizbanSkrevet 07/07-09 13:14 
Tager billeder af københavn til brug for terrorbekæmpelse.

De vil vidst nok gøre det hele ugen.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 07/07-09 13:14, rettet 07/07-09 13:16 
JA MAND! Jeg er satme også træt af det. Jeg kan overhovedet ikke tænke og sider herhjemme og prøver på at arbejde :-( Er der ikke nogen som har et par stinger missiler?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-09 13:18 
Fizban>
Tager billeder af københavn til brug for terrorbekæmpelse.

De vil vidst nok gøre det hele ugen.

Jeg troede den slags ville være nemmere via helikopter eller sådan noget, men jeg ved heller ikke så meget om den slags :)
BeanoBeanoSkrevet 07/07-09 13:21 
...eller satellitbilleder. Lyder som noget fis.
FourDFourDSkrevet 07/07-09 13:24 
Okay, måske ikke lige i dag man holder sit hemmelige Al-Qaeda meet-up oppe på taget.. Eller hvad?! Dang it, vi gør det bare næste mandag drenge.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/07-09 14:03 
Ja, de har larmet helt godt hele dagen - og i øvrigt også i går... Men de holder vist pause lige nu... :)

http://jp.dk/indland/kbh/article1747336.ece
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 07/07-09 14:36 
Mistery>
Okay, måske ikke lige i dag man holder sit hemmelige Al-Qaeda meet-up oppe på taget.. Eller hvad?! Dang it, vi gør det bare næste mandag drenge.

Eller øver sig i helikopteren i baghaven.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-09 14:42 
Så skal de satmer flyve lavet ;D
millenniummillenniumSkrevet 07/07-09 15:32 
Hm, tager fotos med jet-jagere ... lyder som lidt overkill.

Måske en undskyldning for at hæren kan blære sig med deres potensforlængere og brænde brændstof af inden årsregnskabet.

Hvad er der galt med en luftballon...? Den er stille, fin at se på og giver masser af tid til at indstille fokus. :)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-09 16:25 
Jeg kan egentlig godt forstå at de har valgt at opdatere deres billedarkiv.
Hvis jeg var i hærens overkommando ville jeg også vælge en dag som i dag midt i feriesæsonen med størst chance for at få billeder af så mange topløse piger på stranden som muligt :D
BeanoBeanoSkrevet 07/07-09 17:28 
millennium>
Hvad er der galt med en luftballon...? Den er stille, fin at se på og giver masser af tid til at indstille fokus. :)

Men så har de jo ingen argument for deres høje budget :)
HeroldHeroldSkrevet 07/07-09 19:22 
Kan de ikke bare bruge Krak eller Google Maps som os andre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-09 20:20 
Ifølge JP linket længere oppe så er de F16 udstyret med et avanceret kamerasystem, der fotograferer i en meget højere kvalitet end den, man eksempelvis ser på Google Earths satellit-billeder.

Så det med at tage billeder af topløse piger på stranden var ikke helt for sjov ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-09 20:31, rettet 07/07-09 21:51 
Så istedet for at benytte internettet som alle andre, bruger de tusindvis af kroner på at fjolle lidt rundt i skyerne? :)
Spiller nu: Halo 3
millenniummillenniumSkrevet 07/07-09 21:15 
Lyder stadig som spild af penge i mine ører. - Det må da være den dyrest tænkelige løsning de har fundet frem fra skrivebordet.

...men på den anden side, det er godt at være beredt. Vi ved jo aldrig hvornår Kongen af England invaderer os. :-)
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 07/07-09 21:42 
De skal have brugt alle de penge staten har tjent i skat, på at vi har fået vores retmæssige SP penge tilbage.
Nemo me impune lacessit
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07-09 00:47 
Det hele er selvfølgelig bare en løgnehistorie... Alle ved at det selvfølgelig er fordi de har skudt et par UFO'er ned og nu flyver rundt et par extra dage for at det skulle virke som om at det var planlagt.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/07-09 00:50 
Læste i avisen idag at det faktisk er et par amerikanske fly der fare rundt.
Hvis det er rigtig, hvordan hulen har de fået dem her over, så vidt jeg husker er F16 ikke bygget til lange ture som over atlanten. Med mindre vi har besøg af et mindre hangar skib et sted i vesterhavet ;p
BeanoBeanoSkrevet 08/07-09 07:45, rettet 08/07-09 08:17 
Måske et par mellemlandinger via Grønland - eller låne et par fly fra baser/hangarskibe i mellemøsten. Ingen krav at man flyver over atlanten ;)
dRxLdRxLSkrevet 08/07-09 09:11 


Eller lufttankning?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 08/07-09 10:38 
Eller bare en helvedes stor bobbelkuvert?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 08/07-09 10:56 
Jeg troede kun det var Danmark, der brugte F16-fly :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/07-09 13:00 
Jeg går nøgen rundt oppe på taget, for at komme med på billederne. Men nu er det begyndt at regne... og tre dage heroppe, så har de vel fået et par vellignende fotos?
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-09 14:56, rettet 08/07-09 14:56 
Greaseball>
Hvis det er rigtig, hvordan hulen har de fået dem her over, så vidt jeg husker er F16 ikke bygget til lange ture som over atlanten.

Der er jo amerikanske baser i Tyskland. Måske er de høvlet denne vej op til os.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-09 14:58 
Playkid>
Så istedet for at benytte internettet som alle andre, bruger de tusindvis af kroner på at fjolle lidt rundt i skyerne? :)

Ja, selvfølgelig ;)

Du vil blive nok blive overrasket, hvis du vidste hvad forsvaret bruger dine skattepenge til.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07-09 15:00 
King Chaos>
Jeg går nøgen rundt oppe på taget, for at komme med på billederne. Men nu er det begyndt at regne... og tre dage heroppe, så har de vel fået et par vellignende fotos?

Nåhmen du er jo altid nøgen KC... Det har jeg da set i dine fredags posts på g.tv
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/07-09 17:57 
:D
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-09 12:01 
hvis det er amerikanerne der tager billederne så vil du være dækket af en sort plet eller grove pixels ;p
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/07-09 19:56 
...det er, trods alt, nok det bedste :)
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 20:18, rettet 09/07-09 20:18 
Opløsningen er næppe høj nok til at dine "ædlere dele" kan ses alligevel ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/07-09 07:56 
Jeg går ud fra at du mener mit hoved og min mave? Jow, der skulle være gode chancer for at få begge dele med :)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-09 08:14 
:D
millenniummillenniumSkrevet 10/07-09 09:20 
Er der ikke nogen som kan gå op på taget og skrive "sjove" ord med store hvide bogstaver....?
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:23 
Ja nu er de fandme igang igen :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/07-09 10:05 
Godt man bor i Jylland... her kan de bare tage et billede af en pløjemark og en trailer og så cut'n'paste sig til resten i MS Paint. Færdigt arbejde!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-09 10:17 
Ja, nu har de sgu fløjet hele ugen... Så stor er København altså heller ikke, at det skal tage to F-16 jagere fem dage for at fotografere byen... :-O
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JuggernautJuggernautSkrevet 10/07-09 10:23 
Husk på at der er et budget der helst skal overholdes. Hvis det modsatte er tilfældet, har de jo færre penge næste år. Og flyvning er en ret god måde at spendere penge på. Hvis det så ikke er nok, afvikler de bare en NATO øvelse. Så ruller regningerne :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 10/07-09 11:12, rettet 10/07-09 11:13 
PalleJensen>
Så stor er København altså heller ikke, at det skal tage to F-16 jagere fem dage for at fotografere byen... :-O

Du må tænke på at den er pænt hurtig sådan en, så den kan ikke nå at tage mere end ét billede på en gennemflyvning. :P
Forstår heller ikke hvorfor de ikke bruger en helikopter.

Juggernaut>
Husk på at der er et budget der helst skal overholdes. Hvis det modsatte er tilfældet, har de jo færre penge næste år. Og flyvning er en ret god måde at spendere penge på. Hvis det så ikke er nok, afvikler de bare en NATO øvelse. Så ruller regningerne :)

Jeg tror desværre ikke du er helt gal på den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Username
Password
Remember me